Ha a kívánt nyomásra 2300mbar-t ír és a mért 2000mbar, akkor lehet az üzemanyag a hiba? Nem kéne felismernie, hogy kevés az üzemanyag és nem is kérne több nyomást?
Esetleg nemrég volt felújítva a turbó. Lehetséges, hogy a geometrián a rudat rosszul állították be? Esetleg a légtömegmérő? Próbáltuk róla levenni a kábelt és úgy gyengébb az autó, abból gondoljuk, hogy jó...
Turbó körül biztos minden rendben, új mágnesszeleppel is ugyanaz a hiba. Maximum kifújhat valahol, de nem látni. Álló helyben gázadásra fel kéne keményednie a turbócsőnek?
Az üzemanyagnál hogyan induljunk el? Railnyomást figyeljük, a kívánt és mért értéket? Elég rossz helyen van az üzemanyagnyomás szabályzó, hogy kitisztítsuk.
Van egy BMW 530d 3.0 literes motorral. Nagyobb sebességnél egyre kisebb a turbónyomás (kívánt 2300mbar helyett van kb 2000mbar), alacsonyabb sebességnél jó a nyomás is és megy is az autó, de fölötte elmegy az ereje is. Turbó szinte új rajta, intercooler jó, vákkumcsöveket ellenőriztük. Most fogjuk a turbónyomásszabályzó mágnesszelepet cserélni, más ötletünk már nincs. A turbó geoját állóhelyben gázadásra azonnal kinyissa, elengedi a kipufogófüstöt, a turbónyomás csöveket fel sem fújja.
Sziasztok. Ismerősöm Fiat Punto-ja egyszer csak megállt és most már be se indul. Haza lett vontatva,na most nagy nehezen beindul de abban a pillanatba a kiegyenlítő tartályból ömlik ki a víz illetve a kipufogó is nagyon füstöl kékes,fehéres büdös füst jön ki belőle. Hengerfejes lenne az autó? Ezt magyarázza a nehéz indulás?
Ezt a lánc feszitéses megoldást nem tudom a mai napig megemészteni,milyen logika alapján csinálták?
Kezdeti időbe sok 1.8-as AUDI motornál volt,hogy nyúlás,feszitő kopás miatt átugrott,és olyankor szarrá ment a hengerfej. Miért nem lehet kivülről rányomni minél nagyobb felületen kapaszkodjon mint a szijaknál?