A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Talán nem azok? Szerintem egy részről megkerülhetetlen (még nem robotok vezetik a buszokat), valamint egy téves döntés könnyen mások életébe kerül. Azt gondolom az átlag ember csak azt látja, hogy tekerget az az alkoholista ott valami nagy kerek szart, meg megy megáll. Eszébe nem jut, hogy a 7-8-9-10 óra alatt mennyi és milyen ingerek érik és ezek az ingerek milyen stresszt tudnak okozni. Elképesztő milyen nyugalom, türelem kell ezt nap, mint nap csinálni. Sokan persze lebecsülik őket és mindig pont olyanok, akik az első órában verekedésig jutnának vagy egy másik közlekedővel vagy az utassal.
Aztán persze a másik részről manapság már mindenkibe tudatosult, hogy őt bármikor lehet pótolni. Ezzel viszont nem árt, ha tisztába van az ember és a munkáját ennek tudatában végzi.
Az én kérésem volt h 199 legyen a vége. Mivel nem egyedi rendszám, nem okozott többlet közpénz felhasználást, csak odafigyelést igényelt. Idén az agglóhoz kapcsolodó kivonásokkal kapcsolatban igyekszünk kicsit jobban felmérni a kocsikat és rangsorolni azért, hogy az ilyen kényszer visszavételeket elkerüljük.
Reggel az egyik kis Volvo is elég érdekesen füstölgött, nem is láttam a rendszámát, amikor kikerülte a Volánbuszom 6:20 körül a Bíróságnál. Elviekben a 22-es forgalmi volt, de a SZKt-re már nem ért le.
Annál is inkább, mert erről a portálról én is, és gondolom sokan mások is azt hihetik, hogy a tűzoltóság hivatalos-félhivatalos portálja, feltételez egy szakmai precizitást, és köze nem lehet a bulvárhoz.
Megnéztem az impresszumot, és hát...
Egyébként a profi bulvármagazinok sem engednek meg egy ekkora csúsztatást, feltéve, hogy tényleg nem a busz volt a hibás...
13-73 most állt félre füstölve a budakeszi Tesconál. Már a Moszkván is furcsa szagok voltak (meg az egyik középső ajtó nem is működött), aztán a Dózsa György Térről kísért minket MMM-133, így késés nélkül indult vissza helyette. Szerintem csak gőz volt (ahogy leszálltam úgy láttam, éreztem).
Sok konfliktus forrása az, hogy részben munkáltatói, részben érdekképviseleti segedelemmel egyes járművezetők (nem az összes!) elhitték, hogy megekrülhetetlenek és tévedhetetlenek...
OFF Nyugalom!! A langlovagoktól az is mindennapos, hogy "Vonat ütközött személyautónak". Rohadt vonat. Munkát okozott a hős langlovagoknak. Ez van, ők így fogják fel. :S
Azért néha a szakmán belül, illetve itt a topikban is átesünk a ló túloldalára. Minden tiszteletem a járművezetőké, de néha annyira sikerül annyira túlmisztifikálni a dolgot, mintha rajtuk kívül más nem is dolgozna, vagy nem lennének nehézségek a munkájában, sőt, továbbmegyek: felelőssége is csak a buszsofőröknek van.
Ha a kedves főnökeidnek fontos lenne a BKV jó híre, akkor nem hagynák, hogy ilyen cikkek megszületésének.
Példát kéne statuálni, és az ilyen cikkek írói és közlőit fel kellene jelenteni a bíróságon.
Dolgozzanak már meg a pénzükért a BKK-nak dolgozó ügyvédek:)
Hát igen, ez lesz a valaha legnehezebb dolgok egyike, hogy ezen változtassunk. A média soha nem kiegyensúlyozott, de ez a fokú szubjektivitás tényleg sok.
Kicsit olyan mint a velvet menő-ciki rovata, mi mindig a ciki oldalon vagyunk.
A gond főleg az, hogy hoszú évtizedek szívós munkájával sikerül ideáig leküzdeni a budapesti közösségi közlkedést, úgyhogy ha akarás is lesz rá akkor is hosszú évek amíg ezen valamit javítunk.
Legyünk őszinték ott kezdődik, hogy a a köznek semmi fogalma nincs a járművezetők tevékenységéről. Tényleg a szélsőségek vannak betáplálva, miszerint vagy mind alkoholista, vagy egynémely személy heroikus gyermek és nemtudom kinek a megmentője egy-egy eseménynél, de érthető információ nincs arról, hogy milyen 10-20-30 tonnával lavírozni a városban...
Látod, pont ez az! Az nem hír, hogy egy autós megint hülye volt, de mennyivel másképp néz ki, hogy egy BKV-busz "okozott" balesetet. Lehet rajta csámcsogni, és szidni a tömegközlekedést, köcsögözni a sofőröket - mert a köznépben csak ez fog lecsapódni, nem az, hogy mi is történt valójában. És ez már a médiák felelőssége, a közvélemény-formálás, a gondolat irányítása. És ezért tartom inkorrektnek, sőt, egyenesen vérlázítónak.
Azt a hírt hányan olvasnák el, hogy egy személygépkocsi vezetője nem adta meg az elsőbbséget? Ha a buszról nevezik el a cikket, egyből mindenkit érdekel, hogy a BKV busz ütközött, az nem olyan "mindennapos" történés, mint egy elsőbbség meg nem adása.