Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.01 0 0 7000

Eléggé esélytelen, de mindent meg lehet próbálni - inkább, mint lekapni a hengerfejet; azt ráérsz akkor is, ha minden becsődöl. Kezdetnek pár napra áztasd be az izzítófészket fékolajba, hátha feloldja a trutyi egy részét, és valahogy sikerül kiműteni.

Előzmény: doncsopapa (6999)
doncsopapa Creative Commons License 2016.04.30 0 0 6999

Köszönöm szépen! Ma kicseréltem a gyári szűrőket. Hát megizzasztott rendesen mert a gázolajszűrőnél lelevegősödött. Előkerült már minden, de végül egy fecskendő segitségével sikerült beinditanom, aztán lelégtelenedett. Kemény volt. Szerettem volna izzitógyertyákat is cserélni, kettőt szépen kioperáltam, de kettőt már valaki beleszakitott.........ezazz.... Csak a csavar feje forog de a tő az benne van. Esetleg ezt hengerfej leszedés nélkül ki lehet valahogy venni? Gondoltam itt olyanra, hogy óvatosan megfúrni és beszakadt csavarkiszedővel, ami ellenmenetes, valahogy kijátszani. Ez járható út lehet esetleg, vagy esélytelen?

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6995)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.30 0 0 6998

Van itt donor dögivel :-))

Automata? 

Előzmény: Schaffer Attila (6997)
Schaffer Attila Creative Commons License 2016.04.30 0 0 6997

Hali, vettem egy 112cdi-t ma, abból megy át a motor :(

 

Úgyhogy bontott alkatrész lesz ;)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6996)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.30 0 0 6996

Szerintem nézd meg. A leírtak alapján van egy  beépíteni szándékozott  210- es motor, ami jó, és van egy rossz vito motorod...

Előzmény: Schaffer Attila (6993)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.30 0 0 6995

Valaki írta régebben, hogy a magyarországon forgalomba helyezett vitokba (az enyémbe is) beépítettek egy előszűrést. (talán ismerték a magyar viszonyokat)

Nekem egyszer okozott gondot: falslevegő került a rendszerbe, és megállt a vas. Kapott egy kézipumpát, javítva lett a tömítés, és így már semmi baj vele.

Nálad lehet, hogy valaki járt az öntevékeny szakkörbe... mert nem Chrysler cuccot raknak Mercedesnél, az szinte biztos.

Előzmény: doncsopapa (6994)
doncsopapa Creative Commons License 2016.04.29 0 0 6994

Sziasztok. Nemrég lettem vito tulaj. Szokásos olaj és szűrő cseréknél tartok. 112CDI-m van. Olyan kérdésem lenne, hogy én két gázolaj szűrőt találtam az autóban. Az egyik a gyári, ide MANN filtert vettem, a másik a váltó felett van. Gyárinak nézem de cryshler voyager szűrőnek hozza a katalógus a szűrőt. Ez mi lehet benne, tudja esetleg valaki? Jelenleg ki van kötve a körből, de szeretném visszakötni, csak nem értem miért van benne kettő. Tudnátok segiteni ezzel kapcsolatban?

Schaffer Attila Creative Commons License 2016.04.28 0 0 6993
Üdv Szakik!

Kérdésem lenne felétek:
Vito 110cdi motor helyett a W210-es cdi-je (csak a blokk) beépíthető?
OM611 mindkettő ugye, csak a második 3 szám nem stimmel.
Valaki szerint igen, más meg azt mondja, hogy egy tartó nincs a W210-esén rajta, ezért nem.

Köszönöm a válaszokat!

Ui.: roma testvírek jól beszopattal a Vitoval... 500km után beállt a motor...

Jogos a kérdés, hogy miért vettem meg, ha láttam, hogy ki árulja, válaszom:
Beültem, szerelmes lettem. 10 éve akartam Vitot venni, most jött el az ideje...de jól belenyúltam...
izoli967 Creative Commons License 2016.04.27 0 0 6992

Sziasztok . Nem tudja véletlenül valaki a Csomádon van egy műhely ahol adagolót meg porlasztó csúcsot javítanak és annak az elérhetősége kellene . Köszi 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.24 0 0 6991

Óvatosan, ha megszorul, többször nyomd vissza, mozgasd, minthogy erőből tépd ki...

Előzmény: toth9999 (6990)
toth9999 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 6990

Csak biztosra akarok menni.

KIA-ban mar csereletem minden gond nelkul csak annak az autonak az ara tizedebe kerult a mostaninank. :)

Azert koszonom. Megprobalom kicserelni oket.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6989)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.23 0 0 6989

A kérdésből itélve inkább menj  moziba, az autót meg bízd szerelőre. Így talán nem kell levenni a hengerfejet, mert beleszakítod az izzítógyertyát...

Egyébként nem nehéz megtalálni. Különös ismertetőjele, hogy négy egyforma van belőle, nincs a tetején sem vas, sem gumicső, és mindre jó vastag drót megy, amelyek egy helyről jönnek.

Előzmény: toth9999 (6988)
toth9999 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 6988

Nehez megtalalni oket a motor terben?
Illetve kell valami specialis kulcs, konnyen hozzaferheto?

Honnan tudom melyik nem mukodik illetve amelyik mukodik az eleg jo-e ahhoz hogy ne csereljem?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6987)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.22 0 0 6987

Ki kell cserélni a rossz izzítógyertyá(ka)t, és megszűnik a hibajelzés.

Előzmény: toth9999 (6986)
toth9999 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 6986

Egy 2004-es 115 CDI Vitom (automata) van.

Izzitas es inditas utan az izzito visszajelzo lampa elalszik, majd kis ido mulva ujra kigyullad. Nemsokara utana megint elelszik es ugy is marad a legkozelebbi inditasig.

Tudja valaki mi lehet a baj, illetve hogyan lehet megszuntetni?

phoenix Creative Commons License 2016.04.20 0 0 6985

2006 W630 115 CDI-m van. Sem világít a tompított, sem a távolsági fényszóróm nem világít egy oldalon sem. A ködlámpa és a helyzetjelző működik.

 

Hol találom a  fényszórók biztosítékait?

 

Köszönöm!

staticx Creative Commons License 2016.04.19 0 0 6984

Sziasztok.

Vito 110D 98-as évjárat keresek váltógombot (a műanyag vackot szeretném lecserélni szoknyásra) illetve szélvédő leszorító léceket. Tud valaki segíteni?

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.19 0 0 6983

Szivesen. Mostmár legalább adott a csapásirány, van merre elindulni. :-)

Előzmény: Bennelux (6982)
Bennelux Creative Commons License 2016.04.19 0 0 6982

Szia!

 

 

Köszönöm, megnéztem...

Hát nem gondoltam volna, hogy fénytöltéssel megy a kütyü, mert ahogy rávilágítottam 1 zseblámpával, életre kelt a kijelző.

:):):):)

 

Igaz csak 2 napig, tehát izzó, rosszabb esetben csatlakozó kontakt hiba.

Az, hogy izzós háttér világítású digit kijelző is létezett valaha az teljesen kiesett....

 

Még egyszer köszönöm!

 

Üdv

 

Bennelux

 

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6981)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.04.15 0 0 6981

Világítsd meg oldalról, zseblámpával. Ha mégis működik, akkor kiégett a háttérvilágítás...

Előzmény: Bennelux (6980)
Bennelux Creative Commons License 2016.04.15 0 0 6980

Sziasztok!

 

Mai újabb fejtörő az autómtól: W 638 ban az idő/km kijelző nem megy. Minden biztosíték jó ( mindhárom helyen megnéztem), mutatók, visszajelző lámpák működnek.

 

Meg tudná mondani valaki, hogy az óracsoport panelen külön csatlakozója van és simán kontakthiba ?! Más tapasztalat, ötlet?

 

Köszönettel

 

Bennelux

Bennelux Creative Commons License 2016.04.15 0 0 6979

Szia!  Köszönöm, a kimosást pótlom.

 

Üdv

Bennelux

 

Előzmény: kékled (6960)
László Dezsö Creative Commons License 2016.04.12 0 0 6978

szia ... tudok segíteni .. nekem  ép bontódik több más alkatrészem is van .. jelenleg egyben. mond neked mit ér  mi kel még ám egyben is viheted  .. helyet foglal .. 

Előzmény: VT motor (6975)
kékled Creative Commons License 2016.04.06 0 0 6977

Sziasztok. 

Eladó, felújítandó Gyári felni.

8,5x18. et 44

Gumik talán 1 szezonosak. és öregek.

ir ár 80e ft

Bp

Írj email t ha érdekel

VT motor Creative Commons License 2016.03.30 0 0 6976

Szóval ez az. 06 harminc 375 5775

VT motor Creative Commons License 2016.03.30 0 0 6975

Sziasztok! Tudna valaki segíteni? V230-as (benzin)hoz keresek motorvezérlő elektronikát. 026 545 70 32. Ezt keresem.

köszi.

Taki a Gregorio Creative Commons License 2016.03.29 0 0 6974

Nagyon jó hír, köszönöm.

Nem volt még dolgom Vianóval

két éve használom még csak ezt, céges autó.

Most lett felújítva teljesen a váltó-kuplunk közel

fél millióért mert víz jutott a váltóba és tervben van, hogy lehet így kivásárolom

hamár tudom az életét és ráadásul gyakorlatilag új váltó van alatta.

Családi autó mellett főleg vontatásra szeretném használni.

Egy VW-s ismerősöm riogatott hogy meg fog sülni a váltó, mert már volt dolga egy emiatt megsült Passat tiptronic váltóval.

De ezekszerint annál ez jóval strapabírób ha jól gondolom...

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.27 0 0 6973

Sőt, most nézem, hogy viano, nem 638. Az meg aztán pláne bírja. :-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6972)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.27 0 0 6972

Hááát, a kettő valóban nem ugyanaz: húzol, vagy húznak... :-))

 

Bátran vontathatsz vele, semmi baja nem lesz - persze, ha a hűtés, kapcsolási szekvenciák egyébként rendben vannak.

Biztosan meg fog sülni, ha olyan okosságokra hallgatsz, hogy a váltóban "életfogytig" olaj van, és nem kell ellenőrizni, cserélni. Valóban életfogytos az olaj, ha a tervezett élettartamot (cirka 150 eKm) nézzük. Ha százezrenként lecseréled (gyárira), akkor örök élet. A szűrőt is le kellene cserélni, de az elég nagy macera (innen csókoltatom a tervezőt). Az enyémben is up220 ekm van, cserélve az olaj, (szűrő nem) hibátlan. Kapott már mindent, trélert, lakót, és bírja.

Előzmény: Taki a Gregorio (6971)
Taki a Gregorio Creative Commons License 2016.03.27 0 0 6971

Uhhhhh.... Bocsánat rosszul fogalmaztam... :-)

Vontatni szeretnék vele.

Forgalmi szerint 2200kilót vontathat.

Annyit szeretnék is.

Hosszú távokon.

 

Birja az autómata váltó?

Ilyeszgettek már olyannal hogy megsül a váltó tőle egy idő mulva...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!