Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

El Padre Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29283

atyaég, akkor ehhez az egész hátsó futóművet le kell kapni?

Előzmény: Gyozi2 (29281)
R!ck4 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29282

Ott merevhídas hátsó hajtás van

 

Ki meg mit meg hogy hajt hátul merev híddal?

Előzmény: PeeWee33 (29279)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29281

A szilent nem egyszerű, azt úgy kell kisajtolni.

Én egy megfelelő átmérőjű csővel és egy acélcsavarral húzattam ki.

Hidraulikus préssel az igazi...

Előzmény: El Padre (29278)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29280

Igen tudom, azt kérdezte:

"mármint a punto 1-nél hátul?"

Előzmény: PeeWee33 (29279)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29279

Ez a futómű megoldás a Punto I-nél van.  A Punto II-nél nem ez van beépítve. Ott merevhídas hátsó hajtás van. Nem összetévesztendő.

 

    B.

Előzmény: Gyozi2 (29277)
El Padre Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29278

ahá, köszi, így már sejtem a cuccok helyét. várok egy kicsit szárazabb időt, és megnézem, mi a helyzet (a tűcsapágyat tutira cserélni kell, de a szilenteket még megnézem).

Előzmény: Gyozi2 (29277)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29277

Öt percem volt rá, hogy összeszedjek pár képet elmutogatni.

Ha bővebben kell, majd otthon este ez is menni fog, az eperből jobb robbantott ábrák nyerhetőek.

 

Első képen sárgával karikázva az az elem, amit segédalváznak hívtam.

Rajta zölddel a szilentek, amik ha elpuhulnak belever a kasztniba  az egész.

Ha nem akarod cserélni de aláraksz egy 4-6mm-es (sacc, nem emlékszem pontosan) gumilapot megoldhatot a kopogást.

Második képen a lengőkar csapágy. Egy oldalra kell egy ilyen szett, nekem ez volt szétrohadva, mert bejutott a víz.

A harmadikon a lengőkar. Pirossal karikázva a csapágy helye meg a rugó helye.

Előzmény: El Padre (29275)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29276

Illetve, nem ingyenes válasz: (tankolás után 50-100 km után elhozod, megmutatom a hibáját, 99% hogy az szivat).

 

Előzmény: HABÉK (29272)
El Padre Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29275

őőő, segédalvázkeret? az mi? és hol van a gumis csillapítás?

Előzmény: Gyozi2 (29271)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29274

Hol lehet megnézni?

Helyileg?

Előzmény: HABÉK (29272)
nemszabad Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29273

Sziasztok!

 

Punto I-hez, 95-ös Marelli generátorhoz keresnék diódahidat. Ha valakinek van egyéb hibás

generátora ( törött ház,megszorult csapágy,megégett forgórész, stb ) de az említett

alkatrész még jó,keressen meg, legyenszíves. Ugyanehhez az autóhoz keresek még

klímakopresszort is.

Tel: 209550672, vagy itt.

HABÉK Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29272

Üdv. Hibakiolvasás volt Fiat szervízben de semmi olyat nem írt ki amiből következtetni lehetett a hibára.

Amúgy meg teli tanknál miért nincs ez a hiba jelenség. Az ac nak kell a telitanknak a folyadék nyomása ;-) mikor lecsökken már nem tetszik neki.

Na a viccet félre, téve ha valaki úgy érzi meg tudná találni a hibát szivesen átadom a járművet javításra mert már nagyon bosszant ez az állapot. 

legalább 3 helyen vizsgálták már.

 

El Padrének is köszi az ötletet!

Előzmény: Törölt nick (29267)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 29271

Régi sztori, de anno egyes puntómnál én gyógyítottam a hátsó futóművet.

Tűgörgős csapágy van a lengőkaron, nekem az volt összeszakadva, berohadva.

Csere nem egyszerű, de megoldható otthon is, nekem sikerült.

A kopogás ezért van, mert a segédalvázkeret 4-szilenten ül és ha a gumi elgyengül, akkor (főleg fékezésnél) egyenetlen talajon belever a kasztniba.

Én egyszer kicseréltem újra, majd mikor 1-2éven belül ismét előjött a dolog aláraktam pár miliméteres gumilapot (valami fórumról jöt a tanács) így végleg eltűnt a probléma.

 

Előzmény: El Padre (29270)
El Padre Creative Commons License 2013.03.27 0 0 29270

ah, köszönöm. tehát azt érdemes cserélni, ha időnként nyikorog, nagyobb bukkanóknál kopog, meg egy kicsit durvább a futómű, igaz? mármint a punto 1-nél hátul?

Előzmény: enoxx79 (29269)
enoxx79 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 29269
nem hülye kérdés. perselynek szokták hívni azokat a futómû elemeket, ahol egy átmenõ csapon, forgó mozgáz történik. pl a lengõkar szilentjek is perselyek. én így tudom.
Előzmény: El Padre (29268)
El Padre Creative Commons License 2013.03.27 0 0 29268

hülyekérdés-rovatunk mai indulója az enyém: valaki elmondaná, mi a futóműben az, hogy persely, és mi a szerepe?

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.27 0 0 29267

Érdekes hiba, volt hibakód tároló kiolvasás, élő adatban volt eltérés? a leállásnál biztos látszik valami..

Pesten tudok kiolvasásban segíteni.

 

Előzmény: HABÉK (29263)
Francuz206 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29266

Loll es Rick 4 koszonom szepen a segitseget hetvegen meg is merecskelem .

El Padre Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29265

egyébként megfelelő szervízben üzemi nyomást kéne nézni az injektor rendszerben (az 1.3jtd az már common railes?). ha félállásnál hirtelen elkezd leesni, az... nagyon fura. még az is lehet, hogy csere-AC is szar, ami ugye ritka, de előfordul.

Előzmény: HABÉK (29263)
El Padre Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29264

most ez lehet, hogy teljesen amatőr kérdés, de az alábbiak megvoltak?

- ECU check, van-e valami hibakód, ha igen, mi, mivel?

- AC pumpa relék rendben? nem kezd el kattogni valami hangosan a motortér felől, amikor kezd beállni a motor?

Előzmény: HABÉK (29263)
HABÉK Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29263

Üdv. mindenkinek!

 

A szaktudásotokra lenne szükségem...      a 2008-as 1.3 jtd puntóm kb. 1/4-1/2 között lévő üzemanyag szintnél kigyullad a motorkontroll lámpa és hamarosan leáll a motor, 5-10 perc várakozás után ujjra indul. ha teletankolom a gépet semmi baja.

AC csere már volt és természetesen üza szűrő is. De a hiba nem tágít.

Ha találkozott már valaki ilyesmi hibával megköszönném ha megosztaná a hiba forrását!

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29262

Összesen 3 féle tárcsával szerelték, bontó...

Előzmény: vezeték (29260)
pajti0912 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29261

Sziasztok!

 

Eladó bontásból megmarat össze alkatrészem egyben, nagyon kedvező áron!!! ;)

Az összes dolog ami a képen látható!

3ajtós 1.1-es 99-es volt

 

3db komplett ajtó (paintben kisatíroztam a feliratot ami rajta van...leszedhető!)

lökhárító

 

Ablaktörlő motor rudazattal

Hátsó lámpa

Emelő

Kerékkulcs szett

Duda

Index

Szélvédő előtti műanyag

Injektor (Weber)

Ablaktörlő kar

Bal első lámpa törött füllel

Hátsó lengéscsillapító

Jobb oldali index

Gépháztető nyitó

Gólyaláb

Vízhűtő

Gyújtástrafó

ajtók 3 db

lambdaszonda

stbstb

 

 

29.999 Ft

pajti0912@freemail.hu

nullahat harminc/30-15-675

 

vezeték Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29260

Üdv!

 Punto2 16v motorról áttettem a klímakomresszort,generátort egész tartóvassal együtt egy 8v motorra.

Felfogatás passzol,de a főtengely végén lévő szíjtárcsát nem tudom átrakni a 16 szelepesről,mert

nincs egy vonalban a szíj (6,5mm),illetve a jeladóval sincs szemben a fogazat.

Elég egy 8v klímás motorról bontott szíjtárcsát vennem,vagy sajnos más a klímát,generátort tartó vas is?

R!ck4 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29259

A meglévő felnit leveszed, a lyukon átnyomod a csavart, és megméred, mennyi lóg ki, az a gyári méret, se több nem jó, se kevesebb. Aztán az új  alufelni lyukán  is keresztülnyomod ugyanazt a csavart, és megméred, mennyi lóg ki. Annyival hosszabb csavar kell, amennynivel az alufelninél kevesebb lóg ki.

Előzmény: Francuz206 (29257)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.26 0 0 29258
Akkora, hgy ne érjen bele a fék szerelvényeibe hátul. Ki kell mérni, kb 1-1,5ventivel hosszabb, mint a felniben lévő hossz.
Előzmény: Francuz206 (29257)
Francuz206 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 29257

Sziasztok olyan problemam volna hogy vasaroltam a 2-es Puntomra 2002-es evjarat, 4 darab DEZENT CUP 15 colos felnit csavarok nelkul, a kerdes az hogy tudom hogy az alufelni csavarbol a M12 1,25 os csavar kell de milyen hosszusag lenne idealis? Koszonom elore is a segitseget.
Udv,-Tibor.

enoxx79 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 29256

Sziasztok!

 

 

Tudja valaki, hogy I-es Puntóban volt-e olyan, aminél hátul teljes műanyag dobbetét volt?

Az enyémben csak kis darabok vannak a kerék előtt és mögött, de ez nem sokat véd, sőt inkább árt.

vjjv Creative Commons License 2013.03.19 0 0 29255

Sziasztok,

eladó:

 

egy pár gyári Valeo első lámpa, 2001-es, nem ködlámpás, H7 izzós, picit matt felülettel (polírozható!)

http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0938_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0941_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0943_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130228/punto_lampa_img_0950_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


gyújtáskábelszett (1,2 16V benzineshez) és apróságok (légszűrő stb.)

erősítő: http://www.sony.co.uk/product/car-amplifiers/xm-zr602
 fejegység: http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-4000UB/page.html
mélyláda: 30cm, 300W, 4Ohm
gyári mélyhangszóró (100W, Punto II és III)

Érdeklődni: +3670-hategyöt3öt2kilenc

üdv,

vj

Előzmény: vjjv (29135)
R!ck4 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 29254

Akkor ott lesz a baj....

Előzmény: grandegabo (29252)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!