Azert ez nem ilyen egyszeru, Sch tudott a dologrol, ezt kesobb a csapat talalta ki, hogy mondja azt, nem latta... Verseny kozben a csapat probalt a birakkal szembeszallni, hogy ne kelljen Sch-nak kiallni (en ugy emlekszem felvezeto korben elozesert kizaras jar, nem 10 mp), es azt mondtak Sch-nak, hogy menjen tovabb. Szal ez mind a csapat hibaja. De hat az F1 csapatjatek...
94-ben valoban rajart a rud a Benettonra. Schumacher 6 verseny utan 56 pontal allt az elen, ami nagyszeru teljesitmeny. Silverstone-ban azonban nem sikerult megszereznie az elso rajtkockat (egyebkent egyetlen ezreddel maradt le Hill idejetol). A felvezeto korben Schumacher megelozte Hillt amiert kizartak a versenybol. Eddig ez mind pech, barkivel elofordulhat. A kizaras talan tul sulyos buntetes volt. (bar lehet, hogy eloszor csak 10mp-t kapott es aztan lett belole kiazaras amikor nem allt ki) Akkor azonban Schumacher elkovette azt a hibat, hogy nem allt ki. Persze aztan mondta, hogy o nem latta a zaszlot, de van radio is es ha az nem mukodik a versenyzonek kotelezo figyelnie az ele kirakott tablat, ahol jelezhettek volna, hogy jojjon ki. Es ha valakit kizarnak es nem jon ki a boxba azert 2 verseny eltiltas jar. Ez ilyen egyszeru. Szoval szerintem nem a FIA hanem a sajat csapata szivatta meg, mar ha Schumacher maga nem tudott errol.
Egen, tényleg elég sikerorientált a srác, azt hiszem Senna volt hasonló mentalitású emberke, aki e sikerért mindent feláldozott. Tudom, hogy ezzel a kijelentéssel néháyatokat magamra haragítok, de tény Senna is fanatikusan hajhászta a sikert.
Tény, hogy Schumacheren már első perctől kezdve látszott, hogy nagyon tud vezetni. Szimpatikus is volt, ahogy zöldfülűként alázta a nagyokat. Az egyszerűen fantasztikaus volt, hogy tavaly a Hungaroringen versenyen megjavította a legjobb edzésidőt.
Nem tetszik viszont, hogy a siker érdekében terhes anyákon is át tud gázolni.
Ok, az igaz, hogy nem volt annyira rossz, de azt el kell ismerned, hogy föleg a 96-os ferrari egy nagy rakás ... volt. Egyébként meg 95-ben a magasan a legjobb Williams-ek elöl vitte el a Benetton a konstruktori VB címet, jobbára Suminak köszönhetoen.
Azt egyébként nem kétlem, hogy Hakkinen is képes lenne egy Ferrarival is nyerni, öt is jó pilótának tartom.
Hogy a '94-es Ford motoros Benetton roncs autó lett volna, azon érdemes elfilózni egyykicsit:
Három edzésen indult együtt Schumacher és az abban az időben álomcsapatnak tartott Senna-Willians-Renault összeállítás. Senna csak pár tizeddel tudta megverni a németet. A brazil versenyen a kerékcsere után Sch. gyorsabb volt(!), mint Senna. Imolában pedig Sch. szorosan ment Ayrton mögött, körökig semmit sem változott a különbség. Tehát mondhatjuk, hogy Sch., aki az előző évben össz-vissz egy versenyt nyert, partiban volt a felülmúlhatatlan Sennával a legyőzhetetlennek hitt Williams Renault-ban. Annyira azért nem lehetett szar az a kocsi, hacsak: Senna nem felejtett el vezetni 93/94 telén vagy Sch. nem lett hirtelen sokkal jobb, mint előtte. Egyikben sem hiszek. Szvsz 94-ben nagyon komoly változások léptek életbe, teljesen új autót kellett építeni mindenkinek. Ez a Benettonnek baromira sikerült. Hogy mennyire, azt mutatja, hogy '95-ben konstruktőri vb címet is szereztek az azóta nem sokat mutató J. Herberttel. Az, hogy G. Berger, amikor '96-ban átült a Benettonbe, lefikázta az autót, az csak őt minősíti.
Hali!
Na ne vicceljünk ezekkel a roncs autókkal, a Benettonban 94-ben Jos Verstappen dobogós helyezést ért el, mégha ki is estek előle néhányan, kb. olyan volt mint most a Ferrari és kérem szépen Mika Hakkinen a Ferrariban is világbajnok lenne.
csá
Persze, hogy túlzás az ötszörös, mintahogy túlzás az is, hogy mindenku Sumit segíti.
A roncs autóknál valóban a Benettonra gondolok, elsosorban a 94-es Ford motorosra, de leginkább a 96-97-es ferrarira.
Angel úr!
Na, ezen elgondolkoznék!
Hogy állandóan Sumit tolják a dobogóra? Elgondolkodtál azon, hogy a két vb címét milyen nehezen nyerte meg? Eltiltások, utólagos győzelemtől való megfosztás (hú, ebbe a szószerkezetbe belekavarodtam),Belekötöttek minden újításba a Benettonnál. Csupán ennyi dologgal kellett megküzdenie a cipésznek.
Hakkinen pedig ne legyen gép. LEgyen ő a F-1 egyik legjobb pilótája, de legyen ember, ugyanúgy, mint a többi.
És ha gép is lenne. A szerelői nem tudnak azok lenni, ezt sajnos már többsz@r észrevettük.
A Hungaroringen végre nem bénáztak.
Egyébként meg Forza Ferrari!
Sz Tamas
A Spa-Francorchamps becenecu F1 (es mas) versenypalya egy resze kozut, amit csak versenyek kedveert haklandoak lezarni az ott lakok. Biztosan remlik Neked is a buszmegallo a palya mellett, meg felfestett utjelzesek...
Hali!
Ötszörös? Nem túlzás ez egy kicsit. Dehogynem az. Én sem szeretném, hogy ki a jobb meg miegymás, mint említettem Misit kivállónak tartom, de amit írtam fenntartom. Melyek azok a roncs autók, csak nem a 94-95-ös Benettonra gondolsz?
csá
A Monte Carlo-i edzésrol meg annyit, hogy végig a Sumi vezetett, a végén o betartotta a sárga zászlót, a Hakkinen meg nem, de jelezte, hogy látta, ezért nem vették el az idejét. Érdekes szabályértelmezés, de elfogadták. Persze lehet, hogy akkor is lenyomja a ferrarit, ha nincs ez a sárga zászlós affér, de ezt soha nem fogjuk megtudni.
" Nekem csak olyan emlékeim vannak, hogy bármikor rossz pozícióban volt valaki valahol a pály szélén kitalált valamit és Mihály barátunk már az első helyen találta magát: biztonsági autók, büntetések egyéb versenyzők számára. "
Ugye ezt nem gondolod komolyan. Ha tényleg ekkora segítséget kapna Misi, akkor már ötszörös világbajnok lenne. nem hinném, hogy tudatosan történtek azok az esetek, amikre hivatkozol, szerintem véletlen volt. Az vitathatatlan, hogy tavaly év eleje óta a legjobb autó a McLaren. Bár nem szeretnék egy kiajobbpilótaasumivagyahakkinen vitát indítani, de szerintem meg lehet nézni kik azok a pilóták a jelenlegi mezonyben, akik roncs autóval is tudtak eredményt elérni...
Meg ha jól tudom azért is, mert a versenyszabályzatban benne van, hogy a verseny elott x idovel már nem szabad tesztelni az adott pályán. De hogy mennyi az x ido, azt nem tudom.
Az Arrows főmérnöknek leszerződtette Eghbal Hamidy-t a Williams (-1996) és a Stewart (jelenlegi) mérnökét+jön az új Supertec motor is. Hajrá Arrows Boutsen&Hill rulla!)!
xpt
- hasonló időjárás
- McLaren házipálya
- el tudom képzelni, hogy a f1 góréjai nem engedik valemlyik csapat előnyhöz jutását a pénteki szabadedzés előtt
Ez az allando orokos hajsza!!! Emiatt csak most olvasgattam ezt a topicot!
Arrol megy itt a vita (tobbek kozott), hogy a Ferrari (meg Sch.) sehol nem lenne, ha nem lenne muszaki hibaja a Mclarennek, vagy a csapat nem tolna el valamit. De uraim!! Ez egy technikai sport es harom tenyezobol tevodik ossze a siker. A tenyezok: a versenyzo, a szerelok es az auto. Ha barmelyik benazik v. tonkremegy, akkor ugrott a sikeres szereples.
Üdv!
Ha Coulthard előbb jön ki, nehezebb autóval valószínüleg nem előzi meg Irvine-t.
Mika pl. Monte Carloban zúzott az edzés utolsó körében (a másik Misit, a Ferrarist, integetés közben érte a hír), de úgy általában a leggyorsabb köreit a negyedik -utolsó- gyors körében éri el.
Hali!
Az Irvine Coulthard boxkiállása teljesen érthetetlen a számomra is, már csak azért is, mert, ha odafigyeltetek láthattátok, hogy amikor Irvine kiment a boxba, akkor elég későn húzott rá a boxutca csíkjára és itt jött az érthetetlenség, mivel amint ezt Coulthard is meglátta szinte már a szegélyen keresztül hajtott ki. Szerintem, ha előbb jött volna ki, vagy ha 1 körrel később máris Eddie előtt lett volna. De teljessen mindegy mivel Coulthard lett a 2. és ez így volt jó.
Más. A Suszter Misi témához annyit fűznék hozzá, hogy szerintem is egy kiválló pilóta, ám valahogy elérték vele azt, hogy az egész forma 1-es brigád mindig őt támogatja: FIA, Max, Börnyi meg a többiek. Nekem csak olyan emlékeim vannak, hogy bármikor rossz pozícióban volt valaki valahol a pály szélén kitalált valamit és Mihály barátunk már az első helyen találta magát: biztonsági autók, büntetések egyéb versenyzők számára. Tehát mindig ő alá tolták a széket. Ez undorító és egyben felháborító, tehát ez a nyitja annak, hogy akik nem szeretik Misit, miért is nem szeretik.
Hakkinen pedig egy klasszis és kész kezd egyre inkább egy gép szintjén működni. Én már csak azt várom, hogy az edzéseken az utolsó percben jöjjön ki és mossa le a többieket a színről, mint ahogy azt tette az Isten, akit ugyebár Ayrton Senna-nak hívtak.
csá
Nem sokáig tartott a magyar futamon csúnyán leégett Eddie srác megszeppenése. Hétfőn este már azt nyilatkozta, hogy azért ment ki a fűre, mert el akarta kerülni a gondatlan Coultharddal való összeütközést. Azt mondta Coulthardról, hogy a skót vb reményei már úgyis elszálltak, neki már mindegy és amúgy is híres arról, hogy sok karambolt okoz. Példaként emlegette a kettőjük kanadai összeütközését.(Forrás: DailyF1)
Nem tudom ezt hol nyilatkozta és mennyire lehet komolyan venni a forrást, de ha ez tényleg komoly, akkor tényleg felmerül bennem a kérdés, hogy hogyan meri ez a bunkó állat hülyének nézni az egész világot?! Ha mindenképpen rettegett Coulthardtól, akkor lett volna pár egyéb lehetőség is, hogy megnyugtassa magát:
elengedi a boxban, így nem kell kockáztatni egy fűnyírásból adódó autólebontásosdít;
megpróbálja kivenni a seggéből a fejét és gyorsabban menni, mint a skót romboló;
kilöni Coulthard kerekét, mint németországban Hakkinenét.
hát egen, a ferrari boxa egy kicsikét előrébb volt... persze ebből az is következik, hogy Coulthard kocsijához 1mp -cel hamarabb tudtak nekifogni a szerelők.
A lassításban egyértelműen látszott, hogy a később beálló Coulthard kocsijával legalább egy mp-cel előbb végeztek a szerelők, de ez is kevés volt... :(
Ugye nem gondolod komolyan, hogy Irvine megijedt Coulthardtol es szandekosan hagyta elmenni. Ugye nem???
Bar az utolso mondatban egyetertek Irvine-al:
tenyleg igy a legjobb. ;)