Általában Németo.-ba érkezik így az ottani Áfa-t kell fizetned amivel mellesleg jobban jársz mintha nem lenne Import charges és direktbe hozzánk érkezne.(27% Áfa)
Én még szeretem is mivel gyorsabb, nem kell nyilatkozni bla bla bla (amivel napok mennek el) és nem mellesleg olcsóbb is mintha itthon vámolnák be.
Nagyon nem mellesleg pedig nem gazdagítom ezeket a tolvajokat...
van ez a "Global shipping"program,csak sejtem,mi lehet..
Ritkán vettem az Usa-ból,legalább is nem az Ebayen.
Most csak ott tudtam venni egy alkatrészt,de ez "Global shipping"dologba belefutottam,korábban mindig "okosba"adott Declaraciót az eladó kis értéken,postaforgalomba jött,nem volt sose gond.
De most a terméket csak olyan eladónál találtam,akik elzáróztak mindentől,"ahogy van,köll,nem köll.." irták.
Sokkal drágább volt ez a "Global Shippinges",és a paypal egy Angol cégnek-szeparálva-vonta le a vételárat,és ölég horror szállítási költséget fizettettek meg...
Talán akkor ez azt jelenti,hogy nem a magyar postaforgalomba,hanem ennek az Angol cég cimére megy,ők meg továbbküldik nekem,és nem kell semmi vámot,adót fizetnem,mert ezt már kifizettem előre???
Amerikába küldött levélről részletesebb tracking elérhető valahol. A posta csak annyit ír, hogy "célországba elküldve". Próbáltam a USPS-t, de az semmit nem ír, olyan levélről sem, ami biztosan megérkezett.
Az elado trukkozik azzal, hogy te kerted a cancel-t
1. Válaszd, akkor automatice visszakapod a let de nem tudsz negat adni.
Ha nem ertresz egyet a torlessel, akkor is, csak ez esetben az elado nem kapja vissza a levont jutalekot az ebaytol.
Sok kinai elado azt csinalja, hogy el sem kuldi a termeket, mert mondjuk nincs is neki vagy egyeb okok miattt tulvallalja magat es hetek mulva visszakuldi a penzt azzal a kifogassal hogy nem kaptad meg. Ez jobb neki, mintha o kezdemenyezne a torlest az eladas kezdeten azzal, hogy nincs is termeke, mert az rontja az ertekeleset.
Kis segítség kellene, november eleji rendelésem nem jött meg, az eladó kérte válasszak visszatérítés vagy új termék közül, az előbbit kértem. Erre az eladó ma ezt találta ki és nem egészen értem:
"The seller has responded to you and offered another solution to resolve this issue.
Seller's message: '"Dear,Really sorry for all the delay, My name is Lily, the representative of Customer Service and I appreciate the opportunity to assist you further. In order to protect your buyer protection, we agree to refund you. But we need confirm,
1) After full refund, could you leave Postive Feedback, with Detailed Seller Ratings over 4 stars per each criteria? If not, please do not leave any feedback
2) eBay will email you the cancel transaction request, please accept it. (we could take back the eBay transaction fee.
3) Could you pay us back if you receive the items? As always, my goal is to help you with your questions as quickly and accurately as possible. I appreciate your patience and understanding regarding this matter.Thanks for your understanding and waiting for your reply soon.Best regards,"'
If you're satisfied with this solution, please let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to contact the seller and offer a solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this request in the Resolution Centre."
Ennyit sikerült kihámoznom, hogy
1) visszafizetik a termék árát, de vagy hagyjak 4 fölötti értékelés vagy semmit. (Ok, hagyok..)
2) Az eBay küld egy emailt a tranzakció törlésről, amit el kell fogadnom és akkor az eladó visszakapja a tranzakció díját. (Volt már visszatérítésem, de ilyet még nem kértek ne i s értem,,)
3) visszatudom-e fizetni, ha megkapom a terméket? (persze, volt erre is példa, hogy 3 hónapra rá kaptam meg a csomagot)
Előre is köszönöm a segítséget és BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDENKINEK!
Nálam betette dispatched státusba, mintha feladta volna, igy abban a tudatban voltam hogy úton van. Csak a postai dátum árulkodott a két héttel későbbi feladásról.
Én többször tapasztaltam azt, hogy a kedves kínai eladó beírta az ebayn-n hogy feladva, majd a termék megérkezésekor láttam a postabélyegzőn, hogy csak kb egy héttel későbbi dátum van rajta!
Megköszönném, ha valaki megmondaná, hogy hol is lehet beállítani azt, hogy hol tudom alapban beállítani a kitiltandó országokat, hogy ne egyesével kelljen megtennem, hanem sablonként alapértelmezett legyen minden felvitt cuccra?
Karácsonyi ajándéknak rendeltem egy tételt Kínából november 17-én, azonnal fizettem, és gondoltam ideér időben. Erre december 9-én írt az eladó, hogy feladta a csomagot. Nem is gondoltam előtte arra, hogy nem küldi, már magát a csomagot vártam. Ilyenkor mi van? A leírásban 4-6 nap feladási időt írt. Visszakérném a pénzt, de erre elhajtott a kínaiak értetlenkedő stílusában.
Inkább bika cellák az LGHE4 2500 mAh (25A), LG HE2 2500 mAh (35A) , LG HG2 3000 mAh (20A).
Ezek olyan célra használatosak, ahol rövid ideig, nagy áramerősség a szükséglet.
Egy Panasonic NCR 2000 mAh 3.5A-t visel el. Persze van olyan felhasználási terület, ahol ez (is) jó.
Csak azt szeretném mondani, hogy ami egyik célra kiváló, az másik célra használhatatlan.
A kínai celláknál meg - bármit írnak rá, és szeretik a nagy számokat - érdemes utánanézni a tényleges értéknek.
A cellákat majd mindegyiket Kínában gyártják és a minőség ellenőrzésnél derül ki, milyen "nevet" kap. Ami a neves cégeknek nem fér bele, az kerül mindenféle kínai néven, hihetetlen kapacitásadatokkal forgalomba, nem csoda, ha jobbnak látszó áron.
Lehet találni olyan táblázatokat, ahol a névleges kapacitás mellett megtalálható a tényleges kapacitás, ami egyes fajtáknál akár 10-25 % lehet.