Üdv! CNg-s és sima benzines kartárstól kérek segítséget. Kivettem az ültetőrugókat, de előre újakat rakva kicsit bipoweres lett, nekem magasnak tűnik. Mérne nekem valaki talaj sárvédő közepe távolságot mindkét variánsnál a viszonyítás miatt? Ma délutánig kellene. Előre is kösz.
A kilométeróra "bukósisakját" én lefestettem egy korábbi színnel egyezőre kikevert festékkel; a ragacsos műanyag jó részét előzetesen nitrohigítóval leszedtem az alap műanyagról, de mivel ez a ragacs szinte "vég nélkül jött", egy idő után nem folytattam, hanem az említett módon lefestettem. Most szép fényes...
A sebességváltó körüli műanyag karima az másként viselkedett, annak az alap műanyagja jó kemény anyag, és csak a bevonata ragacsos. Itt nitrohigítóval tökéletesen lejött a ragacs, és szép sima (bár kissé világosabb szürke) műanyag felületet kaptam, szerintem nagyon jó lett. (Ezt követően álltam neki a kilóméterórának, de az ugye sajnos másként viselkedett, ahogy fent leírtam.)
A "tekerő gombokat" tartalmazó műszerfal részt nem mertem kiszerelni, nehogy vmi kontakthibáim legyenek a későbbiekben, így itt csak kissé "bekentem" a felületet színtelen lakkal, ez nem lett tökéletes, de én nem mertem kiszerelni az egész egységet. Ha valaki elmondja, hogyan lehet ezt könnyen, gyorsan és biztonságosan kiszerelni, akkor lehet hogy kiszerelem, és akkor szépen le lehet fújni lakkal...., néhány réteg után szerintem már nem fog ragadni...
...egyetértek, tényleg jól meg kell nézni az autót, szakemberrel is, és ha tényleg olyan jónak tűnik, akkor meg kell venni, akár közvetlenül a külföldi személytől... csak emiatt nem lesz probléma.... Garanciális javításokról meg nem nagyon érdemes álmodozni, mert használt autónál ilyesmit nem nagyon lehet kihajtani..., benne van a szerződésben (ha nem is így szó szerint), hogy a vásárló mindent megtudott az autóról az eladótól, és mindennek teljeskörű ismeretében vette meg az autót... Ezek után miként lehetne garanciális igénnyel fellépni...?! Csak néhány olyan magyar autókereskedő van, aki ad valamiféle garanciát, de nem akármilyen autóra...
Hiba meg minden autónál előjöhet, a legjobb használt autónál is..... utólag is.....
Egy kérdésem lenne hozzátok!A cng-és Multiplám kanyarban bukkanóban időnként ötletszerűen, most már egyre gyakrabban küldi nekem a" generátor rossz vigyem szerelőhöz" üzenetet,aztán abba hagyja,tegnap legalább 10-szer,előtte ennyi az elmúlt fél éven volt.Mivel ez nem olyan ,mint a Zsiguli,amiben a generátor csere 20 perc.Mit csináljak ??
mit vacilaltok ezen annyit? a szitu az hogy mimek fizessen ő atirasi illeteket meg tirzskonyv meg forgalmi stb amikor ugyis tovabbadja? te nevedre veszed meg a kocsit es kesz. kapsz egy vpid számot is az adohatosagtol. ha inteznel magadnak vasarlast akkot ezt kell majd utanna hasznalni. ha jo a kocsi nem kell szarozni.orulni kell hogy nem.te muszakiztatod majd le. neki biztos megvan a forrasa es 2ev muszakival kapod meg.
ha valami kis baja van ugyis kijavitatod.
vagy itt mindenki megy a birosagra mert mondjuk ingadozik az alapjarat vagy a lambdaszonda beszart???
ha jo a kocsi meg kell venni es orulni h nem neked kell muszakira vinni Stb
Eljött az életemben az a pillanat ,hogy lecseréljem szeretett 1 es puntomat :( . A kiszemelt áldozat pedig egy 110ELX . Az autó "tetszik" ami viszont nem de sok Multiplát megnéztem és mindben ugyanezzel a problémával találkoztam ,hogy a műszerfal (kifejezetten a váltónál és a pohártartónál nagyon leamortizált a műanyag) Ehhez a részhez lenne egy kérdésem ,hogy ezt lehet e valahogy utólagosan orvosolni ? . Amúgy a Multiplára azért esett a választás mert 2db gyerekülésnek el kell férnie és még 3 embernek is egyszerre, és erre a feladatra ezt találtam a legalkalmasabb gépjárműnek :) .
Nem hinném, hogy illegálisan csinálnák. Pontosan tudják, hogyan lehet megoldani. Sanszos, hogy van valamilyen megbízása annak, aki behozta, így egy helyen, időben íródik a papír.
Lehet, hogy igazad van, én kissé szkeptikus vagyok az ilyen garanciák érvényesítésének terén.
Már csak azt nem értem, hogy miért erőlteti a nepper, hogy vegyem meg formálisan közvetlenül a némettől. Ha közbe akarom iktatni őt akkor azt mondja drágább lesz nekem.
A másik azt mondja az átírási illeték akkor is pluszba jön az autó árára ha közvetlenül veszem meg az autót a külföldi eladótól.
Valaki írja már meg nekem legyen szíves, hogy ha én ragaszkodom a neppertől vásárláshoz, akkor neki milyen költségei merülnek fel addig, hogy az autó az Ő nevén van és tőle vehetem meg magyar adásvételin.
Ha megcsinálja az eredetiségvizsgálatot maga miatt, azt felhasználhatom én is 30 napon belül?
Egyszer hallottam, hogy a kereskedőknek az ilyen tranzakció "illetékmentes" mivel továbbadja az autót.
Én azt szeretném elérni, hogy magyar forgalmival, műszakival, magyar adásvételivel elhozhassam a kocsit - aztán majd én átíratom az okmányirodában.
Az első mo-i forgalombahelyezésnél a névre írás nem kerül pénzedbe.
Ha ez hivatalos formában a vagyonszerzési illetéket jelenti, akkor bizony ki kell pengetni, magyarán mondva magáért a tulajdonjog szerzésért pont ugyanannyit fizetsz, mint ha itthon vetted volna.
Én imádom a MultiJet Muilupánkat, de azért a dupla tetőablakosért lehet, hogy odaadnám egy gyengébb pillanatomban, még úgy is, hogy az benzin/gázos....
Az első mo-i forgalombahelyezésnél a névre írás nem kerül pénzedbe. Neki semmibe sem kerül, neked meg ki kell pengetned a teljes átírási költséget, ha ellövi ezt a lehetőséget.
Azt akkor nem tudjátok, hogy az FL előtti és utáni egyedeken a belső ajtókilincs-panelek azonosak-e? Mert ha tuti hogy nem, akkor nem mennék egy felesleges kört, hogy kiderítsem.