Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132826

Mondjuk egy ózdi és egy cseszneki üres kétszáz négyszögöles telek ára között valahol :)

 

 

Előzmény: novothauto (132825)
novothauto Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132825

Az olajöntögetést csak viccből írtam, meg kell azt javítani, arról nem beszélve, hogy a katalizátornak sem

tesz jót, az meg 170-től indul.

 

Erre árat mondani fejből lehetetlen és nagymértékben függ a motor állapotától is.

Előzmény: K_Pali (132820)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132824

Lehet régi a szervo olajad.

Előzmény: cs_geza (132822)
mica-r Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132823

Tényleg jobb megoldás ha tölötgeted bele az olajat még sokáig.

Opel néha küzd kihívásokkal motorfejlesztés terén, ez van. Az ne zavarjon össze hogy 30 évvel ezelőtt volt egy jó motorod valamilyen más kocsiban :)

Előzmény: K_Pali (132820)
cs_geza Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132822

2003 1.816V Xsara Picasso (bordó), kormányszervó nyekereg a bal oldali végálláshoz közelítve. Ez vami szériabetegsgég? Javítható (felújítható) v cserélendő?  (Szervóolaj szintje OK, maga a szervó működik)

mormogi76 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132821

köszönöm

Előzmény: 409 (132812)
K_Pali Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132820

Mármint a javításra gondoltam hogy kb. mibe kerülne?

1x volt egy 1-es golfom,annál megértettem hogy miért szar.30 éves volt de ez? Akkor eldöntöttem hogy még 1x nem kezdek motorfelújításba,az is hülyeség volt akkor.Egy motornak nem ilyennek kéne lenni 160 ezer km-rel.

Előzmény: novothauto (132817)
K_Pali Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132819

Ok,de ez anyagilag mit jelent?

Az olajöntögetésre én is gondoltam,hiszen fogyasztói társadalomban élünk vagy mi! :))

Előzmény: novothauto (132817)
novothauto Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132818

Még egy köcsög megjegyzés: százért inkább vegyél olajat és sokáig nem lesz gondod rá, csak öntögeted :)

 

 

Előzmény: novothauto (132817)
novothauto Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132817

Százért ne csináltasd meg, mert szar lesz.

 

Sok ilyet csinálunk, én dobnék bele egy jobbfajta gyűrűszettet is.

Ezzel nem az szokott lenni a gond, hogy elkopott, hanem le szokta kokszolni magát,

pl az olajáteresztő gyűrű.

 

A hengerfej is lehet problémás, az egy dolog, hogy húznak a szelepekre új szimmeringeket,

de lehet, hogy a szelepvezetők olyan kopottak, hogy újra kiverik párezer kilométer múlva.

 

Egyszer kell megcsinálni, de akkor jól.

 

 

Előzmény: K_Pali (132814)
gesszti Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132816

Köszönöm, van nekem is egy, csak sose volt még használva, és nem voltam biztos a méretében, mert legalább 2 méretet lehet találni a neten.

Előzmény: novothauto (132815)
novothauto Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132815

Azt hiszem, hogy van ilyenem, ha kell, kölcsönadom.

Holnap délelőtt is vagyok.

 

 

Előzmény: gesszti (132804)
K_Pali Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132814

Sziasztok Szakik!

 

Van egy Astra H-m, ami 2004 évjáratú, Z16XEP motoros,fehér :), 160 000km van benne -vélhetően a valóságban is- és 5w-30-as olajból kb. 6dl eszik 1000km-en.Volt már benne 10w-40 is, ugyanis a szervizkönyve szerint legutóbb 2x ezt tették bele az egyik Opel szervizbe,az is elég jól fogyott.
Az 1-es és 3-es heger gyártyáin enyhe kokszosodás látszik,a másik kettő tiszta,szép.A motor halkan,egyenletesen jár, fülre minden ok. Szelepfedél hiba szerintem kizárt.
Aszódon lakom,van-e itt a környékből szerelő aki fel tudná mérni az állapotát és mérlegelné hogy mit érdemes megbontani és mennyire?Pár opel szerviztól kértem ajánlatot, csak a hengerfej leszedésére,szelepszárszimeringezésre 100eFt-ot saccoltak,de új vezérműszíj és feszgörgő nélkül,valszeg régi hengerfej csavarokkal. Mi a meglátásotok a problémámról és a várható anyagi költségekről(munkadíjjal)?


A válaszokat köszönöm előre is!


Kinka Pali

409 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132813

:-))

Előzmény: cam aro (132811)
409 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132812

Biztosítéktábla 15 (kapcsolt +12V "gyújtás") ---> tolatókapcsoló---> tolatólámpa--->test

 

Tehát a kapcsolón, bekapcsolt gyújtásnál állandó +12V-nak kell lennie. Hátramenetbe téve a másik lábán is, ami megy hátra a lámpához.

Előzmény: mormogi76 (132809)
cam aro Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132811

 ez ebben a formaban ufo. 

 

HA testet kapcsol,.. mihez zarlatol ? "" 

 

bar a megszokott trehanysagal fogalmazok,

azert egybe olvasva csak kiderul mire gondolok. ;) 

Előzmény: 409 (132807)
409 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132810

Elsőre azt nézd meg, hogy a motort körbe lehet-e forgatni. Ha berohadt valamelyik henger és nem mozdul, lehet nem érdemes vele foglalkozni.

Ezután jöhetnek olyanok mint akkumulátor, fékek, gumialkatrészek

Előzmény: Lauda26 (132799)
mormogi76 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132809

akkor hogyan épül a tolatólámpa áramköre? Mi kapcsol mit?

mormogi76 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132808

Csak ötletelek mitől lehet, ezek szerint a két vezeték ami rámegy csak test és nem megy rá feszültség?

Előzmény: cam aro (132803)
409 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132807

"HA testet kapcsol,."

 

 Láttál már olyat?

Előzmény: cam aro (132803)
csipy31 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132806

Szia, a tolató-lámpa kapcsolóra mióta megy test- kábel? Az hogy zárlatos legyen nem tartozik a lehetetlen kategóriába, de a kábel az a 25-30 amperes bizti miatt égett meg ami a 10A-es helyett a kocsidba van.

Előzmény: mormogi76 (132800)
409 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132805

"a kapcsolóra menő test kábel leéget,"

 

 Csodálkoznék, ha azon testkábel lenne.

Előzmény: mormogi76 (132800)
gesszti Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132804

Kösz az infót.

 

Ha nem lesz jó, legfeljebb elviszem Tibihez. Úgyis szereti a csigákat. ;-)

Előzmény: cam aro (132802)
cam aro Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132803

minden lehet, de ez ebben a formaban ufo. 

 

HA testet kapcsol,.. mihez zarlatol ? 

Előzmény: mormogi76 (132800)
cam aro Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132802

mienk 70 mm. 

~fel mili a sonkanal belefer tdc-n. 

Előzmény: gesszti (132795)
cam aro Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132801

P0190 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction

 

a hibakod definicioja szerint aramkori hiba IS lehet. 

Előzmény: cuba.71 (132793)
mormogi76 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132800

Üdv. Opel Kadett 1.7d kombi 89. évjárat. Létezik olyan hogy a tolatólámpa kapcsolója zárlatos lesz? Egyszerűen a kapcsolóra menő test kábel leéget, köszi

 

Lauda26 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132799

Opel Vectra A
1990-es az évjárata, 1,6 benzines

fourwheels Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132798

Takarítsd ki a légmennyiség mérőt és jó lesz! :)

Előzmény: expo61 (132773)
pingui Creative Commons License 2014.05.09 0 0 132797

Köszönöm, akkor bátrabban nézegetem őket.

Előzmény: mica-r (132782)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!