Nem igaz, hogy senki nem látott az Evolite-ben fantáziát, mert a klinikai tesztjei is Magyarországon folytak végig. Csupán pénz nem volt az üzlet beindításához, mint annyi más találmány esetében sem.
Sajnos, a hazai piac 10 M, és nem 5-600 M-es, így kitermelnie lehetetlen egy világszabadalom árát.
Evvvan.
Az én kotlakészletem, mint írtam már kerámiabetétes szendvicstalpú és 10-ed annyiba kerül, mint egy Zepter készlet.
25 000 HuF-ért tökéletesen azt produkálja, amiket leírtál.
Bár, nem szokásom meghamisítani az igazi recepteket.
A főzéstechnológiáról, háztartásvezetésről van pirinyó fogalmam.
Nem köll fényezned a Zeptert. Elég, ha bármely nemro kotlába 1 burofix tablettát teszel, csurig töltöd vízzel, és éjszakán át bennehagyod. Reggelre olyan csodásan tiszta-fényes lesz, mint új korában sem.
Vákuumos tároló marhaság.
Egy rendes háztartásban nem tárolunk 2-3 napnál tovább semmit fagyasztás nélkül. Annyi ideig meg fölödleges a csoda-drága vákuum kotla.
A Rubik hogy jön ide? Ha a Bioptront nem forgalmazná a Zepter, akkor hol lenne? 1981-ben, amikor a feltaláló díjat nyert vele, senki Mo-on nem látott benne fantáziát. Éppen abban van a lényege a Bioptronnak, hogy nem kell hozzá eü. végzettség, hogy használd. Nem segédeszköz, hanem orvostechnikai eszköz, más kategória. Nem árulok edényt, és ha dolgoztál a Zepternél, akkor tudnod kellene, hogy külön brand a kettő. Amiért én megvettem: -Kevesebb zsiradékkal, -gyorsabban, -kisebb energiaköltséggel főzök. -jó az indukciósomhoz, -hosszú élettartam, -könnyű mosogatni, -alkalmas tálalni is, mert gyönyörű,stb. Az edényt csak használom, és imádom. Már szinte csak Zepteres van:főző, sütő, vákumos tároló.
Nem veszed észre, hogy aki megelégedettséggel használja a termékeinket, azt nem érdekli, hogy másnak mi a véleménye?
Egyébként már írtam, hogyha valaki KONKRÉT problémával keres meg: Név, szerződésszám, kereskedő neve, akkor megpróbálok segíteni, de eddig még egyetlen konkrét megkeresést sem kaptam:-( csak gyalázást.
Ha valamit megvásárolnak, az miért is lopás? A Doktornő a mai napig vezeti a Bioptron Gyógycentrumot, ennyire szar a kapcsolat. Ha pedig nem vásárolja meg a Zepter, akkor talán ma te sem tudnál mivel foglalkozni a fórumon. A készülék a Zepterrel több mint 40 országban elérhető.
Az Evolite lámpa dr. Fenyő Márta és munkatársai találmánya, melyet az akkori Mo. kormányának támogatása nélkül nem sikerült világ szabadalomra juttatni. Ezt felismerve Philippe Zepter a szabadalmat megvásárolva jutott hozzá az evolite lámpához, melyet utána már saját szabadalomban és termékeként a Zepter árusította Bioptron néven. És a gond nem is ezzel van. A lámpának valóban vannak élettani hatásai és egy jó ügynök rá is beszéli a szerencsétleneket. A gond az, hogy a Zepter célközönsége a nyugdíjasok, a betegek és a kispénzű hiszékenyek. Az OTP-vel és a HSBC Credittel karöltve pedig meg is valósítják a célkitűzéseiket. A két pénzintézet miden nem BAR listán szereplő kispénzű embernek is ad hitelt, hiszen az nagyon csábító hogy havi ~4.000.- Ft ért az egészségedet is megveheted.
És NIka cica! Ne próbáld megmagyarázni, hogy ez így jó. Én is dolgoztam ott, és tudom hogy még a saját embereiket is megvezetik. Amíg a csop. vez. keresett havi 2.000.000.- ot addig én csak 184.000.-et.És ez is úgy épül fel mint egy piramis rendszer. ÉS dolgoztam érte napi 10-12 órát. Hozzá teszem amíg hittem benne, dolgoztam becsületesen. De elég volt öt-hat hónap hogy rájöjjek, ezek az emberek messze vannak a becsületességről.
Jó, hogy fölhívtad rá a figyelmemet, mert elcsúszott.
Te rendelkezel bármiféle EÜ szakképzettséggel?
Olyan, hogy "egészségügyi kezelés" nem létezik!
Van ráolvasás, fényadás, távgyógyítás és egyéb vajákosságok, és van gyógyítás, ami igen komoly, többéves szakirányú képzést követel meg, és minimum egyetemi diploma kell hozzá!
Amit "egészségügyi kezelés"-nek lehet nevezni, az os FEOR szalma, és 3-4 éves iskola elvégzése kell hozzá.
Az MLM vigéckedés -tudtommal- nem FEOR-listás szakma.
Van rálátásom egy MLM cég belsejére, náluk nem találtam semmi ilyesmit.
Azt viszont igen, hogyan kell védekezni a csalók ellen.
/Bár az is igaz, ez a cég nem áruértékesítő, hanem pénzügyi tanácsadó, és ők csupán a megvalósult üzlet után, a pénzügyi cégtől, és nem a klienstől kapnak jutalékot./
Ne erőlködj! A Zepter is csak egy átbaszás!!! Pedig azért nem hiszem, hogy jutalékot kapsz, hogy itt védd a mundér becsületét. Szerintem vagyunk egy páran akik dolgoztunk ott és belülről is láttuk, hogyan működik ez a híres irodai értékesítés.
Egyébként teljesen igazatok van! De azért nekem sokat segítettek ám az "urak"! A topicokat sokkal többen olvassák, mint ahányan írnak is, és annyira föl voltak háborodva sokan, hogy írogattak nekem privát leveleket. No és lett is több vásárlóm innen! Olyan emberek kerestek meg, akik egyébként nem igazán érdeklődtek, de ezek a primitív kirohanások felkeltették az érdeklődésüket. Úgy látszik, tényleg igaz, hogy a negatív reklám is reklám!
De szívemből megértem az így reagálókat, mert én is ezeknek az alakoknak a hatására kezdtem el utánanézni az MLM rendszereknek, a hálózatépítésnek és a kereskedelemben elfoglalt helyüknek. No hát, messze nem olyan fekete az ördög, mint amilyennek festik! Csak hát belesünk olyan csapdákba, hogy azért állunk a dolgok ellenzői mellé, mert azt hisszük, a támogatóknak érdekük fűződik ahhoz, hogy jó színben tüntessék föl az adott dolgot. És ostobán túllépünk a tényen, hogy az ellenzőknek is érdekük fűződik ahhoz, hogy negatív véleményt terjesszenek!!!
Persze, ez nem csak az MLM rendszerekre vonatkozik, hanem mindenre!
A kifogáskezelés és a konfliktus-, vagy reklamáció kezelés két nagyon különböző dolog, te mint mindentudó igazán tudhatnád. Minden értékesítésben van kifogáskezelés: Pl az OTP úgy adja el a lakáshiteleit,- meg sok egyéb hitelintézet is-hogy az ügyfél kifogását, miszerint mi lesz, ha elveszíti a munkáját, egy beépített biztosítással ellensúlyozza. Minden olyan iskolában, ahol vmilyen szinten oktatnak értékesítést, ez tananyag. Nem MLM-ben, hanem mindenhol. Amiben szintén nem vagy képben: Van MLM ez vásárlói hálózat: Amway, Avon, stb A Zepter Direktértékesítéssel foglalkozik, ami értékesítői hálózat. De mindegy, nektek olyan kockafejetek van, hogy úgy sem értitek.
Érdekes, hogy azok, akik számukra ismeretlen emberek munkáját, becsületét kétségbe vonják, általános érvényű kijelentéseket tesznek, nem gondolnak arra, hogy magukat minősítik a hangnemükkel. Mindenkinek joga van a szabad véleményhez de senkinek nincs joga mást-ISMERETLENÜL-hazugnak, erőszakosnak, becstelennek nevezni. Fórumozó társam írta az AMC, Zepter edényes fórumon, hogy mennyit segítettetek neki, az írásaitok alapján RENDELTEK tőle edényt, mert sokan ismerik a Zepter és az AMC minőségét, és tudják, hogy a túlzott támogatás és a túlzott támadás is érdekgyanús. Miért nem támadjátok a "lábfürdő-méregtelenítő-lavór gyártóit, akik a bóvlijukkal mai napig verik át az embereket. Annyira szánalmasak vagytok, hogy csak sajnálni tudlak benneteket. Én ajánlottam referenciát is, az ügyfeleimből, erre persze nem reagáltatok, csak hajtogatjátok a hülyeségeket. A Zepterrel nincs baj, a panaszok munkatársakra vonatkoznak. Ha velem bunkó volt egy buszsofőr, azért még a többi normális, és a Volán sem fog bezárni. Arról egy szót sem szóltok, hány ember egészségét, életminőségét, akár életét mentette meg a fényterápia. Írhattok, amit akartok, mert abszolút inkorrektek vagytok, lehet, hogy ti jártok hagymázas meetingekre? Nagyon úgy tűnik.
Valami seggfej Zepter-guru mondhatott esetleg valami hasonlót egy hagymázas mítingeteken, te pedig azóta mantrázod, anélkül, hogy utánanéztél volna, mert magadból és a Zepterből indulsz ki.
Ez egy abszolút lehetséges magyarázat. :-D
Ezek a bevakított ügynökök úgy be tudják nyalni a "szponzor" által mondott hazugságokat, hogy már maguk is elhiszik. :-(
Nem láttam linket az állítólagos Zepter masszázságyra vonatkozóan (ami szerinted nincs is). szerintem meg maga a panasz nincs. :-D De jó a fantáziád, ezt be kell látnom. :-))
Szia! A kezelés egészségügyi kezelést jelent. (mint már írtam, de minek, ha nem olvastok) A kifogáskezelés pedig üzleti megbeszélések része. Reklamáló ügyfél esetén konfliktuskezelést alkalmaznak. Persze látatlanban eldönteni ki reklamál jogosan, ehhez már elég nagy méretű arc kell. A kifogáskezelés minden üzleti, értékesítési akadémia, főiskola, képzés anyaga. Mivel ez egy szakma, ha tudod mit jelent ez. Például az OTP is ezt alkalmazza: Ha tart a lakáshiteltől, mert nem biztos az állása, beépítik az erre szóló biztosítást is. Ezzel kezelik egy kifogását! Én elsősorban az ügyfeleim véleményére adok, az pedig pozitív. Sőt! Olvassatok bele a Zepter és AMC edényben főzők oldalába: A mocskolódásotok ellenetek fordítja az embereket.
Ennek nem sok értelme van. Ha egy becsapott fogyasztó perel, ügyvédet fogad, nem egyesületet. Aki persze részesül a kiharcolt kártérítési összegből, ha így állapodtak meg (és nem egyéb díjazásban, például ráfordított idő alapján számláz a jogász).
De ha maga az egyesület perel – lásd Zepter elleni perük –, és ezt általában teszi, nem egy konkrét vásárló nevében, kitől kap jutalékot?