Számomra az olaj is olyan dolog mint a napszemüveg. Egyszer az indexesek összevásároltak millió darabot az ócska és a drága fajtából majd bevizsgáltatták őket. Nagyjából azaz egyel sem volt baj tehát a nevet fizeted meg nem a terméket amikor egy drága dolgot veszel.
A Thália nem csajozós nem azaz autó amibe minden áron extra képességű dolgokat kell vásárolni. Hobbiból természetesen lehet aki bigámiában él az autójával es a feleségével hármasban de ne kerüljön már egy szerviz fele annyiba mint az autó valós értéke. Ha betartod az éves, kétéves és 10-15K olajcsere periódust és egy átlagos - tehát nem földöntúli képességekkel hirdetett - szintetikus olajat veszel bele nem fogsz nagyot hibázni.
Ez azért már elég dúrva. Nem elég, hogy a kiskereskedelemben, webáruházakban fordul elő hamisított olaj, de még a nagykerek, szervizek is ezt árulják hordószámra.
Szerintem ez a gyártók hibája. Nem lehet egyértelműen beazonosítani a termékeiket, mert változtatják a csomagolást, nincs semmi védelem. Valamikor az elf olaj a kupak alatt le volt fóliázva, aztán semmi, ma már hologramos zárszalag van rajta.
Német és osztrák gazdaságos olajat vettek, majd ahogy a hiradós felvételeken látszik egyenlőre két márka a Castrol és a Mobil hordók, cimkék, hologrammok, kupakok kerültek elő meglehetősen nagy tételben :D
A 190e alatt tönkremegy dolgot a kettőstömegűre értettem. Ahogy írta Luke, 1 nap kényelmestempójú meló. Azért pár erősebb idegsejtet is készíts be a művelethez, nehogy elpattanjon! :-)
Köszönöm a választ! Azt gondoltam én is, hogy nincs benne, de nem voltam biztos benne.
Sima vezetéssel ment tönkre 190e alatt, vonóhorgot sose látott, szerintem teljesen normálisan használom, ráadásul többnyire hosszú, autópályás használatban. Nem találom különösen kirívónak hogy 200e körül csúszik.
Aki csinált már ilyen kuplung cserét, egy nap alatt megvan le-fel az egész (nem márkaszervizben, hanem közepesen lelkes autószerelő műhelyben)?
Egy motorkód sokat segìtett volna. De szerintem ezekben a dízelekben egyikben sincs még. Ami nem is baj. Kicsit jobban ráz az autó, cserébe nem kell 2-300K-s kettőstömegűt venni bele. De 190ekm alatt szar lenne, ha szétmenne, akkor igencsak rúgni kellett volna az autónak. Egy 300ekm-et illene nekik kibírni, ha normálisan van használva az autó. Cimbimnek a Volvo V50-ben 400ekm van az eredeti kettőstömegűben és még nem kelepel, még bírja.
Kellene egy kis segítség. A Thaliám 2005 decemberi 1.5 dCi Perfect felszereltségű, a kuplungom nagyon csúszik (190e km) biztosan cserélni kell (még nem volt cserélve).
A kérdésem az lenne, hogy van-e kettőstömegű lendkerék a kocsiban vagy nincs?
Szétgugliztam mindent, de egyértelműen nem találom meg, és hát egyáltalán nem mindegy a költségek miatt.
Tudom nem verso, de érdekes vélemény ez is. Úgy látom télen már használta, bár pontosan úgy érdemes szerinte használni ahogy te tervezed, azaz hónélküli időben.
Naszóva ippen 1 éve jött meg a Stepway Panda, amire azon nyomban CC gumik kerültek fel a gyári 205/55R16 méretben(25pénz/db), a gyári gumit eladtam 16k/db.
Az 1 éves tapasztalásaim a gumáról kedvezőek, jégen nagyfokú óvatosság kell, nagy havon (2-5cm) majdnem olyan jó mint a téliek, kishavon(0,5-1cm) ami könnyen jegesedik ott ésszel kell használni, de ha már latyak van, akkor én vagyok a király :-) , nagyon jól fog nemcsúszik.
Nyáron szintén nagyon jól tapad, marha rövid a fékút, vizet jól elvezeti, kanyarban nem sír, a nyúlásról a karosszéria himbi miatt nem tudok nyilatkozni, mindenesetre nem csúszik meg.
No, most már jobban értem a fenntartásodat a topikkal.
Gumiteszt.com-t olvastad? érdekes vélemények vannak, ott már ha iga és nem akarnak hülyének látszani csak azért írták, van aki 45 e km-t használta. Ne tévesszen meg de mindhárom kategóriában ott van a cc:D