Keresés

Részletes keresés

Gokartos Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89874
Szia!Ezt jól le irtad!Már a 892-es is gyorsító váltós,legalább is amivel én melóztam az már az volt!Valamiért a Turbós Mtz-ken a gyári kipufogó egy folytás,nagyon sokan le cserélik egyenes cptsőre,azt mondják hogy bivalyabb lessz az Mtz!Az is igaz hogy az órája csak 41 km/h mutat,de a ruszki nem a precizitásáról,meg a pontos műszereiről híres!Gyárilag csak 1800-at forog a turbós motor!Volt úgy eset hogy ketten mentünk szántani én a gyorsítós 892 vel,haver meg a sima 82.1-el és ő ment elől,én ha az ő tempójába mentem akkor fél 9.-ik!Tehát én azt tapasztaltam hogy a gyorsító váltós Mtz-be a felezett sebességek felelnek meg a sima váltós Mtz egész sebességeinek!Ez lehet egy kicsit érthetetlen!?
Előzmény: Szaby27 (89868)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89873

Na még egy gondolat :és fontos egy hozzá értő adagolós aki átnézi Á-cettig és be hangolja az adagolót !

Előzmény: Szaby27 (89869)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89872

Én meg optimálisra szoktam állítani ,pl a tzk nincs semmilyen jel még is beállítottam a gyújtását ,még télen is pöcre indult ! Nekem másként tanították azzal nem lehet mellé lőni az olyan mint az 1x1 ,de nagy hátránya csak levett hengerfejjel lehet pontosan állítani !

Előzmény: Szaby27 (89869)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89871

Óra szerint 41 a max, padlógázon ! Á az ablakon ott van felírva !

Előzmény: Szaby27 (89868)
Szaby27 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89870

Majd lesz :)

Előzmény: Törölt nick (89861)
Szaby27 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89869

A lendkerék az csak kiindulási pont, utána fülre kell álítani :)

Előzmény: kavicsos64 (89865)
Szaby27 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89868

A 920.3 és a 80-as mtz hajtásláncát tanulmányozd légyszíves, mert a két traktornak különbözik. Pl.: A 920.3 felezett terep 4-be gyorsabb mint az mtz-80 felezett 6-ba.

920.3-ba gyorsított váltó van azért megy majdnem 50-el... :) Azért hörgött 6-ba a 920.3, mert kb ugyanaz a seb fokozat olyan mint a 80-as felezett 8-ba indulna. Meg kell tanulni, ismerni és kezelni a két traktort. Érdemes a sebesség tartományokat összehasonlítani. Mibe melyik mennyivel megy és a az adott munkához úgy megválasztani.

Előzmény: kavicsos64 (89864)
Isti betyár Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89867

Alapjárathoz közel a turbó nem sokat tesz szerintem, ha nem tud kipörögni a motor. 

Már az is elég a pótkocsinál ha ilyen időben egy sárosabb részen indulsz meg.  

Előzmény: kavicsos64 (89855)
Isti betyár Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89866

És még 5.-be felezetlenbe erősebben is húz, mint a felezett 6.-ba, pedig az lassabb áttétel, kissebb sebesség.

Na ez miért van MTZ-sek?

Kevesebb fogaskereket mozgatna meg belül?

 

Előzmény: kavicsos64 (89864)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89865

Aszt már én megfigyeltem hogy az elő gyújtásról egy tsz-es szerelőnek nem sok fogalma van ,ha állítani kell csak a lendkerék jeleihez tudják ! Meg kérdeztem egyszer más módot nem tudnak erre az előgyújtás állításra ? Nem szoktuk csak ehhez állítani , volt a válasz . És mondom mi van akkor ha hiba van a jelekben ,vagy éppen nincs ,mert olyan is van ! Akkor ki hívják az adagolóst ! Én csak műkedvelő trakis vagyok de ez a válasz meglepett ,egy olyan jó szerelőtől ki kapásból szét és össze szerel egy MTZ motort ! De a szerelési tévedésekről tudnék mesélni ,már több kört is futottam a 920.3 gépek hibáival ! Épp most is van egy ilyen hiba ,hogy már tudom mi a hiba csak még idő híján nem tudtam lépni benne ,és a 3 traki közül ez már a 2 ilyen szopatós hiba !

Előzmény: rönótulaj (89862)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89864

920.3 ,de én csak műanyag MTZ-nek hívom ! Hát a terepben tuti van ,de ott csak elásatni lehet a gépet ! Egyébként a terep 5. gyorsban, gyorsabb mint a felező 6 . Váltva használok két gépet a régi 80-ast és a 920-ast .és a 80-ast választanám ha választani lehetne ,megbízhatóbb és erősebb ! Lehet hogy jó lenne a 920 is csak annak a motornak sok a kerék alatta ,meglehet egy kerék cserével kiváló gép volna !

Előzmény: Szaby27 (89857)
Q-pec Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89863

Én nem értek hozzá, de nekem a tsz-ből visszamaradt szerelőkről megvan a véleményem....

Előzmény: rönótulaj (89862)
rönótulaj Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89862

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék a hozzáértőktől hogy miért mondják a TSZ-es szerelők azt hogy a D-50 -es motornál kell egy kis (sok) előtöltést adni az adagoló beállításnál. Már úgy kopog a motor hogy rossz hallgatni, de ők szinte kielégűlt arccal mondják hogy így jó! Miért?

Üdv: Rönó.....

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89861

Majd videót is rakjál fel :)

Előzmény: Szaby27 (89859)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.28 0 0 89860

A számozás becsapós..

http://agroroll.hu/termekek/belarus--mtz-traktorok/mtz-9204-46-001-traktor-84-le-turbo-mechvalto-egyenes-elso-hid-euro-3-belarus

 

Két dolog van amit nem vettél figyelembe.

1, a 920.3 gyorsabban jóval adott sebességben mint a régi gépek..

2, Míg a 80-as például kapaszkodik 0,5 m2-en addig a 920.3-nál ez a szám 2,5 m2. Majdnem egyforma lóerőre..

Előzmény: kavicsos64 (89856)
Szaby27 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89859

Üdv! Köszi! El lett adva Szemiék közelébe vitték :)

Előzmény: Atyus 77 (89853)
Szaby27 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89858

Köszi, igen sikerült, meg még a hashúzót is, meg az acv vonófejet is. Ezek már jobbak mint az elsőszériás műanyag tankok. Majd kiderül.

Előzmény: Tomi9000 (89850)
Szaby27 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89857

Mutass már egy képet a 920-as-ról

Mert nem mindegy, mtz-920 vagy mtz-920.3

",ha felező hatban el bírt volna indulni" szerintem még a hat előtt van egy pár sebesség fokozat.... nem próbáltad??? 5-6m-ért érdemes lett volna....

Előzmény: kavicsos64 (89852)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89856

A 920 az 90 LE most néztem utána

Előzmény: Törölt nick (89854)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89855

Nem egész 10 tonna volt egy ölleren ! Hát én 90 LE nek tudom ,de már az is baj ha csak 84 LE turbóval ,egy sima 80-as meg turbó nélkül 80 ló akkor minek a turbó ha nem erősebb tőle ! Megint valami környezetvédelmi baromság ?

Előzmény: Törölt nick (89854)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89854

Ez jó írás, de sok benne a fél információ. Van 3,5 tonnás kocsi, meg van 24 tonnás is. Ha az elsővel nem bírt akkor tényleg sz@r a 920, de ha utóbbi val nem bírt akkor nem is csodálkozom. A másik dolog sok helyen 84 le nek írják, ha egyáltalán a 920.3 ról van szó.

Előzmény: kavicsos64 (89852)
Atyus 77 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89853

Üdv.

 

Gratula !

 

A másik is meg lesz tartva ?

Előzmény: Szaby27 (89819)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89852

Hát ami 920 számú MTZ aszt jó messzire kerüld el akkor jársz jól igazán ! Nálunk van három 920 turbós hát ritka szar gépek ! Tegnap a szóját vittem volna a földről a 90 Le -s gép nem tudta levinni a pótot ,ugyanis kb 5-6 m kellett volna húznia az útig a pótkocsit ,ha felező hatban el bírt volna indulni ,de nem inkább elkezdett le hörögni és nem bírt megkaparni öszkerékben !!!!!! Aszt hittem megüt a guta ! 1 órát vártam mire jött a nagyobb gép és kihúzta az útra ! Ma az öreg 35 éves 80 a 6köbös tartállyal megsüllyedt, és országúti 6ban simán rúgott vágott és nem hörgött le mint a 920-as tegnap,és difizár nélkül kivitte ! A véleményem szerint a 920 sorozat egy vissza lépés a korábbi típusokhoz képest ,és a motorja sem tudja aszt ami a papirjai szerint tudnia kéne !

Előzmény: suki90 (89849)
emcett79 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89851

Na az ilyen tényleg szivatós...

 

 

Előzmény: Gokartos (89848)
Tomi9000 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89850

Szép a traki. Az ülést sikerült bele alkudni az árába? (a gyárija 1 kalap sz**) Műanyag tanktól nem tartasz? A tlt bekapcsoló kar rudazatán érdemes állítani,mert a gyári beállítással katasztrófa ahogy áll a kar, a nagyokos ruszki csak épp összekapatta a csavart... :( Rendszám az első 2 munkalámpa közé fog kerülni ?

Előzmény: Szaby27 (89819)
suki90 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 89849

Sziasztok! Zetor fülkés Mtz 922.2-ről mi a véleményetek?

Gokartos Creative Commons License 2015.10.26 0 0 89848

A szik! :-) 

Előzmény: Gokartos (89847)
Gokartos Creative Commons License 2015.10.26 0 0 89847

Hoztam pár képet! :-)  

MTZ-552 Creative Commons License 2015.10.26 -1 0 89846

Nekem nincs benne,hanem levegös difi van,de nem használom,még az elsejét se,ugyis elmegy a nagy tárcsa vagy a Vogel után is terep5 ben is !

Előzmény: Gokartos (89843)
MTZ-552 Creative Commons License 2015.10.26 -1 0 89845

Gondoltam,hogy  be kell huzni az elejét!

Csak nem látom,hogy segitene a hajtásban.vagy én látom rosszul!

 

Előzmény: emcett79 (89840)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!