2004-es 5-ös golf, 1400cm, BCA mot.kód. Már régebben szenvedek ventillátor problémával. Állandóan forog a hűtő ill. a klímaventillátor is. Az autó indítása után rögtön indul, hideg illetve meleg motornál is. Hibakód: P0116 (motor hűtőközeg 1.hőmérsékletérzékelő áramkör tartomány/ teljesítmény probléma) A hűtőventit már cseréltem semmi változás. Ma délelőtt kicseréltem a hűtő alsó csőnél lévő hőgombát is, megálltak a ventik minden ok. Eddig bírta, most megint állandóan forog mindkét ventillátor. Tudomásom szerint van még egy hőgomba a termosztát mellett is, lehet az lenne a 1. hőmérsékletérzékelő? Termosztát nem kavarhat be?(víz stabil 90fokon áll)
Előfordul néha indítási probléma is, nehezebben indul, többet kell indítózni(talán erősebb benzinszag) aztán csak beröffen. (nem tudom van e összefüggés a két hiba között)
Sziasztok, lenne egy olyan problémám, hogy tegnap 200km megtétele után egy erőteljes gyorsításra kb 4ezres fordulaton 2 ből 3 ba váltáskor az autó megtorpant és leállt ( honda accord 2005 dizel) menet közben, majd első indításra nem , de második próbálkozásra elindult, de égve maradt a működési hiba jelzőlámpa, kb 2 km után megállítottam és ami az üzemanyag szürő előtt van pumpa azt 3 szor pumpáltam és a lámpa elaludt, utána gond nélkül hazajöttem vele, igaz nem pörgettem meg lassan gyorsítottam. Szerintetek mi lehet a probléma? Köszönöm előre is!
Üdvözlet! Kicsi pénzből szeretnék elfogadható (dízel vagy lpg) autót venni. Tudom, kb lehetetlen, de mégis... Nézegettem a Fiat Mareákat. A JTD vagy a TD motor a gazdaságosabban üzemeltethető? Melyik a kevésbé hisztis vagy kevésbé típushibás? Játszik még a B Vectra Dti is, de itt az adagolótól és a rohadástól is félek. A pénzmag kb 400e + átírás + első szerviz.
Cseréltem én már vezérlést Audi A8 4.0 TDI is, meg pluslevettem 1-ik hengerfejet, mert atugrott a lanc, megbacta a szelepeket .... Szoval, ez attól jóval egyszerűbb
"kivenném a veztengo(kat) és kitámasztanám a többi hidrót, úgy indítóznék."
Jó ötlet az a hidrós adapter, csak nem egy hidróból, hanem bármi mezei acélból, ami faragható, hiszen nem kell kopásállónak lennie.
A veztengely kivétellel az a baj, hogy elmegy a nyomás a csapágyainál a tengely nélkül. Van a hengerfejben végig egy csatorna és ebből minden csapágyhoz egy-egy furat,* meg a hidrókhoz is, meg a PD himbatengelyekhez is néhány. Szóval szétszedve nem igazán lesz valós a nyomásmérés. Ezeket a lyukakat is mind le kellene zárni.
* Ezért kérdeztem, hogy a többi csapágynál mi a helyzet az olajjal. Ha csak egynél jön, akkor az nem nyerő.