Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133703

"ami logokat ha betesz sok kérdező milyen száma van? 312-409 ezek nem fognak akkor se venni hivatalost,"

 

Ácsi, nem róluk volt szó! Akik ezeket 5-8€-s vackokat veszik, sosem fognak eredetit venni, akármilyen olcsó is lenne.

 Amúgy rájuk is gondolt a Ross-Tech, van 100$-os VCDS verzió is.

Előzmény: kolcsar (133702)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133702

Igazad van:))

De most nem az a lényeg,hanem nézd meg ami logokat ha betesz sok kérdező milyen száma van? 312-409 ezek nem fognak akkor se venni hivatalost,családba van 1-3 kocsi arra nem vesz,de szerelőre nem akar költeni,vagy elég sok helyen átverték már és azt nem szeretné.Most nem a márka szervizeket akarom kihozni,de hozzám is nagyon sok olyan kerül akit már lehúztak,és kicserélnek olyan alaktrészeket aminek semi baja.Most van egy nagyon durva Chevrolet Aveo 1.4-es 2008-as,alapjárat mikor elengedi a gázpedált 3-5 másodpercig olyan 1200-1300-on marad mielött alapra vissza állna. Márka szervizbe közölték vele alapjárat álitó motort kell cserélni rajta,vigye be megcsinálják.Vannak sokan akik megveszik a fulos kocsikat,de arra nem gondolnak fent is kéne tartani,és arra költeni kell időnként,addig húzák mig egyik tönkre teszi a másik alkatrészt,és akkor van a hiszti milyen sokba kerül,de vannak a fillér b'''k akik házilag akarnak gányolni,és veszik a klónokat.Jövő héten hozzák az Aveót kiváncsi vagyok tényleg mi a baja.

Előzmény: 409 (133701)
409 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133701

"a VCDS 170 ezer"

 

 Mármint a magyar verzió, most akciósan!!!! Akció nélkül talán a világ legdrágább VCDS verziója.

Ha mondjuk annyiba kerülne, mint a cseh verzió, (hogy ne az amerikairól beszéljünk) szerintem sokkal többet el tudnának adni belőle......

Előzmény: kolcsar (133699)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133700

Mi lenne az elég olcsó??:)))

 

pl kicsivel a klónok ára felett (10-20%) ebben az esetben legalább 90% klónvásárló az eredetit venné..

Előzmény: kolcsar (133699)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133699

Mi lenne az elég olcsó??:)))

 

Most az Op-Com 190 ezer,a VCDS 170 ezer,a Vaterán meg más hirdetőkön 12-19 ezer között árulják.

Vagy ott van az Autocom 45 ezerért.

Igaz hogy sok funkció nem elérhető azt irják ki,de sokan megveszik.Nálam is volt olyan Opel amihez a tulaj vett a Vaterán kábelt,meg átalakitót,és nem müködött,azt hite az átalakitó kábel a rossz mikor látta ahogy az én programom megnyilik megszólalt az övé is igy néz ki.Az enyim gond nélkül működött,még az átalakitó kábelét is kipróbáltuk az is jó volt.Vagy a csatoló,vagy a szoftver nem volt jó az övé.

Előzmény: Quattroman (133698)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133698

ha elég olcsó lenne akkor nem volna létjogosultsága a klónoknak, és sokkal többen vennék őket pl olyanok is akik az origit nem tudnak megfizetni, klónt pedig nem akarnak venni

Előzmény: kolcsar (133696)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133697

Még egy adalék,mikor volt a Kandón az első AUTOCOM bemutató,soros-párhuzamos diagnosztikája mindenkinek csurgott a nyála milyen nagy szó az egész,most ott tartanak megszünteték a párhuzamos diagnosztikai csatolók fejlesztését.

Előzmény: kolcsar (133696)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133696

Egyszer egy tanfolyamon rákérdeztem miért ilyen drágák a diagnosztikai programok,egyik nagy képviselet bemutatóján.

Az volt a válasz mert sok a kinai clón,és valakinek kikell fizetni a fejlesztést,más nincs csak akik kényszerből veszik meg a hivatalost azokkal fizetetik ki.

Erre megkérdeztem ha nem lenne kinai klón akkor olcsób lenne? Az volt a válasz nem biztos,mert akkor esetleg még drágáb lenne mert ha dolgozni akarsz kénytelen vagy megvenni!

Ha megnézed követed éveken keresztül,mindig van amelyik elkezd hirtelen fejleszteni 1-2 évig aztán csak csöpögtet valamit,mikor sokan rájönnek nem veszik,inkább másikat vesznek ami jobban van fejlesztve abba az idöbe,akkor megint jön egy fellángoló idöszak.Egy idöbe kezdett a KTS lebutulni,jobb volt nála a Texa,ACTIA,aztán ezek kezdtek lebutulni,most megint a KTS húzott bele jobban!

 

 

Előzmény: cam aro (133685)
gabi1.78 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133695

Köszi szépen előre is! 

Előzmény: 409 (133694)
409 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133694

Ha nem feledem, kedden megnézem, mit mond rá a ford katalógus.

Előzmény: gabi1.78 (133693)
gabi1.78 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133693

3M5R-7F096-YF a váltó kódja. Akkor ez Ford váltó lesz. 

409 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133692

Attól függ miben van. Ha 3M5R a kódja, akkor ford váltó.

Előzmény: Quattroman (133688)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133691

Hozzá való "jármű"

Előzmény: Quattroman (133690)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133690
mica-r Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133689

Azt hittem hogy csak nekünk drágák. Megnyugodtam hogy nem így van...

Előzmény: cam aro (133685)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133688

ezek nem Renault váltók?

Előzmény: gabi1.78 (133686)
409 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133687

Gyanítom, hogy ez csak a komplett házzal együtt lesz gyáriban is.

Előzmény: gabi1.78 (133686)
gabi1.78 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133686

 

Szia! 

 

Azt tudom, hogy nem lesz ilyen után gyártva, csak gyári alkatrészként rendelhető. Kicsi eséllyel, de reménykedem abban, hátha van valakinek esetleg bontva. 

Előzmény: cam aro (133682)
cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133685

azzal nincs is baj. 

csak mar igy is mocskos mod dragak ezek a szoftverek/ up to date-k/ 

abbol meg baj lesz. 

(EOBD valahol.. nem errol szol ) 

 

Előzmény: mica-r (133684)
mica-r Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133684

Lassan mindenhol ez lesz a módi. Nehezítik a hekkelést.

Előzmény: cam aro (133683)
cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133683

ma hozott a postas egy ugymond usb sticket. 

legal delphi ezentul csak azon keresztul muxik. 

(monnyuk offline klont hogy azonosit,arrol  gozom sincs. )

 

csak szolok. 

cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133682

olyan cuccot nem fogsz talalni utangyartottban. 

tehat a legegyszerubb elballagni a helyi volvo markakereskedeshez. 

Előzmény: gabi1.78 (133680)
gabi1.78 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133681

gabi1.78 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133680

Sziasztok! 

Sziasztok! 

 

Érkezett hozzám egy 2005 évjáratú 1.6- os dízel Volvo amelynek a váltóját hegesztették, de aki előttem szétszedte az külföldre ment dolgozni. 

A váltóból viszont hiányzik egy alkatrész ami a hátrameneti fogaskereket rögzíti a váltóházban a tengelyen. Lenne valakinek összeszerelési és alkatrészrajza erről a váltóról vagy esetleg ilyen alkatrésze? :) Csatolom a fényképet az alkatrész helyéről.

Előre is köszönet! 

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133679

Menet közben megy fel 1.2 barra, nem állóhelyben.

 

Teszek fel képeket padlógázon grafikonokról.

 

mica-r Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133678

Ha álló helyben megy fel a turbónyomás a max értékre, akkor baj lesz az állítgatásból...

Előzmény: Törölt nick (133676)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133677

" 1.2 barra, pont annyi amennyit kér a motorvezérlő..."..  akkor mi lehet még?"" 

 

nem az volt a kerdes, hogy miert nincs turbo nyomas ? 

 

 

Előzmény: Törölt nick (133676)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133676

Próbáltunk állítani a turbó rudazaton, így felmegy a nyomás 1.2 barra, pont annyi amennyit kér a motorvezérlő. A rail nyomás padlógázon 1300 bar körül volt, befecskendezési mennyiség 60mm3. Ha megvan a nyomás és a befecskendezési mennyiség annyi amennyinek lennie kell, akkor mi lehet még?

409 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133675

"Maximum kifújhat valahol, de nem látni."

 

Ha kifúj, akkor az alacsony MAP-hoz magas MAF társul.

Előzmény: Törölt nick (133667)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133674

egykutya. 

az osszes dizel pillangoja szar a vw groupnak. 

 

nem csak egr, de fojtoszelep is.

vakumosba dobok szakadnak. elektromosba fogaskerekek tornek. 

 

nem problem, rutin :) 

csak ezekutan nem ertem miert akartak az egr bypasst csereltetni markaszervizben. 

(kocsi hatuljaban  az osszes uj cucca, csovek, tomitesek, egr huto ) 

 

Előzmény: Quattroman (133670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!