Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133427

Hááát, ez alól nem rántod ki secperc, ez egyben van mindenestől az egész. Motor/váltó/ lengőkar/kerék.

Ja, ha befogom a karburátort és koppig húzom a gázt, akkor sem megy a vákuum 0.2bar fölé. Amikor elengedem, kicsit felpörög a beszívott benzintől, de aztán hörög. Bizonyára így reagálna a belespriccelt benzinre is.

 

Előzmény: cam aro (133426)
cam aro Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133426

szerettem ezek a kis pruntyiket javitani. 

ket kezbol felteszed az asztalra. kihuzod alola a motort 

seperc alatt szetjon, kicserel, osszerak.. aztan van elegedetseg, mikor a meglevo masfel loero melle megjon meg 1-2.. :) 

 

ettol fuggetlen mielott boritod, sztem egy spricnyi benzint meger a dolog.

nagyon erzekenyek azok a kis karbik. 

(yamaha jog karbit pl nem lehetett legszuro nelkul jora karburalni. > eredeti felallasal.  ) 

============================

Előzmény: 409 (133424)
409 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133425

Gonosz vagy!  :-))

Előzmény: novothauto (133418)
409 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133424

"vagy csak kell neki a legszuro."

 

 Ja, arra már rájöttem, de nem segített rajta.  :-/

 

 

"(mondjuk egy lebego szimmering tud csodakat. )"

 

Ezen törpöltem, de a jó indulás meg az alapjárat ellentmond, viszont jobbat én sem tudok, így valószínűleg szétborítom az egészet. Utálom!!!!

Előzmény: cam aro (133421)
cam aro Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133423

:) 

Előzmény: novothauto (133418)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133422

Az tuti ! Így sem egy szökkenő szarvas.  :)

Előzmény: 409 (133415)
cam aro Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133421

2T ami igy csinal az vagy uzat nem kap, vagy falsot sziv.

fals viszont inkabb alapjaraton jon ki.. igy nalad megis uza hianyra szavaznek. 

(mondjuk egy lebego szimmering tud csodakat. )

spriccolje neki mikor horog... 

 

vagy csak kell neki a legszuro. 

 

maprol semmit nem tudok.

mikor utoljara ilyen prutyit javitottam azt sem tudtam mi az. 

Előzmény: 409 (133419)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133420

Nekem menet közben megállt, mint a szög. Utána hidegen sem indult.

 

Mellesleg nem azt mondtam, hogy ez a hiba nálad, hanem, hogy merült aksinál nálam előfordult, hogy az önindító tekert, de nem indult a kocsi.

Előzmény: bojo (133414)
409 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133419

Úgy is annyi robogó tudor van itt. :-)

 

50ccm, 2T, valami Gilera.

Indul rendesen, kicsi gázra reagál, de nagy gázra fullad, ha nem engedem vissza a gázt, leáll. Ha visszaengedem, jár alapjáraton rendesen. Olyan, mintha nem kapna benzint. Karburátor takarítva többször, minden a helyén benne. Benzincsap nyit, benzin lefolyik a karburátorba. Kicseréltem az a hörgőszelepet (vagy mi a neve), ami forgattyúsházon van, mint szívószelep. Utána ment rendesen, vagy 10km-t, aztán szétszaladtak megint a lovak.

Mértem szívócső vákuumot. Alapjáraton ablaktörlőzik a mutató, kicsit emelve a fordulatot beáll olyan 0.1bar-ra, emelve a fordulatot felmegy 0.2-re, tovább emelve visszaesik 0-ra és hörög, fullad.

Mért már valaki ilyenen MAP-ot? Mit kellene mutatnia?

Aztán amikor olyanja van, gondol egyet, és néhány km-ig megint jó.  :-//

novothauto Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133418

Ezt a hozzászólást elmentem a kedvencek közé :)

 

 

Előzmény: 409 (133416)
Rocktober Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133417

Hellótok!A múltkori kérdésemre választ adtál,(alapjárat hidegen nem megy fel 1000 fölé,csak gázadás után)A válaszodat köszönöm,a probléma nagyon egyszerűen megoldódott.Fojtoszelepház tisztítás.....Köszönöm a válaszodat még egyszer.(1,4 Focus)Sziasztok.

Előzmény: novothauto (133404)
409 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133416

Sztornó, elnéztem! 1.6-os.  ://

 

Előzmény: 409 (133415)
409 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133415

"Csak nem egy multipla ?"

 

Abban érdekes lenne az az 1.2 8V 60lovas motor......  :-DD

Előzmény: M.Sanyi (133411)
bojo Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133414

A főtengely jeladó az általában nem meleg állapotban adja ki a hibát? Ez meg az első indításnál jött elő, utána egész nap indult az autó. 

Előzmény: M.Sanyi (133411)
bojo Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133413

Gondolom, hogy a befecskendezést tilthatta le, mert szikra volt, és a gyűjtőcső végén volt üzemanyag. Az injektorok nem lettek kivéve. Az akkumulátorban a 260 ampert a boltos mérte a műszerrel. Nem tudom, hogy az a kis kézitester mennyire terheli meg az akkut. 

Előzmény: 409 (133399)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133412

kiveszed a zöld hátsó fedelet a váltón, ott egy biztosító kivétele után kihúzhatod a kuplungkart tengelyestől. (mintha kinyomócsapágyat cserélnél) és becseréled a másikat...

Előzmény: Atta2 (133410)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133411

Csak nem egy multipla ?!  :)

 

Mikor kontaktos volt a főtengely-jeladóm sikerült lepusztítanom az aksit. Közben babrálgattuk, helyre hoztuk a kontaktot, de nem indult, hiába tekerte az önindító. Két perc múlva másik aksival egyből indult, ahogy azóta is.

Előzmény: bojo (133398)
Atta2 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133410

Sziasztok

 

Betegem golf 3 1,9 szívó D. Kuplungja ment sz..rrá. Ha már lebontottuk a váltót akkor cserélnénk is, de a csere darab nem bovdenes, hanem hidraulikus. Hogy lehetne átalakítani? A cseredarabról leműteni a munkahengert a másikra rátenni a bovdenes cuccot? nissannál már csináltam ilyet de ott nem kellett váltót bontani.

cam aro Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133409

megnezem, bar nalunk fedelel egyutt cseres. 

de masnal kitudja... lehet csak a pumpat csereltek. 

 

Koszi! 

Előzmény: skorpio3 (133408)
skorpio3 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133408

Itt küzdöttem eggyel bár ez Corsa volt.

A szivattyú cserélve, (ráfért)  utána nyomástartószelep csere kisérlet, de szétszedve végül is a gumigyűrűcsere elég volt, majd a pumpa és a fedél közötti cső szivárgott, repedezett volt..

 

131911

Előzmény: skorpio3 (133407)
skorpio3 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133407

Szia!

Szűrő után a T-visszatérőt megnyomni levegővel, tartania kell az üzemnyomást. Ha nem, sérült a nyomásszab. szelep, vagy a háza.

Ha ez OK akkor a pumpa és a fedél közötti csőszakasz likas esetleg...

Előzmény: cam aro (133406)
cam aro Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133406

04" Z18XE zafira A. 

 

idonkent nem indul. .

ilyenkor nincs benya nyomas. 

hibakod se. 

muhelyben egyszer sikerult elkapni, (5 percre :@)  rele dolgozik, power kimegy belole. 

mar 2x csereltek -uj-  pumpat. + szuro is uj. 

szkopon nem latni kommuter, se mas hibat. 

 

van valakinek valami pikcsor/emlek az uza rendszerrol ? 

uzaszuro utan van egy T elagazo.. valszinu visszatero ag. 

annak a fojtasa erdekelne..(mielott leturom a tankot ) 

 

...vagy valami tipp hogy hozzam elo a hibat. :@ 

koszi. 

Előzmény: cam aro (133405)
cam aro Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133405

eneos-ban is van piros motorolaj. 

Előzmény: Törölt nick (133403)
novothauto Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133404

Muskotályos.

 

 

Előzmény: -peter (133400)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133403

Van ilyen. Én legutóbb a motoromba töltöttem vöröses színű olajat. Castrol Grand Prix SAE 10w-40 volt. Németországban Louisban vásárolt, ezért feltehetőleg nem hamis...

Előzmény: -peter (133400)
C20NE Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133402

Automata váltó olaj :-)

 

Komolyan gondolod, hogy a színéből azonosítható?

Előzmény: -peter (133400)
Donibcsi Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133401

Szervo olajat:)

Előzmény: -peter (133400)
-peter Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133400

olaj téma, de másképp.

 

hátha ti tudnátok a választ.

pár éve hallottam egy sztorit, hogy egy pasi megvette a német autóját (márka nem jut eszembe)

és olajat cserélt benne, használta, aztán kiment vele külföldre.

 

Külföldön valami történt az autóval, talán csak kevés volt az olajszint és vett bele olajat.

 

Amikor beleöntötte a boltos, csodálkozott, hogy "jéé ez piros?! amit én otthon vettem ugyanilyen olajat, az méz színű"

Kiröhögte a német eladó, hogy ja, persze.... majd közölte a magyar sráccal, hogy hamis olajat adtak el neki, mert az eredeti pirosas színű.

 

Meg tudnátok e mondani, hogy milyen olaj lehetett ez a pirosas színű?

 

409 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133399

Megeshet, ha nagyon leesik a feszültség. Mondjuk ennek meg ellent mond, hogy képes az akku 260A-t leadni, (kérdés, mekkora feszültség mellett) miután annak a motornak kb. 150A-re van szüksége.

Előzmény: bojo (133398)
bojo Creative Commons License 2014.05.28 0 0 133398

Üdv!

 

A következő problémával fordulok a szakértőkhöz. Az alany egy Fiat 182A4000 motor. Egy reggeli első indításnál nem indult el. Az önindító forgatta a motort, igaz nem elég fickósan. Ami akkor meg lett nézve, szikra volt, a gyüjtőcső végén lévő szelep benyomásakor jelen volt az üzemanyag, a kipufogó nem volt eltömődve. Biztosítékok rendben, a szivattyú relé is meghúzott. Immobilizer nincs benne. Mivel az akkumulátor eléggé merülő félben volt, pedig előző nap mentem vele egy huzamosabb távot töltőre lett téve. Kb. egyórás töltés után visszatéve az akkut a kocsi beindult. Azóta beszereztem egy új akkut, mert a réginek a 400A-es indítóáramából csak 260 A volt jelen, és zárlatot is mutatott a műszer. A kérdésem az lenne, hogy létezhet, hogy az akku miatt nem indult el, attól függetlenül, hogy megbírta forgatni az önindító a motort? Sajnos hibakódot nem tudtam olvasni, mert itt az ország keleti részén nem nagyon vannak berendezkedve a Fiatokra, meg a hibajelenség vasárnap történt.  

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!