2003 1.816V Xsara Picasso (bordó), kormányszervó nyekereg a bal oldali végálláshoz közelítve. Ez vami szériabetegsgég? Javítható (felújítható) v cserélendő? (Szervóolaj szintje OK, maga a szervó működik)
Mármint a javításra gondoltam hogy kb. mibe kerülne?
1x volt egy 1-es golfom,annál megértettem hogy miért szar.30 éves volt de ez? Akkor eldöntöttem hogy még 1x nem kezdek motorfelújításba,az is hülyeség volt akkor.Egy motornak nem ilyennek kéne lenni 160 ezer km-rel.
Van egy Astra H-m, ami 2004 évjáratú, Z16XEP motoros,fehér :), 160 000km van benne -vélhetően a valóságban is- és 5w-30-as olajból kb. 6dl eszik 1000km-en.Volt már benne 10w-40 is, ugyanis a szervizkönyve szerint legutóbb 2x ezt tették bele az egyik Opel szervizbe,az is elég jól fogyott. Az 1-es és 3-es heger gyártyáin enyhe kokszosodás látszik,a másik kettő tiszta,szép.A motor halkan,egyenletesen jár, fülre minden ok. Szelepfedél hiba szerintem kizárt. Aszódon lakom,van-e itt a környékből szerelő aki fel tudná mérni az állapotát és mérlegelné hogy mit érdemes megbontani és mennyire?Pár opel szerviztól kértem ajánlatot, csak a hengerfej leszedésére,szelepszárszimeringezésre 100eFt-ot saccoltak,de új vezérműszíj és feszgörgő nélkül,valszeg régi hengerfej csavarokkal. Mi a meglátásotok a problémámról és a várható anyagi költségekről(munkadíjjal)?
Szia, a tolató-lámpa kapcsolóra mióta megy test- kábel? Az hogy zárlatos legyen nem tartozik a lehetetlen kategóriába, de a kábel az a 25-30 amperes bizti miatt égett meg ami a 10A-es helyett a kocsidba van.
Üdv. Opel Kadett 1.7d kombi 89. évjárat. Létezik olyan hogy a tolatólámpa kapcsolója zárlatos lesz? Egyszerűen a kapcsolóra menő test kábel leéget, köszi