adott egy 2003-es Mazda 6 2.0 diesel és brutálisan elkezdett csattogni a motorja és én porlasztóra gondolok de ötletem sincs,h-h állapítsam meg. A probléma az,h a diagnosztika semmi hibát sem mutat,az egyenkénti vezeték lehúzgálás meg rájöttem,h eredménytelen.
Z19DTH 150 lovas motor, Opel Vectra. Mostanság elég lomha és többet is eszik a kelleténél. Sajnos elég kis távokat megyek vele. EGr kipucoltatva. A DPF eléggé tele lehet. OpCom-al szeretnék rajta egy DPF regenerációt végrehajtani. Mire érdemes figyelni? Nem fog túl melegedni a motor a nagy fordulatszámtól? Hiszen nincs menetszél, ami hűtse, csak a ventilátor.
Helló! Van egy Peugeot 206-osom, lenne egy olyan gondom vele, hogy beindítom az autót, és ahogy beindul, le is áll. csak úgy tudom beindítani rendesen, ha közbe adok egy kis gázt neki, 2-3ezres fordulaton tartom pár másodpercig,és utána áll csak be,viszont van rajta egy alapjárati léptetőmotor,ha lehúzom róla a vezetéket, akkor pöcre beindul, igaz 2000res fordulatszámon, de gáz nélkül beindul rögtön. ha visszadugom a vezetéket akkor ismét csak gáz adásával tudom beindítani. Ez miért lehet? Leszedtem az alapjárati motort, megtakarítottam,mert kissé olajos volt , visszaraktam, de akkor is ugyanúgy fent áll a hiba. Arra gondoltam,hogy későn nyit meg zár az a motor, vagy szorul vagy koszos. Valaki tudna nekem ebben segíteni,hogy mitől lehet ez a probléma? A léptetőmotort ha kicserélem az megoldja a problémát?Vagy esetleg más baja van?Miért nem indul rendesen az autó? Köszönöm előre is a válaszokat. Üdv: Józsi
Volt a kezemben olyan haz, amiben szinte keresztbe fordult a veztengely, a nyomas kisebb volt a fejben, de a tőkék nem zörögtek. Igaz az 1.4 benzin volt.
Visteon DCU-102 kislexikon méret. Kipróbáltam azt is hogy a pumpát megtanítom, az végigmegy rendesen.
Megint többismeretlenes az egyenlet, mert természetesen törve volt az autó és a pumpa is kapott egy kicsit, meggörbült a csőcsonk, meg széttört a szelep, azért cserélték. A motorvezérlő is kilapult, cserélve lett. Szoftvere átkerült a régiből.
Nehezen indul, mert szorul az indítómotor, így azt sem tudom hogy időben felépül-e a railnyomás.
Viszont amíg a tanulási hiba miatt korlátozza a teljesítményt nem tudom tesztelni, hogy betárol-e nyomáseltérés hibát.
Mai a végleges információk birtokában megvan a végkifejlet az adagoló ügyében, amiről írtam korábban, hogy a gázolajszűrő csere és nem megfelelő légtelenítés után nem indul az autó: a legfrissebb hír szerint az adagolósok sem tudják felújítani az adagolót, mert a sok indítózástól SZÉNNÉ ÉGETT. Így szó szerint idéztem.
De egyúttal azt is kimondták, hogy ebben az esetben a szerelő hibázott. A VP 44 nyűgjeinek ismeretében is.
Sz*r érzés beismerni, de annak volt igaza, aki erre a verzióra voksolt :(