Volt szerencsém hozzá bőségesen, talán még a régi Opel blokk jöhet ezeknek a nyomába, utána nagy szakadék aztán jön a többi. Manta is elment fél évet leszakadt hajtókarral, igaz gyenge volt, de ment :)
A főtengely ha axiálisan nagyobbat lóg, mint a megengedett 0,25 mm, és csak a csapágy axiális része kopott, akkor ki lehet cserélni elméletben csak azt a csapágyat simán újra, vagy a főtengely is elkopik? Vagy?
Köszi mindenkinek a segítséget,meggyógyult a cájg. Kicseréltem a szivattyút,visszakötöttem mindent a helyére azóta jön-megy megborotvál,behozza a reggelit.Köszi még egyszer!
Köszi! Ez eddig stimmel,már sikerült szerezni a tankban lévő AC helyett másikat,de hiába csinálnak akármekkora nyomást,ha a nagy része elmegy a visszafolyó ágon. Ezért kérdeztem,mi az a kütyü a T elosztón.
A két elektromos pumpának egyszerre kell működnie. A padló alatti önmagában alig képes szívni. A magasnyomású pumpára legalább 3bar nyomással kell érkezzen az üzemanyag.
Az alany egy E39 530 Döbbenet '99-ből 30 6D 1 ,sötétkék. Az üzemanyag rendszere nem kissé zilált állapotban leledzik, az üzaszűrőt kikerülték,a tankban lévő AC nem megy. A küszöb alatt lévő AC-t sikerült életre lehelni, de vagy elkötöttek valamit (egyébként is GPS kell az üzemanyagnak mire felér a tankból a magasnyomású szivattyúig),vagy valami nem műxik,mert a szivattyú nyom ,mint állat,de a tanknál a visszafolyó ágon is elég nagy nyomáson jön vissza az anyag. Az üzaszűrő és a magasnyomású között van egy T a csőben,ahol nyomóág és a visszafolyó ág találkozik,a T egyik szárán egy szelepszerűség van (visszacsapó? nyomásszabályzó?). Jellemző,hogy ez a szelepszerűség meggebed és rajta keresztül elmegy a nyomás vissza a tank felé? Másik kérdésem,hogy hol tudnám megnézni,hogy lehetett ez a rendszer gyárilag bekötve,mert amivel most szembesülök ,az korántsem biztos,hogy az eredeti elgondolás...
Van egy 2003-as Ford Mondeom 2.0 dízel "200.000Km" el.
Sorolnátok pár dolgot amit az ilyenkor esedékes nagy szervíznél cserélni, javíttatni kell? Futóművel nincs gond, olajat+szűrőket 15.000km cseréltem. Picit füstöl de nem vészes, jól megy.
Adalékokról mi a vélemény? Ha igen akkor milyen fajtát?
Manapság mit és hogyan kell papírozni cserekor? Mivel, a km állás valószínű nem fog egyezni és nem szeretne senki 2 év sittre menni ha valakinek feltűnik, hogy nem stimmel.