Amúgy csak könnyű munkára jó ott szuper a fogyasztása. De talajmunkánál kb ugyanannyit fogyaszt mint egy mtz. Így az árából 2db nagyon jó állapotú mtz-50-est lehet venni. Valószínű, hogy régen is drága volt a t-25-höz képest és ezért kevés jött be az országba belőlük.
Én nem hasonlítom az 550-es hez,csak azt mondtam ,hogy miért nem T-30-ast olyat vettem! Valamiért ,nem túl sok van azokból.....25-ös rengeteg van,még felénk is,de csak második-harmadik gépnek.
Az 550-essel ne hasonlítsuk össze. A kis dutrákhoz meg sokszor nehéz alkatrészt kapni. Az ára az tényleg sok. Az 50-es hidraulika korszerűsítéshez mit szólsz?
Hát..használható talajmunkára az biztos ! .....a lovakat is használták...de a hatékonyság...:-))) Ez a T-30-as,mikor adja le a 37 lóerőt?....szerintem soha.....vagy mindég csúcsra kéne járatni ? Sárban,gyakran 25-30 fokos lejtőn,45-50 mázsás rakománnyal a hátam mögött,én nem mernék vele dolgozni !:-) Az 550 essel lehoztam a szüretet,gond nélkül sárban,nem tolta meg ! Mifelénk,biztos hogy nem való. És 1 ilyennek az árán, már 1 jó 80-ast is lehet kapni ......és az már traktor ! Amúgy meg a kategóriájában,sokkal jobbak vannak ! Használtan,még meg is fizethetők. Például,1 kis Dutrát is sokkal többre nézek !:-)
Jó az talajmunkára is. Érdekes sok szőlőművelő használja a szőlőben. Számoljunk egy kicsit. 2600kg-ot mondtál 40 lóerőre akkor 2600/40Le-vel= 65kg/Le Ez a traktor 37Le-ős és 2300-2400kg között van! 37x65=2405kg :)))) Jó kis traktor ez még 2hengerrel is. Nyomatékos és még ezekben benne van az anyag, nem úgy mint a VTZ-ékben. Igaz a vtz-2048 már 3hengeres és 53Le-ős a motorja, de a váltó és a difi maradt a T-25-é. A motor nagy a váltóhoz. Nagyon soknak váltó, difi és kuplung gondja van.
Gyengécske....a súlya is kicsi ! Sík vidéken már használható valamire....(Állatkertekben élelmet hordani az elefántnak..ilyesmi....kommunális munka:-) De itt mifelénk,semmibe nem nézik,én sem. Ha 3 hengeres lenne ,vízhűtéses és legalább 26 mázsa,40 lóval....az már igen...! (...tudom..az már 1 másik traktor lenne..:-)
Szerintem nem rossz a hangja. Amit leírtál azokat ellenőrizném le. Porlasztó 175 bárra, előtöltés ellenőrzés és szelephézag beállítás. Nem tudom mikor voltak ezek ellenőrizve, de szerintem megérdemli. Más baja nemhiszem hogy van.
A kompresszor miatti dadogás a legkevesebb. Én mást is hallok csattog a motor olyan mint ha szelephang lenne vagy az előtöltés nem jó helyen lenne. De lehet kiherélt kipuffantó van rajta és az vág át.