Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kovacs1000 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132748

Jó majd megmérem mennyit lóg. De a kopott kuplung megtette hatását...

Előzmény: csipy31 (132746)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132747

Szóval, ha a megmérem, és az új csapággyal kiadná a tűrésen belül eső méretet, akkor jó lehet?

Amúgy köszönöm a választ.

Előzmény: mica-r (132745)
csipy31 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132746

Szia, jó az úgy, max tegyél új csapágyat, mondjuk én nem piszkálnám.

Előzmény: kovacs1000 (132744)
mica-r Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132745

Mérni kell, meg kipróbálni

Előzmény: kovacs1000 (132744)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132744

Üdv!

 

Porsche 924 1981 2.0 liter XK.

A főtengely ha axiálisan nagyobbat lóg, mint a megengedett 0,25 mm, és csak a csapágy axiális része kopott, akkor ki lehet cserélni elméletben csak azt a csapágyat simán újra, vagy a főtengely is elkopik? Vagy?

 

mados Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132743

Köszi mindenkinek a segítséget,meggyógyult a cájg. Kicseréltem a szivattyút,visszakötöttem mindent a helyére azóta jön-megy megborotvál,behozza a reggelit.Köszi még egyszer!

Előzmény: cam aro (132741)
skorpio3 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132742

Novothauto az Autonet Show egyik előadója!  :)

 

Jól beszélj ám, mert jön a kritika!  :)

Viccet félretéve, gratula!

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132741
Előzmény: mados (132735)
mados Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132740

Köszi! Ez eddig stimmel,már sikerült szerezni a tankban lévő AC helyett másikat,de hiába csinálnak akármekkora nyomást,ha a nagy része elmegy a visszafolyó ágon. Ezért kérdeztem,mi az a kütyü a T elosztón.

Előzmény: 409 (132739)
409 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132739

A két elektromos pumpának egyszerre kell működnie. A padló alatti önmagában alig képes szívni. A magasnyomású pumpára legalább 3bar nyomással kell érkezzen az üzemanyag.

Előzmény: mados (132735)
409 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132738

"...2.0 dízel..."

 

 MELYIK???????

 

Ettől függetlenül, semmi olyan nincs a 200e-s szerviznél ami eltérne a többitől.

Előzmény: mergal (132734)
Atta2 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132736

Mondtam. :) Bár a 9mm is sok egy picit, mikor én cseréltem mind a 2 ben ki sem jött a rohadék.

Előzmény: robika1 (132730)
mados Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132735

Uraim!

 

Az alany egy E39 530 Döbbenet '99-ből  30 6D 1 ,sötétkék. Az üzemanyag rendszere nem kissé zilált állapotban leledzik, az üzaszűrőt kikerülték,a tankban lévő AC nem megy. A küszöb alatt lévő AC-t sikerült életre lehelni, de vagy elkötöttek  valamit (egyébként is GPS kell az üzemanyagnak mire felér a tankból a magasnyomású szivattyúig),vagy valami nem műxik,mert a szivattyú nyom ,mint állat,de a tanknál a visszafolyó ágon is elég nagy nyomáson jön vissza az anyag. Az üzaszűrő és a magasnyomású között van egy T a csőben,ahol nyomóág és a visszafolyó ág találkozik,a T egyik szárán egy szelepszerűség van (visszacsapó? nyomásszabályzó?). Jellemző,hogy ez a szelepszerűség meggebed és rajta keresztül elmegy a nyomás vissza a tank felé? Másik kérdésem,hogy hol tudnám megnézni,hogy lehetett ez a rendszer gyárilag bekötve,mert amivel most szembesülök ,az korántsem biztos,hogy az eredeti elgondolás...

Előre is köszönöm!

mergal Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132734

Sziasztok,

 

Van egy 2003-as Ford Mondeom 2.0 dízel "200.000Km" el.

Sorolnátok pár dolgot amit az ilyenkor esedékes nagy szervíznél cserélni, javíttatni kell? Futóművel nincs gond, olajat+szűrőket 15.000km cseréltem. Picit füstöl de nem vészes, jól megy.

Adalékokról mi a vélemény? Ha igen akkor milyen fajtát?

 

Köszönöm,

409 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132733

Diagkészülékkel beállítható az új műszer km állása a régiére.

Előzmény: manta-z (132732)
manta-z Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132732

Kösz, cserét javasolják.  

Ezt szerettem volna megúszni. 

 

Manapság mit és hogyan kell papírozni cserekor? Mivel, a km állás valószínű nem fog egyezni és nem szeretne senki 2 év sittre menni ha valakinek feltűnik, hogy nem stimmel.

Előzmény: Quattroman (132731)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132731
Előzmény: manta-z (132727)
robika1 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132730

Sziasztok!
Nissan Note lánc kicserélve, a patron 9mm-en van.Helyre állt a rend nincs hibakód,tökéletesen megy.

Paco155 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132729

Műszeregységcsere? :P

Előzmény: manta-z (132727)
manta-z Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132728

2004 Corsa C

Előzmény: manta-z (132727)
manta-z Creative Commons License 2014.05.07 0 0 132727

Ismét egy Corsa Z12XE

 

Tünet: 15-20 litert fogyaszt. Mint kiderült a motor hibátlan és nem folyik, nem lopják a benzint.

Hiba az óraegységben.  A kilométerszámláló és a napi számláló mér kevesebbet vagy 60%-al. A sebességmérő jól mér.

 

Ötlet?  

cam aro Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132726

 

 

nem az igazad vitattam, csak par pelda volt, hogy biztositekot is birnak alul tervezni. 

 

az emlitett  autokban az aramfelvetel miatt csereltem ventiket.. es az ujak is epphogy a bizti neverteke alatt futottak..  uzemszeruen...(gyak, feleslegessen csereltem ket ventit ) 

 

10A helyere en sem dugnak 30A-st.. 

de 30 helyett 40.. az nem istenkaromlas szerintem. 

Előzmény: C20NE (132725)
C20NE Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132725

Az olvadóbetétek nem a névleges áramon olvadnak ki, illetve adott ideig fenn kell állnia a túláramnak! Megadott idejű áramlökést üzemszerűen adott ideig elviselnek, különben semmilyen kapacitív vagy induktív fogyasztót nem tudnál használni! Én továbbra sem tennék be nagyobbat!

 

 

Előzmény: cam aro (132720)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132724

"Egyébként amíg a repcéket gabonákat két hetente permetezik méreggel olyan anyaggal amit ha távolról beleszippant az ember majd elfullad.
Ne lovagoljunk pár liter olaj, olajszűrő környezetbe juttatásán. "

 

Értjük, tehát az olaj megy majd a csatornába, a szűrük meg a kukába!

Elég lett volna egy igen is!

Előzmény: kozso1 (132695)
CAN BUS Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132723

Köszönöm az infót, benne is volt a műszeregységben a biztonsági kód lekérés lehetőség, de pont a műszerfallal nem akart stabilan kommunikálni az op-com ezért zátony lett a vége.

   De föltaníttattuk a transpandert és jó lett.

Előzmény: cam aro (132295)
ekowob Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132722

Ööö. Bocsánat, leverik.  :-)

 

Előzmény: ekowob (132721)
ekowob Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132721

A zemberek már csak ilyenek.  Néha kiverik...    :-)))

 

Előzmény: Quattroman (132713)
cam aro Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132720

ford mondeo valami . 

40A-s bizti.. uj venti indul 60+ amperral. 

corsa combo valami. 20A-s bizti. 

uj venti aramfelvetel 15A. indulasi valami 40+

es igy tovabb. 

 

tedd bele a 40A-st. 

ha zarlat lesz, azt is kilovi. 

Előzmény: őrel (132719)
őrel Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132719

a benzineshez 30A ír  a data,  a dieselhez meg 40A ír

 

a bizti tábla ugyan az...

Előzmény: őrel (132718)
őrel Creative Commons License 2014.05.06 0 0 132718

ok, tenx

Előzmény: C20NE (132717)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!