Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133672

Ha a kívánt nyomásra 2300mbar-t ír és a mért 2000mbar, akkor lehet az üzemanyag a hiba? Nem kéne felismernie, hogy kevés az üzemanyag és nem is kérne több nyomást?

Előzmény: Törölt nick (133669)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133671

allo helyben nem fog felepulni a max turbo nyomas.

(esetleg szabalyozatlan rendszernel ) 

 

uzemanyag

railnyomas elteresre is dobna hibat.

MAF-ra viszont nem jellemzo. ez is lehet hiba.  

 

egr-t kellene nezni. 

a vezerlo vakumot merni.

MAP-ot sem artana vizslatni. 

es rendszer tomitetseget.. mindenek elott. 

(olajnyom arulkodo szokott lenni.. konyokcso, IC cso korul talan meg jellemzo is a cso szakadas. )

 

aztan persze..10+ mas is okozhatja.

 

Előzmény: Törölt nick (133667)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133670

audi 2.0 BLB?

Előzmény: cam aro (133666)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133669

Esetleg nemrég volt felújítva a turbó. Lehetséges, hogy a geometrián a rudat rosszul állították be? Esetleg a légtömegmérő? Próbáltuk róla levenni a kábelt és úgy gyengébb az autó, abból gondoljuk, hogy jó...

Előzmény: Törölt nick (133667)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133668

Lényeg az,hogy az AUDI-nál elég sok átugrott láncot láttam,halotam de más ilyen variációnál még nem BMW vagy más tipusoknál nem igen tudok:)))

Előzmény: cam aro (133665)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133667

Turbó körül biztos minden rendben, új mágnesszeleppel is ugyanaz a hiba. Maximum kifújhat valahol, de nem látni. Álló helyben gázadásra fel kéne keményednie a turbócsőnek?

 

Az üzemanyagnál hogyan induljunk el? Railnyomást figyeljük, a kívánt és mért értéket? Elég rossz helyen van az üzemanyagnyomás szabályzó, hogy kitisztítsuk.

Előzmény: cam aro (133664)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133666

csak mer' szep.. :)

 

markaszerviz diagolta..azt elis adtak egy egr bypass egyseget. 

cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133665

és ott csak felfelé van feszitő,alul csak vezető van."" 

 

Papa.. azt aza also vezeto nem koveti a felso feszitot ? 

hat dehonnem. 

Előzmény: kolcsar (133660)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133664

lehet a kaja fogy el , azt nincs mi fujja a turbot. 

 

ha nem jo a nyomas, arra tuti van hibakod. 

talan azzal kellene kezdeni. 

Előzmény: Törölt nick (133659)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133663

 kiegyenlítő tartályból ömlik ki a víz "" 

 

hengerfejes. 

Előzmény: matopityu25 (133658)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133662

Papa. 

 

ez nem feszito. 

ez vez.tengely allito. 

Előzmény: kolcsar (133652)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133661

gondolom azért mert egyszer össze , egyszer pedig szét állítja a tengelyeket egymástól

Előzmény: kolcsar (133660)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133660

Nem vagyok BMW fann eléggé utálom őket:))

De elég sok tipusba használja ezt a két tengelyt külön lánc hajtja,E38 728i-be is,és ott csak felfelé van feszitő,alul csak vezető van.

Nekem az ami nem tetszik alul-felül kifelé feszitik a láncot!

Előzmény: Quattroman (133657)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133659

Sziasztok!

 

Van egy BMW 530d 3.0 literes motorral. Nagyobb sebességnél egyre kisebb a turbónyomás (kívánt 2300mbar helyett van kb 2000mbar), alacsonyabb sebességnél jó a nyomás is és megy is az autó, de fölötte elmegy az ereje is. Turbó szinte új rajta, intercooler jó, vákkumcsöveket ellenőriztük. Most fogjuk a turbónyomásszabályzó mágnesszelepet cserélni, más ötletünk már nincs. A turbó geoját állóhelyben gázadásra azonnal kinyissa, elengedi a kipufogófüstöt, a turbónyomás csöveket fel sem fújja.

matopityu25 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133658

Sziasztok. Ismerősöm Fiat Punto-ja egyszer csak megállt és most már be se indul. Haza lett vontatva,na most nagy nehezen beindul de abban a pillanatba a kiegyenlítő tartályból ömlik ki a víz illetve a kipufogó is nagyon füstöl kékes,fehéres büdös füst jön ki belőle. Hengerfejes lenne az autó? Ezt magyarázza a nehéz indulás?

Quattroman Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133657

mert a nyúlt láncszemeknél már a harmadik-negyedik sem találna be a fogak közé...

Előzmény: kolcsar (133652)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133656

Járó motornál ne húzd le a gyújtókábelt vagy a trafót, mert esetleg tönkreteszed a trafókat.

Ellenőrizd le a kábeleket úgy ahogy előbb írtam. Ha valami gyanús írd meg, vagy tegyél fel fotót.

Persze ha van csere kábeled az a legegyszerűbb.

Ha a gyújtás rendben van akkor jöhet a többi, de abba nem szólok bele.

Előzmény: Péter Kocsis (133654)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133655

köszönöm 

akkor maradt a bontás.

én is onnan hallottam a zakatolást, csak ez egy SCUDO-ban van és nem egyszerű hozzáférni.

Előzmény: omada (133650)
Péter Kocsis Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133654

A kábeleket lehúztam, akkor már alig döcögött a motor, valószínűleg csak 2 henger ment.

Ez volt mindkét kábelnél, vagyis fulladozás...

Lehet hogy kicserélem a két kábelt is akkor. Hátha segít.

Előzmény: Törölt nick (133653)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133653

Úgy gondolom hogy itt két hengeren direkt trafó van, a másik két henger pedig ezekről gyújtókábelen kapja a nagyfeszt.

Ha így van akkor a kábeleket is le kell ellenőrizni.

Gyakoribb hibák:

- Rosszul van csatlakoztatva a kábel.

- Elektromosan szakadt kábel (végtelen vagy több száz kOhm ellenállás)

- Repedezett, kidörzsölődött, esetleg nyest által megrágott kábel.

- Leszakadt, oxidált saru.

- Elöregedett, repedezett esetleg leszakadt zárógumi a gyertya felől. (ez a trafóra is igaz)

Ha esetleg minden hengeren külön trafó van akkor passz. Szerintem 1999-ben még nem volt ilyen változat.

Előzmény: Péter Kocsis (133651)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133652

Ezt a lánc feszitéses megoldást nem tudom a mai napig megemészteni,milyen logika alapján csinálták?

Kezdeti időbe sok 1.8-as AUDI motornál volt,hogy nyúlás,feszitő kopás miatt átugrott,és olyankor szarrá ment a hengerfej. Miért nem lehet kivülről rányomni minél nagyobb felületen kapaszkodjon mint a szijaknál?

Előzmény: omada (133650)
Péter Kocsis Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133651

Sziasztok!

Van nekem egy '99 es Ford Galaxy 2.3 benzines autóm. Olyan gondom van vele hogy nem megy az egyik hengerem...

Gyertyára  gondoltam, kicseréltem mind a 4 et. Hiba megmaradt.

Aztán vettem bele egy új gyújtótrafót, de bármelyik régi helyére tettem be, a motor így is csak 3 hengerrel megy.

Ha elviszem valahova , esetleg hibakódot tudnak belőle kiolvasni?

Fontos lenne a megoldás, mivel 4 kisgyermekünk van a feleségemmel és sokszor van szükség a kocsinkra.

 

Segítségeteket előre is megköszönöm!

omada Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133650

Előzmény: omada (133649)
omada Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133649

Vezértengelyt lánc hajtja, az szokott zörögni.  Nem egyet kellett már cserélnem.

Előzmény: w.lacika (133643)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.06 0 0 133648

az 1,6-nak is láncos az olajpumpája?

lent volt a karter alja de arra rá se néztünk-)

Előzmény: novothauto (133645)
cam aro Creative Commons License 2014.06.06 0 0 133647

 vezerles felol,  hatul remlik a vanos szelepe. /keverhetem / 

ha ott van, probald meg ganyezni azt eloszor. 

 

 

Előzmény: w.lacika (133646)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.06 0 0 133646

az első kis szelepfedelet levettem ,és ott benézve 15himba látszik..

sajnos ebből szívás lesz számomra,mert nem volt beütemezve.

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=111543709&t=9110026

 

ettől tartok most,hogy így olvasgatok.

Előzmény: novothauto (133645)
novothauto Creative Commons License 2014.06.06 0 0 133645

Nem tudom, a himba se nagyon szokott lefordulni.

 

Szerintem szedd szét és kiderül :)

 

 

Előzmény: w.lacika (133643)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.06 0 0 133644

"9HU 1.6hdi 66kw"

a hdi az cr diesel.-)

de igen peugeot motor..

 

Előzmény: -peter (133642)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.06 0 0 133643

és mi adhat még ilyen zakatolós ,zörgő hangot ?

még nem szedtem szét,csak hátha te tudod mihez nyúljak..

 

Előzmény: novothauto (133641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!