Sziasztok, miért van az, hogy ha autómban bekapcsolom a levegőt és hidegre van állítva a tekerőn a fokozat, akkor folyamatosan meleg levegőt fúj? Olyan mintha maxra lenne rakva a meleg.Továbbá, ha a klíma kapcsolót is benyomom, akkor se változik semmit. Ugyanúgy meleg levegő jön. Továbbá, ha a klíma kapcsolót is benyomom, akkor se változik semmit. Ugyanúgy meleg levegő jön.
Minden túlzás káros :) Lehet, hogy egy benzineshez már túl nagy a tartomány - és emiatt az alsó nyomástartományban nem lesz elegendően érzékeny. Lehet, hogy tévedek, de a diesel motorokhoz nagyjából 22-27 bar elegendő, a benzinesek meg kb. maximum ennek a fele.
:D jó, köszi, csak ma nem megyek ki a műhelybe már szerelni.... Amugy az a hibája, hogy egyenetlenül jár a motor, hidegen rázkódik, állitólag a huzása is gyengült... Lánccsere volt rajta valahol, mielőtt idehozták, de valamit elcsesztek rajta, mert rátettem diagra, és kipuf vezérműtengyely jelt ir hibának, és kitörlöm , rögtön visszajon, biztos a Vamos-on raktak el valamit... Tudnatok adni valami segitséget a gyujtásbeállitásban? Am már jeladót ezelőtt cseréltek... Meg élő adatban néztem, a szivó vez tengely vamosja +200 , a kipuff -200 volt, ez mit jelent? Azt mondták h 0 körül kell lenni mind2-nek. Ha a vez tengely jól van kirakva a főtengelyhez, és a vamos van elrakva, az csinálja a hibát? Köszi
Nyomás jeladó, mindegy neki, mitől kapja a löketet : Ha a nyomástűrése megfelelő, akkor egy adapterrel beletekerheted a gyertya helyére, és szkóppal lesheted a nyomásváltozást.
Úgy tudom ezekhez van gyári javítási technológia.Ami tudtommal annyi:turbóra menő olajnyomócső csere(valamivel nagyobb átmérőjű,mint az eredeti),és kartel csere(nagyobbra amivel kb 1l-el több olaj kell bele).Az olajnyomócső kicsit alulméretezett(akárcsak a kartel),ráadásul a hosszan a kipuff mellet megy és túlmelegszik.
Alvázszám alapján kérdezz utána a fordnál,de nekem úgy rémlik ez kb beleeshet.