Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

astraaa77 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134005

Sziasztok 

 

Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros"  zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!

Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !

Előre is kösz a segítséget

Ja és egyszer a vízhőfok gombát cserélni kellet

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134004

 állómotornál kapcsolgattam úgy pedig mint a gondolat olyan könnyen lehet "" 

 

kuplung.

Előzmény: audia4b519tdi (133995)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134003

ha kulcsot elfordítod leáll azonnal ?? vagy jár még picit?

Előzmény: nyulas (134002)
nyulas Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134002

Peugeot 206 2.0 hdi  2001 ből ,fekete szinű.A motor hibakod mentesen dolgozik ,de ha bemelegszik hullámzik a motor alapjárata ez nyomásban 100-150 bár rail nyomás hullámzást jelent élőadatban .Hajlamos akár megállni is alapjáraton indulás közben .A nyomás szabályzó a szivattyun van .Miként tudom kiszürni hogy nyomás szabályzó szelep vagy valami más .Sajnos nincs cseredarab nyom szab szelepem ,ezért félek besrendelni egy szelepet.Holnap megmérem  hullámzás közben miként alakul a résolaj veszteség.Köszönök minden segitséget.

Jena307 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134001

Van e esetleg valakinek saját házi video frissen felújított Bosch CR CP1es 1350baros porlasztó résveszteség mérésről ?

Ma kíváncsiságból megnéztem a jtd-m et, mert érzem hogy az egyik sántít, és C7es ecu-n meg még hozamkorrekciós megjelenítés sincs, a legrosszabb az 1 perc alatt 10ml,

ettől jelentősen csak rosszabbakat láttam, de akkor sem tartom jónak, kap egy ultrahangot mert sokat állt az autó, kezdtem egy würth-ös cleanerrel mikor megvettem, javult is valamennyit vagy csak placebo :D

 

 

cides Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134000

Köszöntöm a fórumot keresek 5/4 vagy6/4-es direkt, zárásból induló réz vagy műanyag használt de működő 220V-os mágnesszelepet mosógép vizéhez gravitációs nyomás miatt kell a direkt mert az üstben nincs nyomás.6-8 ezerft ig tudok fizetni

LyPapa Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133999

Az egy lehetőség, amit említettél - de közel sem biztos, hogy az OBD protokollon keresztül hozzáférhető a fogyasztás értéke - legalábbis az általános kódok használatával. 

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Akos-001 (133998)
Akos-001 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133998

Ez a furcsa nekem, hogy elméletileg ha bekraknék egy kijelzővel ellátott MFA (multifunkciós) km órát aminek ugyan azok a csatlakozói akkor vajon jelezné-e a fogyasztást és egyéb értékeket a kis kijelzőjén.

 

Persze kellene bele rakni egy multifunkciós bajusz kapcsolót is akkor ami be lenne kötve az ecu fele és azon lehetne léptetni a menüben a megjelenítendő adatokat. Pont ezért szeretnék picit egyszerűbb megoldást a műszeregység cserénél.

 

Megéri több motorvezérlő elektronikát gyártani egy gyárnak ? :S

Egyszerűbb csak a kijelzőt betenni vagy nem betenni szerintem egy futószalagon.

 

Persze ezt csak én gondolom. Ezért tartom olyan elképzelhetetlennek, hogy mivel más Golfok, Borákban amiben ugyan ez a motor van 100% osan és van gyárilag fogy. kijelzés akkor ne számolná az én ECU-m ?

 

Remélem nem ez van :)

Nekem elég lenne menetközben, hogy lássam mikor mennyit fogyaszt az adott terhelés mellett.

 

Úgy tudom a képlet amiket használnak főleg a MAF szenzort alkalamazzák alapnak amiből kalkulálnak.

Annak pl mutatja miliszekundumra az értékét.

 

Eseteg VAG-COM on keresztül aktiválni kell ezt a funkciót, hogy mérje a fogy. értéket? Sajnos nem tudom.

 

Előzmény: LyPapa (133997)
LyPapa Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133997

A fogyasztást ezek a programok jellemzően egy  képlet alapján számítják ki - sokszor köze sincs ahhoz, ami a tényleges. Engem a TorquePro vert át alaposan - sokáig kergettem az üresjárati elzárás hibáját, ami természetesen nem létezett. Mindig legalább 1 liter/óra fogyasztást mutatott. Mikor ráakasztottam a szkópot a lambdaszondára, egyből kiderült az igazság - szépen leesett 0-ra a feszültség, és úgy is maradt, amíg a motorfék üzemben el nem érte a motor a 'váltási' fordulatot. Na, akkor hirtelen feldúsult (zárt fojtószelep, 'sok' üzemanyag, csak az IACV/AAC nyitva), majd visszaállt a vezérelt üzemre, azaz ingadozott a feszültség le-fel, ahogy kell.

Ha az ECU nem adja vissza a pillanatnyi fogyasztás értékét, akkor bármit akaszthatsz a rendszerre, mind kalkulált értéket fog mutatni.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Akos-001 (133994)
mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133996

Mostanában két ismerős is küzdött kicsit a Szent-emmel. 

Előzmény: Donibcsi (133990)
audia4b519tdi Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133995

sziasztok

 

mi lehet az oka, hogy váltóolaj csere óta -bár kicsit már előtte is ilyen volt, de most jobban észrevehető- nehezebben kapcsolhatóak a sebfokozatok, (hidegen és melegen is) papírforma szerint is megfelelő olaj lett választva... szóval elvileg nem lehet hogy híg vagy túl sűrű legyen , állómotornál kapcsolgattam úgy pedig mint a gondolat olyan könnyen lehet bármibe is bekapcsolni ... olajcserét szervízben végezték

 

98-as audi a3, 5 fokozatú man seb.váltó

Akos-001 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133994

Sziasztok.

 

Adott egy VW Bora 1.6 16v AZD motorkódos 2001 es autó.

Sajnos a műszerfalon nincs gyárilag fogyasztás kijelzés. Basic csomag miatt.

 

Megpróbáltam obd2 porton keresztül egy ELM-327 es bluetooth adapterrel lekérdezni élő adatokat amik sikerülnek is.

 

Légmennyiség, motor hőfok, hibakódok, törlés, o2 sensor feszültség, fordulatszám, sebesség, stb...

 

 

De a fogyasztást nem tudtam még egyik programmal sem megnézni.

Elvileg az ECU-nak tudnia kellene kiküldeni ezeket az adatokat nem?

 

Arra is gondoltam, hogy esetleg egy ilyen ScanGauge E névre hallgató műszer kijelezné-e amit ebay en is kapni. Hátha az jobban le tudja kérdezni?

 

Van bárkinek tapasztalat ez ügyben? Köszi. A fogyasztást szeretném nagyon megnézegetni.

Volt egy alkalamzás az OBDAutoDoctor aminek a free verzió kijelezte, hogy minimum fogyasztás 0,5 l/100 km alapjáraton. De mást nem volt hajlandó. :/

 

Google Play ről próbáltam már:

OBD EZ-Way, OBD DroidScan, Dashcommand, OBD Auto Doctor, OBD Auto Doctor, Torque.

astraaa77 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133993

Sziasztok 

 

Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros"  zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!

Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !

Előre is kösz a segítséget

 

tiger1342 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133992

Urak! Tud valaki ajánlani nekem Nógrádban vagy Hevesben Hondához értő autószerelőt? Sajnos kevés az olyan, aki ért is a japánokhoz olajcserén kívül...

Egy '97-es békalámpás Civic-nek keresek szerelőt, karbantartásra, TMK-ra, "furcsa zajok" elhárítására. (Fék, futómű, generátorcsapágy gyanús.)

C20NE Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133991

Andy Vajna még nem mondta, hogy indulj a filmfesztiválon?

 

:-))

Előzmény: novothauto (133971)
Donibcsi Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133990

Szentem-tol vettem vagy 8eve 2 Zippo csapost, hibatlanul mennek, a ficko karbantartja, 50-60 korul szoktam fizetni erte.

Előzmény: mica-r (133972)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133989

Szerintem meg egyszerűen így adaptálta magát a kompjuter előgyújtásilag az előbb említett

elméletem szerint.

 

Mint ahogyan dugni is, úgy autót javítani is nehéz a taszter elől, ezért minden csak tipp, de az

egyik bejöhet.

 

Csak száz tippet nehéz végigjárni, de a dicsőség azé az egyé :)

 

 

Előzmény: cam aro (133983)
cam aro Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133988

irni akartam, hogy mivel rovid uzemes,.. hat kergesse meg mint allat. 

 

de aztan valami miatt vezerlesre asszocialtam.. /talan az elogyujtas miatt / ha meg az vezerles van esetleg elmenve.. akkor az a kergetes nem tul jo otlet.

na ezert nem irtam.  

 

valoszinu nalad lesz az a nylon zseton. :)

Előzmény: novothauto (133984)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133987

"Aztán így 5°-on belül biztosan megmondod a holtpont helyét?"

 

Simán el tudom játszani.

 

 

Előzmény: 409 (133982)
cam aro Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133986

felreertes van szerintem. 

 

a stroboszkopos vizsgalat nem fogja megmondani a vezerles helyesseget.. 

az csak a gyujtas valodi helyzetet mutatja meg..

...viszont abbol mar lehet gondolkodni. 

Előzmény: 409 (133982)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133985

Ez amolyan opeles kokszos dugótető:

 

Előzmény: novothauto (133984)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133984

Várj, most már nem emlékszem, hogy mi a hiba, pedig visszaolvastam.

 

Megjött a meleg, és csörög egy olyan Opel, ami fogyasztja az olajat, tehát a dugattyútető kokszos lehet.

A melegebb levegő elősegíti az öngyulladást, így kialakulnak az ellentétes lángfrontok, csörög a motor,

ezért utógyújtást állít, hisz van kopogásszabályzása.

 

Lefekszem lassan. :)

 

 

Előzmény: cam aro (133981)
cam aro Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133983

mivel a fotengely > vez.szijkerek> jelolt szijtarcsa  egy-egy stiften van..

igy a manualba mert FHP, es A szijtarcsa pozicio meg mindig nem eleg a 100% fotengely<> vezerles pozicio ellenorzeshez. 

mondjuk baromi ritka lehet hogy pl szijkerek elore, szijtarcsa ugyanannyit hatra csuszik.. .de azert nagy a pakli.. beleferhet. 

 

nem ragom tovabb. 

idonkent keves a szo. 

Előzmény: novothauto (133979)
409 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133982

Aztán így 5°-on belül biztosan megmondod a holtpont helyét?

Előzmény: novothauto (133980)
cam aro Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133981

na most akkor azt probald meg wps nelkul.. ;) 

 

 

 

Előzmény: novothauto (133976)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133980

Amúgy, meg ahogy többen írták, szíjtárcsa plusz strobi kombinációval ugyanazt meglátja.

 

 

Előzmény: 409 (133977)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133979

De esze volt, mert azt írta, hogy megnézte a felsőholtpontot,

amikor jelen volt a szíjtárcsa.

 

A példa csak azért ment, mert Cam úr azt merte mondani, hogy nem lehet.

 

 

Előzmény: 409 (133978)
409 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133978

Kicsit Te is a túlképzettség jeleit mutatod....  :-DDDD  Nincs ám mindenkinek ehhez ennyi kütyüje mint neked!

Előzmény: novothauto (133976)
409 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133977

"Mennyi alapjáraton a szívócső vákuum?"

 Kiegészítés:-- diagban és órával...

Előzmény: novothauto (133974)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133976

"az ugyanazt a hibas poziciot meri, mint amibol az ecu dolgozik"

 

Nem értünk egyet, lásd köcsögvideo.

 

Fokra ki lehet számolni bármit.

 

 

Előzmény: cam aro (133947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!