Papámék suzuki ignisenek (1.3 benzin üzemű, 69kWattos, 5 sebességes kézi, motorkódot/váltókódot nem tudom, évj 2005.03) van egy érdekes tünete. Említette az öreg, hogy lassan döcögés közben leállt/lefulladt...de ráhagytam, gondoltam már nem olyan a lába. Tegnap este mentem az autóval ide-oda, és több elindulás után is amikor már váltottam volna kettesbe minden tünet nélkül lefulladt. Autópályáról is jövök le motorfékkel, kiveszem 40nél üresbe és ahogy lejött a fordulatszám ilyen 1200 körülire hogy elérje az alapjáratot ott lefulladt. Kicsit tesztelgettem hogy mi van és az jött ki hogy ilyen 1100 és valahol 1200 között az autó gondol egyet és lefulladt. Bekapcsoltam a légkondit meg a lámpákat akkor felugrik a fordulat 1100 körülire, ahogy bekapcsoltam meg is állt a motor, újraindítom, túl megy 1100on, felment kb 1400ig, onnan ahogy jött vissza 1100-1200 körül megint lefulladt. 10 esetből amikor ebben a fordulatszám tartományban van a motor 9szer lefullad. Leállás közben olyan hangja van mintha én állítanám le, tehát így semmi különös, nem rázkódik meg semmi. Mi lehet a gond? :S
Sziasztok! A múltkor a Renault Trafic 1.9DCI a vésznyomás nyomás szabályzója szívatott a rail csőben lévő.Amikor ellenőriztük jó volt. Rákötöttünk egy átlátszó csövet a túlfolyójára és így jöttünk rá a hibájára.
Nissan Note 1.416V 05' vezérmütengely jeladó hibát ír.A jeladót eddig 2-őt cseréltek előttem,utángyártottra.Ellenőrizték a vezérlést is,elvileg nincs elnyúlva a lánc.Az utángyártott jeladóval azonnal beírta a hibakódot.Kicseréltem gyárira,néhány km után ezt is beírja hibásnak.A jeladónak jó a testje, 12V-os tápja,jelalakja is jó(szerintem).Ha lenne egy referenciája valakinek az jó lenne. A vezérlést nem tudom,hogy lehet ellenőrizni,hogy jó e mivel a tengelynek nincs poziciója csak a lánszem van festékezve.Esetleg tudtok valami ellenőrzést? Mi lehet a gond?
Írtam választ - elnyelte. Még egyszer nem írok fél oldalt.
A lényeg, hogy ugyan elképzelhető, mert a motor hűtésével nem lenne baj, de van egy olyan veszélye, hogy ha a klíma ki van kapcsolva ÉS nincs nyomás a rendszerben akkor bekapcsol a kompresszor. Igazából egy NAND kaput kellene összeraknom relékből akkor lenne jó.
Meg aztán meg akarom tartani eredeti állapotában ezt a kocsit amennyire csak lehet és nem hekkelni. Gyakorlatilag 5-10 ezer egy ECU bele használtan, az még fájdalomhatáron innen van. Egy töltés 20 körül lenne ha az lenne a baja hogy a gáz ment el belőle.
Amúgy 50 euroért postával együtt két nap alatt itt van németországból vadonatúj ecu két év garival - azzal csak az a baj, hogy immo-s, az én autómból meg még nem az, és nem hiszem, hogy ki tudnám iktatni az ecuból. Immo nélkülit meg nem találtam újat csak használtat - azt meg inkább magyarországról veszek.
"anno valmikor vagy C20NE vagy Paco155 javasolta, hogy a kivezerelt pintol csipogtassak visszafele a nyákon.
szerintem nem irtak hulyeseget, igy megprobalhatod te is. ;)"
Királylány. :) A bácsi ezzel kezdte. Sajnos az ecu bejövő pinje a panel egyik oldalán csak egy diódán keresztül testre van kötve a másik oldalt pedig takarja a százlábú (valójában csak 89 ;) ) csatlakozó amit nem szívesen forrasztanék most ki, és onnantól kalap-kabát. HA lenne a belsejéről rajzom akkor talán meglenne, de így necces, a környéken mindent megcsipogtam, a panelt meglámpáztam, de nem találtam meg merre kellene mennie.
"ott ahol testnek kellene jonni kontrol modulbol. /de nem jon / .. adj ra direkt testet.
rosszabb mar nem lesz..
de magyarazat nelkul.. neha megjavul vegfok/kontroller tole.
Csörgessél már meg,mert mikor a kórházba voltam eltünt a telefonom,és sok számot nem találok. A régi számomat vissza kaptam, (de rajta van a reglapon is,) mivel 97-óta ezt használom,érdekelne ez az Opel ügy,és itt kicsit macerás várni a válaszokra:))
Na elővettem a pdf-et nem csak a kinyomtatott részt oszt megnéztem pár relét. Ezek hol így, hol úgy használják, gondolom aszerint hogy melyikhez kell egy centivel rövidebb kábel. :P