Van-e valakinek ötlete az alábbi hibára, az autó egy Punto 1.8 HGT.
Ha kb 1 órát, vagy ennél hosszabb távot megyek szakadó esőben országúton, vagy pályán (ez fontos, mert városban nem csinálja), akkor egyszer csak magától beindul a vészvillogó. Hallod a relé kattogását, ha megállsz látod hogy villog, de ugyanakkor a műszerfali visszajelző nem villog. Ha leállok és várok, akkor abbamarad, elinduás után rövid idő múlva újrakezdi.
Én valami beázást gyanítok, de ugyebár a vészvillogó biztosítéka a műszerfal alatt belül van és nem a motortérben. Illetve nem értem hogy miért csak országúti tempónál csinálja és városban miért nem.
Sziasztok Lenne egy kérdésem ha valaki tudna segíteni benne azt megköszöném. Van egy fiat punto I -em ojan problémám van az autóval hogy menet közben olyat produkál mintha nem kapna elég üzemanyagot. Az üzemanyag szivatyu rendben a szürü is a gyertyák is van valakinek ötlete ??
nálam hétvégén a hóvihar is, zalában, kicsipunto pedig tette a dolgát, és zokszó nélkül hazavitt. jó kocsi ez. :)
viszont újabb hisztit kezdett el -- igaz, már egy ideje, de csak nemrég kezdtem összerakni a dolgot.
van egy olyan furcsasága, hogy néha -- amikor már rajta van a gyújtás, vagy jár is a motor, a műszerfal mögül éktelen, és változó tempójú (de egyenletes) kattogást hallok, olyan, mintha egy relé kapcsolna ki-be. nem a motortér, hanem, amikor legutóbb csinált ilyet, megfigyeltem, hogy leginkább a szélvédő alatti műanyag rács mögül jön a hang. ott az ablaktörlő-motor van, nem?
teljesen függetlennek tűnik minden tényezőtől, hogy mikor csinál ilyet, és általában max fél perc után abbahagyja.
a másik, ezt nemrég vettem észre, az ablaktörlőnek a legritkábban törlő módja (a csepergő esőhöz) néha elfelejti, hogy azért néha törölnie kéne. ha elfelejti, akkor úgy marad, mintha ki lenne kapcsolva, egész addig, amíg át nem rakom rendes törlésbe, aztán ha visszarakom, megint jó, egy ideig. aztán megint elfelejti.
gondolom, a kettő valahogy összefügg. mi lehet a gond, cseréljek ablaktörlő-motort (minek? az jónak tűnik, a ritka módon kívül pöpec az egész), vagy valami az elektronikában szállt el (gondolom)?
Szerintem nem tudod belerakni a 72-est már. Az túl nagy. Ha meg nézel nagyobb tálcát, akkor az csak (meglátásom szerint) a Punto II 1.9JTD-ét tudnád belerakni faragás nélkül.......... talán. De meg fogod oldani ezt a problémát, BIZTOS VAGYOK BENNE. :-D
ahá, köszi, így már sejtem a cuccok helyét. várok egy kicsit szárazabb időt, és megnézem, mi a helyzet (a tűcsapágyat tutira cserélni kell, de a szilenteket még megnézem).