nem azt mondom, hogy rozsdaboglya az autó, de azért ismeri néhol a rozsdát (oké tudom, hogy a legjobb a kivágás és új behegesztése lenne, de ettől most tekintsünk el).
alvázvédő pisztollyal tudok korantot fújni üregekbe, majd erre korróziógátló alapozót?
másik: van egy kerékjárati lemezem, a rozsdánál fémig csiszoltam, a többi helyen nincs baj (lemez közepe ritkán rozsdásodik :)). szal elég csak a nyers fémrészeket alapozózni, kittelni, füllerezni, és a megmaradt fényezést hozzácsiszolni 1000-re majd telibe fújni színnel az egészet?
Próbáltam nagyobb fokozaton, tényleg laposabb, de sok helyen könnyen kilyukasztja akkor az eredeti lemezt. Valszeg kicsit már el van vékonyodva, vagy nem vagyok elég ügyes.
Lassan azt veszem észre, hogy szinte minden elemen lesz javítani való. Az ajtók alja, a tetőn is van pár pörsenés, a hátsó ívek, jobb első sárvédő...
Láttam akciós festéket ott, ahol a kittet vettem. Azt hiszem teljesen lefényezem azzal, jobban járok mint ha foltokban javítanám. Kék marad, de kicsit másmilyen árnyalatban.
Viszont azon agyaltam, hogy talán jó lenne valahol kamrában fújatni, ha nem nagyon drága. Én előkészíteném, ki is ragasztanék mindent amit csak lehet előre és valahol itt a közelben lefújatnám az akciós festékemmel.
Nyilván egyik festő sem rajong ezért a megoldásért, de egész biztos jobb lenne mint ha én fújnám .
Kérdés, hogy ha vállalja valaki, akkor vajon mennyibe kerülhet így a dolog? Mennyi lehet a reális ár egy ilyen fújásért?
köszi. Spies Hecker 1 K Wash primer neve. 400 ml, 2300 volt azt hiszem Ma volt az első nap amikor szentségeltem egy keveset. :-(
A kétujjnyi kis lyuk a toronyban egy bazi nagy szívást takart. Hozzáférhetetlen nyavalyás meló volt, de valahogy - jó csúnyán - sikerült kivágni és befoltozni. A torony tetejének egy kis részét is pótolnom kell, ez holnapra maradt. Csak 1 mm lemezem van, pedig az eredetileg vastagabb volt, de hát a revénél az 1 mm-es is erősebb lesz, szóval ennek a kedvéért sztem nem veszek egy tábla másfelest....
Nyugodtan használhatod az üvegszálast gittet. A fekete "alapozót én nem szoktam lecsiszolni mert jól szokott tapadni, van átmenete ,nem volt belőle még baj nekem. Wash primerre meg nem szabad gittelni. Milyen márkájú a wash primert vettél?
Bár még odébb lesz az alkalmazás, hirtelen felindulásból bementem ma egy ipari festék boltba ami útba esett, vettem kittet, kasztni tömítőt, egy flakon wash primert meg 2k epoxi töltő alapozót.
Az ember azt mondta a hegesztésekre üvegszálas kittet tegyek, mert hogy ott repedhet a sima kitt. Szóval azt is vettem, de nem vok benne biztos hogy jól mondta-e ezt.
Úgy látom, hogy nem olyan sok kitt kell nekem a legmélyebb helyen kb. max 3 mm, átlagosan mondjuk 1 mm.
Egyáltalán ezt az üvegszálas cuccot lehet ilyen vékonyan felvinni ? (nincs rá írva ilyesmi)
Aztán itt van ez a fekete gyári bevonat. Írták itt többször, hogy érdemes leszedni. Nos tökéletesen leszedni csak csiszolva tudom, amúgy jól tapad és alatta tiszta a lemez. De tegyük fel hogy lecsiszolom.
A tömítőt innen a fórumról tudom hogy csak alapozásra mehet, viszont csupasz fémre, vagy wash primerre lesz érdemesebb kittelni?
Köszi az eddigi ötleteket, majdnem kész a jobb oldal, fent van a sárvédő... Nem volt jó az íve, meg kellett vágni mert nem adta ki az ajtórést.Még jó, hogy felpróbáltam mielőtt az egészet lehegesztettem volna.
Sajna találtam még munkát a hátsó lámpa alatt és sajna a rugótoronyban is került egy kétujjnyi lyuk. Remélem valahogy hozzá férek majd.
Köszönöm szépen Mafia :) üregvédelmet Miskolcon csinál valaki aki nem kókàny ? Mert azt nem tudom megcsinàlni normàlisan ( pl a küszöbbe nincs hosszú pisztoly toldat)