JENŐ TE BAROM!
Ha ennyit lát mindig, mint közvetítés közben, akkor a mult héten leanyazták az utcán, de csak a jövő héten veszi észre, de úgy konstatálja, hogy gratuláltak neki a 2000-es olimpián alkotott közvetítéseiért, és meghívták edzőnek a Lakers-McLaren-Saab röplabdacsapatba.
KÖVETELEM, HOGY A MAGYAR KÖZVETíTÉSNÉL N-E L-E-G-Y-E-N KOMMENTÁTOR, RIPORTER, MEG ANYÁM..ASZA, CSAK AZ AUTÓK HANGJÁT AKAROM HALLANI!!!
Schuminak biztos volt műszaki hibája. Attól függetlenul szerintem is egy nagyobb lehelletnyivel kesöbb fekezet, amiből mindenképp kavicságy is lehetett volna, de nem hat hét kihagyás.
Megjegyzem Lauda nem véletlenül mondta a gázpedál beragadását... Volt köze hasonlóhoz.
Mindenesetre kellemetlen, hogy egy ilyen történt, és én is sajnálom a Schumit.
múlt...
Jövő..?!
Irvine elött a lehetőség, hogy bizonyítson. Szerintem így töbre lesz képes. Márcsak a csapatbeli utasítások stílusváltása miatt is. Frentzennek szerintem nincs esélye VB-t nyerni. Kevés ahhoz az autója, és a McLarenek meg a Ferrarik még mindig az első négy (hibával együtt az első három) helyezések legesélyesebbikei mindegyik versenyen. A francia versenyből azért talán nem kéne általánosítani.
Sajna ezekkel a vakokkal ver minket a sors! Érdemes lenne németül (is) rendesen megtanulni, hogy normális F1 közvetítést hallhassunk. A Palik sem volt jó, idegesítő mindegyik. Én sem vallom magam nagy szakértőnek, de engem felháborít, amikor ennyire dilettáns ostoba ember beleszól olyan témába, amihez lövése sincs. És a Knézynek nem ez az első sportága. Ennyire nincs önkritikája szerencsétlennek? Szegény Paliknak meg mindíg az volt a témája, hogy Schumi felesége asszem Frentzen barátnője volt, és ezért ők külön versenyt vívnak.
Ráadásul egyiknek sem volt szeme a versenyhez. (Lsd.:1999-07-11 20:52:13-től).
Szerintem vizsgát kéne tenni a Jenőnek F1-ből. Én már tudom is az eredményt. Közvetítsen a Jenő csörgőlabdát!!!
Bocs, Fiúk, kicsit elragadtattam magam.
Oreg Hill: jo, az idei szereplesehez kepest nem volt rossz. Azonban ha nem esik ki Sch es Hakkinen meg pontot sem szerzett volna. Frentzen - mint mindig - edzesen is, versenyen is jobb volt. Kettejuk kozul vajon ki kap nagyobb fizetest?
Durva volt a tegnapi MS-zako. Nem hiszem, hogy vezetesi hiba lett volna, de lattunk mar a Schumi-tol csodakat. Nagyon remelem, hogy minel gyorsabban felepul, de a VB szerintem Neki eluszott. Azonban a Ferrarinek talan nem, mert az oreg Irvine verszemet fog kapni es mar bizonyitotta, hogy van olyan jo pilota, mint barmelyik Mclaren-es. Sajnalom az oreg Mikat is. Bosszanto lehetett igy kiesni. Eloszor azt hittem, hogy O adta fel de a Mclaren homepagejan mintha azt irtak volna, hogy parancsra allt ki.
Az oreg Hill-t pedig az a dublor helyettesitette, aki megnyerte annak idejen a VB-t.
Az Alesi szimpatikus, de nem nagyon szeret versenyt befejezni. Szerintem csak neha vannak jo pillanatai. De jo gyerek!
A Frentzen biztos pontja a Jordan csapatnak. Nem csinal nagy dolgokat a palyan, (vagy csak nem mutatjak!) de egyre kozelebb er a dobogohoz. Hajra!
Sziasztok!
Forogtak azok a kerekek, de szerintem mar csak a kavicsagyon valo siklas kozben. Akkor meg nyilvan nem erdemes allora fekezni a kereket, mert a kovek konnyebben okoznak defektet ...
Polgártársak,
sajnos nekem kimaradt a futam, most gyűjthetem a képeket, vagy várhatom az év végi összefoglalókat :)
Schumachert a legfriisebb hír szerint a szeptemberi Monza-i futamra várják vissza, Ma Luca Badoer tesztel a Ferrarinál, később döntenek arról, hogy ő lesz e a versenypilóta. Mint - majdnem - minden rosszban van valami jó: Irvine elött +nyílt az út (csak az idegbeteg nyilatkozgatásait hagyná abba).
xpt
ui. Hill a saját szavaival élve "pár sör mellett" ma dönt az esetleges folytatásról.
Semmi akadalya. Ezt Todt ba' a verseny utan mondta:
Szal Schumi balesetet a hatso fek meghibasodasa okozta. Most vizsgaljuk a problema okat. Schumi jobb laban eltort a sip- es a szarkapocs csont es jelen pillanatban operaljak a Northampton General Hospital-ban."
Azota ujabb hir, hogy az operacio problemamentes volt, Schumi holnap mar haza akar repulni. Elorelathatolag a Belga Nagydijon lathatjuk viszont ismet. Addig is gyors gyogyulast Neki.
Forogtak azok a kerekek, de szerintem mar csak a kavicsagyon valo siklas kozben. Akkor meg nyilvan nem erdemes allora fekezni a kereket, mert a kovek konnyebben okoznak defektet ...
"Ferrari boss Jean Todt
said: "Michael Schumacher had an accident on
the opening lap because of a problem with
the rear brakes. We are investigating the
cause. He has broken the tibia and fibula of
the right leg and is currently undergoing an
operation in Northampton General Hospital."
Szegény Schumi!
Én sem a MS rajongók táborának tagja vagyok, de szívből sajnálom szegény srácot. Szerintem az igazsághoz legközelebb alejandro_magno (1999-07-12 03:05:23) áll. Én úgy láttam, hogy az első kerekek nem úgy néznek ki, mint aki kanyarodni akar, pedig ha 200-zal jön felém a fal, én megpróbálnám elrántani a kormányt. Ellenben a hátsó kerekek tényleg nem blokkoltak.
Kedves Mogorva!
ne kapd fel annyira a vizet! Az ilyen primitív megnyilvánulásokra nem érdemes reagálni.
En nem csipem a Sumahert, de most egy kicsit sajnalom.
Szerintem is az O hibaja volt a baleset.
Ja, hogy fekhiba volt? Akkor mivel fekezte satura az autot?
Kesobb kezdett fekezni, mint Irvine, pedig az ivtol eleg messze kolbaszolt.
Onnet akkora sebesseggel lehetetlen bevenni azt a kanyart. Egy eselye lett volna csak, ha nem fekezi allora a kocsit es az meg kicsit kormanyozhato marad. Akkor talan a kavicsba oldalazva erkezik, es az fog rajta vmit.
Persze utolag konnyu okosnak lenni, ott abban a helyzetben biztos, hogy mindenki ugyanigy taposta volna a feket.
A Cart-ban is volt tegnap egy hasonlo kicsuszas, igaz joval kisebb temponal es dupla vastag gumifallal. A komentator meg is jegyezte, hogy ez talan a Sumaheren is segitett volna.
egyébként xxrvára várható volt hogy minden meg mindenki hibás lesz, a szerelőktől kezdve a fékig csak a német isten a summaker nem aki olyan nagy klasszis vezető hogy vele ilyen nem fordulhat elő. á dehogy. csak emlékezzunk vissza mikor herr sumakker hátulrol megkuldte a coulthardot, vagy amikor felvezetőkorben elozott stb.egyébként meg forza ferrari team meg orulhet is hogy summaker nem koccolta ki irvinet, mert még az is megtörténhetett volna.mert milyen dolog az hogy irvine vagy bárki más majdnem el mer menni a sumakker előtt amikor ő jön.
by the way milyen érdekes hogy mindenkinek senna jut eszébe a balesetről. hm. és amikor mondjuk a nakano féle kamikázik futamonkét 82 ilyet csinálnak akkor mért nem jut mindenkinek egyből senna az eszébe?
Frentzen verseny utáni nyilatkozata: "Szerintem a mezőny túlnyomó részét nem értesítették időben arról, hogy a verseny le van állítva, merthogy ketten is beragadtak a rajtnál. A csapatunk gyorsan reagált, s rögtön közölték velünk a versenybíró döntését rádión, így mi a kanyar (Stowe Corner) előtti egyenesben már lelassítottunk. Teljes zűrzavar volt, mivel Barrichello és a többiek teljes gázzal mentek el mellettünk. Hirtelen nem is tudtuk, hogy mi történik. Aztán láttam a balesetet, igazán nem is tudtam felmérni, hogy mi történt, aztán a rádión mondták. Nagyon sajnálom, s remélem, hogy Michael mihamarabb rendbejön, s megint versenyezni fog."
Hát már nem bírom megállni szó nélkül. Nem vagyok MS rajongó, de jobszeretem, ha a versenyt nem a balesetek és nem a műszaki hibák döntik el. K. Jenő pedig elhúzhatna már a halál nemiszervébe. Az ebédem visszakakrt fordulni az állatságaitól. A feleségem nem győzött nyugtatgatni. KJ akkora BAROM ülve mint más nekifutásból (láds: GRGCORP). Bocs a lelkizésért.
Hát már nem bírom megállni szó nélkül. Nem vagyok MS rajongó, de jobszeretem, ha a versenyt nem a balesetek és nem a műszaki hibák döntik el. K. Jenő pedig elhúzhatna már a halál nemiszervébe. Az ebédem visszakakrt fordulni az állatságaitól. A feleségem nem győzött nyugtatgatni. KJ akkora BAROM ülve mint más nekifutásból (láds: GRGCORP). Bocs a lelkizésért.