Keresés

Részletes keresés

tittadili Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6605

Úgy tudom Ricsi is dolgozott rajta, hogy életre kelljen. Szegény Guzzi, hogy érezhette ott magát abban a Honda szagú műhelyben. :-) 

Előzmény: tittadili (6604)
tittadili Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6604
Előzmény: B.R.C. (6602)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6603

Kicsike picike, valami 100ccm koruli, ha jol tudom. 

 

Előzmény: B.R.C. (6602)
B.R.C. Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6602

Milyen OT-s morini?

Előzmény: baowah_ (6592)
baowah_ Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6601

kis betű.

Előzmény: 850 T3 California (6600)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6600

ja, és a FB....

melyik csoportba jelentkeztél? általában nem szokott kirekesztés történni, de van olyan csoport, ami tényleg csak aktív Guzzisoknak szól (nagy betűvel, baowah! :) ), meg van másik is, ott talán bealudt az admin, nem tudom.

Előzmény: A_Kupec (6594)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6599

"elfogult, szemellenzős"...

igen, szerintem, aki nem képes, vagy nem hajlandó látni, csak néz, és úgy véleményez dolgokat, arra bizony illik a meghatározás. ha olvastad az említett cikk alatti kommenteket a fb-on, akkor értened kell, mire céloztam. ha meg nem olvastad, akkor nem alakulhatott ki benned az összkép az esetről. hogy az én hozzászólásomban itt mit találtál elfogultnak, nem igazán értem.

alkatrész, szervíz: én is nyúzom szegény vasamat (az autóimat is szoktam), viszont a Guzzi annyira egyszerű szerkezet, hogy szakképzettség nélkül (persze némi affinitással és ambícióval) szinte mindent megcsinálok rajta, amit kell, meg amit kedvem tartja. és ezt bármelyik, valamire való, képesített szerelőnek szintén tudnia kéne nyélbe ütni. az alapvető baj a képességgel, és a hozzáállássalvan. tapasztalatom szerint (sajnos) az emberek 80%-a, kazánfűtőtől az orvosig, összefüggésében nem érti, amit csinál. elsajátították az ismereteket, és azok alapján, az írás betűinek megfelelve végzik a dolgukat, de ha olyan esettel kerülnek szembe, amiről nem tanultak, akkor megáll a tudomány. a maradék 20%-ban viszont már nagy számban vannak olyanok is, akik átlátják a helyzeteket, képesek összefüggéseiben megérteni a dolgokat. ezért van az, hogy mindegy, milyen szervízbe, melyik szerelőhöz viszed az akármilyen márkájú géped, ha az adott szerelő a többséghez tartozik, akkor jó esélyed van, hogy nem lesz megjavítva a masina.

erre csak egyetlen példa, amikor egy béjemvés fickó köszönetet írt Csabinak, a ma élő talán legtapasztaltabb hazai Guzzi szerelőnek a fb-on, hogy megjavította az abs-ét, pedig előtte járt már számtalan szerelőnél, a Wallis márkaszervízében is, és elszórt egy kalap pénzt. (nem is értem, hogy van pofája bárkinek pénzt kérni azért, amit nem tud megjavítani?). 

alkatrész beszerzés terén sem aggasztó a helyzet, nem nagyon van olyasmi, amit nehéz lenne becserkészni, és többnyire az árak sem borzasztóak. szóval, nem igazán értem az efajta kételyeket. talán rossz helyen kerested, amire szükséged volt, és még nem találtad meg a kellőképpen hozzáértő szerelőt.

Előzmény: A_Kupec (6591)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6598

üdv itt GuzzyBear!

 

akkor itt is összefutottunk. az itteni nicknevem ne tévesszen meg, én vagyok Joe :D

Előzmény: GuzzyBear (6596)
baowah_ Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6597

hello, udv.

 

Előzmény: GuzzyBear (6596)
GuzzyBear Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6596

Üdv Győrből!

 

Volt szerencsém személyesen találkozni Mr. Joe Nevadával, aki felhívta a figyelmemet a fórumra (FB-n nem vagyok fent).

Márciusban vettem meg életem első motorját (a jogsim '87 óta megvan), egy Breva 750 olaszból behozott gépet, már a magyar tulajától.

Jelenleg ismerkedünk, csiszolódunk...

 

Múszakilag pár apróságot találtam:

- a jobb első index néha nem megy, ha a stekkernél megmozgatom, megint működik

- a km óra néha ment, néha nem - majd beadta a kulcsot. Jelenleg a szenzor kiszerelve, döglött. 150-200 € ért látok a neten

 

Valami ötlet? Használtat nem merek venni.

Zoli_t5H Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6595

Jogos. Van abban azert valami, amit irtal...

 

Előzmény: A_Kupec (6594)
A_Kupec Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6594

Még egy érdekesség a szemellenzősséghez kapcsolódóan.

Jelentkeztem a facse csoportba, ahol őszintén leírtam, hogy a jelenlegi motorom BMW, de szeretem a Guzzit ....... nem vettek fel.

Aki esetleg érdeklődik a márka iránt, vagy egyszerűen szimpatizál vele, vagy kiváncsi a magyar guzzis közösségi életre, vagy szívesen olvasná a tulajok tapasztalatait, mert sokat nyomhat a latba, hogy maga is tulajjá váljon, annak a nem szemellenzősség jegyében fityisz?

Nyilván, aki nem a "házirendnek" megfelelően kommunikál, azt simán kilehet zárni.

Előzmény: 850 T3 California (6586)
baowah_ Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6593

"alkatrészellátás valamint hozzáértő szerelő terén" - 50 evre visszamenoen tok jo az alkatreszellatasa, komolyan. szerelo meg? azert akad, de semmilyen markahoz nem tolakodnak a megbizhato szakik sajnos.

Előzmény: A_Kupec (6591)
baowah_ Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6592

nezd, bevallottan van neki fő-autója, az csillivilli, ezeket járósnak veszi, nem szerelemnek, ez olyan, mint karcsi bácsinak egy munkába járós swift. a cagiva arra kell, hogy olcsón legyen fasza, és azt tudja. csillivilli motornak ott az AJS, az OT rendszámos Morini, ott készül az NSU. A többi csak a napi kilométerekhez kell. Én sem nyúlnék hozzá ennél jobban ahhoz a motorhoz.

Előzmény: malenykij polgar (6590)
A_Kupec Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6591

"elfogult" "szemellenzős"

Szerinted a hozzászólásod milyenre sikeredett?? :)))

Alapvetően látens Guzzista vagyok és plátói szerelem fűz a márkához. Volt is(a mai napig bánom, hogy eladtam), csak "gyáva" voltam hozzá, mivel szeretem nyúzni a járműveimet és alkatrészellátás valamint hozzáértő szerelő terén, nem áll a helyzet magaslatán a márka.

Amit tényleg nagyon tudnak az olaszok, hogy fele annyiból 2x annyi érzést/élvezetet hoznak ki.

A másik csoda számomra, hogy a Guzzi a mai napig életben tudott maradni, a motorpiacot tekintve szinte nulla eladással és fejlesztéssel.

Előzmény: 850 T3 California (6586)
malenykij polgar Creative Commons License 2020.05.27 0 0 6590

Mert igénytelen. Ugyanez van az autóival is. 

Előzmény: R100 (6587)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.26 0 0 6589

azt nem tudom, mennyire lehetsz elfogult béjemvé júzer, ha voltak olasz gépeid is. én az iménti megnevezéssel azokra utaltam, akiknek soha nem volt más gépük, mint amit istenítenek, de teli szájjal osztják az észt egyetlen, kedvenc márkájukról, és közben lesajnálják az összes többit anélkül, hogy parányi fogalmuk is lenne, miről alkotnak véleményt. ráadásul az említettekhez hasonló cikkeket sem olvasnak el, vagy ha mégis, a lila köd nem engedi, hogy objektíven értelmezzék a leírtakat.

másrészt én pl. teljes megértem Csikóst. (sajnos?) én is hasonló mentalitással kezelem a gépem, pedig nincs tele a garázsom (na jó, a fészer) mindenféle vasakkal. nem mindenkinek futja arra, hogy a hobbijának teljes odaadással szenteljen minden eszközt. időm mondjuk lenne, de az anyagi forrás, és a megfelelő lelki állapot hiányzik ahhoz, hogy csili-vili formában tartsam a Nevadát (a másik 2 elhanyagolt, üzemen kívül helyezett alanyt nem is említem). motorozni viszont imádok, és ugye az sem filléres kaland, ha az ember kedvtelésből lehúz 3-500 km-t egy szép hétvégi napon. a vicc az, hogy a tökéletesre törekszem, de eszközök, és a szükséges belső nyugalom híján maximum egy műszakilag jó állapotú, esztétikailag viszont sok hiányosságot mutató gépet tudok felmutatni, ami viszont 100%-ig a kezem munkája. igen, van olyan, hogy valami apróság hiányzik egy látványos változáshoz, de az ember képtelen eljutni odáig, hogy elvégezze azt a pár perces műveletet. mert akkor már ott a másik is, meg a harmadik, amit meg lehetne csinálni, de a jó ég tudja, hogy a hozzá való szerszám,  alkatrész, ami tegnap a kezemben volt, most éppen hol van. és az ezen való agyalás közben 25 másik "apró munka" is beugrik, amit a ház körül kéne véghez vinni, vagy a szomszédnak, fűnek-fának megígértem, mert vagyok olyan jó, hogy megtegyem, csak éppen el kell jutni odáig. mert az ötperces munka, mire összeszedem a hozzávalókat, elmegyek a helyszínre, megoldom (ha éppen nem hiányzik még valami) legalább egy-másfél órát igényel. szóval nem egyszerű a helyzet. nem ugyanaz, mint megfelelő hellyel, területtel rendelkezni a gépsárkány(ok) tárolására, pátyolgatására, mindennek megfelelő tárolóhellyel, bőven elegendő pénzügyi forrással, és minden szempontból biztos háttérrel a megfelelő mentális állapot meglétéhez. hát, ilyen is van...

Előzmény: R100 (6587)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.05.26 0 0 6588

Van ebben valami. A szeretem/imadom, nem merul ki annyiban (legalabbis nem kene), hogy annyira karbantartom, hogy epp ne essen szet es nem adom el. :-))

 

Előzmény: R100 (6587)
R100 Creative Commons License 2020.05.25 0 1 6587

Én lennék az "elfogult, de nem sokat tapasztalt béjemvé júzer" (a rízskályha kimaradt), mentségemre szolgáljon, hogy azért olvaslak benneteket, mert szeretem a Guzzikat, volt is, meg Ducatim is.

Tehát ellentmondanék: ha valóban annyira szereti azt a Cagívát miért néz ki ilyen trágyadombnak? Amikor elkezdtem olvasni a cikket azt hittem oda fut ki, hogy megvette kis pénzért a rút kiskacsát, aztán hattyúvá változott. De nem, pont olyan mint volt, csak amit muszáj volt - mert elromlott, eltört - megcsinálta. Így néz ki egy motor amit nagyon szeretnek? Azt a nyomorult takarólemezt a hasára, amit odaadtak nem lehet felcsavarozni? Ha már elvitte a kerekeket Koch Ferihez, apró pénzért rendbe rakta volna a felniket is, ha lett volna rá igény. Folytathatnám, de gondolom érted miről beszélek.

Csikóst bírom, de úgy látom a garázsában a mennyiség a minőség rovására megy.

Előzmény: 850 T3 California (6586)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.25 0 0 6586

újabb cikk, ha nem is Guzzikról, viszont nagy körben olasz technikákról egy hozzáértő felhasználó megfogalmazásában. híven tükrözi a talján ipari termékek létjogosultságát fricskát adva az elfogult, de nem sokat tapasztalt, szemellenzős rizskályhamegbéjemvé júzereknek. de ki nem 💩ja le a véleményüket? lényeg, hogy mi érezzük és élvezzük ezt a csodát!

https://totalbike.hu/sebessegoltara/2020/05/24/tudtam_hogy_elobb-utobb_utoler/?fbclid=IwAR3e0R1qvAhh-W8QMmuoZFtFAaz9PqJzp_bi6t3JJxnJqbuMj6247PncG6Y

Zoli_t5H Creative Commons License 2020.05.20 0 0 6585

Igen, legtobbszor ott meg is all az indoklas, hogy "azert szar, mer' olasz". :-)))

Aki nem tud konkret peldat, esetet felhozni (altalaban ez van), az tipikusan csak hallomas alapjan itelkezik es nulla tapasztalata van vele.

Nem mondom, hogy nem kell simogatni, de en pont ezt elvezem benne... volt olyan japan vasam, amihez 16 even keresztul nem kellett hozzanyulni (2x ellenoriztem rajta a szelephezagot, ennyi)... halal megbizhato volt, de kicsit unalmas. 

Előzmény: 850 T3 California (6584)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.20 0 1 6584

volt egy pár beszólás a leginkább hozzáértőktől, hogy szar, mert olasz. de a legdurvább, aki azt írta, hogy ilyen meg olyan szervízekben is dolgozott, és a Guzzi minden márkának a legalja. erre visszakérdeztem, hogy mit csinált a szervízekben, takarított?

ekkor egy másik kommentelő jött a segítségére, hogy ő egy tapasztalt szerelő. ezt azért a beszólása alapján többen megkérdőjeleztük, és felröppent a kérdés is, hogy ugyan mesélje már el a sztorit, mire ez a nagy fikázás! kiscsávó persze ehhez már 4. napja nem fűzött semmilyen kommentet. azért egyértelmű, hogy jónéhány támogatója volt kedvenc márkánknak a hozzászólók közül, akiknek volt/van Guzzijuk és tapasztalatból nyilatkoztak, míg a fanyalgók közül alig akadt, aki valaha is kipróbálta volna. 

de az biztos, a szerelemhez kell az a bizonyos együtt rezgés (ezt meg is adja a V2 😃), akinek meg sótlan gép kell, mert precíz, és halál megbízható (na persze), az élvezze az unalmat (és a borsos szervíz számlákat).

Zoli_t5H Creative Commons License 2020.05.20 0 0 6583

:-))

 

Előzmény: osziboszi (6582)
osziboszi Creative Commons License 2020.05.19 0 0 6582

Persze legyünk őszinték, volt a Guzzinak sötét időszaka. De ez kb. olyan, mintha nagyapám százas Skodája alapján szaroznám a maiakat.

És igen, én is élvezem, mikor idegenek álldogálnak a motor mellett, hogy ez milyen szép és ilyen motort még sosem láttak. Mindig mondom nekik, hogy az olasz mérnökök munkájának és az én kifinomult ízlésemnek jár a dícséret. :-)))

Előzmény: Zoli_t5H (6581)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.05.19 0 0 6581

Mert hallotta a haverja nagybatyjanak a terde kalacsatol, hogy megbizhatatlan... igy lehet egy marka preztizset lerombolni. 

Eleg, ha mi tudjuk, hogy jo. Ugyse akarnek olyan motort hajtani, ami minden sarkon szembe jon. :-)))

 

Előzmény: osziboszi (6580)
osziboszi Creative Commons License 2020.05.19 0 0 6580

Ah, értem. Én meg arrafelé nem járok. :-)

Jól tetted, hogy helyretetted az okoskodókat. Legtöbbször olyanok osztják a Guzzikról az észt, akik még látni sem láttak ilyet élőben. :-(

Előzmény: 850 T3 California (6579)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.19 0 0 6579

elvitte a fb a társaságot :)

ott is megjelent a cikk, pár okostojás osztotta az észt, de igyekeztem helyre tenni őket :D 

Előzmény: osziboszi (6578)
osziboszi Creative Commons License 2020.05.15 0 0 6578
sepy papa Creative Commons License 2020.03.17 0 0 6577

Kedves Márkatársak! Motoros ismerőseim jelezték, hogy Orosházán több alkalommal láttak egy Grisót közlekedni. Szeretnénk ha jelentkezne hisz nem oly sokan vagyunk egy településen. Ha valaki tud róla kérem jelezze. 20/ 2609133 köszönöm Szepesi Sándor / Sepy /

Előzmény: sepy papa (6576)
sepy papa Creative Commons License 2020.03.09 0 1 6576

Nekem a Floridán szintén a világítás kapcsolót kell szét szedni évente. Takarítás és megy tovább.

Előzmény: Zoli_t5H (6573)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!