Keresés

Részletes keresés

ujfigura Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75315

Azért néha a szakmán belül, illetve itt a topikban is átesünk a ló túloldalára. Minden tiszteletem a járművezetőké, de néha annyira sikerül annyira túlmisztifikálni a dolgot, mintha rajtuk kívül más nem is dolgozna, vagy nem lennének nehézségek a munkájában, sőt, továbbmegyek: felelőssége is csak a buszsofőröknek van.

Előzmény: Törölt nick (75313)
MCA-001 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75314
Ha a kedves főnökeidnek fontos lenne a BKV jó híre, akkor nem hagynák, hogy ilyen cikkek megszületésének.
Példát kéne statuálni, és az ilyen cikkek írói és közlőit fel kellene jelenteni a bíróságon.
Dolgozzanak már meg a pénzükért a BKK-nak dolgozó ügyvédek:)
Előzmény: Törölt nick (75313)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75313

Hát igen, ez lesz a valaha legnehezebb dolgok egyike, hogy ezen változtassunk. A média soha nem kiegyensúlyozott, de ez a fokú szubjektivitás tényleg sok.

Kicsit olyan mint a velvet menő-ciki rovata, mi mindig a ciki oldalon vagyunk.

A gond főleg az, hogy hoszú évtizedek szívós munkájával sikerül ideáig leküzdeni a budapesti közösségi közlkedést, úgyhogy ha akarás is lesz rá akkor is hosszú évek amíg ezen valamit javítunk.

Legyünk őszinték ott kezdődik, hogy a a köznek semmi fogalma nincs a járművezetők tevékenységéről. Tényleg a szélsőségek vannak betáplálva, miszerint vagy mind alkoholista, vagy egynémely személy heroikus gyermek és nemtudom kinek a megmentője egy-egy eseménynél, de érthető információ nincs arról, hogy milyen 10-20-30 tonnával lavírozni a városban...

Előzmény: John Howard (75308)
John Howard Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75312

Látod, pont ez az! Az nem hír, hogy egy autós megint hülye volt, de mennyivel másképp néz ki, hogy egy BKV-busz "okozott" balesetet. Lehet rajta csámcsogni, és szidni a tömegközlekedést, köcsögözni a sofőröket - mert a köznépben csak ez fog lecsapódni, nem az, hogy mi is történt valójában. És ez már a médiák felelőssége, a közvélemény-formálás, a gondolat irányítása. És ezért tartom inkorrektnek, sőt, egyenesen vérlázítónak.

Előzmény: BPI-553 (75309)
Brookers Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75311

LOV-851 az áldozat! :(

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.631872993528184.1073741840.425342164181269&type=1

Előzmény: Brookers (75302)
Brookers Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75310

Igen, a cikk főcíme igencsak el van írva,nem így kellett volna létre hozni!

 

Én csak kommentáltam!!! :(

Előzmény: John Howard (75308)
BPI-553 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75309

Azt a hírt hányan olvasnák el, hogy egy személygépkocsi vezetője nem adta meg az elsőbbséget? Ha a buszról nevezik el a cikket, egyből mindenkit érdekel, hogy a BKV busz ütközött, az nem olyan "mindennapos" történés, mint egy elsőbbség meg nem adása.

Előzmény: John Howard (75308)
John Howard Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75308

"Az Erdősor utca és a Szabadság utca kereszteződésében hajtott a 159-es autóbusz a személygépkocsi bal oldalába."

 

A cikk címével együtt ezt a mondatot is gusztustalannak tartom. Valahogy azt sugallja (amit mond), hogy a busz ment neki a "szegény, ártatlan" személygépkocsinak. Holott az autós egyszerűen nem adott elsőbbséget a táblával védett útvonalon közlekedő busznak. Sokkal jobb, és egyben tényszerű cím lett volna az, hogy: "Autóbusz elé hajtott egy személygépkocsi a XXI. kerületben".

 

Az a bajom az ilyenekkel, hogy szinte bújtatott ellenszenvet mutat, és ilyen mintát ad a közvéleménynek a közösségi közlekedés járművezetőivel szemben. Mintha minden média lassan kötelezőnek érezné, hogy rúgjon egyet buszsofőrbe, villamosvezetőbe, akkor is, ha semmi oka rá.

Előzmény: Brookers (75307)
Brookers Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75307
Előzmény: Brookers (75302)
nemeza Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75306

Jól néz ki.

De nekem a zöld is bejön.

Előzmény: FKU-911 (75303)
Brookers Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75305

Hát igen,elég igénytelen :(            Nem tetszik!!!!!

Előzmény: FKU-911 (75301)
Dante001 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75304

Wáó, csinos.

Előzmény: FKU-911 (75303)
FKU-911 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75303

Előzmény: BPO-105 (75295)
Brookers Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75302

Erről lehet tudni hogy melyik Van Hool busz volt ???

 

http://csepel.info/?p=32607

FKU-911 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75301

A Volvokról is elkezdték letépkedni a rendszámokat elölről, helyette megkapják kisebben, hátulra. Csodás...

 

 

01-23 vsz.

280p7 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75300

Egyelőre Vultron, j.héttől futár.

Előzmény: g86 (75298)
KápCity Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75299
g86 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75298
És a vezérlése?
Előzmény: RózsaszínPárduc (75297)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75297

Pénteken kapta és a típusa R&G.

Előzmény: BPO-105 (75295)
kristoof Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75296
Krísi még mindig így tudja. Szerintem már mégvárják a választásokat. Majd utána osztják még a jó hírt!
Előzmény: Dante001 (75291)
BPO-105 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75295

02-15 mikor kapta meg az új kijelzőit?

És - ha jól láttam - a Volvókétól eltérő, azzal a bizonyos "szögletes" számtípussal írta ki a 236-ot, tehát nekem vultrongyanús.

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75294

http://www.vezess.hu/haszonjarmu/remeny_ikarus_utan/50212/

 

Ebben az interjúban több utalás is van.

A szolgáltatókra kiírt tenderen három szolgáltató indult, mindhárom S91-gyel. A tender legfőbb esélyese sajnos a hírhedt Orangeways.

Az ontopik dízeles miditenderen a Molitus és a Karsan indult. A Molitust hozták ki győztesnek, de a Karsan megtámadta az eredményt.

Az elektromos miditenderen - ami szintén ontopik - még nem tudni, kik pályáznak, de a legesélyesebb a Rampini-Siemens lehet.

Előzmény: Trinitatis (75290)
Dante001 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75291

Ez egyenlőre csak krisi agymenése, senki más nem erősítette meg.

Előzmény: Trinitatis (75290)
Trinitatis Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75290

Áááá! Miért lett ereménytelen? Kik indultak?

Előzmény: kristoof (75014)
FKU-911 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75289

Már asszem első napján is írtam, hogy akkor is kb. csak a motor ért benne valamit.

Előzmény: BPI-553 (75281)
siófoki35 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75288

Én sem értem miért a 120-asra kell kiadni a legújabb beszerzésű buszokat, össze-vissza zörögnek szegények már minden kisebb úthibán, annyira szétrázódtak... :(

Előzmény: KTK-393 (75272)
nemeza Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75287

:)

Azt gondolom, ez alap volt, de a kocsit ki kell adni - a beszerzés meg lassú.

Előzmény: RózsaszínPárduc (75286)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75286

Itt szeretnék megnyugtatni mindenkit, hogy a számkijelzők is be fognak kerülni (ha már eddig nem kerültek be), és természetesen az üveg ki lesz cserélve előttük. Ezek darabszámának felmérése már megtörtént és a csereüvegek meg vannak rendelve.

Előzmény: BPO-105 (75283)
BY-75-98 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75285

Sziasztok! Március első hetében lehet menni Hűvösvölgybe,Dél-pesti IK 412-es csodákat fotózni az 57-257-es vonalra, Knorrozás miatt!

 

Március végén pedig a Sz.K.teret szállják meg ha minden igaz. (155-156)

BPI-791 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 75284

Ha igen, mára akkor se nagyon látszik semmi belőle..

Előzmény: BPI-553 (75281)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!