Hááát, ez alól nem rántod ki secperc, ez egyben van mindenestől az egész. Motor/váltó/ lengőkar/kerék.
Ja, ha befogom a karburátort és koppig húzom a gázt, akkor sem megy a vákuum 0.2bar fölé. Amikor elengedem, kicsit felpörög a beszívott benzintől, de aztán hörög. Bizonyára így reagálna a belespriccelt benzinre is.
Indul rendesen, kicsi gázra reagál, de nagy gázra fullad, ha nem engedem vissza a gázt, leáll. Ha visszaengedem, jár alapjáraton rendesen. Olyan, mintha nem kapna benzint. Karburátor takarítva többször, minden a helyén benne. Benzincsap nyit, benzin lefolyik a karburátorba. Kicseréltem az a hörgőszelepet (vagy mi a neve), ami forgattyúsházon van, mint szívószelep. Utána ment rendesen, vagy 10km-t, aztán szétszaladtak megint a lovak.
Mértem szívócső vákuumot. Alapjáraton ablaktörlőzik a mutató, kicsit emelve a fordulatot beáll olyan 0.1bar-ra, emelve a fordulatot felmegy 0.2-re, tovább emelve visszaesik 0-ra és hörög, fullad.
Mért már valaki ilyenen MAP-ot? Mit kellene mutatnia?
Aztán amikor olyanja van, gondol egyet, és néhány km-ig megint jó. :-//
Hellótok!A múltkori kérdésemre választ adtál,(alapjárat hidegen nem megy fel 1000 fölé,csak gázadás után)A válaszodat köszönöm,a probléma nagyon egyszerűen megoldódott.Fojtoszelepház tisztítás.....Köszönöm a válaszodat még egyszer.(1,4 Focus)Sziasztok.
Gondolom, hogy a befecskendezést tilthatta le, mert szikra volt, és a gyűjtőcső végén volt üzemanyag. Az injektorok nem lettek kivéve. Az akkumulátorban a 260 ampert a boltos mérte a műszerrel. Nem tudom, hogy az a kis kézitester mennyire terheli meg az akkut.
kiveszed a zöld hátsó fedelet a váltón, ott egy biztosító kivétele után kihúzhatod a kuplungkart tengelyestől. (mintha kinyomócsapágyat cserélnél) és becseréled a másikat...
Mikor kontaktos volt a főtengely-jeladóm sikerült lepusztítanom az aksit. Közben babrálgattuk, helyre hoztuk a kontaktot, de nem indult, hiába tekerte az önindító. Két perc múlva másik aksival egyből indult, ahogy azóta is.
Betegem golf 3 1,9 szívó D. Kuplungja ment sz..rrá. Ha már lebontottuk a váltót akkor cserélnénk is, de a csere darab nem bovdenes, hanem hidraulikus. Hogy lehetne átalakítani? A cseredarabról leműteni a munkahengert a másikra rátenni a bovdenes cuccot? nissannál már csináltam ilyet de ott nem kellett váltót bontani.
A szivattyú cserélve, (ráfért) utána nyomástartószelep csere kisérlet, de szétszedve végül is a gumigyűrűcsere elég volt, majd a pumpa és a fedél közötti cső szivárgott, repedezett volt..
Van ilyen. Én legutóbb a motoromba töltöttem vöröses színű olajat. Castrol Grand Prix SAE 10w-40 volt. Németországban Louisban vásárolt, ezért feltehetőleg nem hamis...
Megeshet, ha nagyon leesik a feszültség. Mondjuk ennek meg ellent mond, hogy képes az akku 260A-t leadni, (kérdés, mekkora feszültség mellett) miután annak a motornak kb. 150A-re van szüksége.
A következő problémával fordulok a szakértőkhöz. Az alany egy Fiat 182A4000 motor. Egy reggeli első indításnál nem indult el. Az önindító forgatta a motort, igaz nem elég fickósan. Ami akkor meg lett nézve, szikra volt, a gyüjtőcső végén lévő szelep benyomásakor jelen volt az üzemanyag, a kipufogó nem volt eltömődve. Biztosítékok rendben, a szivattyú relé is meghúzott. Immobilizer nincs benne. Mivel az akkumulátor eléggé merülő félben volt, pedig előző nap mentem vele egy huzamosabb távot töltőre lett téve. Kb. egyórás töltés után visszatéve az akkut a kocsi beindult. Azóta beszereztem egy új akkut, mert a réginek a 400A-es indítóáramából csak 260 A volt jelen, és zárlatot is mutatott a műszer. A kérdésem az lenne, hogy létezhet, hogy az akku miatt nem indult el, attól függetlenül, hogy megbírta forgatni az önindító a motort? Sajnos hibakódot nem tudtam olvasni, mert itt az ország keleti részén nem nagyon vannak berendezkedve a Fiatokra, meg a hibajelenség vasárnap történt.