Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
2008-as XC90 v8-asom van. Szeretnék bele nappali fényt tenni. Az Ivanicsnál azt mondta a villamosságis, hogy lehet venni gyárilag szettben, a ködlámpa helyére megy, a szettben van 2 db ledes lámpatest egy világításkapcsoló, aminek van automata állása, és egy szoftverfrissítés :) mindez cakompakk 120e-ért. Valaki csinált már ilyet, van esetleg itt valaki, aki vállalkozna beépíteni, ill. olcsóbban hol tudnék egy ilyen szetthez hozzájutni?
Sziasztok! 3 hete vagyok bizonytalan tulajdonosa egy 2012.-es XC90-es Volvónak. Ez életem első Volvója, előtte Subarum volt, de azt kinőttük. Remélem, ezt is fogom annyira szeretni, tisztelni már tisztelem. Az lenne a kérdésem, hogy - mivel halottam ezt is, azt is - kell -e cserélni az automataváltóban az olajat? A Duna Autónál az értékesítő azt mondta, hogy ezelvileg élethosszig tart, egy ismerősöm azt mondta, hogy ő minden olajcserénél lecseréli a váltóolaj 1/3-át. Üdv: fortoris
Találkoztam ilyennel, egy árva vezeték szakadás ///"kidörzsölődés"/// volt a ludas. Hál istennek, jó kapcsolatban vagyok a auto vill.szerelővel, és így nem került komolyabb összegbe.
Nemrég vásároltunk 04' -es XC09-est és van egy-két apró hibája amit szép lassan megoldok de akadt 1 problémám a fedélzeti számítógép ezt írja: park. -rásegít szervíz. szüks. és a tolató radar nem működik a gombbal nem tudom kikapcsolni. Külföldi fórumokat olvastam ott azt írják hogy szenzorokat kell cserélni de nem olcsó mulatság ezért érdeklődnék, hogy találkozott e valaki már ilyennel, esetleg valami ötlet?
Köszi, közben annyi történt, hogy a rokonom lemondta a jövő heti márkaszervizes látogatást és egy korábbi szerelőjéhez megy, aki a Mitsubishi Pajeróját szervizelte. Előtte megnézik a Volvót és ő megveszi az alkatrészeket. Szóval köszi még 1x, jó irányba fordítottuk a dolgát:)
Köszönöm a segítséget, ezt szerettük volna elkerülni mi is, de nekünk nem annyira megy az otthoni szerelés. Olyan megbízható műhely kellene, ahol nem buktak meg új autó eladásban és ezért nem a szervízárakon akarják ezt pótolni.
személy szerint vettem az autós boltban ATE féktárcsákat, /gyári beszállítója az xc90-nek/ és EBC redstuff fékbetéteket. /ebcbrakes4u.co.uk/ A gyári fékeket nekem tárcsástól kellett cserélni úgy szarrá ment se-perc alatt. A gatyám ráment a gyári, szakszervizes cserére. /majd 300-ezer! a négy/
A fent említett kombinációt feléből kihoztam, igaz magam szereltem be, ami nem nagy vasziszdasz.
70.000-km.-t futottam már a beújított kombinációval, és nem eszi a tárcsákat, szinte semmi válla, nem porolja a felnit, jó ha 2-3 mm kopott a betétekből, előre láthatólag túléli a kocsit.
Ami fontos, 90%-ban városban hajtom, és nem óvatosan.
Ha 17"-os a fék rendszered, meg tudom adni az EBC betétek széria számát.
Üdv. a topiknak, egy rokonom XC90-eséről van szó. 57 ezerrel, hibátlan állapotban, de pl nagyon úgy néz ki, hogy fékbetétcsere aktuális a szokásos szerviz mellett. Tudnátok nem márkaszervizt, jó szerelőt ajánlani, akihez vinné és kilépne a horror árkategóriás világból? Kösz. és elnézést, hogy nem kutattam át a topikot, de talán így is várhatjuk a segítséget.
7-szem., nivomat, seb.függő fa korm., tető ablak, bőr, plafon DVD, gyári telefon, oldal fellépő gyári, oldal burkolat gyári, 255-ös kerekek 18", levehető vonóhorog, automata váltó /geartronic 5-seb-/, elektromos memós ülés, xenon, sötét hátsó üvegezés gyári, tető csom. tartó gyári, hővédő első ablakok, dupla klíma, AWD, más nem jut eszembe.
Vélhetően az ABS jeladó szenzor vacakol veled. Az szokott ilyen hibát jelezni, majd meggyógyulni. Érdemes kipucolni a környékét (féktárcsa belsején levő lyukaknál).
Üdv Mindenkinek! Szeretném a segítségeteket kérni, hátha találkozott már valaki hasonló problémával, a tipus egy 2004-es xc90 d5, a műszerfalon időnként megjelnik egy figyelmeztetés "Kipörgésgátló szerviz szükséges" majd újraindítás után eltűnik, aztán egyszer csak megint előjön. Tapasztalt már valaki hasnolót? Ha valaki tud bp. környékén megbízható hozzáértő volvo szervizest azt megköszönném, nem akarom olyan emberhez vinni aki most lát elösször ilyen autót és azt se tudja hova nyűljon. Segítségeteket előre is köszönöm!
Először is szeretnék boldog új évet kívánni minden kedves fórumozónak.nos akkor kezdjük el valahol.jelenleg nem vagyunk még xc90 tulajok de az már biztos hogy 1-2 éven belül már azok leszünk.vissza olvasgattam a fórumot.sok okosságot olvastam belőle.biztos hogy már az agyatokra megy az a kérdés hogy mire kell oda figyelni meg hasonlók, de én is kíváncsi lennék rá hogy valójában mire kell tényleg oda figyelni.mik a tipushibák és hasonlók.a 2004-2005 ös évjáratokat nézegetem.természetesen olajkálya.meg ami lényeges az a motor és a megbízhatósága.igaz a hír erről a 2.4 literes 5 hengeres erőforrásról hogy ford motor?
Az árban igen rugalmasak vagyunk, de nem fogok lemenni a még a szalonban kicsit meghúzták, vagy a 100-170e km-re visszatekert 350-400e km-t futottakig.
Vidékiek vagyunk, de kb. havonta Pestre is szoktunk utazni, ott is megbeszélhető a találka.
En is XC90-t szeretnek vasarolni hasznaltan, s lenne nehany kerdesem:
1. A hasznaltautok kozott nehanynal irja, hogy "EDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés)". Proaltam ennek utananezni, s elvileg jo dolog, ha erzekeny valaki a razkodasra, vagy olyan utasa van.
Igazabol az a kerdesem, hogy letezik, hogy bizonyos modellekben van, mig bizonyosokban nincs (evjarattol fuggetlenul)? Mert amugy konkretan nem talalok rola semmit az XC90-nel, opciokent sem latom sehol, felszereltsegi defaultba sem tartozik sehol.
Mit tudtok errol? Esetleg eliras tortent ezeknel a hirdeteseknel, mert bekattintottak minden 3-betus dolgot, mint felszereltseg? Vagy esetleg mindben bennevan?
En szeretnem ezt mindenkepp, de tisztazodnia kellene ennek.
2. A kovetkezo kerdesem az ulesekkel kapcsolatos. A borules telen nem nagyon hideg elsore (ulesfutes ide vagy oda, a hatso uleseken nincs)? Mar gondolkoztam a felboron, de ugy veszem eszre, hogy nem letezik fullextras auto, felbor karpittal, igy muszaj lemondanom errol :-) Kicsit viccesen is hangozhat, hiszen a bor a fullextras kategoria, csak ezzel a hidegsegevel nem vagyok megbaratkozva :-)
3. A kovetkezo kerdes a serulesekkel kapcsolatos. Olvastam itt, hogy az mar gaz, ha serult volt az auto, mert sosem tudni, hogy szerkezetileg serult-e valami belul. Namost mindenfele eset van, mondjak, hogy csak karc miatt volt ujrafenyezve. Olyat is mondtak, hogy meg uj auto koraban a szalonban huztak meg kicsit, majd ujrafestettek, s ezert lehetett merni fel mm elterest. Alapvetoen semmiben sem bizom, a szalonok elmondasaban sem. Ha a retegvastagsag mero is tokeleteset mutat, meg akkor is lehet, hogy csak kicsereltek a kulso alkatreszt, de belul van valami gond, nem? A kerdes az, hogy hogyan lehet itt elovigyazatosnak lenni, s mennyire, miben bizhatok (ha mar egy uj autoban sem lehet)?
4. A gumikkal kapcsolatban kerdeznem, hogy elhataroztam, hogy 18 vagy 19-essel akarok, s semmikeppen sem 17-es vagy annal kisebbel. Ennek oka az, hogy elmeletileg ugy gondolom, hogy minel nagyobb a kerek, annal jobban veszi a rossz utviszonyok miatti razkodast (tehat az utasok kevesbe erzekelik). Igaz ez? Jo a 18/19-es meret? Azt ertem, hogy lehet, hogy picit magasabb a fogyasztasa, de kivancsi lennek a velemenyetekre.
5. Mindenfele kategoriat nezegetek. Nezegetek 8 eves autot, nezegetek 3 eves autot. Van ezek kozott valami egetvero kulonbseg, ha mindegyik fullextras? Kenyelemre, szolgaltatasra gondolok fokent, az vilagos, hogy km-ekben elterhetnek, s az is, hogy minel idosebb, annal nagyobb az atveres eselye.
6. D5-nel mennyi km szamit mar soknak? 5 evre tervezem venni, evi 30e km-rel...
7. Vegul kicsit kerdeznek a szervizkoltsegekrol. Mennyivel dragabb szervizelni, mint egy kozepkategorias autot (pl. Ford Fiesta, Opel Astra stb)?
Nekem egy 2005-ös evjaratu van es nagyon meg vagyok vele elegedve! Hat sokmindenre oda kell figyelni, de a legjobb, ha elviszed egy Volvo szervizbe es kersz egy teljes atvizsgalast. ez ugy 10-15 eFt-ba kerül, de legalabb latsz egy kepet a megvasarolando autorol. Ezt mindenkepen meg vasarlas elött es az eladoval közösen tedd meg! Nekem ezen a vizsgalaton jött pl. ki, hogy az autonak nincsen összekerkhajtasa... es kesöbb eleg sokba került volna, de igy az eladonal tudtam alkudni :-). Szervizkönyvet nezzed meg, hogy rendesen lett-e vezetve es beszeljel a szervizzel is (aki a szervizkönyvben van), hogy ismeri-e az autot. Igy elkerülheted, hogy hamisitott szervizkönyv alapjan valasszal. Egyebkent rozsdat ne keressel, mert galvanizalt acelbol van az auto, igy nem rozsdasodik. Ha minden elektronikus kütyü müködik es probaut soran nem tapasztalsz semmifele kirivo gondot, akkor nyugodtan vegyed meg, csak ajanlani tudom!
Kezdő leendő xc90 tulaj szeretnék lenni. Már nézelődtem és úgy döntöttem Volvót akarok! Mivel nem vagyok tehetős ezért 2003-2005 ös évjáratú d5 néztem....sajnos ezek jelenleg mind I50.000 km futottak legalább. Családos emberként 7 személyes verziót szeretnék és ebben kérem a hozzászólásokat. Lehetőleg jót és rosszat is. Köszönettel: Törpe
Xc90 2004 D5 akku megadta magát ( elég sokáig bírta) , akkucsere majd töltésjelző világít. Feszszabályzó csere, töltés jó , de még midig világít a töltés jelző.
Motorvezérlő elektronikán manuálisan mérve 14.4V, de csak 12V-ot lát és ezért világít a töltés jelző. Állítólag gyári hibásak a motorvezérlő panelek , de nincs kedvem újra cserélni.