Szerezz egy gyújtáskábelt ami mind a négy hengerhez elér és menet közbe egyesével cseréld le, mész egy kicsit szaggat megállsz és átrakod a másik hengerhez stb. hátha valamelyik kábel a hibás.
Van nekem egy Opel Astra G 1.6 16v motor kod X16XEL és kb egy hete let egy ojan hibája hogy nincs ereje és huzatásnál szaggat. De 3 ezres fordulat felet nem csinálja csak ha kicsi a fordulat már az egr szelepet lecseréltem és akkor is csinálja tehát az nem lehet rosz a gyertyákatis kicseréltem is még mindig csinálja segitséget kérnék ha valaki tud valami ujjat mondani!
Kb. 3 hét alatt folyik el egy tartály vizem, de nem forr! 80 foknál nem több. Napi szinten használom, bár nem hosszú távokra. Azért is kérdezem az eshetőségeket, hogy ne az legyen, hogy megcsinálja, én 100ezerrel beljebb vagyok, és még mindig elfolyik a víz.... Nagyon köszönöm a segítséged!
Ha csak olajsapkán vagy alatta a szelepfedélen van olajos barnás "trutyi" akkor az csak a hideg meleg pára kicsapodás miatt van.(főleg télen),de ennek ellenére a szelepfedelet egy pár csavar fogja azt le lehet venni és megnézni.Ha a víz nem fogyik a tartájból akkor nincs gond. Olajpálcán nem látszik a hasonló színű trutyi akkor nem folyik össze a víz az olajjal,de a biztonság kedvéért le lehet engedni az olajat és megnézni a színét.
Én csináltam már láncos opel motort víz-olaj összefolyása miatt , valaki hengerfej tömitést cseréltek rajta és nem ott ment össze a kettő,hanem a vezérlés fedélnél lévő gumitömitésnél ,mert ott van a vízpumpa is és a gumi már teljesen kifordult a fedél alól. úgy nézett ki mint egy p.na a tömités.
Szia! Ugyan ez a probléma az én opelemmel is. Látom régebbi a bejegyzésed, ha eljut még hozzád az üzenet, tudsz esetleg segíteni, hogy végül mi lett a megoldás az autódra? (ha még megvan) Sajnos minden szerelő mást mond. Köszönöm előre is segítséged!
De egy csavarhuzóval meg is helgathatod tedd rá járómotornál és be bizonyosodik.erre nem lehet mit mondani h meddig elvileg semeddig nemkéne.Mondjuk nincs a vezérlésben benne de mégis csak gondot okozhat ha megszorúl !
2008-as Opel Astra G-m van és érdekes hangokat ad a motorháztető alól. Olyan mint a régi betárcsázós modem net hangja, ahhoz tudnám leginkább hasonlítani. Mi lehet ez?
Teljesítményben nincs semmi gond a kocsival, csak ez a fúrcsa zaj.
Köszönöm a választ. Igazából már beindítottam és nincs semmi baj vele. Egy autószerelő mondta hogy egy akkora darab a motorhoz úgysem tud bejutni. Ezt a kartert nehéz leszedni? Mondjuk azért félek hogy egyszer gondot fog okozni.
Az a problémám, hogy vettem egy használt astrát. Cseréltem benne olajat és mivel az előző tulaj már nagyon régen cserélhetett az olajszűrő műanyaga is már gyakorlatilag szétmállt és egy darab eltünt valahol az olajszűrő 'foglalatában' most mi tévő legyek? Okozhat ez majd valami problémát ?
Azért megpróbálom felvenni a harcot a zörejekkel. Korábban Yaris-om vol, 10 évesen adtam el 150e km-rel, de meg sem "mukkant" a műszerfal. Az Opelé viszont rendesen muzsikál, pedig szinte alig futott.
Arra gondoltam, hogy szétkapom a műszerfalat (már amennyire ezt egy garázsban meg lehet tenni) s azokra a részekre ahol a műanyag felületek összeérnek ragasztok valamilyen (3M-as) szigetelő fóliát. Kicsit vad ötlet, és jókora meló, de más ötletem nincs. Ha ügyes vagyok nem fog semmi sem látszani. Viszont amiatt is aggódom, hogy a szétszedést követően nem fog-e jobban zörögni...
Majd meglátjuk, viszont a zörejeket mindenképpen meg akarok szüntetni, mert így kicsit gagyi érzetet ad az autónak, ami egyébként menden más tekintetben bevált, és nagyon szeretem. Viszont a következő 5-6 évben nem ezt akarom hallgatni.
Esetleg van valakinek valamilyen zörejmentesító tapasztalata?
Sziasztok. Opel astra f imádott autom van! 1probléma van, a gyári központi zár motorok sorra felmondták a szolgálatot kb 4honap leforgása alatt történt elöször job, majd bal hátso, aztán a job elsö motor mondta fel a szolgálatot! Oka lehet az alacsony feszültség? Elég régi aksi van benne inditás elött 11,5 volt van rajta egy hoszab ut után megvan a 12,1 de ez egynap alatt visza esik 11-11,5v-ra.