Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 915
Ez meleg volt. De megvan.
2.Hakkinen
3.Alesi
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 914
Húúúúúúú!!!!!! Hakkinen!!!!

Alesi...

QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 913
Schumi alszik?????/
QrvaHakkinen Creative Commons License 1999.06.27 0 0 912
Meddig tart Hakkinen autoja????
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 911
Nana... tessék csak szépen kiolvasni az iróniát a szövegből! :))

Csak nehogy korán örüljünk

Előzmény: rOver (908)
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 910
Jo az a kanyar.
Sajnalom szegeny Coulthardot, nagyon szepen ment
Előzmény: Mogorva (909)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 909
Na, Frentzen is megvolt... jöhet Alesi...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 908
Hakkinen ugye nem tudja megelőzni Schumit :)

Ez nayon nem jott be. Szerintem Schumachernek motorcsonak versenyzonek kene mennie, mert csak esos versenyeken van eselye ;)

Előzmény: Mogorva (905)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 907
Most jön szegény Frentzen...
rOver Creative Commons License 1999.06.27 0 0 906
McLarenek eddig nagyon kitesznek magukert.
Hakkinen 14.>6. (mar otodik)
Coulthard 4.>1.

Ferrarik nem igazan strapaljak magukat. Ugy tunik Irvine elegedett a 17.helyevel, de ahogy en ot ismerem azt senkinek nem fogja atadni.
A ferrarikat mar az eso sem fogja megmenteni. Coulthardnak sajnos vege, ezek a McLarenek meg nem tokeletesek. Akkor hajra Hakkinen

Előzmény: alejandro_magno (901)
Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 905
Ne, erről ennyit... :)
Hakkinen ugye nem tudja megelőzni Schumit :)

Na, Coulthard széthajtotta a vasat..

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 904
Na, majdnem!!!

De ciki lesz...

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 903
Hakkinen mindjárt megelőzi Schumit!!!

Mogorva Creative Commons License 1999.06.27 0 0 902
Knézy Te BAROM ÁLLAT!!!!!!!
Te melyik futamot nézed TE IDIÓTA BAROM??? Mennyémáanyádba!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.27 0 0 901
Sziasztok!

A tegnapi F3000 óta megint esett, de a warm-up elejétol már nem sok vízutánpótlás volt.
Mindenki körözött, de nem egyforma (esos, intermediate, vagy neaggyisten száraz beállításokkal). Stewarték pl. arra tippelnek, hogy a vizes pálya a verseny során ma is fel fog száradni, így aztán nekik komprimusszumos beállításaik vannak. (Látszik is az eredményiken.)
SZVSZ rengeteg elozési kísérletet és koccanást, de foleg kifutást ígér a futam. Érdekes volt tegnap látni, hogy a záporok annyira leverték a biztonsági sóderágyak kavicsát, hogy a kifutások nagy része megtorlatlan maradt, vagyis az F3000-esek nagy része szépen visszakocogott a pályára és folytatta a homokozás, vagy funyírás után.
Barrichello végre 6 év után nyerhetne egyet és akkor valószínuleg Hakkinen és Mansell mintájára megtáltosodna, Coulthard most megmutathatja, hogy jobb Hakkinennél, Irvine meg csinálhatja a fesztivált, mint két hete, MSch szeretne egy ötödik gyozelmet itt, de nagyon, Panis az F1-ben maradásért, Alesi pedig azért hajt, hogy jövore egy versenyképes autóba üljön: eddig kifogta, mindig akkor került egy csapathoz, amikor az hullámvölgyben volt (Ferrari, Benetton, Sauber).
Ralf Schumacher meg egyszeruen, minden nyomás nélkül csak jól megy és akár a sötét ló is lehet a futamon ...

01 David Coulthard McLaren 1:32,091 13
02 Eddie Irvine Ferrari 1:32,111 15
03 Michael Schumacher Ferrari 1:32,449 12
04 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:32,621 16
05 Ralf Schumacher Williams 1:33,465 12
06 Mika Hakkinen McLaren 1:33,613 11
07 Olivier Panis Prost 1:34,003 13
08 Jean Alesi Sauber 1:34,022 12
09 Rubens Barrichello Stewart 1:34,355 13
10 Jarno Trulli Prost 1:34,478 14
11 Giancarlo Fisichella Benetton 1:34,892 12
12 Johnny Herbert Stewart 1:34,924 11
13 Jacques Villeneuve BAR 1:34,951 12
14 Alexander Wurz Benetton 1:35,099 13
15 Damon Hill Jordan 1:35,484 12
16 Pedro Diniz Sauber 1:35,611 13
17 Toranusuka Takagi Arrows 1:36,830 11
18 Alessandro Zanardi Williams 1:37,288 14
19 Ricardo Zonta BAR 1:37,415 12
20 Luca Badoer Minardi 1:38,415 13
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:38,636 10
22 Marc Gene Minardi 1:38,824 12

Fec Creative Commons License 1999.06.26 0 0 900
Na gyerekek, holnap jo kis verseny lesz :))) maraligvarom
shika Creative Commons License 1999.06.26 0 0 899
Milyen kapkodás volt az utolsó 10 percben!Apáám!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.26 0 0 898
Aki korán kel, az nyer!
Szakadt. Alesi, Barrichello, Panis és Trulli kezdéskor kiúsztattak, de a többieknek az autói még össze se voltak egészen rakva ...
Alesi rögtön megúszott, de azután Barrichellonak eszébe jutott, hogy o esomeno és le is nyomta a franciát, aki ugyan visszavágott, de Rubens nem hagyta magát. 5-6 kör után a pálya elcsendesült és a nézok látványos esokollekcióiban gyönyörködhettünk, meg néhány lassított látványfelvételben.
A többi spekuláns a második félórában próbált repülo kört futni, de akkor már szinte állandóan 15-20 motorcsónak repesztett a pályán, úgyhogy Barrichello csak vigyorgott a két méter magas esofüggönyön...
A Pionírok közül az indiszponált Trullit lenyomták egy páran a Lusták legjobbjai, de a mai nagy hármas Barrichello, Alesi és Panis nem kellett, hogy igazán aggódjon.

Látom, a Forma 3000-es versenyen, hogy szárad a pálya ...

Előzmény: X polgártárs (897)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.26 0 0 897
alejandro és a többi polgártársam,
sajnos nem láttam az edzést, mi történt?
Nagyon brutális köridő eltérések vannak (utána néztem, nem hittem el...), eső volt?
Irvine 17., Hill DNQ???? uramisten!
xpt
Előzmény: alejandro_magno (896)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.26 0 0 896
Sziasztok Sztrovacsekok!

Na, megvan az év második meglepetése:

01 Rubens Barrichello Stewart 1:38,441 05
02 Jean Alesi Sauber 1:38,881 06
03 Olivier Panis Prost 1:40,400 05
04 David Coulthard McLaren 1:40,403 11
05 Heinz-Harald Frentzen Jordan 1:40,690 10
06 Michael Schumacher Ferrari 1:41,127 10
07 Giancarlo Fisichella Benetton 1:41,825 09
08 Jarno Trulli Prost 1:42,096 08
09 Johnny Herbert Stewart 1:42,199 07
10 Ricardo Zonta BAR 1:42,228 09
11 Pedro Diniz Sauber 1:42,942 08
12 Jacques Villeneuve BAR 1:43,748 10
13 Alexander Wurz Benetton 1:44,319 10
14 Mika Hakkinen McLaren 1:44,368 08
15 Alessandro Zanardi Williams 1:44,912 11
16 Ralf Schumacher Williams 1:45,189 09
17 Eddie Irvine Ferrari 1:45,218 07
107% time 1:45,331
18 Damon Hill Jordan 1:45,334 10
19 Marc Gene Minardi 1:46,324 10
20 Luca Badoer Minardi 1:46,784 08
21 Pedro de la Rosa Arrows 1:48,215 09
22 Toranusuka Takagi Arrows 1:48,322 10

© 1999 Fédération Internationale de l'Automobile
2, chemin de Blandonnet, 1215 Genčve 15 Aéroport - Suisse

Azt hiszem, MSch-nek a boxban kell eloznie, az elotte lévok az egyetlen gyozelmi esélyes versenyükön a büdös életben el nem engedik ...
Hakkinen meg nem létezik, hogy karambol nélkül megússza ...
Érdekes lesz, mért nincs minden második versenyen eso?!?

fczigony Creative Commons License 1999.06.26 0 0 895
Nem tom hallotátok-e,de az F-1-ben is megkezdődött a dopping elleni harc.Börni fiú biztos fülest kapott ugyanis tegnap hat pilótát köteleztek doppingtesztre,köztük ott volt Schumi csatlósa Örvi boy is.Én speciel csak heki fiúról hinném el a doppingot...
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.26 0 0 894
Gyere elore te Topic, mert megesz az a bizonyos "masik", aki ujabb :-)))

Mi ujsag az edzesekrol???

Chris99 Creative Commons License 1999.06.24 0 0 893
Jó reggelt!

Tényleg egy kicsit álmosítóan hatnak ezek a napok.

Jó látni, hogy ott vagyunk a 2000-es naptárban, bár 2001-ig szól a jelenlegi szerződésünk.
Még 50 nap van hátra a Hungaroringen kezdődő szabadedzések elkezdéséig! Mindjárt itt lesz, s addig is jövő héten GT verseny!

Most olvastam, hogy a következő héten Silverstone-ban három Jordan autóban, három pilóta fog tesztelni: H-H.Frentzen, D.Hill és a korábban Minardis pilóta S.Nakano.
Sejtések szerint (Ecclestone felszólítására) már korábban távozik D. Hill (talán az Angol Nagydíj után), akinek a helyére kerülne a japán pilóta (nem véletlenül - hiszen a csapat támogatója a Mugen Honda) Frentzen mellé a maradék idényben.
2000-ben Hill helyére kerülő esélyes pilóták neve még nem publikus, de mint már ismeretes, Irvine az egyik lehetséges név (a Jordannél kezdte F1-es pályafutását), a múlt héten jött hírek szerint a másik számításba vehető pilóta Alesi (aki szintén ismerősként menne vissza, hiszen 89-ben a Jordan csapattal nyerte meg a F3000-es bajnoki címet).

(50 nap)
CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (892)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.24 0 0 892
Ahoj!

Hogy egy kicsit a távolabbi jövőbe is nézzünk, az AtlasF1-ről itt van a 2000. évi előzetes versenynaptár:

20/02 - GP of Malaysia (Kuala Lumpur)
05/03 - GP of Australia (Melbourne)
19/03 - GP of Brazil (Sao Paulo)
09/04 - GP of San Marino (Imola)
23/04 - GP of Spain (Barcelona)
07/05 - GP of France (Magny-Cours)
21/05 - GP of Europe (Nurburgring)
04/06 - GP of Monaco (Monaco)
18/06 - GP of Canada (Montreal)
02/07 - GP of Great Britain (Silverstone)
16/07 - GP of Austria (Spielberg)
30/07 - GP of Germany (Hockenheim)
13/08 - GP of Hungary (Budapest)
27/08 - GP of Belgium (Spa Francorchamps)
10/09 - GP of Italy (Monza)
24/09 - GP of The United States (Indianapolis)
08/10 - GP of Japan (Suzuka)

Ébresztő! Honapután már időmérő!

Üdv: Kopasz

Cloud Creative Commons License 1999.06.22 0 0 891
Hello mindenkinek!

Most találtam tegnap jegyeztek be egy holland F1-es pályát.
A ferrari uj motorja meglehetosen megbizhatatlna ezert valoszinuleg csak a brit nagydijon hasznaljak.

nohab Creative Commons License 1999.06.21 0 0 890
Halászkirály!

Igen. De nem _egészen_ úgy volt, ahogy azt a magyar királyi és nem királyi TV állította. Szóval, egy német vállalkozónak van egy AGS kocsija, talán JH 22-es (Tarquini és Dalmas hajtották, Ted Lapidus és kérdőjelek voltak az oldalán anno). Bárki, aki leperkál egy bizonyos összeget, kipróbálhatja a fíilinget. Na, vagy Antal Krisztián, vagy egy szponzor leperkálta a pénzt (talán 10e DEM), így mehetett pár kört az autóval. Engem persze egy cseppet sem lepett meg a hazai média híre, miszerint egy F-1-es csapat meghívta tesztelésre...

013

Előzmény: Halászkirály (887)
Cloud Creative Commons License 1999.06.21 0 0 889
Udv alejandro_magno

Alan Jenkins a Prosthoz szerzodik mint Technikai igazgató.
David Coulthard azt nyilatkozta meg o is lehet világbajnok az iden.

Előzmény: alejandro_magno (880)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 888
Nemzeti Sport január 2-i számában van utoljára megemlítve:

Autósport: Ellentmondásos év után
Amerika visszavár!

Antal Krisztian, a Denim Racing Team gyorsasagi autoversenyzoje nagy faba vagta a fejszejet. Ugy dontott, nem elegszik meg a hazai sikerekkel, inkabb uj celokat, uj kihivasokat keres maganak. A lehetoseg - mint megannyi mas sportolo szamara - Amerikaban kinalkozott. S ha mar kinalkozott, a fiatal versenyzo meg is ragadta.

Persze korai lenne meg sikertortenetrol beszelni (bar remelhetoleg hamarosan ennek az ideje is eljon), hiszen az ilyen es ehhez hasonlo iranyvaltasok nem tortenhetnek meg siman, buktatok nelkul. Am most ugy
tűnik, az akadalyok lassan elharulnak, a tobbi pedig mar csak a pilota tehetsegen mulik. Bizakodva tekint a jovobe, s az elmult - talan kisse ellentmondasos - esztendot is pozitivan ertekeli.

- Nyugodtan mondhatom, hogy jól sikerült az elmúlt évem. Persze minden csak nézôpont kérdése, attól függ, ki mit tart sikernek.

+ Ezek szerint ezt nem lehet egyértelműen megítélni?

- Az a helyzet, hogy az idei teljesítményemet sokan fanyalogva fogadták. Ha finoman akarok fogalmazni, sportoló társaim többsége szkeptikusan viseltetett az eredményeim iránt.

+ Mi lehet ennek az oka?

- Valószínűleg úgy gondolják, messzirôl jött ember azt mond, amit akar. Az is igaz, hogy itthon csak két alkalommal álltam rajthoz: a pécsi hegyiversenyen és a hungaroringi zárófordulón. Az elôbbin például úgy lettem harmadik egy
elég öreg autóval, hogy elôbb a gumikkal, aztán a motorral is gondjaim voltak. Be kell vallanom, igazából nem fektettem hangsúlyt a hazai viadalokra.

+ Inkább külföldön próbálkozott.

- Úgy éreztem, más irányvonalat kell választanom. Évekig versenyeztem Magyarországon, eredményes voltam gokartban és a Castrol Opel Astra Classic-kupában is. Jöttek is a nagy ígéretek: ,,ha jól teljesítesz, mi majd
támogatunk". Aztán mégsem történt semmi, én pedig egyre inkább úgy gondoltam, hogy váltanom kell.

+ Így jött szóba Amerika?

- Május elején nyílt lehetôségem arra, hogy részt vegyek egy floridai tesztelésen. Ez egyébként az egyik leghíresebb amerikai pályán, a Sebringen zajlott.

+ Hogy sikerült a bemutatkozás?

- Nagyon jó idôket értem el, még számomra is meglepôen jókat. Tudni kell, hogy a tesztet a Barber Dodge Pro Series sorozat rendezôi tartották, akik így akartak új pilótákat kipróbálni - találni. Sajnos egy kicsit késôn kerültem
kapcsolatba velük. A tesztek ugyan sikeresek voltak, de így is csak várólistára kerülhettem föl.

+ Ez mit jelent?

- Ebben a sorozatban - a Forma-1-tôl eltérôen - harminc egyforma autó verseng egymással, és csak a pilóták közötti különbség dönt. Szabad versenygép már nem akadt, így csak abban az esetben kaphattam volna lehetôséget, ha valahol megüresedik egy hely, akár anyagi, akár más
okokból. Ez egyébként meg is történt, hiszen ôsszel már hívtak, de addigra, sajnos, elfogyott a pénzünk.

+ Gondolom, azért még nem adta föl.

- Az idén mindenképpen erre a versenysorozatra koncentrálok majd. Amerika valóban a lehetôségek hazája, és ez a profisportokra is értendô. Azért is tartom sikeresnek az elmúlt szezont, mert megismerhettem egy más
mentalitású társaságot. A tervek szerint január tizennyolcadikán és tizenkilencedikén ismét teszteken veszek részt, és egyelôre úgy tűnik, hogy legalább két versenyen rajthoz állhatok. Ez nagy sportszakmai kihívást
jelent, hiszen, ha jól tudom, a világ számos országából ötvenegyen jelentkeztek.

+ Mik a távolabbi tervei?

Pillanatnyilag az a legfontosabb, hogy ez a teszt minél jobban sikerüljön. Eddigi szponzorommal, a Denimmel változatlan a kapcsolatom, és ha jól sikerülnek a tesztek, egy másik támogatóval is szerzôdést köthetek. Ha pedig minden összejön...

+ Akkor akár a Forma-1-ig is eljuthat?

- Nézze, ha minden együtt lenne, akkor fogadkozhatnék, hogy most aztán irány a Forma-1. De a lépcsôfokokat mindenkinek végig kell járnia. Persze egy sportoló attól sportoló, hogy ezeket a lépcsôket a lehetô leggyorsabban
vegye.

(hanti)

Előzmény: Halászkirály (887)
Halászkirály Creative Commons License 1999.06.21 0 0 887
Tudtok valamit erről az Antal Krisztiánról valamit? (A srác formula 3-ban utazik). Tavaly (vagy tavalyelőtt) nagy dirrel-durral beharangozták, hogy valamelyik kisebb F1 csapat meghívta őt tesztpilótának. Azóta nagy a kussolás a témában.
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 886
Az egyik német oldalon olvastam a következőket:

E. Jordan nyilatkozata hangzott el a BBC rádióban: "A két fél részéről az év végéig szól a szerződés. A Jordan nem egy szerződésszegő csapat, ami Damon-t illeti, benne már nem vagyok olyan biztos."
"Az angol vagy a német nagydíj után ha odajön hozzám Damon, azt mondván, hogy 'Eddie, nem tudok segíteni úgy a csapatnak, ahogy azt szeretném', biztos, hogy azonnal visszalép." mondta Eddie Jordan.

CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (885)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!