Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bugi bacsi Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1883
Hakki kicsuszott a manoba a 26. percben. Szepen setal vissza a boxba...
rettegen Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1882
emlékszik valaki arra, hogy McRae-nek '95-ben a Katalán Rally-n megparancsolták, hogy álljon félre, és hagyja nyerni a Sainz-ot?
Kép: Belsökamera - iszonyatos tempo -- McRae vezet - egyszercsak látni, hogy a Subaru csapat vezetöi integetnek az út szélén - McRae nem állt meg és megnyerte a versenyt is meg késöbb a VB-t is - na ott szerettem meg igazán
Bugi bacsi Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1881
Az esotol felnek a masodik szabadedzes elejen. Zanardi csuszkal rendesen...
Irvine 1.20.102-vel a mai legjobb idot nyomta.
Hakki rogton valaszolt 1.19.772-vel :-((
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1880
Szerintem akkor is egyenlő feltételeket (tesztelési idő, befutási sorrend boxból való megmondása, stb...) kéne kapni egy csapat két pilótájának, ha az egyikért egy nagyságrenddel nagyobb zsetont csengetnek. Azért, mert valaki drága, miért kell olyan előnyökhöz juttatni, hogy biztosan legyözze a csapattársát? Tolja a Ferrari előre Michaelt egy jobb autóval, de ne azzal, hogy az év elején nem hagyja tesztelni Irvine-t, vagy, hogy évad közben Sch. kapja meg az új fejlesztéseket előbb.
outpost Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1879
Egy friss hír a Ferrariról:

Az Agip elégedetlen a Benettonok teljesítményével és vissza kíván térni a Ferrarihoz, akinek 1996-ig volt az olaj és üza. szállítója. A Shell és az Agip szerződése is lejár az év végén. Szóba került a csere, de valószínűbb hogy a Benettonoknak új szponzor után kell nézniük.

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1878
Az előitéletekről csak annyit, hogy nem az általad leírt aranycsapat alapján itéltetik meg egy nép, hanem arról hogy az átlagpolgárról milyen összbenyomást szereznek a nem ezen néphez tartozók.
Alex99 Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1877
Kedves Alonso Mosley!
Én csak az ilyen jellegü megjegyzések miatt kérdeztem:
"azt a dajcse istenkirály teszi"
Egyébként meg mindenki azt utál vagy szeret akit akar.
Ami az elöitéleteket jelenti, mert mint tudjuk alapja van, elég rossz fényben tünteti fel: Bach, Beethoven, Wagner, Goethe, Schiller, Heine, Thomas Mann és társait.
Üdv.
Alex
Bugi bacsi Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1876
Villeneuve a szabadedzes huszdik perceben kicsuszott az elso kanyarban. A live report szerint a pilotak az edzes elso reszeben nem igazan strapaltak magukat. A Jordan-eken uj szarnyakat alkalmaznak:
"It's similar to the wing that was introduced several years ago by McLaren."
Ahogy outpost is irta Irvine a 49. percben jott ki eloszor a palyara. Hakkinen az 59. percben ert az elso helre 1.20.113-mal.
Varjuk a delutani folytatast!
X polgártárs Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1875
MaCS polgártárs,
valahol lejjebb volt pár oldalnyi vita arról a két híres esetről amikor "sprtszerűen" próbálta lenyomni ellenfeleit a pályáról...
xpt
MaCS Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1874
Halihó!

Én Schumacherben pont ez az "én vagyok a király" attitűdöt nem látom. Amíg nyomtam az ágyat, egyik legjobb barátom a TV volt, és a baleset okán valamelyik német adón ment róla egy hosszabb bemutató film. Elég sok nyilatkozatát bevágták, és teljes összhangban az elmúlt évek emlékeivel (ha csak lehetett, mindig megnéztem a nyilatkozatait), pont az jött ki, hogy MS igazi sportember: maximálisan elismeri az ellenfeleit, a sikereit megosztja a csapattal, és a saját érdemeit éppen nem helyezi előtérbe.
Amikor még leadták a verseny utáni nyilatkozatokat, ő mindig külön köszönetet mondott a csapatnak, soxor megemlítette, hogy szerencséje volt, és elmondta, hogy a többiek is milyen remekül versenyeztek.
Persze lehet, hogy ez nagyképű dolog, én nem annak látom.
Az pedig, hogy az egyik vitathatatlanul legjobb versenyző ennek megfelelő feltételeket akar elérni, teljesen természetes. Balek lenne, ha nem tenné. De miért kárhoztatná a csapattársát seggnyalásra? Ezt komolyan gondoltad? Gondolod, hogy a Ferrari, miután egy vagyon fizetett érte, nem őt próbálta volna maximálisan előrenyomatni?

Különben tegnap ment egy 96-os riportfilm Hillről a Spektrumon. Sosem volt a kedvencem a fickó, de a filmen nagyon rokonszenves volt.

Üdv: MaCS

outpost Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1873
Az elsé szabadedzés eredménye, ha még nem tudnátok:

1. Hakkinen
2. Irvine
3. Coulthard
... 7. Frentzen
8. Salo

A McLarenek és a Ferrarik csak az utolsó negyedórában futották az első mért köröket.

mccheese Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1872
Egymás elleni küzdelem akkor se nyerő, erre egyelőre csak a rangsorolás maradt. Ha tudsz jobbat írd meg.

Mcc

Vanek Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1871
Ha csak az egymás kiejtését írják elő, az még ok. Az összes többiben fenntartom a véleményemet (nem állítom, hogy igazam van, egyszerűen csak ez a véleményem).
A szponzorokban lehet valami, bár nem szerintem azok simán alkalmazkodnának a másik felálláshoz (mármint a győzzön a jobbik pilóta szemlélethez). Ha egy csapatnak két jó pilótája van, felváltva az első második helyen, akkor az győztes személyétől függetlenül megnyerhetik a konstruktőrt is.
mccheese Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1870
Igaz. De képzeld el meddig lehet valaki csapatfőnök ha a két versenyzője egymást nyírja ki a pályáról. Lásd: Coulthard-Hakkinen. Amin most az utóbbi vezető helye múlott. A csapat érdeke jelenleg erősebb az egyéni érdekeknél. A szponzorok a csapatot támogatják nem az egyes versenyzőket!

Mcc

Vanek Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1869
Az F-1 csapatverseny IS. Lásd konstruktőrök bajnoksága

Igaz.

A foma-1 egyéni verseny, lásd pilóták bajnoksága.

Egyébként pedig még a csapatverseny sem indokolná az első pilóta kijelölését, hiszen a névtől függetlenül azonos pont jár egy első második, stb helyezésért. Az pedig, hogy az egyik direkt lemaradjon, feltartva ezzel a többit sprotszerűtlen és kifejezetten megöli az egyéni versenyt.

Vanek

mccheese Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1868
Az F-1 csapatverseny IS. Lásd konstruktőrök bajnoksága

Mcc

Vanek Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1867
Hát igaza van Örvájnnak. Szerintem ez az elsőpilóta-másodpilóta játék megöli a sportszellemet. De legalábbis az egyéni versenyt értékelhetetlenné teszi. Ha csak csapatverseny lenne, akkor OK, így baromság.
X polgártárs Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1866
A Bridgestone be/kijelentette, hogy nem a gumi bárminemű hibája volt Hakkinen balesetének oka. A gyártó és a csapat folytatja a vizsgálatot (ennek sem lesz eredménye...)
Irvine durvul: azzal fenyegetőzik, hogy otthagyja a Ferrarit, ha jövőre is a másodhegedűs szerepét kapja Schumacher mögött...opening tschipa :)
xpt
Mogorva Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1865
A nagy várakoztásban már nem tudok mit is beszélek... Verseny szombaton??? Khmm...
Talán vasárnap. Minek iszik aki nem bírja... :)
Mogorva Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1864
Nem tán csak esőverseny lesz szombaton? :)
Mogorva Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1863
Nem tán cska esővcerseny lesz szombaton? :)
Bugi bacsi Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1862
Lattatok tegnap a hiradoban az ominozus Senna szobrot? Szerintetek nem inkabb arra a kocsog Berenyire hasonlit? Mindenesetre nem egy telitalalat.:-((

Esni fog vasarnap... ;-))

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1861
Schuszter Mihályt nem azért utálom, mert német, Kréjzi Eddit sem azért mert ír. Iszonyat módon nagy arcuk van, mindenki más le van szarva és ha lehet dögöljenek is meg. Senna erőszakosságához szokták hasonlítani Schumachert és nem értik, hogy aki szerette a brazilt, az mért kap kiütést a germántól. Sajnos azonban a két többszörös vilábajnok emberileg nem összemérhető. Senna sosem kárhoztatta a csapattársát arra, hogy a seggét nyalja és meneküljön előle, ha ne addj isten nem ő menne elől. A győzelemért mindent meg kell tenni a pályán, enékül nem lesz senkiből sem világbajnok (lásd: Coulthard), de olyan előnyöket biztosítani magának, mint ahogy azt a dajcse istenkirály teszi, szerintem gusztustalan.
Aki meg azért utálja Schumákot, mert német, az rassista. Persze, mint minden ilyen jellegű előitéletnek, ennek is van alapja :o)
Halászkirály Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1860
Tegnap este nagy felhajtás volt a Kempinski előtt! Sorra érkeztek a versenyzők a szállodába. Sikoltozó lányok, villogó vakuk, rendőrkordon. Én is ott voltam. Amikor Ralf Schumacher kiszállt az őt szállító BMW-ből, az idétlen kiscsajok rögtön összekeverték a bátyjával és hangos Michael! Michael! Please! kiáltásokkal akarták rábírni egy autogramra. Ralfot ez szemmel láthatóan zavarta, csinált egy fintort a szájával és gyorsan besietett a hotel ajtaján.
Aztán megjöttek Prosték elő(utó)futárai is. Közben Ferrari-matricás Maseratik hoztak néhány bombanőt. Végre má' valami... :)))
És akkor megjelent a McLaren-csapat teljes harci díszben, szürke egyenruhában egy ezüst Mercedes-busszal. De váratlanul nem a főbejáratot választották, hanem egyenesen legördültek a földalatti parkolóba. Csalódás.
Én még megvártam a Stewart-csapatot, de akkor már nem bírtam cérnával és hazamentem.
Csülök Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1859
Csülök,
te már korán reggel részeg vagy?
értékeslét=értékelést
Csülök Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1858
Alex99,
én elmondom miért nem szeretem Sch.-t. Azért mert (és ebben (is) remek tanítványa a derék Eddie), saját magáról is azt állítja (és ráadásul ez szent meggyőződése), hogy ő a legnagyobb. Én pedig (és ez szívem joga) ezt nem szeretem. Ez teljesen független attól (nálam!), hogy az illető valóban a legjobb (az adott pillanatban), vagy sem. Bízza az értékeslét másra...
Alex99 Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1857
Mondjátok, miért utáljátok olyan sokan Schumit? Csak azért mert német, vagy van ennél komolyabb okotok is rá.
Alex
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.08.13 0 0 1856
Jól olvastad. Én sem akartam hinni a szememnek.
Persze, valószínű, hogy én is ilyen szépeket mondanék egy leendő pilótámról a Repülő Skót helyében.
Vagy csak egyszerűen arról van szó, hogy a nagyvilág elszokott attól, hogy Schumák Misi egy ütőképes autóban ül és tönkrever mindenkit. Emiatt azt hihetik, hogy az Eddie gyerek képes őt megharapni. Hát erre azért nem fogadnék...
Arra viszont kiváncsi vagyok, hogy lábtörés után mit fog produkálni a germán. Bár, amilyen fajtából származik, még műlábbal is tudna versenyképes lenni. Sajnos.
Sz Tamas Creative Commons License 1999.08.12 0 0 1855
Sorry, i don't speak enlish!
Vagyis csak 1 kicsit.
Mi, Eddie technikailag jobb, mint Sumi? Vagy hülyeségeket hoztam ki a szövegből?

Sz Tamas

alejandro_magno Creative Commons License 1999.08.12 0 0 1854
And now: Something Completely Different:

Jackie Stewart addressed latest speculations that his driver, Rubens Barrichello, might move to Ferrari next year, saying such move would be a mistake for the Brazilian.

"If he was offered a job at McLaren, he should grab it, but it's not in his best interests to go to Ferrari," said the former World Champion, "There is only one driver there - Michael Schumacher - and he totally dominates the team. Rubens is vulnerable because he is a sensitive person and it is going to be very tough for him if he goes there. I understand the intoxication with Ferrari because I have been where he is - but resisted it for very good reasons."

Stewart also said he would like to see Barrichello stay at Stewart. He also said, on a different occasion, that Eddie Irvine is a better driver than Michael Schumacher - perhaps indicating that, indeed, Irvine is set to move to the Stewart\Jaguar-Ford team next year
"Eddie is technically better than Michael Schumacher but, perhaps not ultimately quite as quick," said the Scot.

Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!