Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros" zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!
Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !
Peugeot 206 2.0 hdi 2001 ből ,fekete szinű.A motor hibakod mentesen dolgozik ,de ha bemelegszik hullámzik a motor alapjárata ez nyomásban 100-150 bár rail nyomás hullámzást jelent élőadatban .Hajlamos akár megállni is alapjáraton indulás közben .A nyomás szabályzó a szivattyun van .Miként tudom kiszürni hogy nyomás szabályzó szelep vagy valami más .Sajnos nincs cseredarab nyom szab szelepem ,ezért félek besrendelni egy szelepet.Holnap megmérem hullámzás közben miként alakul a résolaj veszteség.Köszönök minden segitséget.
Van e esetleg valakinek saját házi video frissen felújított Bosch CR CP1es 1350baros porlasztó résveszteség mérésről ?
Ma kíváncsiságból megnéztem a jtd-m et, mert érzem hogy az egyik sántít, és C7es ecu-n meg még hozamkorrekciós megjelenítés sincs, a legrosszabb az 1 perc alatt 10ml,
ettől jelentősen csak rosszabbakat láttam, de akkor sem tartom jónak, kap egy ultrahangot mert sokat állt az autó, kezdtem egy würth-ös cleanerrel mikor megvettem, javult is valamennyit vagy csak placebo :D
Köszöntöm a fórumot keresek 5/4 vagy6/4-es direkt, zárásból induló réz vagy műanyag használt de működő 220V-os mágnesszelepet mosógép vizéhez gravitációs nyomás miatt kell a direkt mert az üstben nincs nyomás.6-8 ezerft ig tudok fizetni
Az egy lehetőség, amit említettél - de közel sem biztos, hogy az OBD protokollon keresztül hozzáférhető a fogyasztás értéke - legalábbis az általános kódok használatával.
Ez a furcsa nekem, hogy elméletileg ha bekraknék egy kijelzővel ellátott MFA (multifunkciós) km órát aminek ugyan azok a csatlakozói akkor vajon jelezné-e a fogyasztást és egyéb értékeket a kis kijelzőjén.
Persze kellene bele rakni egy multifunkciós bajusz kapcsolót is akkor ami be lenne kötve az ecu fele és azon lehetne léptetni a menüben a megjelenítendő adatokat. Pont ezért szeretnék picit egyszerűbb megoldást a műszeregység cserénél.
Megéri több motorvezérlő elektronikát gyártani egy gyárnak ? :S
Egyszerűbb csak a kijelzőt betenni vagy nem betenni szerintem egy futószalagon.
Persze ezt csak én gondolom. Ezért tartom olyan elképzelhetetlennek, hogy mivel más Golfok, Borákban amiben ugyan ez a motor van 100% osan és van gyárilag fogy. kijelzés akkor ne számolná az én ECU-m ?
Remélem nem ez van :)
Nekem elég lenne menetközben, hogy lássam mikor mennyit fogyaszt az adott terhelés mellett.
Úgy tudom a képlet amiket használnak főleg a MAF szenzort alkalamazzák alapnak amiből kalkulálnak.
Annak pl mutatja miliszekundumra az értékét.
Eseteg VAG-COM on keresztül aktiválni kell ezt a funkciót, hogy mérje a fogy. értéket? Sajnos nem tudom.
A fogyasztást ezek a programok jellemzően egy képlet alapján számítják ki - sokszor köze sincs ahhoz, ami a tényleges. Engem a TorquePro vert át alaposan - sokáig kergettem az üresjárati elzárás hibáját, ami természetesen nem létezett. Mindig legalább 1 liter/óra fogyasztást mutatott. Mikor ráakasztottam a szkópot a lambdaszondára, egyből kiderült az igazság - szépen leesett 0-ra a feszültség, és úgy is maradt, amíg a motorfék üzemben el nem érte a motor a 'váltási' fordulatot. Na, akkor hirtelen feldúsult (zárt fojtószelep, 'sok' üzemanyag, csak az IACV/AAC nyitva), majd visszaállt a vezérelt üzemre, azaz ingadozott a feszültség le-fel, ahogy kell.
Ha az ECU nem adja vissza a pillanatnyi fogyasztás értékét, akkor bármit akaszthatsz a rendszerre, mind kalkulált értéket fog mutatni.
mi lehet az oka, hogy váltóolaj csere óta -bár kicsit már előtte is ilyen volt, de most jobban észrevehető- nehezebben kapcsolhatóak a sebfokozatok, (hidegen és melegen is) papírforma szerint is megfelelő olaj lett választva... szóval elvileg nem lehet hogy híg vagy túl sűrű legyen , állómotornál kapcsolgattam úgy pedig mint a gondolat olyan könnyen lehet bármibe is bekapcsolni ... olajcserét szervízben végezték
Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros" zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!
Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !
irni akartam, hogy mivel rovid uzemes,.. hat kergesse meg mint allat.
de aztan valami miatt vezerlesre asszocialtam.. /talan az elogyujtas miatt / ha meg az vezerles van esetleg elmenve.. akkor az a kergetes nem tul jo otlet.