Tavaly decembereben vettem a képen látható 660-as gépezetet. 95-ös évjárat 27000km-el. Ha valaki tud valamit az előéletéről, ne kíméljen. Igyekeztem a neten utánaolvasgatni, de így is van pár kérdésem: (bocsi, ha ezek már lerágott csontok, de nekem még új)
Az olajfogyasztás elég combosnak mutatkozott, igaz még nem sikerült pontosan megmérnem. Motul 3000 20W-50-est használok. Ti hogy ellenőrzitek a szintet? Mennyi van a min-max között? Milyen olajat érdemes használni?
Van-e valami bevált módszer az olajfogyasztás csökkentésére? (Elég sokat nyom a légszűrőházba)
A forgalmiban 20kw van és eléggé el is fogy az ereje olyan 140 körül. A karbit szétkaptam, folytást nem találtam a főfúvóka ha jól emlékszem 135-ös. 80-90 el vegyesen 3.81-re jött ki a fogyasztás, de max 4 fölött egy kicsivel. Szerintetek mivel van folytva a motor?
Tudtok esetleg végdobot, fékbetétet és bukócsövet olcsón?
Segitségeteket kérném, olyan ügyben hogy az olaj szintet hogyan lehet ellenörizni a szuper tehénen? Mert énnálam kb 15 perc alatt ál be. Most lehet hogy az olaj szorakozik velem mert valószinüleg ful szintetikus (motul). Ez volt a problémám az xt 600-al is. Nem hiszem el hogy hidegen nem lehet ellenörizni. Az olaj menyiség biztos meg van mert most let cserélve.
Ha ismered a srácot és beszélsz vele, megkérdezhetnéd , h csak a vég csővet is tudna adni és mennyiért? Én nem cserélném le a gyári nyitottat, de egy véget szívesen ráraknék.
Szia Bogdi! Látom kipufogó dilemmád van.Ismerek itt Battán egy srácot nagyon szép és jó dobokat gyárt kivánság szerint egyedi méretben és szerintem nem drágán.Rakok egy képet is róla.Ha tetszik keress meg mail-ben és összehozlak vele .
Szia Bogdi, azé arra ügyelj , h a kapcsolót relével kösd be, vagy legalább 10 -15A-t tudjon elviselni a kapcsoló.A kapcsoláskor az izzó eléggé terheli, ha már világít akkor nincs gond! Ha nem vizálló a kapcsoló akkor meg a plexi mögött kell keresni helyet ahol védett, Nekem is így van! Üdv: Kistiv
Necsokival szórakozz mert előb-utóbb valami valamihez hozzáér és akkor tényleg lehet fesszabot cserélni.
Egyébként nem gond a fesszabnak a kapcsolgatás csak zárlat ne legyen.
Karesz600 is külön kapcsolóval oldotta meg a dolgot mert városi használatnál az akksia megmakkant a sok araszolás miatt.
A Lehel úton a Dozsa György úti kereszteződés után 200m-re baloldalon van egy mikroelktronikai bolt LOMEX KFT ott jó áron lehet kapni vizálló kapcsolókat ajánlom figyelmedbe.
MrFrizbi: örülök, hogy tetszik, engem is megfogott az alakja! Semmi sallang meg felesleges dolgok, csak ami kell.
Miszterember kolléga:
a tarjáni bontóból sikerült rendelnem egy rugóstagot, a bontós elmondása alapján ez is felújításra szoruló állapotban, de legalább gyári és szerelhető. Mikor megjött, akkor látta a szerelő haverom, hogy ami benne van az is ugyanolyan, úgyhogy az is szerelhető.... Nem baj, most van kettő, és amit tarjánból rendeltem, az most van összeszerelés alatt. Egy megszakadt menet újraesztergálás, szorítótárcsa csere, plusz egy gumitömítés gumigyűrűvel amit igényelt. Remélhetőleg fogja majd az olajat. Ami benne van az már eléggé a végét járja, a múltkor meghajtottam egy kicsit terepen a gépet, egy óra után már fújta rendesen az olajat a teló. Amint a másik össze lesz rakva, akkor kicseréljük a kettőt, utána azt is felújítjuk. Ha kész lesz lefényképezem neked. Érdekelt volna, ha előbb mondod ezt a rugóstagodat, de így sem rossz. Meg más alkatrész ügyben is majd fordulok hozzád, ha kell valami. Akartam is mondani, hogy ha az a kormánykiemelő nem kel ell, akkor az lehet, hogy érdekelne. Egy picit inkább terepralisra szeretném építeni majd a gépet. De nem túlzottan...
Üdv miszterember mostanában én is nézelődök kipufugó ügyben, mivel még a gyári kifogástalan, de hangtalan rendszerem van a 660-as Tenerémen, azt meg ugye vétek lenne kibeleztetni. Meg egyébként is Szati elmondása alapján annyiba kerülne, mint a dobod.
Szal egész jó árakon ki lehet már fogni a használtpiacon sportdobokat, azonban Szatimester azzal keserített el, hogy a nagyátlag 60-as méretű, ami a sportmocikhoz klappol. Állítólag az enyémhez 30-as kéne, ha nem akarok kárt tenni a tehén lelkében. Szóval te foglalkoztál egyáltalán a csőmérettel, és ha igen akkor mennyi az az annyi?
Ja és még egy kérdés mindenkinek aki járatos fesz.szabályzó ügyben.
Szóval az aksim a gyári semmire se való, de sajnos nincs hely nagyobbnak. A moci gyárilag két kerek lámpás és a világítás kapcsoló gyárilag mind a kettőt működteti. Ez ugye este nem hátány, mert látok vele, azonban nappali fényviszonyok között ez fölösleges és hallgatva az okosabbakra az "aksim védelme érdekében" rágódtam egy kicsit azon, hogyan működtethetném külön-külön a két lámpát.
1) egyszerűen ez egyik lámpa vezetékét a gyári csatlakozónál "Csoki" széthúzom, így ugye az nem kap feszkót, tehát nem világít. Ha meg este mennék a mocival összedugnám, hogy lássak is valamit. Hátránya: meg kell állni leszálni a mociról a művelet elvégzése érdekében.
2) vagy egy kis kapcsolót vásárolnék, melyet az akksi és a lámpa közé iktatnék, így nappal ennek segítségével csak az egyik, este meg mindkettő szórhatná fényét. A kis kapcsoló meg tökéletesen elfér a műszerfalat fedő műanyag borításon és még kézre is állna, tehát nem kéne megállni, leszálni és úgy szét húzni, mint az 1-es pontban a "csokit". (nekem ez a szimpatikusabb)
És akkor jöjjön a kérdés:
- Mit szól mindehez a fesz.szabályzó?
- Bírná-e vajon a menet közbeni ki-be kapcsolgatásból adódó fesz. ingadozást, vagy egyszer csak bedobná az unalmast?
Szal, ha valakinek van erről valami sejtelme, vagy esetleg egy 3-as menüpont... írja már le, köszi előre is, üdv: Bogdi (jó hétvégét!)
Elmaradásomat pótolnám azokkal szemben, akik attól függetlenül, hogy ütött kopott és öreg a motor, mégis képfeltöltésre biztattak... Szóval ezt a paripát sikerült megvenni a közelmúltban. Egyébként hiába néz ki öreg, vak, fogatlan söröslónak, azért amikor rendesen megindul érezteti, hogy akkor hajít le amikor akar... Szóval nekem tetszik! A hátsó rugóstag ugyan ki van pukkanva, de hétvégére már talán kész lesz a felújított, feltöltött rugóstag. Utána hajrá!