Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-peter Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132562

5 sornál hosszabb hszokat előbb jegyzettömbbe irom és copypaste vagy ide beirom és küldés előtt copypaste.

Előzmény: Paco155 (132543)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132561

múltkorában volt egy hasonló smart váltó, és ennek ellenére bejött lábon D.kesziről:-)

Előzmény: Smafu.w126 (132560)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132560

Töröm a fejem, hogy lehetne megragasztani :D

 

novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132559

És hol a sapka?  :)

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (132557)
mica-r Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132558

Van normál hétköznapi CP fél colos meg egy Genius mini fél colos, úgyhogy van mihez hasonlítani. Pont jó nyomatéklépcsőt adnak ki.

Előzmény: mica-r (132557)
mica-r Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132557

Kipróbáltam rendes féltengelyen, meg főtengelyen is!

Előzmény: robika1 (132547)
cam aro Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132556

elmeletileg van ablak.. ott a feszito sokat elarul. 

bar tippem szerint 90% lanc.. esetleg vanos szabalyzo 

 

Az utángyártott jeladóval azonnal beírta a hibakódot""

viszont ha ezt inditas nelkul teszi, akkor megis elektromos bacas van vele. 

 

Előzmény: robika1 (132549)
Paco155 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132555

Először a leltárt írd be ide, hátha valaki szemet vet valamire :)

Előzmény: kolcsar (132548)
audia4b519tdi Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132554

sziasztok

 

Papámék suzuki ignisenek (1.3 benzin üzemű, 69kWattos, 5 sebességes kézi, motorkódot/váltókódot  nem tudom, évj 2005.03) van egy érdekes tünete.   Említette az öreg, hogy lassan döcögés közben leállt/lefulladt...de ráhagytam, gondoltam már nem olyan a lába. 
Tegnap este mentem az autóval ide-oda, és több elindulás után is amikor már váltottam volna kettesbe minden tünet nélkül lefulladt. Autópályáról is jövök le motorfékkel, kiveszem 40nél üresbe és ahogy lejött a fordulatszám ilyen 1200 körülire hogy elérje az alapjáratot ott lefulladt. Kicsit tesztelgettem hogy mi van és az jött ki hogy ilyen 1100 és valahol 1200 között az autó gondol egyet és lefulladt. Bekapcsoltam a légkondit meg a lámpákat akkor felugrik a fordulat 1100 körülire, ahogy bekapcsoltam meg is állt a motor, újraindítom, túl megy 1100on, felment kb 1400ig, onnan ahogy jött vissza 1100-1200 körül megint lefulladt. 10 esetből amikor ebben a fordulatszám tartományban van a motor 9szer lefullad. Leállás közben olyan hangja van mintha én állítanám le, tehát így semmi különös, nem rázkódik meg semmi.
Mi lehet a gond? :S

novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132553

"vezérmütengely jeladó hibát ír"

 

Nem inkább P0340-et?

 

 

Amitől a szerelők a falra másznak

Nem kevesebb, mint 800 kilométer próbaút kellett, hogy előjöjjön az átkozott hiba. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Előzmény: robika1 (132549)
novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132552

Ez a szerencsétlenség az, aminél mindent eltakar a légszűrőház?

 

 

 

Előzmény: novothauto (132551)
novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132551

"Esetleg tudtok valami ellenőrzést?"

 

Persze. Lásd előző hsz-emet.

 

 

Előzmény: robika1 (132549)
novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132550

Hello!

 

Ha az 1-3-4-2 jelet adja a veztengo, akkor itt a minta. A fogkiütés az egyesnél pont középen kell, hogy legyen (2-es kép).

 

 

 

 

Előzmény: robika1 (132549)
robika1 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132549

Sziasztok!
A múltkor a Renault Trafic 1.9DCI a vésznyomás nyomás szabályzója szívatott a rail csőben lévő.Amikor ellenőriztük jó volt. Rákötöttünk egy átlátszó csövet a túlfolyójára és így jöttünk rá a hibájára.


Nissan Note 1.416V 05' vezérmütengely jeladó hibát ír.A jeladót eddig 2-őt cseréltek előttem,utángyártottra.Ellenőrizték a vezérlést is,elvileg nincs elnyúlva a lánc.Az utángyártott jeladóval azonnal beírta a hibakódot.Kicseréltem gyárira,néhány km után ezt is beírja hibásnak.A jeladónak jó a testje, 12V-os tápja,jelalakja is jó(szerintem).Ha lenne egy referenciája valakinek az jó lenne.
A vezérlést nem tudom,hogy lehet ellenőrizni,hogy jó e mivel a tengelynek nincs poziciója csak a lánszem van festékezve.Esetleg tudtok valami ellenőrzést?
Mi lehet a gond?

kolcsar Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132548

Te most tartasz ott mint én ezelőtt 35-évvel,csak nálam nem igényeltek csincsilla bundát:))

Igaz nem otthonról vittem el a pénzt,hanem amit megkerestem annak egy részét forgattam vissza:))

Most leltár van ,és azon gondolkozom hol árusitsam ki megyek majd piacolni:))

Előzmény: novothauto (132544)
robika1 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132547

A reklámfilmben egy 40Nm-el meghúzott féltengely(Skoda Fabia) anyát vesz le a pali.

Előzmény: mica-r (132542)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132546

Látod látod az ember minden nap újat tanul a fizika órán ;)

Előzmény: novothauto (132545)
novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132545

Érdekes ez a légkulcs téma, húzogattam a pofámat a sajátomra (Würth), de amióta

lecseréltem a levegőcsövet vastagabbra, olyan fickós lett, mintha elrágott volna

egy doboz potemixet.

 

 

Előzmény: mica-r (132542)
novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132544

Mivel off lett a csincsillabunda projektem tavaly, próbálom értelmes

dologba fordítani...lehet meg is dugom őket, olyan szépek :)

 

 

Előzmény: kolcsar (132537)
Paco155 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132543

Írtam választ - elnyelte.  Még egyszer nem írok fél oldalt.

A lényeg, hogy ugyan elképzelhető, mert a motor hűtésével nem lenne baj, de van egy olyan veszélye, hogy ha a klíma ki van kapcsolva ÉS nincs nyomás a rendszerben akkor bekapcsol a kompresszor. Igazából egy NAND kaput kellene összeraknom relékből akkor lenne jó.  

Meg aztán  meg akarom tartani eredeti állapotában ezt a kocsit amennyire csak lehet és nem hekkelni. Gyakorlatilag 5-10 ezer egy ECU bele használtan, az még fájdalomhatáron innen van. Egy töltés 20 körül lenne ha az lenne a baja hogy a gáz ment el belőle.  

Amúgy 50 euroért postával együtt két nap alatt itt van németországból vadonatúj ecu két év garival - azzal csak az a baj, hogy immo-s, az én autómból meg még nem az, és nem hiszem, hogy ki tudnám iktatni az ecuból. Immo nélkülit meg nem találtam újat csak használtat - azt meg inkább magyarországról veszek.

Előzmény: 409 (132532)
mica-r Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132542

Én is vettem szerszámot! Eléggé meglepő képességűt:

http://szerszambolt.com/tag/beta-legkulcs/

Előzmény: mica-r (132541)
mica-r Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132541

Ha nem kaptál legalább 50% kedvességet, akkor valószínűleg nagyon lehúztak :)

Előzmény: novothauto (132536)
Paco155 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132540

"anno valmikor vagy  C20NE vagy  Paco155 javasolta, hogy a kivezerelt pintol csipogtassak visszafele a nyákon.

szerintem nem irtak hulyeseget, igy megprobalhatod te is. ;)"

 

Királylány. :)  A bácsi ezzel kezdte.  Sajnos az ecu bejövő pinje a panel egyik oldalán csak egy diódán keresztül testre van kötve a másik oldalt pedig takarja a százlábú (valójában csak 89 ;) ) csatlakozó amit nem szívesen forrasztanék most ki, és onnantól kalap-kabát. HA lenne a belsejéről rajzom akkor talán meglenne, de így necces, a környéken mindent megcsipogtam, a panelt meglámpáztam, de nem találtam meg merre kellene mennie.

 

"ott ahol testnek kellene jonni kontrol modulbol. /de nem jon /  .. adj ra direkt testet. 

rosszabb mar nem lesz..

de magyarazat nelkul.. neha megjavul vegfok/kontroller tole. 

felebred, vagy en nem tom."

 

Kipróbálom.

Előzmény: cam aro (132535)
TbÁdi Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132539

Szia Autodoktor!

 

Mi az oka annak hogy a 99es évj-ú almerám egyik gyertyapipájának gumi porvédőjét  ha a helyére teszem ,fellazul.

Fogja a gyertyát. De nem értem.

Új gyertyákat is kapott.Mire figyeljek?

 

Köszi a választ! 

kolcsar Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132538

Csörgessél már meg,mert mikor a kórházba voltam eltünt a telefonom,és sok számot nem találok.  A régi számomat vissza kaptam, (de rajta van a reglapon is,)  mivel 97-óta ezt használom,érdekelne ez az Opel ügy,és itt kicsit macerás várni a válaszokra:))

Előzmény: w.lacika (132513)
kolcsar Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132537

Látom te csak olyan vagy mint én voltam:))

 

Most meg a sok még becsomagolt nem is használt cucot akarom eladni:))

Általába hármasával vetem a készleteket,nehogy gond legyen ha valami eltünik,vagy eltörik legyen pótlás.

Előzmény: novothauto (132536)
novothauto Creative Commons License 2014.05.03 0 0 132536

Ma voltam kirándulni...

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.05.02 0 0 132535

anno valmikor vagy  C20NE vagy  Paco155 javasolta, hogy a kivezerelt pintol csipogtassak visszafele a nyákon.

szerintem nem irtak hulyeseget, igy megprobalhatod te is. ;) 

----------------------

kobalta jon. 

 

ott ahol testnek kellene jonni kontrol modulbol. /de nem jon /  .. adj ra direkt testet. 

rosszabb mar nem lesz..

de magyarazat nelkul.. neha megjavul vegfok/kontroller tole. 

felebred, vagy en nem tom. 

Előzmény: Paco155 (132525)
-peter Creative Commons License 2014.05.02 0 0 132534

a 150 lovas dpf-es igen problémás motor sajna :(

Előzmény: mükedvel (132515)
Paco155 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 132533

Na elővettem a pdf-et nem csak a kinyomtatott részt oszt megnéztem pár relét.  Ezek hol így, hol úgy használják, gondolom aszerint hogy melyikhez kell egy centivel rövidebb kábel. :P

Előzmény: kormi07 (132531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!