Mi bajod van a szabadkőművesekkel? Őket minden magyarországi diktatúra betiltotta. Először a Tanácsköztársaság, aztán a Horthy-rendszer, végül Rákosi kommunista rendszere (de persze Kádár sem engedélyezte a működésüket).
Tegnap érdekes társalgás volt R. Egon és H. András között Netánjáhu látogatásával kapcsolatban.
András elkészítette a menüt, és átadta a két m.elnöknek...mondta.
Egon hiába kapacitálta, hogy mondana valamit erről, disszkrécióra hivatkozva András nem mondott többet. Csak a szokásos dicsekedés, és intim pistáskodás: Nesze semmi, fogd meg jól.
Horthy kormányzó úr a zsidóság elitjével korrekt kapcsolatban volt, és segítette menekülésüket,
nem nevesítem őket, ha nem bánod?
Ami a zsidó aknamunkát illeti a kiugrással kapcsolatban, az közismert, és dokumentált, hasonlóan a 60ezres Kun B. petícióhoz, - az interneten láttam nemrég. mi több ismert Ságvári ügynök gyilkosságokban való szerepe.
Glavi kérem, te természetesen nem vagy büszke, de ez a mi közös európai történelmünk része, (ahogy pl. a briteknél oroszlánszívű Richárd is hasonló utat járt be.)
A te büszkeséged nyilván más, :- mondjuk a Fuggerek, vagy Fortano Imre....akik persze mind a magyarokon élősködtek, már akkor is....
Hát arra a keresztes háborúra nem lehetünk büszkék, bár tényleg felvette a Jeruzsálem királya címet, de természetesen sohasem jutott el Jeruzsálemben. Különösebb harcokat sem folytatott, inkább csak az ország pénzét költötte. Ja és kénytelen volt Zárát Velencének adni, mivel így fizette ki a tengeri utazást.
Mire hazaért, az egész ország az anarchia állapotába került.
Qumrán is azért ilyen forró téma, mert nyilvánvaló, hogy nem voltak zsidók az anakoréta tipusú remeték, a magyar pálosokhoz hasonló öltözettel, a Bor és kenyér rituális szentségével, amelyről tudni illik, hogy Melkiczedek Sólyomváros/Jeruzsálem papkirálya vendégszeretetével, borral, kenyérrel fogadta a vándor Ábrám/ábrahámot. A Napkultusz hívei voltak, még Naptáruk és ünnepeik is más volt, mint a zsidó Hold naptár.
Gyógyítással foglalkoztak, ők voltak a terapeuták elei. Tudós papok voltak a tekercsek készítői.
A nevüket is megőrízte Eusebius egyházatya: Maghariya névvel.
Mindezek után őket zsidó esszénisoknak nevezni? - a hazug és jellemtelen renegát J. Flavius hazugság irománya alapján, fölháborító.
Mindazonáltal, nem lehet lehazudni az eget zsidó érdekből, mindig lelepleződnek maszatolásaik.
No, de teszteli őket a magasabb etika, ahol nem megengedett a történelem hamisítás, a rablás, népirtás, és ott van: vall a talmud takaratlanul, csak össze kell hasonlítani a Qumráni rend szabályzatával.
Hogy a Bibliában számos ellentmondás található az nem újdonság azok számára, akik fundamentalista keresztény szemellenző nélkül olvassák. Az egyik ilyen ellentmondás Jézus Krisztus származását érinti. Az Újszövetség két helyen írja le Jézus leszármazását: Máté és Lukács evangéliumának az elején.
„Maga Jézus pedig mintegy harmincz esztendős volt, mikor tanítani kezdett, ki, a mint állítják vala, a József fia vala, ez pedig a Hélié, Ez Mattáté, ez Lévié, ez Melkié, ez Jannáé, ez Józsefé, Ez Matthatiásé, ez Ámosé, ez Naumé, ez Eslié, ez Naggaié, Ez Maáté, ez Matthatiásé, ez Sémeié, ez Józsefé, ez Júdáé, Ez Joannáé, ez Rhésáé, ez Zorobábelé, ez Saláthielé, ez Nérié, Ez Melkié, ez Addié, ez Hosámé, ez Elmodámé, ez Éré, Ez Jóséé, ez Eliézeré, ez Jórimé, ez Mattáté, ez Lévié, Ez Simeoné, ez Júdáé, ez Józsefé, ez Jónáné, ez Eliákimé, Ez Méleáé, ez Maináné, ez Mattátáé, ez Nátáné, ez Dávidé, Ez Jesséé, ez Obedé, ez Boázé, ez Sálmoné, ez Naássoné, Ez Aminádábé, ez Arámé, ez Esroné, ez Fáresé, ez Júdáé. Ez Jákóbé, ez Izsáké, ez Ábrahámé, ez Táréé, ez Nákhoré, Ez Sárukhé, ez Ragávé, ez Fáleké, ez Eberé, ez Saláé, Ez Kajnáné, ez Arfaksádé, ez Semé, ez Noéé, ez Lámekhé, Ez Mathuséláé, ez Énókhé, ez Járedé, ez Mahalaléelé, ez Kajnáné, Ez Énósé, ez Sethé, ez Ádámé, ez pedig az Istené.”
Érdemes összehasonlítani a kettőt pontról pontra! Sok-sok különbség – mindkettő nem lehet igaz. Tehát aki szerint a Biblia Isten tévedhetetlen szava, az már itt gondban van.
Izraelben az volt a szokás, hogy újhold idején áldoztak Istennek és ünnepi lakomát ültek. Ez az ünnep éppen Dávid és Jonathán találkozása után következett. Ezen a napon mindkét ifjúnak jelen kellett lennie a király asztalánál, de Dávid félt ott megjelenni. Megegyeztek hát abban, hogy Dávid meglátogatjaBetlehemben lakó rokonait, ahonnan visszajövet három napig rejtőzik a mezőn.
Nocsak-nocsak, ő is Betlehemben született, a nem zsidó tartományban?
Qumránban a rend a Napvallás híve volt, és nap-naptárt használtak.
Ezek a mahgariya zsidók renegátok voltak a hagyományaikban.
szeretnék rámutatni Dávid király származásának titkátra, ugyanis, nem maradt fenn édesanyja-szülőanyja neve. Márpedig ez lehetetlen egy király esetében, hacsak?
Heródes király sem volt vér szerint zsidó, családja Idumaeából származott. Anyja a nabateus származású Kufra.
Ráadásul Dávid felesége, a hitteus Betsábé sem volt zsidó,
így a Bölcs Salamon király sem lehetett zsidó, ezért küldte fiát , Salamont Dávid, a kusiták földjére.
II. András Árpádházi király keresztes hadjáratot vezetett a Szentföldre, és Jeruzsálem királyaként hódoltak az ottlakók, a qumrániak, és a többi nem zsidó pártus népek, mert Dávid és Salmon óta nem volt kusita királyuk.
Despite his self-proclaimed status as an “alpha-male,” Sebastian Gorka is little more than low hanging fruit—an easy target for Americans uneasy with this normalization of antisemitism and frustrated with Donald Trump’s imperviousness to scandal. The Gorka Affair thus offers a window into contemporary Jewish-American politics and to the place of Jews in America. Yet it also attests to our collective inability to reject Islamophobia and to demand competence from our leaders. To that end, it bears noting that Gorka’s alleged comfort with antisemitism has damaged his reputation far more than these latter factors combined, even though they make a better case for his public censure and removal from power. They pertain to his job.
elképesztő a tsidó érdek rombolási elégtétel, az egyiptomi fogságért, azt mondja, Kufu fáraó elszegényedett a piramis építése miatt, és eladta lányait.
Merő kitaláció és hamisítás az egész, -
Ám Zahi Awash egyiptológus, talált írásokat, ami Kufu családját tisztázta.
Ám nincsen kétségem, hogy az ókori ügyekben továbbra is mószerolják az őskultúrákat a zsidó érdekű kutatók. Ezt láthatjuk a Qumráni tekercsek készítőinél is.
Akiket a baglang-lakó rend Maghariyaként nevez Eusebius, a fehér csuhás lakókat, akik a bor és kenyér szentség rítusát követték, akár nilusi remete Szent Pál védőszent, a magyar alapítású pálosrendi szerzetesek.