Marha Jó verseny volt! Frentzen az, aki nagyon megérdemelte ezt a győzelmet! Ezzel nálam bejátszotta magát a legnagyobbak közé! Ahogy Jordan bá' örült, az a legszebb F1-es pillanatok özé tartozik. Amennyiben Schuminak tényleg az ötödik sebességben maradt a kocsija, akkor továbbra is minden elismerésem az övé. Mindjárt körülnézek az F1-es honlapokon. Már azt hittem, hogy kipukkant a fiú, bár amikor Ralf elment mellette a gyengécske Supertec motorral, akkor gondoltam, hogy valami gáz van a kocsival. A "szakértő" Knézy azt hiszem hogy néha-néha eltalálta, hogy éppen ki ül az éppen mutatott autóban, de ezek a találatok a hibahatáron belül voltak. -)))) A tegnapi közvetítése minősíthetetlen. Vissza Palikot, ennél még az is jobb!
Knézyék egyfolytában dicsőítették a Fr. TV közvetítést, de hogy-hogy nem, Schumacher hibáját valahogy nem sikerült megmutatni. Egyelőre ennyi.
Szia!
Elso hozzaszolasom, vegre megtalaltam a forumot.!!!!:--))
Hak. azert nyomult olyan nagyon az utolso korokben, hogy biztonsagos mp.-eket rakjon mege es MS koze. Nem birta volna ki a vegeig( benzin). Helyszini tudositas szerint a MS sebessegvaltoja az 5-os fokozatban maradt, ezert nem tudott gyorsabban menni. Szerintem ez is szep teljesitmeny, hogy igy is pontot szerzett, hiszen a Pit Stop-nal 5-os fokozatbol inditotta a kocsit. De ez a teljesitmeny mar nem is elkepzelhetettlen nala. Maskulonben szerintem MS a legjobb, M-Merci kocsin verhetetlen lenne.
Na, ja... és a jövő évi fracia nagydíjnak otthont adó pályát megvenni szőrőstől-bőrőstől mennyibe kerül? Merthogy, ha jól tudom B. Ecclestone éppen ezt tette.
Mellesleg szinte teljhatalmú a forma-1 terén...
Nekem akkor is gyanús, így másodszor visszanézve a dolog. :)
Hőőő ... ez aztán a conspiracy theory ... bocs, de szerintem megvolt az oka, még ha mi nem is láttuk. Szerinted mennyi pénzbe kerülne megvenni egy ilyen dolgot?
Na, akkor azt magyarázza meg nekem valaki, miért is kellett nyolc (!) kőrrel a futam vége előtt az élen haladó két kocsinak kimenni egy merőben felesleges kerékcserére?? Különösen furcsa ez Hakkinen esetében, hiszen ekkorra jó 15 másodpercre vezetett a mezőny előtt. Ha azt a nyolc kört már ha körönként 2 másodperccel lassabban teszi meg, akkor is nyerő...
Lehet, hogy én vagyok skizofrén, de az a határozott érzésem, valaki mozgatja a figurákat a háttérben, hogy meglegyen a cirkusz a népnek. Hülyeség?
A tavalyi utolso futamra gondoltam. Akkor az elso pontszerzo helyezettig valoban mindenki felreallt az utolso helyrol indulo Sch elol - senki nem merte magara vallalni, hogy ot hibaztassak a cim elveszteseert.
Most ugy remlik elfekezte magat Frentzen.
Eddy Jordan arca egy tanulmány volt, amikor Frenc szélesre tárta az ajtót Sch előtt ... Tényleg zseniális :) ez a Schumi gyerek, hogy ott befért, alig volt három autó széles a helye, és még az ideális ívről se kellett lejönnie.
Sch tényleg jól előz, de ehhez vastagon hozzájön az is, hogy mindenki tudja, milyen erőszakos, és inkább elengedik, csak ne lökje őket ki a pályáról.
Frentzen-nek sokat segitett a Safety Car: azt mondta, a tankolas utan a nehez autot alig tudta palyan tartani.
Tenyleg rohejes helyzet: ha Hakkinen elozi vegig a mezonyt, az nudli, gyenge versenyzok, jobb a kocsija, es kben is doppingol. Ha Schumacher teszi ugyanezt az zsenialitas, meg akkor is ha lathatoan felreallnak az utjabol. Orvosi eset, ha vki ennyire elfogult.
Akkor jó :)
Meg még valami nemKlátja hülyeségéről Hillel kapcsolatban: szerintem nem igaz, hogy azért nem "hajt" annyira, mert félti magát. Itt tényleg arról van szó, hogy nem elég jó az autó; ha lenne olyan jó, mint a legjobbaké, de nem merne vele menni, akkor a kvalifikációban mindig sokkal előrébb lenne, mert azt azért senki ne mondja, hogy egy-két gyors edzéskört sem mer megkockáztatni. Szerintem egyébként bárkire vonatkoztatva is hülyeség ez a félelem-dolog: ha már egyszer beülnek, akkor nyilván nem félhetnek - és azt hiszem, mindegyikük szeret versenyezni, és rendesen elkapja őket a dolog szele (néha egy nyolcadik helyért ölik egymást egy körrel a vége előtt), tehát szinte kizárt, hogy arra gondol, hogy akkor most inkább lassabban veszem ezt a kanyart, mert ki tudja ... Könyörgöm, ezek profik! És amikor a körülmények kedveznek nekik, akkor azért rendesen odateszik magukat a gyengébb autóval is (gondoljunk tavalyra, Hill).
Szerintem mi egyetertunk csak nem tudjuk ;)
De nehogy ugy maradjon meg valakiben hogy en ezt komolyan gondoltam. Mindenki aki ugy gondolta, hogy ezt Schumacher iranti tiszteletebol mondtam az tevedett
Schuminál biztosan kormányt cseréltek, a lassításnál (valamelyik hiradóban)láttam. Közvetlenül az után, hogy beállt a boxba. Nekem így tünt, hogy valami komoly eletronikai gondja lehetett, ezt próbálták a kormánycserével orvosolni. Nem sok sikerrel. A Frenczen csak egyszer állt ki kereket cserélni, közvetlenül az esô elején, ezzel lett elsô.
Elnézést, de most már nem tudom megállni, hogy hozzá ne szóljak, olyan sokadszor hangzik el valamilyen formában:
ennyivel jobb autók ellen Mármint hogy Sch-nak kell küzdenie a jobb autók ellen. Hol támasztják ezt alá a tények? Tavaly, amikor örültek Hakkinnenék, ha végigment alattuk a kocsi a versenyen? Vagy az idén, amikor sorozatos technikai gondjaik voltak/vannak? Mert a végsebesség pl. akkora különbségeket nem mutat, és mint többször is hallottuk, egyes mérések szerint a Ferrari motorja erősebb! Tudom, hogy nem ez az egyetlen szempont egy autó megítélésénél, de szerintem nem tudunk független és megbízható adatokat beszerezni, csak a versenyen látottakra támaszkodhatunk, abból pedig csak annyi állapítható meg objektíven, hogy kinek hányszor hal meg az autója - bár még az is kérdés, hogy mennyire hibáztatható a vezető, ha esetleg széthajtja maga alatt ... Szóval, szerintem a mindenkori legjobb autók között szinte lehetetlen különbséget tennünk - és talán még a csapatok sem tudják az igazat, mert nem nagyon osztják meg egymással a számítógépeik adatbázisait, amennyire tudom ...
Én úgy láttam, végül nem cseréltek kormányt. Az pedig, hogy Mika hányat elözött.. na ja, kiket? És ki vert a mezönyre megint 1/2-1 mp-et körönként (miután kiment a SC)? Azt meg nem láttam pontosan, hogy amikor RB-t lelépte, utána 1 vagy 2 körrel volt 4,5 mp elönye... Az igaz, hogy a Suminak is vannak hibái, nem mondja senki, hogy nincsenek (meg lehet keresni, miket irtam rola tavaJ, bár idén hál'istennek jobban türtözteti magát), de az tény, hogy ha nem ideálisak a körülmények Mikának (száraz pálya, jó gép), akkor MS ronggyá veri. Meg mindenki mást is. Kíváncsian várom az új Ferrari-motort... Mellesleg én nem fakadok sírva, ha nem MS nyer, mindenki megérdemli a gyözelmet, aki jól megy, nem hebehurgya/eröszakos, pl. most HHF is. (Megj.: bár _elsösorban_ valóban MS-nek szurkolok, az "MS mester" az csak poén akar lenni :) ). Viszont az megintcsak igaz, amit... (ki is ?) írt, hogy egyre jobban emlékeztet Prostra meg Laudára, akik a vezetéstechnikai tudásuk mellett taktikával, türelemmel lettek sok*os bajnokok. Remélem, ez a stílusa megmarad, mert imho idén már "kijárna" neki a VB-cím. De ha nem, hát nem :)))
Jol van masodjara osszejott neki. Na persze csak gratulalni tudok Schumchernek, hogy ennyi tehnikai problemaval, ennyivel jobb autok ellen, ilyen jol tartotta magat. A negyedik hely is majdnem osszejott neki. De hat ez a franya tehnika.
De azewrt, hogy legyen valami amiben egyetertunk, szerintem is hulye ez a Knezy. Javaslom, hogy a Hungaroringnel epitsenek Forma1-riporter muzeumot. ;)
Hat, emberek, ez nem semmi! Sajna csak videon lattam, mert epp az A-s jogsimmal vagyok elfoglalva, de ez valami nagyon jo kis verseny volt. Azt nem ertem Schumi miert kapott cca. fel percet a kerekcsere utan, mig Hakkinen nem, biztosan nem mutattak vmit. Az Irvine gyerek pedig egyre jobb lesz. Kar, hogy a vegen Schumi nem engedte az occse utan eredni. Ha jovore kap egy gyilkos gepet, meg esetleg a Barrichello fiu is, akkor naggggyon jo szezon lesz. Bar en tovabbra is a Ferrarinak szurkolok, mint mindig, fuggetlenul attol, ki(k) a pilotajuk(ik). Azert a tervezoi VB cimet nekik josolom.
Az viszont teccett, mikor a Knezi Bunko Jeno megjegyezte, hogy ezek a mercik hu de megbizhatoak. Miutan kiesett Coulthardt... Meg az ev elejen se voltak valami nagyok. Irjunk ki nepszavazast, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!
Vagy szoljunk az indexnek, hogy legyen mar ez a het szavazasa, hogy
KNEZI MONNYON LE!!!
Schumi autójának baja volt. Különben nem ment volna olyan lassan. Nem szokott lassan menni, ha minden rendben van. Szóval a Hakkinen mellett szólók melléfogtak most. Attól függetlenül Hakkinen jó pilóta, de ebből a versenyből semmi sem utal arra, hogy jobb lenne mint Schumi. (Sőt: Schumi leggyorsabb köre nagyobb esőben közel ugyanolyan volt mint Hakkinené kevésbé esős pályán)
Frentzen jól ment. Érdekes jelenet volt mikor a váltója hülyült.
Knézy-ről: annyira okosakat mond és tanácsol, hogy kifizettetem vele a tévékészüléket amiből gyújtóst csinálok.
Tök jó volt a verseny! Granulálok Frentzennek, Mika jó szereplésének is örülök - kár, hogy a kerékcsere után nem ért vissza időben... :(
Jószurkolátskívánokjenő viszont minden eddigit alulmúlt... MONDJoN LE!
Nezd ha azt nezed, hogy H a kipordulessel is messze ms elott vegzett, akkor lathatod, hogy nem igazan illo mesternek titulalnod.
Elismerem, hogy volt a versenynek egy része amikor jobb volt mint H de a verseny elején S egyetlen autot sem elozott le H pedig mennyit is talan 13 helyet jott elorebb
Bye
Ha nem vetted volna eszre nem en allitottam, hogy esomeno, en csak ideztem.
Szerintem az igazi esomeno koze tartozik meg Fisichella, Barichello es Alesi is, akit nagyon sajnalok, hogy kiesett.
De igazad van a Knezyt ki kellene rugni. Pedig azt hittem az idomero alatt, hogy kezd elfogadhatova valni, de hiu abrand maradt.
Abban is egyetertek veled, amit Sennarol irtal.
Velemenyem szerint Prost volt az akit a "legemberibb" nagymenonek lehetne nevezni.
Sziasztok!
Nem tudom, ki hogy van vele, de ideje lenne ha a "cipész"-szel kapcsolatban nem az jutna mindenkinek az eszébe, hogy ő a világ jelenlegi legnagyobb pilótája, hanem időnként beugranának a kapitális hibái, szemétkedései is... Nem csak az alapján kell valakit megítélni, hogy milyen gyorsan mer menni, Senna is gyors volt, de magán kívül senki sem érdekelte, esetleg isten, most egy bajnokságban versenyeznek...
A másik: Knézy Jenő mondjon le!!! Ha valaki azt mondja egy pilótáról (Hill), hogy ideje lenne év közben abbahagynia és átadnia a kormányt másnak, akkor no comment, ez egy barom!!!!
Tényleg jó verseny volt, Irvine pedig egy nyúl, hogy nem nyomta le S-t.
Gorcsevnek: mindegy ki bénázott, a Ferrari nyerni jött, és hát asszem kicserélték a kormányt, nem?
Hermitnek: esőmenő? Segítek, Coulthard a 4. helyre kvalifikálta magát, ő volt az esőmenő.
Hmmm... Kisbarátom, te láttad is a versenyt, vagy csak nézted? MS mester a futam középső részében úgy ette a többieket, mint mi a vajaskenyeret reggelire... A kiállás után került bajba, hogy miért, azt nemtom... Én azt hittem, rossz gumit raktak föl (túl "vizeset"), aztán a végén hallottam vmi tech. gondról...