Keresés

Részletes keresés

BPO-537 Creative Commons License 2014.02.25 0 0 75338

BPO-537-ről és BPI-132-ről mit lehet tudni. Jó ideje nem láttam már őket. 

KápCity Creative Commons License 2014.02.25 0 0 75337

Tehát akkor a 28-ai üzemzárással eddig három ismert kocsi távozik. 10-15; 11-49; 17-23. Remélem ez utóbbi pénteken még kint lesz.

Előzmény: GABEN352 (75332)
KápCity Creative Commons License 2014.02.25 0 0 75336

A 201V-t már Kőbánya adja.

Előzmény: Oleever07 (75333)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.25 0 0 75335

Ez a "zúniós".

Van még mellette a szolgáltatásbeszerzés (jellegében a "VT 150 modell"), ennek várjuk az eredményét.

Mindemellett az elektromos ebben a tekintetben marginális (avval együtt, hogy tudjuk, hogy ez az egyik szakmai fejlődési irány).

Előzmény: Nbbarcs (75334)
Nbbarcs Creative Commons License 2014.02.25 0 0 75334

Az egyik miditender "végeredménye": http://www.bkk.hu/apps/docs/beszerzes/20140224_02.pdf

 

Eszerint közel sem lefújva, csak érvénytelen. És ki is írják újra meghívásosba a 2 indulónak.

 

Hosszabbítás következik...

Előzmény: kristoof (75296)
Oleever07 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75333

Volt ma valamilyen átcsoportosítás? Mert a 04-70 ma 276E-n volt, a 01-51 meg 201V-n.

GABEN352 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75332

Az alábbi pár autóról már a rendszám is lekerült, némelyik hiányos is már...

            

 

G.

 

Humarci Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75331

erecoba volt vagy 7-8busz, bár nekem azok inkább délpestinek tűntek

lehet volt közte cinkotás is

de óbudáról is hoztak kocsikat el, ahhoz képest pedig meg kevés a darabszám ami erecoba van

Előzmény: Tofa (75325)
netinvestor1221 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75330

04-53 nagyon rosszra sikeredett csukló nyikorog dekoritlemezek hátul ki lett cserélve

csuklónál nem.

 

FKU-904 BKK+FKU-904 azonosító

 

BPI-849(BPI-849 azonosító)

 

flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75329

Talán nem azok?
Szerintem egy részről megkerülhetetlen (még nem robotok vezetik a buszokat), valamint egy téves döntés könnyen mások életébe kerül.
Azt gondolom az átlag ember csak azt látja, hogy tekerget az az alkoholista ott valami nagy kerek szart, meg megy megáll. Eszébe nem jut, hogy a 7-8-9-10 óra alatt mennyi és milyen ingerek érik és ezek az ingerek milyen stresszt tudnak okozni.
Elképesztő milyen nyugalom, türelem kell ezt nap, mint nap csinálni. Sokan persze lebecsülik őket és mindig pont olyanok, akik az első órában verekedésig jutnának vagy egy másik közlekedővel vagy az utassal.

Aztán persze a másik részről manapság már mindenkibe tudatosult, hogy őt bármikor lehet pótolni. Ezzel viszont nem árt, ha tisztába van az ember és a munkáját ennek tudatában végzi.

Előzmény: Törölt nick (75317)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75328

Az én kérésem volt h 199 legyen a vége. Mivel nem egyedi rendszám, nem okozott többlet közpénz felhasználást, csak odafigyelést igényelt. Idén az agglóhoz kapcsolodó kivonásokkal kapcsolatban igyekszünk kicsit jobban felmérni a kocsikat és rangsorolni azért, hogy az ilyen kényszer visszavételeket elkerüljük.

Előzmény: BPO-105 (75324)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75327

Valószínűleg Erecoba. Fefe most elég üres, valószínűleg hamarosan újabb metrókocsik és Ganz csuklós villamosok maradványai fogják ellepni.

Előzmény: Tofa (75325)
19-57 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75326

+10-38, 17-48 félhátulja

Előzmény: Tofa (75325)
Tofa Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75325

Cinkotáról eltüntek a selejtek. 0093,0175,0347,0375 és társai. Erecoba vagy az fefé-be kerültek?

BPO-105 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75324

Mondjuk biztos van valami egyedi története, mert az MPH szerintem alapból nem kocka.

Előzmény: RózsaszínPárduc (75323)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75323

Abból az okból kifolyólag, hogy az állományból törlése után a papírjai és a rendszáma le lett adva, így azt visszaszerezni már nem lehetett.

Előzmény: Dzsakmatasu (75322)
Dzsakmatasu Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75322

BPI-199 az MPH-199-es rendszámot kapta? S ha tényleg azt akkor mi okból kifolyólag?

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75321
Előzmény: Dundikalika (75319)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75320

Reggel az egyik kis Volvo is elég érdekesen füstölgött, nem is láttam a rendszámát, amikor kikerülte a Volánbuszom 6:20 körül a Bíróságnál. Elviekben a 22-es forgalmi volt, de a SZKt-re már nem ért le.

Előzmény: Andreesh (75318)
Dundikalika Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75319

Annál is inkább, mert erről a portálról én is, és gondolom sokan mások is azt hihetik, hogy a tűzoltóság hivatalos-félhivatalos portálja, feltételez egy szakmai precizitást, és köze nem lehet a bulvárhoz.

Megnéztem az impresszumot, és hát...

Egyébként a profi bulvármagazinok sem engednek meg egy ekkora csúsztatást, feltéve, hogy tényleg nem a busz volt a hibás...

Előzmény: MCA-001 (75314)
Andreesh Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75318

13-73 most állt félre füstölve a budakeszi Tesconál. Már a Moszkván is furcsa szagok voltak (meg az egyik középső ajtó nem is működött), aztán a Dózsa György Térről kísért minket MMM-133, így késés nélkül indult vissza helyette. Szerintem csak gőz volt (ahogy leszálltam úgy láttam, éreztem). 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75317

Persze, ez is igaz.

Sok konfliktus forrása az, hogy részben munkáltatói, részben érdekképviseleti segedelemmel egyes járművezetők (nem az összes!) elhitték, hogy megekrülhetetlenek és tévedhetetlenek...

Előzmény: ujfigura (75315)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75316

OFF Nyugalom!! A langlovagoktól az is mindennapos, hogy "Vonat ütközött személyautónak". Rohadt vonat. Munkát okozott a hős langlovagoknak. Ez van, ők így fogják fel. :S

ujfigura Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75315

Azért néha a szakmán belül, illetve itt a topikban is átesünk a ló túloldalára. Minden tiszteletem a járművezetőké, de néha annyira sikerül annyira túlmisztifikálni a dolgot, mintha rajtuk kívül más nem is dolgozna, vagy nem lennének nehézségek a munkájában, sőt, továbbmegyek: felelőssége is csak a buszsofőröknek van.

Előzmény: Törölt nick (75313)
MCA-001 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75314
Ha a kedves főnökeidnek fontos lenne a BKV jó híre, akkor nem hagynák, hogy ilyen cikkek megszületésének.
Példát kéne statuálni, és az ilyen cikkek írói és közlőit fel kellene jelenteni a bíróságon.
Dolgozzanak már meg a pénzükért a BKK-nak dolgozó ügyvédek:)
Előzmény: Törölt nick (75313)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.24 0 0 75313

Hát igen, ez lesz a valaha legnehezebb dolgok egyike, hogy ezen változtassunk. A média soha nem kiegyensúlyozott, de ez a fokú szubjektivitás tényleg sok.

Kicsit olyan mint a velvet menő-ciki rovata, mi mindig a ciki oldalon vagyunk.

A gond főleg az, hogy hoszú évtizedek szívós munkájával sikerül ideáig leküzdeni a budapesti közösségi közlkedést, úgyhogy ha akarás is lesz rá akkor is hosszú évek amíg ezen valamit javítunk.

Legyünk őszinték ott kezdődik, hogy a a köznek semmi fogalma nincs a járművezetők tevékenységéről. Tényleg a szélsőségek vannak betáplálva, miszerint vagy mind alkoholista, vagy egynémely személy heroikus gyermek és nemtudom kinek a megmentője egy-egy eseménynél, de érthető információ nincs arról, hogy milyen 10-20-30 tonnával lavírozni a városban...

Előzmény: John Howard (75308)
John Howard Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75312

Látod, pont ez az! Az nem hír, hogy egy autós megint hülye volt, de mennyivel másképp néz ki, hogy egy BKV-busz "okozott" balesetet. Lehet rajta csámcsogni, és szidni a tömegközlekedést, köcsögözni a sofőröket - mert a köznépben csak ez fog lecsapódni, nem az, hogy mi is történt valójában. És ez már a médiák felelőssége, a közvélemény-formálás, a gondolat irányítása. És ezért tartom inkorrektnek, sőt, egyenesen vérlázítónak.

Előzmény: BPI-553 (75309)
Brookers Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75311

LOV-851 az áldozat! :(

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.631872993528184.1073741840.425342164181269&type=1

Előzmény: Brookers (75302)
Brookers Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75310

Igen, a cikk főcíme igencsak el van írva,nem így kellett volna létre hozni!

 

Én csak kommentáltam!!! :(

Előzmény: John Howard (75308)
BPI-553 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75309

Azt a hírt hányan olvasnák el, hogy egy személygépkocsi vezetője nem adta meg az elsőbbséget? Ha a buszról nevezik el a cikket, egyből mindenkit érdekel, hogy a BKV busz ütközött, az nem olyan "mindennapos" történés, mint egy elsőbbség meg nem adása.

Előzmény: John Howard (75308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!