Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132931

"ha benyomod a mosot az egyik likon.. jon a viz az osszes tobbin ?"

 

Hát amivel most mosok, az tutira. kb 40 bar 80 fokos cuccot nyom.

 

Olyan, mint a borotva. Leggusztustalanabb EGR 60 másodperc...

 

 

 

Előzmény: cam aro (132927)
Turzul Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132930

A régi hőgombán lévő feliratok: 

VW AUDI

EH2

140MA

45-03

06A 919 501

 

Az újon:

MEYLE

1009190032

09/13

 

Megfelelően helyettesíti ez egyáltalán?

Előzmény: Turzul (132924)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132929

Ezt nem nekem címezted, gondolom.

 

Vagy nem értem.

 

 

Előzmény: cam aro (132927)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132928

Előzmény: Turzul (132924)
cam aro Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132927

nem kotozkodok. 

 

hany fotengelyt mostal mar el ? 

sokat.

ha benyomod a mosot az egyik likon.. jon a viz az osszes tobbin ? 

nem. 

Előzmény: novothauto (132925)
cam aro Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132926
  • In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often.
  • The default G2/G62 is black and all replacements are green.

 

 

tipushiba a termosztat melletti hofok gomba. 

ugyanakkor kontrollmodul problemak is elofordulnak. 

 

-csereld ki a szenzort.. ha nem jo  kell diag. 

> sorrend tetszoleges < 

 

Előzmény: Turzul (132924)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132925

Ellenőrizni kéne a veztengo ház illesztését plasticgauge szalaggal, hátha...

 

 

Turzul Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132924

Üdv Mindenkinek!

 

Segítséget kérnék!

2004-es 5-ös golf, 1400cm, BCA mot.kód. Már régebben szenvedek ventillátor problémával. Állandóan forog a hűtő ill. a klímaventillátor is. Az autó indítása után rögtön indul, hideg illetve meleg motornál is.  Hibakód: P0116 (motor hűtőközeg 1.hőmérsékletérzékelő áramkör tartomány/ teljesítmény probléma) A hűtőventit már cseréltem semmi változás. Ma délelőtt kicseréltem a hűtő alsó csőnél lévő hőgombát is, megálltak a ventik minden ok. Eddig bírta, most megint állandóan forog mindkét ventillátor. Tudomásom szerint van még egy hőgomba a termosztát mellett is, lehet az lenne a 1. hőmérsékletérzékelő? Termosztát nem kavarhat be?(víz stabil 90fokon áll)

Előfordul néha indítási probléma is, nehezebben indul, többet kell indítózni(talán erősebb benzinszag) aztán csak beröffen. (nem tudom van e összefüggés a két hiba között)

Köszi a segítséget!

 

Donibcsi Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132923

Hengerfej lent, a furatokat atjarja a fing. Foldhozbasztam, holnap folytatom, elfaradtam ma mas szarokkal agyban.

Előzmény: Quattroman (132920)
jani0402 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132922

Sziasztok, lenne egy olyan problémám, hogy tegnap 200km megtétele után egy erőteljes gyorsításra kb 4ezres fordulaton 2 ből 3 ba váltáskor az autó megtorpant és leállt ( honda accord 2005 dizel) menet közben, majd első indításra nem , de második próbálkozásra elindult, de égve maradt a működési hiba jelzőlámpa, kb 2 km után megállítottam és ami az üzemanyag szürő előtt van pumpa azt 3 szor pumpáltam és a lámpa elaludt, utána gond nélkül hazajöttem vele, igaz nem pörgettem meg lassan gyorsítottam.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Köszönöm előre is!

hasznaltautotvasarlo Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132921

Üdvözlet!
Kicsi pénzből szeretnék elfogadható (dízel vagy lpg) autót venni. Tudom, kb lehetetlen, de mégis...
Nézegettem a Fiat Mareákat. A JTD vagy a TD motor a gazdaságosabban üzemeltethető? Melyik a kevésbé hisztis vagy kevésbé típushibás?
Játszik még a B Vectra Dti is, de itt az adagolótól és a rohadástól is félek. A pénzmag kb 400e + átírás + első szerviz.

Quattroman Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132920

lehet ki kellene ganajolni a Hf központi csatornáját

Előzmény: Donibcsi (132917)
zumirobi Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132919

Cseréltem én már vezérlést Audi A8 4.0 TDI is, meg pluslevettem 1-ik hengerfejet, mert atugrott a lanc, megbacta a szelepeket .... Szoval, ez attól jóval egyszerűbb 

Előzmény: cam aro (132893)
zumirobi Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132918

A vezérlés kirakom, csak a Vanos beállitását nem nagyon értem :(

Előzmény: cam aro (132893)
Donibcsi Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132917

De nem ám!

A 4-es csészénél jön cca. bőven, a többinél csak szivárog, Az egyes csészénél pedig szinte nulla.

Előzmény: 409 (132860)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132916

teljesen rendben van:-)

Hand Made

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (132915)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132915

 

kapaszkodj.

Előzmény: Quattroman (132914)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132914

hát kevés az olyan "kisvállalkozó" drehus amelyik csak bicskával farag és nincs egy akár sk összeütött szupportköszörűje...

Előzmény: 409 (132913)
409 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132913

"azok tudnak köszörülni is."

 

 Ja, esztergakést meg egyéb szerszámokat, kézből. :-DD  Én meg hézagolókorongot.... :-P

Előzmény: Quattroman (132901)
409 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132912

"kivenném a veztengo(kat) és kitámasztanám a többi hidrót, úgy indítóznék."

 

 Jó ötlet az a hidrós adapter, csak nem egy hidróból, hanem bármi mezei acélból, ami faragható, hiszen nem kell kopásállónak lennie.

 

A veztengely kivétellel az a baj, hogy elmegy a nyomás a csapágyainál a tengely nélkül. Van a hengerfejben végig egy csatorna és ebből minden csapágyhoz egy-egy furat,* meg a hidrókhoz is, meg a PD himbatengelyekhez is néhány. Szóval szétszedve nem igazán lesz valós a nyomásmérés. Ezeket a lyukakat is mind le kellene zárni.

 

* Ezért kérdeztem, hogy a többi csapágynál mi a helyzet az olajjal. Ha csak egynél jön, akkor az nem nyerő.

Előzmény: novothauto (132899)
cam aro Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132911

mindent megtudunk mar merni. 

a kerdes az, hogy referencia nelkul minek  :) 

 

========================

Előzmény: novothauto (132907)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132910

+ a Sipos úr:-)

Előzmény: Quattroman (132909)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132909

egy volt csak ismerős:-)

ja, bocs kettő...

 

Előzmény: novothauto (132908)
novothauto Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132908

Bászki, csak úgy kérdezetem.

 

Nem szólnék be neked, láttalak a sok hurkanyakú bajuszos motoros haverjaiddal :)

 

 

Előzmény: Quattroman (132906)
novothauto Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132907

Az alapkérdés az volt, hogy lehet-e mérni valahogy, nem az, hogy van-e értelme.

 

 

Előzmény: cam aro (132905)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132906

Ma ültem a hátamon és WTCC-t meg F1-et lestem....

 

nem tűnt fel hogy a védelmedben beszÓltam?

Előzmény: novothauto (132904)
cam aro Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132905

 

:D 

Előzmény: novothauto (132903)
novothauto Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132904

Lacikám, ma nem szedted szét a motorodat? :)

 

 

Előzmény: Quattroman (132901)
novothauto Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132903

Azért írtam, hogy rosszabb esetben. Bármi jobb, mint zárhidat

támasztani, tudom, mert sokat gyakorlom :)

 

 

Előzmény: cam aro (132902)
cam aro Creative Commons License 2014.05.11 0 0 132902

a miert  is kerdes. 

Előzmény: 409 (132900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!