De most nem az a lényeg,hanem nézd meg ami logokat ha betesz sok kérdező milyen száma van? 312-409 ezek nem fognak akkor se venni hivatalost,családba van 1-3 kocsi arra nem vesz,de szerelőre nem akar költeni,vagy elég sok helyen átverték már és azt nem szeretné.Most nem a márka szervizeket akarom kihozni,de hozzám is nagyon sok olyan kerül akit már lehúztak,és kicserélnek olyan alaktrészeket aminek semi baja.Most van egy nagyon durva Chevrolet Aveo 1.4-es 2008-as,alapjárat mikor elengedi a gázpedált 3-5 másodpercig olyan 1200-1300-on marad mielött alapra vissza állna. Márka szervizbe közölték vele alapjárat álitó motort kell cserélni rajta,vigye be megcsinálják.Vannak sokan akik megveszik a fulos kocsikat,de arra nem gondolnak fent is kéne tartani,és arra költeni kell időnként,addig húzák mig egyik tönkre teszi a másik alkatrészt,és akkor van a hiszti milyen sokba kerül,de vannak a fillér b'''k akik házilag akarnak gányolni,és veszik a klónokat.Jövő héten hozzák az Aveót kiváncsi vagyok tényleg mi a baja.
Most az Op-Com 190 ezer,a VCDS 170 ezer,a Vaterán meg más hirdetőkön 12-19 ezer között árulják.
Vagy ott van az Autocom 45 ezerért.
Igaz hogy sok funkció nem elérhető azt irják ki,de sokan megveszik.Nálam is volt olyan Opel amihez a tulaj vett a Vaterán kábelt,meg átalakitót,és nem müködött,azt hite az átalakitó kábel a rossz mikor látta ahogy az én programom megnyilik megszólalt az övé is igy néz ki.Az enyim gond nélkül működött,még az átalakitó kábelét is kipróbáltuk az is jó volt.Vagy a csatoló,vagy a szoftver nem volt jó az övé.
ha elég olcsó lenne akkor nem volna létjogosultsága a klónoknak, és sokkal többen vennék őket pl olyanok is akik az origit nem tudnak megfizetni, klónt pedig nem akarnak venni
Még egy adalék,mikor volt a Kandón az első AUTOCOM bemutató,soros-párhuzamos diagnosztikája mindenkinek csurgott a nyála milyen nagy szó az egész,most ott tartanak megszünteték a párhuzamos diagnosztikai csatolók fejlesztését.
Egyszer egy tanfolyamon rákérdeztem miért ilyen drágák a diagnosztikai programok,egyik nagy képviselet bemutatóján.
Az volt a válasz mert sok a kinai clón,és valakinek kikell fizetni a fejlesztést,más nincs csak akik kényszerből veszik meg a hivatalost azokkal fizetetik ki.
Erre megkérdeztem ha nem lenne kinai klón akkor olcsób lenne? Az volt a válasz nem biztos,mert akkor esetleg még drágáb lenne mert ha dolgozni akarsz kénytelen vagy megvenni!
Ha megnézed követed éveken keresztül,mindig van amelyik elkezd hirtelen fejleszteni 1-2 évig aztán csak csöpögtet valamit,mikor sokan rájönnek nem veszik,inkább másikat vesznek ami jobban van fejlesztve abba az idöbe,akkor megint jön egy fellángoló idöszak.Egy idöbe kezdett a KTS lebutulni,jobb volt nála a Texa,ACTIA,aztán ezek kezdtek lebutulni,most megint a KTS húzott bele jobban!
Azt tudom, hogy nem lesz ilyen után gyártva, csak gyári alkatrészként rendelhető. Kicsi eséllyel, de reménykedem abban, hátha van valakinek esetleg bontva.
Érkezett hozzám egy 2005 évjáratú 1.6- os dízel Volvo amelynek a váltóját hegesztették, de aki előttem szétszedte az külföldre ment dolgozni.
A váltóból viszont hiányzik egy alkatrész ami a hátrameneti fogaskereket rögzíti a váltóházban a tengelyen. Lenne valakinek összeszerelési és alkatrészrajza erről a váltóról vagy esetleg ilyen alkatrésze? :) Csatolom a fényképet az alkatrész helyéről.
Próbáltunk állítani a turbó rudazaton, így felmegy a nyomás 1.2 barra, pont annyi amennyit kér a motorvezérlő. A rail nyomás padlógázon 1300 bar körül volt, befecskendezési mennyiség 60mm3. Ha megvan a nyomás és a befecskendezési mennyiség annyi amennyinek lennie kell, akkor mi lehet még?