A főtengely ha axiálisan nagyobbat lóg, mint a megengedett 0,25 mm, és csak a csapágy axiális része kopott, akkor ki lehet cserélni elméletben csak azt a csapágyat simán újra, vagy a főtengely is elkopik? Vagy?
Köszi mindenkinek a segítséget,meggyógyult a cájg. Kicseréltem a szivattyút,visszakötöttem mindent a helyére azóta jön-megy megborotvál,behozza a reggelit.Köszi még egyszer!
Köszi! Ez eddig stimmel,már sikerült szerezni a tankban lévő AC helyett másikat,de hiába csinálnak akármekkora nyomást,ha a nagy része elmegy a visszafolyó ágon. Ezért kérdeztem,mi az a kütyü a T elosztón.
A két elektromos pumpának egyszerre kell működnie. A padló alatti önmagában alig képes szívni. A magasnyomású pumpára legalább 3bar nyomással kell érkezzen az üzemanyag.
Az alany egy E39 530 Döbbenet '99-ből 30 6D 1 ,sötétkék. Az üzemanyag rendszere nem kissé zilált állapotban leledzik, az üzaszűrőt kikerülték,a tankban lévő AC nem megy. A küszöb alatt lévő AC-t sikerült életre lehelni, de vagy elkötöttek valamit (egyébként is GPS kell az üzemanyagnak mire felér a tankból a magasnyomású szivattyúig),vagy valami nem műxik,mert a szivattyú nyom ,mint állat,de a tanknál a visszafolyó ágon is elég nagy nyomáson jön vissza az anyag. Az üzaszűrő és a magasnyomású között van egy T a csőben,ahol nyomóág és a visszafolyó ág találkozik,a T egyik szárán egy szelepszerűség van (visszacsapó? nyomásszabályzó?). Jellemző,hogy ez a szelepszerűség meggebed és rajta keresztül elmegy a nyomás vissza a tank felé? Másik kérdésem,hogy hol tudnám megnézni,hogy lehetett ez a rendszer gyárilag bekötve,mert amivel most szembesülök ,az korántsem biztos,hogy az eredeti elgondolás...
Van egy 2003-as Ford Mondeom 2.0 dízel "200.000Km" el.
Sorolnátok pár dolgot amit az ilyenkor esedékes nagy szervíznél cserélni, javíttatni kell? Futóművel nincs gond, olajat+szűrőket 15.000km cseréltem. Picit füstöl de nem vészes, jól megy.
Adalékokról mi a vélemény? Ha igen akkor milyen fajtát?
Manapság mit és hogyan kell papírozni cserekor? Mivel, a km állás valószínű nem fog egyezni és nem szeretne senki 2 év sittre menni ha valakinek feltűnik, hogy nem stimmel.
nem az igazad vitattam, csak par pelda volt, hogy biztositekot is birnak alul tervezni.
az emlitett autokban az aramfelvetel miatt csereltem ventiket.. es az ujak is epphogy a bizti neverteke alatt futottak.. uzemszeruen...(gyak, feleslegessen csereltem ket ventit )
10A helyere en sem dugnak 30A-st..
de 30 helyett 40.. az nem istenkaromlas szerintem.
Az olvadóbetétek nem a névleges áramon olvadnak ki, illetve adott ideig fenn kell állnia a túláramnak! Megadott idejű áramlökést üzemszerűen adott ideig elviselnek, különben semmilyen kapacitív vagy induktív fogyasztót nem tudnál használni! Én továbbra sem tennék be nagyobbat!
"Egyébként amíg a repcéket gabonákat két hetente permetezik méreggel olyan anyaggal amit ha távolról beleszippant az ember majd elfullad. Ne lovagoljunk pár liter olaj, olajszűrő környezetbe juttatásán. "
Értjük, tehát az olaj megy majd a csatornába, a szűrük meg a kukába!
Köszönöm az infót, benne is volt a műszeregységben a biztonsági kód lekérés lehetőség, de pont a műszerfallal nem akart stabilan kommunikálni az op-com ezért zátony lett a vége.