Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Viktorboy Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12325

Sziasztok!

 

 

Küszöb javításhoz spray-s vagy ecsettel felvihető alvázvédőt ajánlanátok?

 

Valamint milyen márkát érdemes venni?

 

Üdv

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12324

Ez a 0.75-ös olyan nekem mint a tisztességes politikus... (én még sose láttam).

A tescós levegős vágóhoz való 76 mm-es kis lyukú korongot sem találtam sehol, még a maglódi úti piacon is az Obit ajánlotta az orosz, de persze ott sem volt. Így aztán maradt a flex, bár nehézkesen fér oda sok helyre.

Úgy emlékszem valamikor elég gazdag képi információkat nyújtó oldalad volt kitűnő munkáidból,
de mire megint mentem volna oda lesni, addigra megszűnt... remélem nem veszett el, kár volna érte.

Előzmény: Sanyi-ka (12323)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12323

Jah, a 0.75-ös korong. :)

Előzmény: Mindenváró Ádám (12317)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12322

Köszi, örülök, hogy így látod, de amilyen nehéz meló ez, sztem anyámnak sem vállalnám el az EL-GO mopedjét. Szóval örülni fogok ha végre kész lesz, nem hiszem hogy hobbimmá fog ez válni. .. :-)

Előzmény: Mafia05 (12321)
Mafia05 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12321

Ahhoz képest hogy először csinálod nem olyan rossz, gyorsan belejönnél pár darab után.

Előzmény: Mindenváró Ádám (12320)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12320

Köszi a tippet! Néha unom már kicsit a dolgot, most 86 óránál tartok. Remélem a jobb oldala belefér a 100 órába. Egy profinak nyilván harmada is elég lenne, de  én sokszor csak nézegetem a feladatot negyed órákig :-)
Már csak a sárvédő van hátra. Csinálom a képeket hogy lássam mit csináltam, meg én is sok mindent néztem le ilyen képekről, meg főleg youtubos videókról.. hátha valaki hasznát veszi, ha látja hogy a másé se jobb.

Előzmény: szeekelymarci (12318)
bexxter Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12319

ÉS remekül el is rozsdásodik :(

Előzmény: szeekelymarci (12318)
szeekelymarci Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12318

Néztem a képeidet, kitartás, van mit csinálnod.

Kivágott darab visszarakáskor ha nagyon vékony a lemez, egy centis lemezcsikból tegyék mögé egy peremet,"falcot".

Hozzápotyögöd a fix oldalhoz, utána ráhajthatod a kivágott darabot igy mögötte lesz belül a csík, nem a légrést kell berakni, lesz alatta anyag,könnyen tudod hegeszteni. :)

Előzmény: Mindenváró Ádám (12317)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12317

Apropó, ami a megvágott, majd visszahegesztett lemezt illeti... 1 mm-es tárcsával vágtam fel, mégis marha nehéz volt a rést visszahegeszteni, több ponton sikerült még nagyobbra fújni a rést, amivel aztán lehetett szenvedni mire betaknyolódott.

Erre a dologra van valami eljárás, hogy ne legyen vele ilyen szívás? (A másik oldalra gondolva...)

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12316
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.04.09 0 0 12315

Üdv ,

 

Fent van a jobb küszöb, a héten sztem a jobb oldal kész lesz. Az a oszloptakaró elejét megvágtam, a takart rögzítést is visszaállítottam a küszöb elején.
Sajna kicsit elkúrtam, mert a küszöb alját a középső harmadban nyomatnom kellett volna felfelé, de ezt valahogy nem vettem észre.

Így csak felül igazítottam, alul hozzá vágtam a kipótolt belső küszöb lemezt aztán kívülről végigfúrtam és összepontoztam a külső és a belső küszöb lemezt.
Aztán lementem az aknába és láttam hogy az eredeti fenéklemez széle jó centivel feljebb van, pedig eredetileg mindhárom réteg vonalban futott ha jól emlékszem. Na szóval így jártam,  odapöttyöztem a fenéklemez szélét is belülről aztán most már így marad. Kicsit bosszant, de nincs már energiám szétszedni. Tanulópénz, hogy kicsit rondább és nem annyira pontos mint kellene.

Géroff Creative Commons License 2014.04.08 0 0 12314

KedvesFórumtársak!

 

 

Szeretnék tanácsot kérni fényezés témában, mert nem sok tapasztalatom van ezen téren. Szeretnék egy régi motor kerékpárt felújítani házilag egy 21 éves Jawa Babetta segédmotorkerékpárról van pontosabban. Festését spray-vel gondoltam volna.  Igen tudom, hogy az 1K akril spray festés  festés helyett a 2K festékszórás sokkal tartósabb és szebb, stb. volna, de az az igazság, hogy nem nagyon akarok többet költeni a dologra tekintettel arra , hogy az utóbbi 5-6 évbe elő sem volt szedve a motor. Inkább pusztán csak állagmegóvás céljából szeretném helyrerakni.

Megvettem nagyjából  mindent ami kell a dologhoz értem ez alatt a csiszolópapírokat (száraz és nedves polír), festékeket (Motip Very Well fényes fehér/fekete 400 ml), szórógitt (Motip Puty spray,  Hb Body Body fill 360 spray szürke mindkettő), alapozó (prisma color szürke alapozó). Az alkatrészeket helyenként felütötte a rozsda ezeket Korrant nevezetű roszdaátalakítóval akarom lefesteni csiszolás után, ami ezután egy festhető felületet képez az alkatrészen. A nagyobb horpadásokat meg gittel javítani. 

Ja az elfelejtettem mondani, hogy a régi gyári  festéket nem szeretném teljesen leszedni , tehát fémig csiszolni az alkatrészt vagy Kromofágozni meg ilyesmi ha nem muszáj inkább csak meghagyni amit meg lehet és ráfújni az újat. Így talán még jobb volna.

 

Nagy vonalakban úgy ennyi. 

 

A kérdésem az volna és főleg ez az amit akarok tudni, hogy milyen sorrendiséget kell betartani az egyes lépéseknél. Hogy is kell egyáltalán  elvégezni az egészet, mit milyen sorrendbe , kezdve a csiszoláson át  (P100, P150, P200, P400 P600,P1000,stb.) a szórógittelésen keresztül egészen a fényezésig.   

 

 

Köszönöm előre is a válaszokat!

 

ksyy Creative Commons License 2014.04.07 0 0 12313

És persze a csiszolás száraz majd vizes papírral,a felnit forgatva.

Előzmény: diessel (12311)
ksyy Creative Commons License 2014.04.07 0 0 12312

Nincs fotóm most,de ritkán varrott rongykorong Kucsakertől. 60-as vászontól 800-ig csiszoltam mert belülről a peremet megfogták fémmel és volt mit csiszolni. Ezekre sok idő ráment,kb 4-5 óra/db a sok hiba miatt.

Előzmény: diessel (12311)
diessel Creative Commons License 2014.04.07 0 0 12311

akkor én valamit nagyon nemjol csinálok csináltam

nekem sokkal több volt mutatnál képet esetleg hogy mivel csinálod milyen korongokkal?

Előzmény: ksyy (12310)
ksyy Creative Commons License 2014.04.07 0 0 12310

2× mentem körbe rajta,után kis tisztitás majd a poroló,max 20perc volt,korong cserékkel együtt. Na persze a csiszolás az már más időben.

Előzmény: diessel (12309)
diessel Creative Commons License 2014.04.07 0 0 12309

ÚÚ ez igen

ezt mennyi ideig csináltad 800rol mig ilyen lett?

Előzmény: ksyy (12308)
ksyy Creative Commons License 2014.04.06 0 0 12308

A csiszolás a titok,ha az oké akkor nincs karc. Ami "karcot" hagy maga után a rongykorong az meg hamar eltünik,pár tisztitás és oké. Ezt pl 800-ig csiszoltam és rózsa paszta majd egy "poroló" ami az igaz fényét megadja.

Előzmény: diessel (12307)
diessel Creative Commons License 2014.04.06 0 0 12307

Beválni bevált,de  jo lenne egyszer egy profitol is látni  mit  hogyan kell. sokat szenvedtem vele, meg is utáltam becsületesen,a festés már gyerek játék volt  a polirozáshoz

 nehezen sikerült a tükrösités, havertol kaptam két spéci alu polir folyadékot  na azokkal  sikerült meg adni fényét de még mindig nem karcmentes, nekem az lenne az igazi ha karcmentes lenne és tükör :)

Előzmény: ksyy (12306)
ksyy Creative Commons License 2014.04.06 0 0 12306

Nincs mit! Ezek jók lettek!  Bavált a paszta korong stb?

Előzmény: diessel (12305)
diessel Creative Commons License 2014.04.06 0 0 12305

ksyy

elkészült végre itt van 4 kép

http://indafoto.hu/diesseldiler/image/20813517-c18c7aa0/user

 de ezt a polirozást nem nekem találták ki

köszönöm a segitséged :)

Előzmény: ksyy (12289)
Veisace Creative Commons License 2014.04.05 0 0 12304

RM 66 köszönöm a szakmai választ.

Előzmény: RM 66 (12301)
Paco155 Creative Commons License 2014.04.05 0 0 12303

A te 12298-as hozzászólásodra válaszolt, csak nem ismeri a "válasz erre" ikont :)

Előzmény: RM 66 (12302)
RM 66 Creative Commons License 2014.04.05 0 0 12302

A számok nem tudom mit jelentenek,bár az R-M-t elég jól ismerem.

Előzmény: Áron Nagy (12300)
RM 66 Creative Commons License 2014.04.05 0 0 12301

A fehér/fekete növelésével tud közelíteni,de sajnos teljesen más szinü sárga és ibolya van a két zöldben,igy soha nem lessz olyan a 10,mint a 11.

Előzmény: Veisace (12299)
Áron Nagy Creative Commons License 2014.04.05 0 0 12300

szia!R-M festékrendszeröl lenne szó 12298

 

Veisace Creative Commons License 2014.04.05 0 0 12299

Sziasztok!

 

Lehet hülye kérdés. Ha esetleg valaki szakmabeli.  Festékes mit tud kezdeni egy olyan kéréssel hogy viszek neki egy epoxi kétkomponensű festéket ami nagyon sűrű, hogy csináljon belőle híg fújhatós állagot illetve a színét RAL 6010ről keverje át RAL 6011re. Mindkettő zöld szín?

RM 66 Creative Commons License 2014.04.05 0 0 12298

Melyik rendszer érdekel? Lehet,hogy tudok segíteni.

Előzmény: Áron Nagy (12297)
Áron Nagy Creative Commons License 2014.04.04 0 0 12297

Sziasztok! Lenne egy kerdesem! Valaki kozuletek probalta e vagy epp hasznalja e a CAR SYSTEM festekeket es kevero felszerelesuket? Nagyon gondolkodom rajta, hogy beszerzem, de elotte szeretnem hallani a szakik velemenyet is. Elore is koszi!


Udv. Aron

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.04.04 0 0 12296

Köszi, van itthon 2 mm-es saválló hulladékanyag , majd abból teszek bele merevítést.

Előzmény: szeekelymarci (12295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!