Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.29 0 0 531

Ha lehetseges en is megkoszonnem ha kiirnad az elerhatosseget!

Egyebkent atlagban,normal korulmenyek kozott mennyit bir egy dsg6 belenyulas nelkul?

en azt hallottam h a kettostomeguje 300e km korul,maga a valto es a tobbi resze akar5-6-700e km-t is?letezhet?

Zsolt Somlai Creative Commons License 2016.10.29 0 0 530

Sziasztok engem is érdekelne a telefonszám előre is köszi 

somlaizsolt@citromail.hu

ekowob Creative Commons License 2016.10.28 0 0 529

Szinte kizárt, hogy ellene lenne egy kis reklámnak. Az mindenkinek jól esik.  :-)

Előzmény: Topitom (522)
Péter Medve Creative Commons License 2016.10.28 0 0 528

Szia!

Nekem is szükségem lenne a srác elérhetőségére.

Előre is köszönöm!

Üdv:

Peti

Előzmény: Topitom (522)
aladar61 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 527

Nekem is hasonló problémám van. Kérnék egy elérhetőséget az aladar61@freemail.hu címre. Köszi!

 

 

 

Előzmény: Topitom (522)

Qstagi Creative Commons License 2016.10.28 0 0 526

Ha ide nem akarod kitenni az elérhetőségét, akkor légy szíves küld el emailben. A címem publikus.

Előre is köszönöm!

Előzmény: Topitom (522)
Teo papa Creative Commons License 2016.10.28 0 0 525

Hmm ..

 

Nekem szerencsére nincs váltóproblémám, de én is eltenném a fazon elérhetőségét, ha elküldöd. Címem publikus.

 

Kösz: Teo >

Előzmény: Topitom (522)
Tom14 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 524

Nekem is hasonló problémám van. Megköszönném, ha megadnád a 18-kerületben lévő szerelő számát és címét. vlad@freemail.hu Előre is köszönöm.

Előzmény: Topitom (522)
Novelist Creative Commons License 2016.10.28 0 0 523

Megköszönném ha megküldenéd a címét és az elérhetőségét a binglof@freemail.hu címre. örök hála.

Előzmény: Topitom (522)
Topitom Creative Commons License 2016.10.28 0 1 522

Sziasztok.  Szeretném megosztani veletek ami velem történt,hogy mindenki tanuljon belőle. A kocsimon,ahogymár írtam beszart nem működött a dsg váltó, elektronikus hibát írt a gép. Mint ahogy tudjátok ez egy igen nehéz feladat minden szerelőnek. Kb 8 szerelőnél,szakszervízben voltam a probléma megoldására, kb 30 szerelővel beszéltem telefonon. A legjobb ajánlat a problémámra, 470 000 Ft volt a szakszervíz enne a kétszeresét kérte. Mivel a mechatronika romlott el, kezdtem fel adni a dolgot és mindenki inkább a komplett váltócserére beszélt rá.  Az összes szerelő azt mondta, hogy kizárólag új vezérlővel lehet orvosolni a problémámat, ami minimum 400 000 +áfa+szerelés+olaj stb...mivel a vezérlő egy egybeöntött házba van, azt megbontani, szervizelni nem lehet. A bontókat felhívva, tudatosítottak, hogy külön ilyen egységet nem lehet vásárolni csak nagyon ritkán van olyan,ami egyezik az adott kocsi "színkódjával" ezért hiába találok, nem lesz jó. Lényeg a lényeg a NAGY VW szerelők akik már 30-40 éve a szakmában vannak, legalábbis akikkel beszéltem, BEKAPHATJÁK!!! Ajánlottak a 18-kerületben egy szerelő srácot, nincs weboldala,nem hírdeti magát sehol, nem ismert a neve, egy gyártelepen dolgozik, de mikor oda értem hozzá, kb 60 db autó állt a műhely előtt. Bizalmatlanul de ott hagytam az autót. Másnap beszéltem vele, azt mondta,h a mechatronika zárlatos és az valószínű kuka, de nem nyugszik meg, mig valami megoldást ki nem talál. Na most, a szerelők szerinti szétszedhetetlen,javíthatatlan váltóvezérlőt a srác bemérte, szétszedte igen,szétszedte és megjavította, visszarerelte, újra adaptálta a vezérlőt és láss csodát, az autó tökéletes!!!!! Mivel még nem beszéltem meg a sráccal, nem teszem ki a számát, de ha kell egy tényleg jó szerelő valakinek, aki nem csak beszél, hanem dolgozik is, akkor annak mindenképp jó lesz. A NAGY szerelőknek akik 40 éve vannak a szakmában, azt üzenem, hogy itt egy 30 éves gyerek, lehet tőle tanulni!!!!! A javítás ára a negyedébe került a fent említett összegnek 1 év garival. 

Vaze29 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 521

Szia.

Nekem ezt a hibat dobta ki a gép...:

 

006012 - Clutch 2
P177C - 003 - Tolerance Limit Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 10
Mileage: 117685 km
Time Indication: 0
Time: 11:26:29

 

Nem vagyok benne biztos,de én személy szerint azt gondolom,hogy a kuplungom van oda,és cserélni kellene.

Rengeteg forumot átnyálaztam már,és van hol a mehatronikát van hol a kuplungot irját mint probléma.

Igazábol magam sem tudom hogy mit gondoljak.

Holnap visszem szerelőhöz,remélem alaposan megvizsgálják,mielött kuplungot cserélnének benne.

Én Angliában élek,itt viszem kint szerelőhöz.

Mennyibe van egy mehatronika amugy?

Előzmény: Topitom (520)
Topitom Creative Commons License 2016.10.27 0 0 520

Szia. Nekem a gép a nyomásszabályzó szelepet írta ki, de kicseréltük és még mindig szar. Az a baj, hogy nagyon sok elektromos hibára ezt a hibakódot teszi be. Most a szerelő megpróbál szoftvert frissíteni, hátha akkor működik. Az a legnagyobb gondom, hogy ha ez a szerelő nem tudja megcsinálni, akkor nem tudom ki fogja, mert ez egy elég komoly srác. Most próbálok keresni mechatronikát eladót, hogy felkészüljek, ha az a baja. Neked lehet,h mechanikus a gond nem elektromos. Kihez viszed szerelőhöz?

Előzmény: Vaze29 (519)
Vaze29 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 519

Szia!

Olvasom hogy hasonlo problemad van/volt az autodal,mint nekem.

Nalam annyiban jelenik meg a hiba hogy ha nyomom a gazpedalt,ellkezd a fordulatszámmérő fel le ugralni,es olyan erzes mintha csuszna a kuplungom,es lassan ellkezd megindulni az auto.

Nem tudom hogy nalam mi lehet a baj,vagy a kuplung van oda es csak azt kell cserelni vagy nekem is a megatronika van oda.

Penteken visszem szerelohoz,te problemad megoldodott vagy mar rajottel hogy mi is a baj igazabol?

 

Előzmény: Kikirics82 (512)
Topitom Creative Commons License 2016.10.24 0 0 518

Sziasztok. Helyzet a következő. A 2006-s dsg passat váltójánál elektromos hibát állapítottak meg. Mivel a mechatronikot "elvileg nem lehet javítani" ezért a cseréje nagyon durva összegbe kerül. A szakszervízben 790 000 Ft. egyéb kitudjatudeszerelniember 3-4-5 százezer összegeket mond. Viszont, találtam pár olyan nagyobb, vezérlőegységekkel foglakozó céget, akik garanciát vállalva megbuherálják a szerelő által leszerelt elektronikát, jóval olcsóbban a fennt említetteknél. (tehát a szerelő leveszi az elektronikát a váltóról én elviszem, megjavítják, majd a szerelő visszateszi) Kérdésem a következő, javíttatott már valaki ilyen elektromos kütyüt, és mi a tapasztalat? Rengeteg szakival beszéltem már és mindenki mást mondd, sajnos sokan a saját malmukra hajtják a dolgot és össze-vissza beszélnek.  Nem sikerül olyan megbízható dsg szerelőt találni, aki normálisan meg tudja javítani. Ha esetleg van valaki aki ilyen cipőben jár, írjon legyen szíves. Köszönöm.

Teo papa Creative Commons License 2016.10.20 0 0 517

Höhö .. 

 

Simán lehet, hogy semmit sem javítanak, csak diagnosztikával foglalkozik a fazon.

Ha húsz éve csinálok valamit, akkor minimum, hogy odaírom a cég nevét, meg elérhetőségét. Ennek olyan átverés szaga van, mint egyszer

 

Teo >

Előzmény: ekowob (516)
ekowob Creative Commons License 2016.10.20 0 0 516

Meg DSG-t nem is javítanak.

Előzmény: Teo papa (514)
X-777 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 515

Igen, ez nekem is furcsa....

Előzmény: Teo papa (514)
Teo papa Creative Commons License 2016.10.20 0 0 514

Hmm ..

 

Biztos nem mennék oda, ahol nincs telefonszám.

Diagnosztika egy tizes, aztán mondanak egy akkora számot, amitől elmegy a kedved az élettől. Jó üzlet .. nekik.

 

Teo >

Előzmény: X-777 (513)
X-777 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 513

Sziasztok!

 

Valaki ismeri őket, esetleg járt már náluk?

 

http://www.automatavalto.eoldal.hu/

Kikirics82 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 512

A mechatronija jelenleg nem hibás mert amikor baja volt akkor jelezte azt( a műszerfalon az összes sebbességjel villogott) meg a rádugott gép sem jelez nechatronika hibát. A poén az az h ha 20 °C körül van a hőmérsékelt akkor jelentkezik a hiba...ha 10 °C vagy alatta akkor szinte soha nem csinálja. Lehet h csak véletlen de senki nem tudja h mi a baja. Lehet h valóban van vmi szálszaksdás és a hőmérséklet változás miatt tágul vagy szűkül a sérült vezeték?

ekowob Creative Commons License 2016.10.18 0 0 511

"Ha ennyire nem akar működni az a mechatronika, akkor lehet megérné bontottan venned egyet és azt belerakni a váltódba."

 

Ööö.

"nem kommunikál...szakadás"

 

Ha mondjuk a váltó nem kommunkiál a motorvezérlövel, akkor azon hogyan segít egy újabb bontott mechatronika?

Persze nem ismerjük a pontos diagnózist, de én nem küldenék senkit látatlanul bontóba.

Előzmény: Ferenc1234 (508)
ekowob Creative Commons License 2016.10.18 0 0 510

Nem emlékszem a cikk minden részletére, de ott ha jól tudom megpróbálták értesíteni az ügyfelet, és semmi feleslegeset nem cseréltek.

 

A hiba nem itt van. Olyan sem fordulhat elö, hogy nem adják vissza az autót. Az az ügyfél tulajdona! A szerviz csak a beépített alkatrészre tarthat igényt a számla rendezéséig. Mondjuk ez egy izzó esetében sima ügy, hiszen vissza vehetik. Más a helyzet pl egy kuplungnál. Ott is visszavehetik, és a szerviz nem köteles müködésképes állapotba hozni az autót. Magyarul kiszerelik a kuplungot, és a váltót nem rakják vissza.

Van amikor a beépített alkatrészt a beépítés után nem lehet újra értékesíteni. (pl. olaj, olajszürö) ilyenkor sajnos a szerviznem nem marad más csak a polgári per, amit 4 liter olaj és egy szürö esetén nem fognak bevállalni, de az autót akkor sem tarthatják vissza.

 

Viszont mégegyszer nyomatékosabban:

Ha a munkalapon a megrendelt szolgáltatás nem egy adott alkatrész cseréje, hanem egy jól körülírt hiba elhárítása, akkor az ügyfél nem köteles azokat az alkatrészeket és a beépítés munkadíját kifizetni amelyek nem hoztak eredményt!!!!

Ha ez nem így lenne akkor rá lehetne melegíteni mindenkire 4 új felnit, hátha majd attól megszünik az ablaktörlö hibája.

Tudom, hogy nagyon hajánál ragadott példa, de nincs abban különbség, hogy felnit vetettek meg az ügyféllel, vagy motorvezérlöt, esetleg mechatronikát.

Amit az ember nem kért azt nem kell kifizetni.

Aki mégis az magára vessen! Remélem az a teszkóban is mindig többet hagy a kasszánál, mint ami a kosarában van.

Előzmény: Ferenc1234 (507)
ekowob Creative Commons License 2016.10.18 0 0 509

Nagyon egyszerü:

Mindig azt kell csinálni amit az ügyfél kér!

Hozzám is jöttek már úgy, hogy cseréljünk lambda-szondát. Miután kicseréltem jött a panasz, hogy még mindig rángat a motor.

Mert ugye nem a hiba elhárítása volt a kérés.

Az ilyen okos ügyfél magára vessen!

Előzmény: Teo papa (505)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 508

Ha gyári olajat kapott, akkor nem attól ment tönkre a mechatronika. Nem volt olcsó, de sajnos a dsg ilyen. Ha ennyire nem akar működni az a mechatronika, akkor lehet megérné bontottan venned egyet és azt belerakni a váltódba.

Előzmény: Kikirics82 (506)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 507

Valamennyire igazad van, de pont nemrég volt egy cikk lehet hogy pont itt. Egy nő bevitte a pár éves Superb-et a márkaszervízbe, ahol mondták hogy kb x ft lesz amit kér, majd mikor ment az autóért 4szer annyi lett. Muszáj volt kifizetnie mert különben nem adták vissza az autót.

Előzmény: ekowob (503)
Kikirics82 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 506

Gyári olajat kapott és ezután ment tönkre az alaplap. Ausztriába küldték ji javításra. 260e huf volt egy újabb olajcserével a végén. A javításra 1 év garit vállaltak, de most "nem kommunikál...szakadás" vagy valami hasonlót ír ki a gép. Azt veszem észre h 4ből 5be ha nem pörgetem fel2000 ig hanem alatta tarom akkor bedadod...ingadozik a fordulat mintha nem tudná h mikor váltson. NEM magam javítottam és nem is akarom...csak rohangálok szerelőtől azerelőig mert nem sokan értenek a dsg hez.

Teo papa Creative Commons License 2016.10.18 0 0 505

Naja

 

De sokszor az van ám, hogy az ügyfél már "okosan" megy a szerelőhöz, nem egy esetben viszi az alkatrészt. Ilyenkor a szerelő vagy elküldi, vagy kicseréli, amit az ügyfél kért, de reklamációnak helye nincs. És igaza van .. mármint nem az ügyfélnek :o)

 

Teo >

Előzmény: ekowob (503)
Teo papa Creative Commons License 2016.10.18 0 0 504

Hmm ..

 

Szerintem sokkal inkább az van, hogy a tulajok maguknak keresik a problémát. Ahelyett, hogy szerelőhöz mennének, fórumot olvasva próbálják kicseréltetni azokat a dolgokat, amikről hallottak. Aztán egy idő után elégedetlenkednek és csodálkoznak, hogy még mindig nem jó.

Nem mondom, hogy nincs rossz szerelő, de aki képtelen magának olyan szerelőt találni, aki rendesen dolgozik, azzal nem tudok mit kezdeni, nem a szerelővel van a baj :o ... ja, hogy az pénzbe kerül? Igaz, sőt sokba, mert az autózás nem ingyen van. Aki azt hiszi, még sokkal többet fog fizetni, ráadásul sose lesz jó autója =:-O

 

Teo >

Előzmény: Ferenc1234 (502)
ekowob Creative Commons License 2016.10.18 0 0 503

Nem értelek.

Sokszor hallottam, hogy kicseréltek ezt meg azt, nem lett jobb de ki kellett fizetni.

Nos a személyes véleményem az, hogy aki kifizeti az meg is érdemli! Semmi sem kötelez senkit arra, hogy amit nem kért azt fizesse ki.

Az ügyfél a hiba elhárítását kérte, nem azt az alkatrészt amit tévesen bele szereltek.

Ha beállok egy kútra és a kutas megtankolja az autómat a kérésem nélkül akkor azt is ki kell fizetnem??

Előzmény: Ferenc1234 (502)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 502

Autószerelőnél garancia? 😂 (Én ilyet még nem sűrűn hallottam) Sőt! A szerelő kísérletezgetését is a tulaj fizeti meg. :-)

Előzmény: ekowob (501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!