Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alexfux Creative Commons License 1999.08.25 0 0 2102
Dear Kopasz!

Hol lesz ez a daj-daj es mikor?

Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.08.25 0 0 2101
Én sajnos nem leszek itthon akkor, de ha van még ilyen alkalom, ahol összefuthatunk egy jót dumálni, akkor értesítsetek.
Kopasz Creative Commons License 1999.08.25 0 0 2100
Ahoj Mindenki!

Kissé elcsendesedtünk.....
Jövő pénteken lesz az újabb Tasztal találkozó, én erősen foglalkozom a gondolattal, hogy elmegyek. Kérdésem a következő: az ide írogató F1 kedvelők közül lesz-e ott valaki? Ha néhányan összejönnénk, az számomra komoly késztetés lenne, szeretnék néhány arcot élőben is látni. Várom a válaszokat.

Üdv: Kopasz

Chris99 Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2099
Schumacher leghamarabb Monzában indulhat, ezt ma a Ferrari adta ki egy közleményben. Salo persze marad a következő futamra.

CiaO
Chris

Urho 99 Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2098
Sziasztok!
A "ran" szerint Schumacher lemondta az újabb orvosi vizsgálatot, és Spa-ban nem indul.
Kár, mert így Häkkinen újabb világbajnoksága után még több kibúvót lehet majd hallani.
Surranó Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2097
Szerintem túl kerek. És mivel úgy látszik, nincs igény önállósulni, nem is tépem magam.
A 2,5 mega alatt nem is azt értettem, hogy sokáig tart végigvárni, hanem azt, hogy elég sok anyag jön és elég sok szálon fut a "cselekmény". Rossz megfogalmazás volt, jobb azt mondani, hogy naponta kb 50-100k-t hízunk, nem beszélve a hétvégi csúcsról. Lehetne külön topik a verseny alatti 'live' Tyűha-láttad-ezt? is. De ha nem, hát nem...

Surranó

Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2096
Van rá esély, hogy jobb lesz mint a Supertech, bár Briatore is eléggé fogadkozott. Majd meglátjuk. Azt hiszem Berger F1 tapasztalatait nehéz lenne elvitatni, bár a motorépítésben csak közvetetten segíthet, azért gondolom tudja, hogy kihez kell fordulni...
Surranó Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2095
És ha még azt is hozzávesszük, hogy Gerhard Berger a sportfőnök vagy mi a szösz, akinek elég sok tapasztalata van... Szerintem jó kis motor lesz. Jobb, mint a Supertec ;(

Surranó

Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2094
Laudának igaza van, de szerintem a BMW már jó ideje készül az F1 szereplésére, és gondolom "leigazoltak" néhyány F1 tapasztalattal bíró mérnököt is a fejlesztéseikhez. Mindenesetre nagy blama lenne, ha valami gyenge produktummal rukkolnának elö, és az F1 marketing értékét is figyelembe véve úgy vélem, ezt a BMW nem engedheti meg magának.
Urho 99 Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2093
Lauda mondta a BAR-ral kapcsolatban, hogy egy új csapatnál az első évben csak a tapasztalatszerzés, erősödés fontos, többet nem lehet tőle elvárni.
Ez igaz lehet a motorgyártókra is.
Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2092
Remélem, hogy nem csak hümmögve nézegették, mindenestere meg lennék lepödve. Szerintem a BMW nem akarja ugyanazt eljátszani, mint pár éve a Peugeot, hanem egyböl egy ütöképes motorral fog beszállni a versenybe. Persze gondolom a kezdeti nehézségekkel nekik is meg kell küzdeniük, bár nem tudom, hogy a mérnökeiknek mekkora F1 tapasztalata van.
Gorcsev Creative Commons License 1999.08.24 0 0 2091
Gondolom, azóta nem csak hümmögve nézegették...
Tembo Laibon (ja, nem is: Gorcsev :)))
Mogorva Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2090
Kösz a megtisztelő címet, de én csak egy eccerű kis olvasója vagyok a sok okosságnak, ami itt szerencsére megjelenik. Azonban az feltűnt, hogy ez itt egy beszélgető fórum, nem pedig egy professzionista F-1 orientációjú site.
Aki ilyenre vágyik, az megtalálja a neten kellő számban ezeket. Pl. itt

Szerintem...

Mogorva Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2089
hiszen ha a ket ezustnyul vegigmegy, akkor boritekolni lehet, a Schumacher-Hakkinen-Coulthard befutot, hacsak egy jo kis zivatar .... ;-)

Ejnye mán... megbotlott a klaviatúrád? Nem ezt akartad írni?

hiszen ha a ket ezustnyul vegigmegy, akkor boritekolni lehet, a Hakkinen-Schumacher-Coulthard befutot, hacsak egy jo kis zivatar ...

:))

alejandro_magno Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2088
Dario Franchiti kijelentette, hogy megsem jon a Forma-1-be, minden ellenkezo hireszteles ellenere. A keskeny nyomtav es a kemeny, bordazott gumik okozzak szerinte Zanardi kinlodasat es o nem akar ugyanerre a sorsra jutni ...
MaxLextonek persze ettol meg nem fognak tulzottan megijedni.
SZVSZ ha Schumacher es Hakkinen osszefogna es rabeszelne a pilotakat meg a szponzorokat, akkor elfelejthetnenk vegre ezeket a gyalazatos bordas gumikat es megint lennenek elozesek boven ...

Schumacher azt mondta, hogy meglatja hogyan erzi majd magat a kovetkezo orvosi vizsgalat utan es ettol fuggoen dontenek a csapattal kozosen, hogy Monzaban, vagy korabban jon-e vissza.
A nemet pilota 60 kort tett meg a Mugello palyan es a leggyorsabb kore 2 tizeddel jobb volt, mint Irvine-e. (Eddie, ez azert egy kicsit ciki!)
Mivel Schumacher csak akkor nem nyeri meg a belga futamot, ha o, vagy az autoja nem akarja, a Ferrari fonok Montezemolo most lehet, hogy meg kell szegje a szavat es megsem Irvine-t kell, hogy favorizalja a csapat. Az ir volanmuvesz mar csak a McLarenek belgiumi betlijeben bizhat, hiszen ha a ket ezustnyul vegigmegy, akkor boritekolni lehet, a Schumacher-Hakkinen-Coulthard befutot, hacsak egy jo kis zivatar .... ;-)
Jordanek is csak a minel tobb vizben remenykednek vasarnap koradelutanra.

Mig mindenki Sch-val van elfoglalva, erdekes kacsa hapog a palyak kornyeken: egy nemet nevu libanoni (!) uzletember - Koueider von Heidebrand - egy 5 km-es palyat akar epiteni Tula melle, hotellel, parkkal, konferenciak rendezesehez szukseges infrastrukturaval.
A palya olyan kanyarokbol allna, melyek mas palyak kanyarjait formazzak. Eredeti otlet a javabol! :-(
A konkurrens lobbi a Seremetyevo repuloter mellett szeretne egy F1-ringet. Kommentarok szerint egyikbol se lesz semmi, amig ekkora merteku a szervezett bunozes az oroszoknal.

Furcsa incidenst produkalt a Sauber csapat a Hungaroringen: amikor Alesi kezdte Dinizt megkozeliteni, a brazil mernoke - Steve Clark - beszolt Pedronak, hogy kapcsoljon ra. Kicsit kesobb Peter Sauber viszont szolt Diniznek, hogy engedje el Alesit. Clark erre megint szolt Diniznek, hogy ne foglalkozzon ezzel, csak nyomuljon. Sauber erre beleorditott a radioba, hogy Diniz engedje el Alesit, o a fonok. A brazil ettol ugy osszezavarodott, kiperdult egy kanyarban. Aztan Alesi is kiesett egy tankolasi kudarc utan. Ezert volt tehat a ket versenyzo olyan ideges es ezert nem lesz soha vilagbajnok a Sauber ...

alejandro_magno Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2087
Surranó Te vmi diverzans ugynok vagy a Nemet Deokratikus Koztarsasagbol, vagy ki a szosz???

Ez a topik mindenki szerint igy kerek, aki csak erre jar, kiveve Teged.
Mint megbizott topikgazda ezennel megrolak! Irgum-burgum!
Tiszteletbeli topikgazdank, Mogorva Tasztaltars Te hogy latod a dolgot?

Bukoba Mandaka Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2086
Én úgy tudom, hogy pár hónapja már tesztelték a BMW motort, de annyira harmatosan szerepelt, hogy a gyár lefújta a további teszteket és visszavitték a motort további fejlesztésre.
Gorcsev Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2085
???????
Megállítod, és kész. Nem?

Más. A BMW jó 1 hónap múlva kész lesz az F1-es motorral. A kis Sumi fogja először tesztelni.

Chris99 Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2084
Schumacher monzai indulása szinte 100%-osnak tűnik.
Ha most csütörtökön, augsuztus 26-án az FIA orvosával Sydney Watkins-szal való "találkozása" nem lesz sikeres, akkor a következő orvosi teszt augusztus 31-re van beütemezve. Azután már szeptember 3-án biztosan autóba ülhet, s akkor már tuti, hogy az olasz futamon indulni fog. Schumacher számára nem kétséges a hétvégi rajthoz állás, mert biztos abban, hogy az orvosi tesztek (hét elején és csütörtökön) sikeresnek bizonyulnak. Naponta tréningezik és tegnap 40km-t biciklizett otthona környékén minden probléma nélkül, s ez is optimizmusra ad okot.
Reméljük a legjobbakat!!!!!!!!!!!!!!

CiaO
Chris

Urho 99 Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2083
Hogy honnan vettem Monzát? Olvasd el azt a hozzászólást, amire rákérdeztem(Angel Úr, 11:25). Sajnos még nem kaptam teljes választ...
Üdv!
Surranó Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2082
Szerintem ez a 2,5 mega pont elég ahhoz, hogy leválhassunk a Tasztalról. Szerintem ha 4-5 felé tördelnénk a topikot, már az is óriási húzás lenne. Igaz, akkor nem lenne a szálak között akkora áthallás, de mindenki nagy ívben elkerülhetné azt a részt, ami őt nem érdekli. Ld. pl. itv-f1, ahol alapjában véve elkülönítik a humorokat, a civil dolgokat meg a pletykákat. A formula1-en meg a versenyhírek vannak teljesen külön, élő riport, stb.

Surranó

Chris99 Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2081
A német RTL-en mutatták, amikor Schumi kiszállt a boxban az autójából, miközben ment a felső sarokban az óra, ami 11 mp-nél állt meg. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy egy vészhelyzetben lévő pilóta úgy kapkodja magát, ahogy csak lehet, s nem szépen komótosan kászálódik ki az autójából. Szóval ez az idő lehet kevesebb is.
Ezzel szemben viszont a tavalyi Suzukai futamban motorhiba miatt kiesett kis Schumit hozták fel példaként, aki akkor - szintén mérték az időt - 4 mp alatt kiugrott az autóból.

Christian Danner (RTL F1 kommentátor és szakértő) szerint a döntő nem az 5 mp-es kiszállás lesz, hanem Schumi általános állapota, hogyan bírja a terheléseket.

Schumi Monzában nem indulna? Milyen blődség ez! A kérdéses az, hogy Spa-ban rajthoz álhat-e?

CiaO
Chris (w3.swi.hu/tivi/)

maul Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2080
Nemzeti Sport 08.21.+ Német RTL ugyanazon a napon!

csá

Urho 99 Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2079
Honnan tudod, hogy Schumacher nem tudott időben kiszállni és valószínűleg nem áll rajthoz Monzában?
Előre kösz!
Angel Úr Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2078
Hali!
Nem tévedsz, én voltam a hülye, miután elküldtem, már rájöttem, hogy az a Maranelloi pálya, ott vannak 1 perc körüli idők. Bocs.
Ellenben Sch. nem tudta teljesíteni az elvárt kiszállási időket és nagyon úgy tűnik, hogy még Monzában se fog versenyezni.
csá
outpost Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2077
Schumacher:
A visszatérés ellen szól, hogy Schuminak teljesítenie kell az FIA szigorú tesztjét is: Sid Watkins fôorvos szeme láttára tíz másodperc alatt ki kell szállni az autóból úgy, hogy a kormányát visszateszi a helyére, majd egy egy méter magas lépcsôrôl le kell ugrania a törött lábára.

Ha ezt a két ,,apróságot" teljesíti, semmi akadálya annak, hogy az Ardennekben újra ott száguldjon a többiek között -- vagy elôtt.

Heidfeld: ( Teszt )
Heidfeld átült Olivier Panis Prost-Peugeot-jába. A Forma--3000 idei
bajnokát a McLaren kölcsönadná valamelyik istállónak (a jelek szerint
erre a Prost a legesélyesebb), a fiatal német így kellô rutint szerezhetne,
és pár év múlva már tapasztalt sofôrként foglalhatná el az egyik ezüst
nyíl ülését. Érdekes, hogy Heidfeld a kék autó volánjánál csak egy
tizeddel maradt el mclarenes idejétôl.

Kopasz Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2076
Angel Úr!

Még nem néztem utána, de egy perc körüli idők Maranello-ban vannak, ez meg itten Mugello, azaz egy másik pálya talán.... De bocs, ha tévednék.

Üdv: Kopasz

Csülök Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2075
Aha,
Irvine szinte repes a boldogságtól...?
Aztat mondta a derék (és állati szerény) Eddie, hogy ő örülne legjobban, ha Sch. hamar visszatérne, mert jobban tudna segíteni neki (a nagy Eddie-nek) a világbajnoki cím elérésében!
Nem vagyok egy Schumacher fan, de most azért remélem, ha visszatér, megmutatja Irvine-nak, hogy kell a Ferrarit vezetni! (Mert azt, hogy F1-es autót hogyan kell, azt a múlt héten Hakkinnen már vázolta az ír fiúnak.)
maul Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2074
Urak!

A hermetikusan elzárt pályáról annyit, hogy a német RTL-nek sikerült néhány kockát elcsípnie a tesztelésről. A probléma nem annyira a köridő körül forgott, hanem arról, hogy Schu-nak az F-1-es superlicenhez képesnek kéne lennie arra, hogy ismét 5 mp-en belül ki tudjon szállni az autójából. Ez azonban látható gondokat okozott neki ( segítséggel is több mint 10 mp-ig tartott!!! ). Úgyhogy van még mit gyógyulnia a fiúnak!

Hajrá BAR!

üdv: Maul

Angel Úr Creative Commons License 1999.08.23 0 0 2073
Hali!
"Mint később kiderült, a Ferrari német pilótája jobb időt ért el, mint előzőleg csapattársa, az ír Eddie Irvine. A kétszeres
világbajnok sántítva lépdelt, és a csapatfőnök Jean Todttal való rövid megbeszélés után kocsiba ült.
Tett egy próbakört a közönségtől és a sajtó munkatársaitól hermetikusan elzárt területen, majd a boxba hajtott. Utána
azonban visszatért négy gyors körre, amelyek során jobbat (1:28.86 perc) ért el Irvine előző napi, 1:28.94-es idejénél.
Schumacher nem érzett fájdalmat a lábában, ezért tovább vezetett, és 1:28.72-re módosította saját rekordját."

Hát itt csak egy dolog sántít, méghozzá az, hogy 26 mp-el gyengébbek ezek az idők, mint amiket megszokhattunk, ugyanis ezen a pályán 1.02-es köröket szoktak menni a Ferrarikkal.
Nos csak ennyit fűznék hozzá ehhez a hírhez.
csá

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!