Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dubel Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132965

Sziasztok,

adott egy 2003-es Mazda 6 2.0 diesel és brutálisan elkezdett csattogni a motorja és én porlasztóra gondolok de ötletem sincs,h-h állapítsam meg. A probléma az,h a diagnosztika semmi hibát sem mutat,az egyenkénti vezeték lehúzgálás meg rájöttem,h eredménytelen.

Valakinek van ötlete,h-h bírnám kiszűrni?

Norbert Máté Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132964

Sziasztok!

Z19DTH 150 lovas motor, Opel Vectra. Mostanság elég lomha és többet is eszik a kelleténél. Sajnos elég kis távokat megyek vele. EGr kipucoltatva. A DPF eléggé tele lehet. OpCom-al szeretnék rajta egy DPF regenerációt végrehajtani. Mire érdemes figyelni? Nem fog túl melegedni a motor a nagy fordulatszámtól? Hiszen nincs menetszél, ami hűtse, csak a ventilátor.

novothauto Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132963

Küldtem sms-t, ha gondolod toljuk meg a csatornákat nagynyomással.

 

 

Előzmény: Donibcsi (132961)
Joeyboy18 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132962

Helló! Van egy Peugeot 206-osom, lenne egy olyan gondom vele, hogy beindítom az autót, és ahogy beindul, le is áll. csak úgy tudom beindítani rendesen, ha közbe adok egy kis gázt neki, 2-3ezres fordulaton tartom pár másodpercig,és  utána áll csak be,viszont van rajta egy alapjárati léptetőmotor,ha lehúzom róla a vezetéket, akkor pöcre beindul, igaz 2000res fordulatszámon, de gáz nélkül beindul rögtön. ha visszadugom a vezetéket akkor ismét csak gáz  adásával tudom beindítani. Ez miért lehet? Leszedtem az alapjárati motort, megtakarítottam,mert kissé olajos volt , visszaraktam, de akkor is ugyanúgy fent áll a hiba. Arra gondoltam,hogy későn nyit meg zár az a motor, vagy szorul vagy koszos. Valaki tudna nekem ebben segíteni,hogy mitől lehet ez a probléma? A léptetőmotort ha kicserélem az megoldja a problémát?Vagy esetleg más baja van?Miért nem indul rendesen az autó? Köszönöm előre is a válaszokat. Üdv: Józsi

Donibcsi Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132961

Volt a kezemben olyan haz, amiben szinte keresztbe fordult a veztengely, a nyomas kisebb volt a fejben, de a tőkék nem zörögtek. Igaz az 1.4 benzin volt.

Előzmény: novothauto (132938)
Donibcsi Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132960

Nem megy rosszul, tokeletes, csak csattognak a tőkék.

 

Előzmény: mica-r (132945)
-peter Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132959
409 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132958

"hany fotengelyt mostal mar el ? 

sokat.

ha benyomod a mosot az egyik likon.. jon a viz az osszes tobbin ? 

nem."

 

Többnyire azért nem, mert azok a furatok nincsenek egymással kapcsolatban......  :-))

Előzmény: cam aro (132927)
409 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 132957

"Arra írtam, de miért ne lehetne megmérni a veztengó és a háza közötti hézagot, ha már kézben van az egész?"

 

 A PD-nek ugyanúgy csapágyazott a veztengelye mint a főtengely, szóval itt a házkopás nem játszik. Ha már új a tengely, bizonyára a csapágyak is újak.

Előzmény: novothauto (132938)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132956

"Még az 1-es hengert is eltalálták."

 

:)  az már haladás...

 

Ha kell átküldöm a könyvét, de nem most, mert kidőltem zúzok haza.

 

Fasza azért, hogy ha valaki trógerül javít előtted egy autót, te szopsz vele...

 

éppen ezt csináltam egész este.

 

 

Előzmény: diagnet (132954)
cam aro Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132955

 Még az 1-es hengert is eltalálták."" 

 

:DD mondjuk azt nem nehez. 

de fordnal /csiga?/  jellemzo hogy gyujtas sorrend szerint szamozza az injektorokat, nem hengerkiosztas szerint. 

mondjuk illesztesben ez valmi keveset befolyasol,

...ugyhogy reszemrol passzolok. 

Előzmény: diagnet (132954)
diagnet Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132954

Hexa-ban van, nem tudom elütni. Meg nem is én írtam bele, csak ellenőriztem. Még az 1-es hengert is eltalálták.

Előzmény: cam aro (132951)
cam aro Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132953

Nehezen indul, mert szorul az indítómotor, így azt sem tudom hogy időben felépül-e a railnyomás."" 

 

welcam tu de ril lájf!

:DD

 

=======

Előzmény: diagnet (132952)
diagnet Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132952

Visteon DCU-102 kislexikon méret. Kipróbáltam azt is hogy a pumpát megtanítom, az végigmegy rendesen.

Megint többismeretlenes az egyenlet, mert természetesen törve volt az autó és a pumpa is kapott egy kicsit, meggörbült a csőcsonk, meg széttört a szelep, azért cserélték. A motorvezérlő is kilapult, cserélve lett. Szoftvere átkerült a régiből.

Nehezen indul, mert szorul az indítómotor, így azt sem tudom hogy időben felépül-e a railnyomás.

Viszont amíg a tanulási hiba miatt korlátozza a teljesítményt nem tudom tesztelni, hogy betárol-e nyomáseltérés hibát.

Előzmény: novothauto (132949)
cam aro Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132951

 

nulla <> o betu ? 

...valamivel en is szivtam ford 2.2-n.. de nem emlekszem. :/ 

delphi szokott ilyesmiben jo lenni. 

Előzmény: diagnet (132946)
mica-r Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132950

Lehet hogy a korábban megtett tengernyi km-ek  is belejátszottak.

Előzmény: beszt101 (132944)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132949

Ducatoknál ugyanezzel a motorral először a nagynyomású szivattyú tanítási folyamatot kérte, utána

az előbefecskendezés tanítást.

 

 

Előzmény: diagnet (132946)
diagnet Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132948

Nem fogadtad el ingyen az igazságot, inkább pénzért vettél hazugságot. :)

Előzmény: beszt101 (132944)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132947

Ez nem VISTEON V347/8 ?

 

 

Előzmény: diagnet (132946)
diagnet Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132946

Estét.

 

Illesztett már valaki 2007-es évjáratú peugeot boxer-ben (ford) porlasztókat? Puma (4HV) motoros 2.2HDI.

DCU102 motorvezérlő. Új porlasztók vannak benne, valaki már bele is írta a kódokat, de az illesztési folyamat mindig megszakad.

A 3. fordulatszám változásnál magasnyomású rendszerhibára hivatkozva félbaszakad.

Nyomásszabályzó is új.

mica-r Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132945

Valahol a 4-es környékén jön szerintem a blokkból az olaj. A legtávolabbinál nyilván a legkevesebb az olaj, főleg így szétszedve ellenállás nélkül.

Mentél vele egyébként? Rosszul megy, vagy valami más utal a gyengébb szelepemelésre?

Előzmény: Donibcsi (132917)
beszt101 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132944

Mai a végleges információk birtokában megvan a végkifejlet az adagoló ügyében, amiről írtam korábban, hogy a gázolajszűrő csere és nem megfelelő légtelenítés után nem indul az autó: a legfrissebb hír szerint az adagolósok sem tudják felújítani az adagolót, mert a sok indítózástól SZÉNNÉ ÉGETT. Így szó szerint idéztem.

De egyúttal azt is kimondták, hogy ebben az esetben a szerelő hibázott. A VP 44 nyűgjeinek ismeretében is.

 

Sz*r érzés beismerni, de annak volt igaza, aki erre a verzióra voksolt :(

Köszi a sok segítséget a megoldáskeresésben.

 

csipy31 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132943

Jaja!  nyomást átenged, de ahogy mennyiség kellene akkor kakukk.

Előzmény: robika1 (132941)
Turzul Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132942

Na fasza, akkor ezt is tudom már. Azt mondták az Unixnál, utángyártott de gyári minőség!!

Előzmény: robika1 (132940)
robika1 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132941

Betétes a szűrő,ha szelep hibára gondolsz.

Előzmény: csipy31 (132933)
robika1 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132940

Vagy gyárit vegyél ,vagy EPS-t. Meyle kínai sz@r.

Előzmény: Turzul (132930)
cam aro Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132939

tudom mi munka a takaritas. :) 

neha tobb ido mint osszeszorni a tiszta cuccot. 

 

koszi., 

 

Előzmény: novothauto (132936)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132938

"gondolom arra irtad a plasticgauget"

 

Arra írtam, de miért ne lehetne megmérni a veztengó és a háza közötti hézagot, ha már kézben van az egész?

 

 

Előzmény: cam aro (132932)
Turzul Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132937

Köszi mindenkinek a segítséget!

Tudnál nekem pár szót írni erről a kontrollmodulról?

Előzmény: cam aro (132926)
novothauto Creative Commons License 2014.05.12 0 0 132936

Megvenni nem tudod, a bérlet kb 50 netto/hó.

 

Iszonyat soknak tűnik, de rengeteg időt lehet vele spórolni, arról nem beszélve, hogy jó.

Amióta itt van, egy új probléma jelentkezett, annyira tiszták az alkatrészek, hogy restek

vagyunk megfogni koszos kézzel :)

 

Viszont van olyan, hogy mind a három álláson motort bontunk. Csak a subickolással el szokott

menni egy-egy motorjavításnál 3-4 óra, ha komolyan gondolod. Ez harmadolja.

 

 

Előzmény: cam aro (132934)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!