Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29038
Igaz, de ez a megoldás azért külföldön nem nagyon jellemző...
Előzmény: D55 (29037)
D55 Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29037
Egyik sem az. A lényeg, hogy a nemzetközi vonatokat lehetőleg célszerű egy helyre járatni, hogy az átszálló nemzetközi utasoknak ne kelljen a városon belül közlekedniük.
Előzmény: Törölt nick (29034)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29036

JKelenföld = Kelenföld.

 

Sorry, hogy elírtam.

Törölt nick Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29035
Nem teljesen ütemes, csak Budapest-JKelenföld és Siófok között.
Előzmény: vasutasadam (29033)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29034
Ahhoz képest nem túl színvonalas...
Előzmény: D55 (29031)
vasutasadam Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29033
Nem erről beszélek, nem is mondtam hogy menjen a Délibe. Csupán azt, hogy nem minden ütemes vonat a Déliből indul.
Előzmény: Törölt nick (29030)
mcg Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29032
(na ilyen nem lesz jövőre a Maestralban, ezért mehet a Déliből/Délibe)


A tyúk volt előbb, vagy a tojás?

:)))))
Előzmény: Törölt nick (29030)
D55 Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29031
Egyébként meg a Keleti a nemzetközi pályaudvar...
Előzmény: Törölt nick (29030)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.30 0 0 29030

Ezzel nem értek egyet. Ha jól tudom, a Venezia a gyorsok ütemében megy (17:11kor nem indul a Déliből gyors), tehát egy kicsi százalék sajnos a Keletiben marad.

 

A Venezia már elég régóta nem gyorsvonat, hanem EuroNight és szerintem nem kérdéses, hogy miért maradt a Keletiben: lesz közvetlen kocsi orosz hálókocsi továbbra is (na ilyen nem lesz jövőre a Maestralban, ezért mehet a Déliből/Délibe), arról pedig nem is beszélve, hogy elképzelhető a román kocsik visszakerülése is. Szóval, itt kivételesen a józan ész elve szól a Keleti mellett (könnyebb a közvetlen kocsikat átkapcsolni/lekapcsolni).

Előzmény: vasutasadam (29027)
D55 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 29029
Na, most aztán mindenki elképesztően boldog... :)))))))))
Előzmény: 01016-25 (29028)
01016-25 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 29028
Viszont nem gyorsvonat. Tehát a gyorsok 100%-a a Déliből fog indulni. :)
Előzmény: vasutasadam (29027)
vasutasadam Creative Commons License 2010.07.29 0 0 29027
Ezzel a Balaton mentén közlekedő ütemes gyorsok 100%-ban a Déliből indulnak/a Délibe érkeznek. Ilyenre sem volt még példa. :-D

Ezzel nem értek egyet. Ha jól tudom, a Venezia a gyorsok ütemében megy (17:11kor nem indul a Déliből gyors), tehát egy kicsi százalék sajnos a Keletiben marad.


Előzmény: Törölt nick (29023)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.28 0 0 29026
És tudja és tudja és tudja. :)))
Előzmény: mcg (29024)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.28 0 0 29025

Sok változás lesz még decemberig, hála a rendszerben lévő megannyi idiótának...

 

Ez jó. :-D (Egyébként egyetértek.)

 

Néztem, hogy vannak olyan vonatok, ahová tettek megjegyzést is (a vonat közlekedtetése további egyeztetést igényel). Viszont sok helyen (pl. 30-as vonal) véglegesítetté tették.

 

-------------

 

Egy érdekes kérdés, ami nem egészen idevág: a jövő évi autóbusz menetrend változásairól is lehet már valamit hallani?

Előzmény: mcg (29024)
mcg Creative Commons License 2010.07.28 0 0 29024
Azt hiszed, hogy amit láttál, arra mérget vehetsz?
:)

sok változás lesz még decemberig, hála a rendszerben lévő megannyi idiótának...
Előzmény: Törölt nick (29023)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.27 0 0 29023

Jó, azóta már én is megnéztem egy menetrendi tervzetet. ;-)

 

Láttam, hogy a tervezet szerint páratlanban 7.39-kor érkezik Balatonszentgyörgyre és 7.50-kor indul tovább és a 877 sz. IC kocsijait viszi a Keletibe. Visszafelé pedig 20.04-kor fog Balatonszentgyörgyre érkezni és 20.15-kor közlekedik tovább. A 11 perc alatt a 876 sz. IC-t lekapcsolják és az megy tovább Keszthelyre. Ezek szerint a Kvarner InterCity vonat lesz a leggyorsabb vonat ezen a szakaszon. Viszont néztem, hogy új vonatszáma lesz. Ennek mi értelme?

 

Jobban meglepődtem azon, hogy - 1994 után ismét - a Maestral nemzetközi gyorsvonat a Déliből fog indulni/a Délibe fog érkezni. Ezzel a Balaton mentén közlekedő ütemes gyorsok 100%-ban a Déliből indulnak/a Délibe érkeznek. Ilyenre sem volt még példa. :-D

 

A pécsi IC-k is egytől egyig át fognak kerülni a Délibe, de lesz változás: a Tubes-Somogy IC kivételével egyik sem fog Sásdon megállni, viszont a Tubes-Somogy IC kivételével mindegyik pécsi IC megáll Pinceheleyen is. Érdekes stratégia. :S

 

Amin viszont nagyon meglepődtem, az az, hogy elmaradt a több közvetlen vonat közlekedése Budapest és Kaposvár között (illetve fordítva), pedig többször volt szó arról, hogy a főváros és Kaposvár között javulni fog a tömegközlekedés.

Előzmény: Törölt nick (29022)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.27 0 0 29022
Biztosan azért fog BS-ön 10 percet állni, mert nem lesz rajta keszthelyi stokk. :)
Előzmény: Törölt nick (29017)
v_peti Creative Commons License 2010.07.26 0 0 29021
Kéne, kéne sokminden kéne. Azért ZEG-en nincs telerakva a fűtőház felesleges csörgőkkel. Bár talán lehetne variálni a fordákkal...
Előzmény: Törölt nick (29020)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.26 0 0 29020
De,csak akkor másik csörgő kéne rá és nem lenne körüljárás.régen ment gond nélkül.
Most nem értem miért nem.
Előzmény: v_peti (29012)
mcg Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29019
vagy délután csak simán az megy a kvázi legfrekventáltabb időfekvésben...
Előzmény: Vmodellező (29018)
Vmodellező Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29018

Köszönöm az információkat!

Igen, mint nagykanizsai utas, éppen erre akartam utalni, hogy a Venezia jelenlegi menetrendje kedvezőbb a nagykanizsaiaknak, nagyobb utazóközönséggel bír Nagykanizsáról/ra, gyorsabb mint az ütemes gyorsok.

Előzmény: Törölt nick (29017)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29017

Nekem egyébként nincs semmi bajom vele, de csak azért tud gyorsabban a Keletibe érni, mint az ütemes gyorsok Délibe, mert az ütemes gyorsok Balatonszentgyörgyön 12 percet állnak. Nagykanizsáról/Nagykanizsára naná, hogy megéri ezzel a vonattal utazni.

 

Visszatérve a délutániakra: én úgy hallottam, hogy a Venezia nem fog közvetlen keszthelyi kocsikat kapni, tehát minden marad a jelenlegi felállás szerint (talán annyi különbséggel, hogyha végre egyszer elkészül az elővárosi szakasz, ott csökken a menetidő). Elvileg minden marad így, a 30-as vonalon én is csak a Varsovia megszüntetéséről hallottam.

 

Viszont nem sokat hallok a Kvarner IC-ről. Várhatóan lesz ez a vonat jövőre is?

Előzmény: Vmodellező (29016)
Vmodellező Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29016

Szerintem elfogadható a Venezia jelenlegi menetrendje, hiszen jobb menetidővel, és kevesebb megállással közlekedik mint a többi ütemes gyors jelenleg.

Előzmény: Törölt nick (29006)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29015

Lesz külön keszthelyi rész a Veneziában? :-D

 

Előzmény: Törölt nick (29009)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29014
Nemolyanrég utánaérdeklődtem a Startnál hogy miért nem IC a Citadella.
Azt mondták azért mert nincs benne étkező és leegyszerüsítve a mondottakat túl sok helyen megáll.
Az utóbbit értem,de én úgy tudom régebben sem továbított étkezőt, és mégis csak" Helybiztosítás nélküli IC pótjeggyel vehető igénybe" mondta hangzott el mindig amikor jött.

 

Én sem emlékszem, hogy a Citadella IC-ben valaha is lett volna étkezőkocsi. De ha így nézzük a dolgokat, akkor a Kvarner sem lehetne IC, mert abban sincs étkezőkocsi. És ez csak egy példa volt a sok közül. :-D

Előzmény: Törölt nick (29008)
v_peti Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29013
Az idén már alig van étkezős IC! :((( Sőt az 1. osztály is rendszeresen hiányzik! A Halászbástyánál ez durva azért, meg minden Szombathelyi IC-nél! (nem mindegyikből hiányzik, de volt, amikor egy nap kettőben* sem volt!!!)

*Két szerelvényben, azaz legalább 2 vonatpárban!
Előzmény: Törölt nick (29008)
v_peti Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29012
Na ja, megnéztem: 51-kor érkezik a Citadella, így 9 perccel nem fordulhatna.
Előzmény: v_peti (29011)
v_peti Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29011
Én sem értem. Nézegettem a railjetek menetrendjét, és abban is van zavaró 4-5 perces eltérés a Bécs-Müncnen vonalon, meg ronda egy ütemtörés! Egy vonat napközben csak Salzburgig megy, míg visszafelé a csonkamenetek reggel és este jellemzőek csak!
Előzmény: Törölt nick (29007)
mcg Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29010
lesz egy Balatonszentgyörgytől gyakran kiszámíthatatlan vonatuk reggel...:))
Előzmény: Törölt nick (29009)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.25 0 0 29009
A keszthelyi utasok problémája - ha minden igaz - jövőre megoldódik.
Előzmény: Törölt nick (29006)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!