Eléggé esélytelen, de mindent meg lehet próbálni - inkább, mint lekapni a hengerfejet; azt ráérsz akkor is, ha minden becsődöl. Kezdetnek pár napra áztasd be az izzítófészket fékolajba, hátha feloldja a trutyi egy részét, és valahogy sikerül kiműteni.
Köszönöm szépen! Ma kicseréltem a gyári szűrőket. Hát megizzasztott rendesen mert a gázolajszűrőnél lelevegősödött. Előkerült már minden, de végül egy fecskendő segitségével sikerült beinditanom, aztán lelégtelenedett. Kemény volt. Szerettem volna izzitógyertyákat is cserélni, kettőt szépen kioperáltam, de kettőt már valaki beleszakitott.........ezazz.... Csak a csavar feje forog de a tő az benne van. Esetleg ezt hengerfej leszedés nélkül ki lehet valahogy venni? Gondoltam itt olyanra, hogy óvatosan megfúrni és beszakadt csavarkiszedővel, ami ellenmenetes, valahogy kijátszani. Ez járható út lehet esetleg, vagy esélytelen?
Valaki írta régebben, hogy a magyarországon forgalomba helyezett vitokba (az enyémbe is) beépítettek egy előszűrést. (talán ismerték a magyar viszonyokat)
Nekem egyszer okozott gondot: falslevegő került a rendszerbe, és megállt a vas. Kapott egy kézipumpát, javítva lett a tömítés, és így már semmi baj vele.
Nálad lehet, hogy valaki járt az öntevékeny szakkörbe... mert nem Chrysler cuccot raknak Mercedesnél, az szinte biztos.
Sziasztok. Nemrég lettem vito tulaj. Szokásos olaj és szűrő cseréknél tartok. 112CDI-m van. Olyan kérdésem lenne, hogy én két gázolaj szűrőt találtam az autóban. Az egyik a gyári, ide MANN filtert vettem, a másik a váltó felett van. Gyárinak nézem de cryshler voyager szűrőnek hozza a katalógus a szűrőt. Ez mi lehet benne, tudja esetleg valaki? Jelenleg ki van kötve a körből, de szeretném visszakötni, csak nem értem miért van benne kettő. Tudnátok segiteni ezzel kapcsolatban?
Kérdésem lenne felétek:
Vito 110cdi motor helyett a W210-es cdi-je (csak a blokk) beépíthető?
OM611 mindkettő ugye, csak a második 3 szám nem stimmel.
Valaki szerint igen, más meg azt mondja, hogy egy tartó nincs a W210-esén rajta, ezért nem.
Köszönöm a válaszokat!
Ui.: roma testvírek jól beszopattal a Vitoval... 500km után beállt a motor...
Jogos a kérdés, hogy miért vettem meg, ha láttam, hogy ki árulja, válaszom:
Beültem, szerelmes lettem. 10 éve akartam Vitot venni, most jött el az ideje...de jól belenyúltam...
Sziasztok . Nem tudja véletlenül valaki a Csomádon van egy műhely ahol adagolót meg porlasztó csúcsot javítanak és annak az elérhetősége kellene . Köszi
A kérdésből itélve inkább menj moziba, az autót meg bízd szerelőre. Így talán nem kell levenni a hengerfejet, mert beleszakítod az izzítógyertyát...
Egyébként nem nehéz megtalálni. Különös ismertetőjele, hogy négy egyforma van belőle, nincs a tetején sem vas, sem gumicső, és mindre jó vastag drót megy, amelyek egy helyről jönnek.
Izzitas es inditas utan az izzito visszajelzo lampa elalszik, majd kis ido mulva ujra kigyullad. Nemsokara utana megint elelszik es ugy is marad a legkozelebbi inditasig.
Tudja valaki mi lehet a baj, illetve hogyan lehet megszuntetni?
Vito 110D 98-as évjárat keresek váltógombot (a műanyag vackot szeretném lecserélni szoknyásra) illetve szélvédő leszorító léceket. Tud valaki segíteni?
Mai újabb fejtörő az autómtól: W 638 ban az idő/km kijelző nem megy. Minden biztosíték jó ( mindhárom helyen megnéztem), mutatók, visszajelző lámpák működnek.
Meg tudná mondani valaki, hogy az óracsoport panelen külön csatlakozója van és simán kontakthiba ?! Más tapasztalat, ötlet?
szia ... tudok segíteni .. nekem ép bontódik több más alkatrészem is van .. jelenleg egyben. mond neked mit ér mi kel még ám egyben is viheted .. helyet foglal ..
Hááát, a kettő valóban nem ugyanaz: húzol, vagy húznak... :-))
Bátran vontathatsz vele, semmi baja nem lesz - persze, ha a hűtés, kapcsolási szekvenciák egyébként rendben vannak.
Biztosan meg fog sülni, ha olyan okosságokra hallgatsz, hogy a váltóban "életfogytig" olaj van, és nem kell ellenőrizni, cserélni. Valóban életfogytos az olaj, ha a tervezett élettartamot (cirka 150 eKm) nézzük. Ha százezrenként lecseréled (gyárira), akkor örök élet. A szűrőt is le kellene cserélni, de az elég nagy macera (innen csókoltatom a tervezőt). Az enyémben is up220 ekm van, cserélve az olaj, (szűrő nem) hibátlan. Kapott már mindent, trélert, lakót, és bírja.