Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WooDoo Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42119

Nekem mondod? :)

Már behunyt szemmel tudtam állítani a csavarokat a féknyergen. Az én hátsó féknyergeimen csak 1-1 db csavar volt, ami a betétet nyomta kicsit beljebb...

Előzmény: barnazol75 (42107)
Poc2 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42118

Nekem is ezt csinálta a kínai dízel motor.Alig egy-két fordulatot lehetett indítózni.De csak ősszel kezdett előjönni a probléma.És ha bemelegedett,akkor nem csinálta.Vagy legalábbis nem tűnt föl mert azonnal indult a motor.A probléma a szabadonfutó volt.Voltam egy önindítós embernél itt B.csabán,ő mondta egyből a szabadonfutót.Otthon szétfeszegettem a peremezést a szabadonfutón,és kimostam belőle benzinnel a zsírt,ami a hidegben megdermedt,és ezért dobta el magát.Kimosás és újra összerakás után tökéletes lett.Kevés vékony olajat rakhattam volna bele éppen,de végül nem pótoltam bele.

VolksrodZoli Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42117

Ha nagyon jónak tűnik minden, akkor még tud lenni különböző forgó pontok és tengelyek hosszirányú lógása, ami a kicsapott bendixet visszább engedi, egy vékonyabb fogaskoszorúnál, szétakadhat, de elég fémes köszörülés lesz hallható. Vagy a behúzó mágnes tekercsei nem jók. Abban van egy behúzó, és egy tartó tekercs. Utóbbi hibája miatt nem marad behúzva. Illetve nem szerencsés, ha a bendixet olajozzák zsírozzák, na az extrán csúszik. Robogókon ezek egész egyszerűen szétszedhetők, variátor szíj csere után minden frissen zsírozva és az addig jó motor nem indul, megszalad. Ilyenkor egy kis benzin, kimos, és megint jó. Nekem most a 4T robogó, ezekben a hidegekben a besűrűsödő motorolaj miatt már megcsúszik. Ha meleg jó. Kezdhetek rá gyűjteni...

Előzmény: VolksrodZoli (42114)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42116

Látva a különböző tapasztalatokat,véleményeket arra  gondoltam, ha meg lesz gyógyítva az indítóm,és továbbra is tapasztalható lesz a "lerugdalás" kiveszem az izzítógyertyákat úgy próbálva talán kizárható lesz az indító hibája.

ívfény Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42115

teljesen így van!, én azt gondolom, hogy akkor lehetséges ez, ha nem húz be rendesen a bendix, valami oknál fogva csak félig, vagy kevesebb, állapotig. önindítót ki kell szerelni és megvizsgálni kiszedett állapotban, működésileg, a bendix behúz e rendesen. én most újítottam fel egyik indítómat, voltak disznóságok egy, kettő.

Előzmény: VolksrodZoli (42114)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42114

Ezek jellegzetesen megcsúszó bendix, vagy behúzó tekercs hibák. Mondanám az eltört kinyomó villát, de ha szét volt szedve azt csak észre vették volna. Lehet, a motor sajátosságai miatt rövid az indító motor vagy bizonyos alkatrészeinek élettartama, de ha jó, ilyet nem csinálhat ez nem üzemszerű állapot.

Malaguszti Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42113

Ez nem csak yanmar sajátosság, a lombardini is ezt csinálja..

Ha kicsit jobb a kompresszió az átlagnál, akkor azért nem indul mert visszarug az első próba után levágja,

ha meg kopott a motor, akkor lassú a fordulat inditáskor csak pöfög:)))

 

Előzmény: somi55 (42109)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42112
Előzmény: kiggyo (42111)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42111

Az enyém is lerúgja, nemrég kezdte. Amúgy jó, szétszedtem, zsírba raktam. Szerintem is a kéthengeres tökönrúgás nem tetszik neki, akkor dobja ki ha egy henger elkapja.

 

Mondjuk az enyém cikkszám alapján egy 1000-es Swift denso önindítója, úgy van megfaragva hogy beférjen.

Kíváncsi voltam mi az eredeti.

Előzmény: somi55 (42109)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42110

Kíváncsiságból próbáld meg valami gyengébb indítósprével ami nem kopogtatja a szelepeket,ketyeg-e úgy?

Előzmény: mMc1 (42108)
somi55 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42109

Szép ára van...

A tiéddel mi a gond?

Az enyém is kezdi megadni magát,két éve volt teljesen megfiatalítva,miden cserélve lett rajta,mégsem volt tökéletes.

Feladta a leckét a mestereknek,pedig nem ma kezdték a barkácsolást. Kínjukban még külön testkábelt is tettek rá,de így is csak rövideket lehet indítózni vele mert valamiért lelöki magát a koszorúról ha egyből nem indul be a motor.

Szerintük a motor sajátossága hogy visszarúg!???  Szerencsére könnyen indul,így eddig elvoltam vele ebben az üzemmódban,de most gondolkodom egy új rendelésén.

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/STARTER-YANMAR-119233-77010-NEW-ORIGINAL-QUALITY-/181855262841

Előzmény: kiggyo (42102)
mMc1 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42108

 

 

Bakancs4

 

Lehúztam a csövet amin visszamegy a gázolaj a tartályba ráadtam a gyújtást,nyomja az üzemanyagot folyamatosan,összeraktam feltöltöttem az aksit de nem indul,úgy érzam ,hogy beakar indulni de nem kapja fel a fordulatot nem tudom mi lehet esetleg ötlet? köszi

Előzmény: Bakancs4 (41849)
barnazol75 Creative Commons License 2017.01.12 -1 0 42107

Van két állító hernyócsavar a nyergen, azzal kell hozzáállítani a tárcsához a betétet, nem a fékfolyadékra bízni.

Előzmény: WooDoo (42083)
barnazol75 Creative Commons License 2017.01.12 -5 0 42106

Szerintem ezt most fejezd be...

Előzmény: Miklós51. (42105)
Miklós51. Creative Commons License 2017.01.12 0 2 42105

      Jól bele traffáltam . Sajnáltatás egyből megy ,szegény egészségügyi dolgozók nincsenek megbecsülve ,én nagyon utálom mindet . Elvárják a csillagászati fizetést ,a színvonal amit betegek felé nyújtanak kritikán aluli . Tőlük fel is fordulhatunk ,de prémium fizetés az jár nekik ,mert ők így meg úgy ! Régi / kivételesen tisztességes / házi orvos úr elment ,beültettek helyére egy málészájú balfácánt . Meg akartam hosszabbíttattni orvosi vizsgát jogosítványhoz ,a barom teljes vérképet követelt tőlem . Utána jártam ,hogy 40 év felett csak vizelet teszt kell és EKG vizsgálat nem kell vérvétel . A disznó feleslegesen jogszerűtlenül szúrkáltatja az idős embereket ,az ilyen hogy lehet háziorvos aki az előírásokat se tudja . Felháborít az egészségügyi dolgozók követelőzése . ,

Előzmény: daty55 (42082)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.12 -1 0 42104

Akinek inge az vegye magára, ismered a mondást. De tényleg ne offoljuk itt tovább, hagyjuk rá.

Előzmény: BIGYO4 (42100)
ívfény Creative Commons License 2017.01.12 0 0 42103

akku ügyben, miért érdemes nagyobbat rakni, amennyire lehet.

ahogy öregszik az autó, romlanak a kontaktusok, kopik a motor, picit gyengül a töltés - ez pont elég ahhoz, hogy ami egy nulla éves autónál nem volt gond, az ma már az legyen. mondjuk egy picivel nagyobb indítóáram kéne, de nincs (a motor beindításakor ugyanis nem a kapacitás számít, hanem a leadott indítóáram, de a megjelölt alternatív típus indítóárama is nagyobb) a második érv: ha tetszik, ha nem, a tapasztalat azt mutatja, hogy az alkatrészkereskedelemben kapható ("utángyártott") akkuk nem egyenértékűek gyári szerelésben az autókba rakott akkukkal. a nagyobb kapacitás hosszabb távon kompenzálhatja ezt, hisz ahogy öregszik majd az akku, még mindig marad tartaléka. hát ezért is érdemes megvenni a nagyobb kapacitásút, persze csak, ha elfér...

kiggyo Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42102

Köszönöm, ez gyors volt!

Előzmény: Bakancs4 (42099)
WooDoo Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42101

Ha már van egy ilyen képed, rá lehetne rajzolni azt is, ahol el szokott törni az alu váz. Érdemes figyelni, frászt kaptam amikor szólt a gyerek, hogy furán megy az úton a kocsija, és láttam hogy a futóművet csak az imádság tartja...

 

Az egyik Aixam-nél is letört a szétrohadt gólyaláb tartó konzol, de az annyira nem volt életveszélyes, még haza tudott jönni a lábán...

Előzmény: Bakancs4 (42098)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42100

Szóval hazudozok és nem látok az orromnál tovább. Nagyszerű. Bár nem igazán hat meg a történet, mert nem a tartalom számít, hanem az, hogy ki állítja.

LPG-vel már 1989-ben jártam, egy ELPIN nevű Jugoszláv szerkóval 10.5 Kg-os palackkal. Akkoriban még sokat nem állítottak róla. A csúcs egy 10.5 kg palackkal 268 km volt egy 1.3 Dacia kombival.

Talán 168 Ft volt egy palack gáz. Nem emlékszem pontosan.

 Aztán Bologna Bertovoglio Altado-ból meghoztuk A Cargas-t. Sok év alatt több autónk fututt gázzal.

Etanollal is jártam, mig meg nem frankóztatták adóját.

Laírtam jelenlegi és volt autóink fogyasztásait. Volt mopedem is, a Grecav-nál is megírtam, hogy 4-4.4

liter körül evett. Emlékezetem szerint .De nekem olyan mindegy, csupán tények nem ismeretében hazugságot állítani valakiről - gyenge jellemnek tartom, mely bőven elfér a sorok között....

 

Előzmény: kiggyo (42094)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42099

Az utolsó kép a kefetartó dobozát ábrázolja , villamos szakszervizben lett cserélve , de mondták , hogy dobozból és a rajta levő  cikkszámból ne induljak ki .

Előzmény: kiggyo (42096)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42098

azt sem tudom, melyik, és hol is van az üzemanyag szűrő

 

Itt -- a tiéden fekete a nálam narancssárga alkatrész , leengedő szerintem nincs rajta . Autósboltokban árulják , saccolásom szerint párezer forintos alkatrész lehet . "Egyszerűen" kitekerhető (lenne) olajszűrő fogóval -- de abban is van , hogy képtelenség megforgatni  . Az új szűrőt fel kell tölteni üzemanyaggal és úgy betekerni . Pár fordulatra kitekerni a légtelenítőt , ráadni a gyújtást és addig pumpálni amíg buborékmentesen nem jön a gázolaj , akkor elzárni a csavart . Utána indulnia kell a motornak .

 

Az üzemanyagtartály úgy tudom 17 literes .

 

Conrad relatíve drága , ez a töltő is az , mert nagyon alaptípus ,én nem venném meg ennyiért .

 

Baranzol75 által betett képen egy Ligier HÁTSÓ futóműve látható . A Ligier az Ambrát leváltó Nova típust hátsó tárcsafékkel hozta . Nem vagyok én se  -- WooDoo-hoz hasonlóan -- elragadtatva tőle . ha a Nová-t majd valaha elviszem berendszámozásra akkor előtte vissza fogom alakítani dobfékesre , szerencsére van bontott Ambrám hozzá .

 

Előzmény: daty55 (42077)
WooDoo Creative Commons License 2017.01.11 0 1 42097

Aki ismeri a típust, az tudja, hogy a 3-as problémás, de a csóró magyar úgy is 2-est vesz. A Smart fórumban nem írnak elromlott autókról? A fórumokban többnyire azok írnak, akiknek valami gondjuk van. Ha az itt leírtakból indulnánk ki, akkor mopedautót épeszű ember nem venne. Pedig annyira nem is vészes egy mopedautó üzemben tartása, tavaly nekem a hűtő, olaj és szíjcserén kívül más teendőm nem nagyon volt. Mondjuk az összetört lökhárítót illene már kicserélni, meg venni kellene egy új aksit, és betenni végre a helyére...

 

Elég gyakran előfordul mostanában minden autógyárnál, hogy egy új típus sokkal problémásabb, mint az elődje. Pedig pont fordítva kellene lennie, de úgy tűnik a világ az egyszer használatos dolgok irányába tart.

 

Amikor lakóautót kerestem, a Fordnál 2000-ig volt beállítva a szűrő, semmi pénzért nem vettem volna 2000 után gyártott Transitot. Az a durva, hogy a vasmotorosok még elmentek 1M km-t, az újak meg csak a garanciaidő végéig bírják. 

 

 

Előzmény: VolksrodZoli (42092)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.11 -4 0 42096

És hogy ontopic is legyek:

Van valakinek egy fényképe egy jdm önindítóról? Adattábla esetleg? Az enyém gyanúsan nem a gyári, suzuki Swift cikkszámát hozza rá a Google. Mondjuk a "devecseri márkaimportőr szakszervizében*" javították, bármi lehet.

 

Köszönöm 

 

*

Értsd: a düledező vájogház tehénszaros udvarán a bolhás kutya pokrócán feküdve

kiggyo Creative Commons License 2017.01.11 -4 0 42095

Nem kell meggyőzni senkit, bár nagyon rajta vagy 

Onnan indult a vita hogy olyanokat állítottál tényként ami a fejedből pattant ki és nem igaz. A hibridekről. 

Másik oldalon bemutatott járművekről pedig tényeket elfejtettél közölni. A smartokról.

Ez nem korrekt összehasonlítás, megpsékelve a kamu 60eFt-os gyertyákkal, stb...

Szerintem mindkettőnek megvan a létjogosultsága, a smartnak is és a priusnak is. Attól hogy neked az egyik van attól a másik nem szar.

Előzmény: BIGYO4 (42093)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.11 -4 0 42094

Én ráhagytam, nem fokozom tovább. Rendszeres olvasója vagyok a smart, prius, aixam, lpg, biodízel fórumoknak ez utóbbi 3 járművem volt is.

Persze a hibák miatt keresnek fel fórumokat az emberek, a priust nyúzó elégedett taxis nem fog írogatni hogy hűdejó még mindig.

Van jópár priusos ismerősöm, van smartos is, és itt van 100m-rre tőlem egy smart szervíz is. Többek között a tények miatt nem vettem smartot. 

Amit nem szeretek ha hazudoznak, túloznak az emberek és nem látnak az orruknál tovább, szerintem tényszerű és valós dolgokat illik leírni, nem elméleteket gyártani.

Azért szereltettem be az lpg-t mert meguntam olvasni a pro és kontra érveket. Akinek van dícséri, több millió autó fut vele a németeknél, itthon pedig kérdezz meg bárkit (szerelő, stb) rögtön fröcsög a hülyeség.

Hasonló okok miatt vettem mopedautót is, felbuzdulva egy-két veterán fórum társ írásain. Szeretem, 5 éve hajtom, meg is tartom sokáig, de objektíven nézve nagyon kevés embernek szoktam ajánlani. Pedig minden héten megállít valaki hogy mi ez, hallotta hogy nem kell rá rendszám meg 2 litert fogyaszt...

 

Előzmény: VolksrodZoli (42092)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42093

Igen. Én senkit nem akarok meggyőzni, hogy vegyen Smartot. Egyik ismerős barátnőm ragaszkodott hozzá, hogy segítsek venni egyet 600 körül. Lebeszélni próbáltam, de nem sikerült. Véletlenül sikerült egyet megcsípni (benzineset) 12000 km-el felújítás után. 240.000 ft-os számla, Mahle dugattyúk, stb, stb. Ennek már 3 éve, egy probléma volt vele, a kulcsot tanítani kellet, mert 1 hónap után beszart,. Illetve a J.ejtó kilincs szorult, de WD40 csodákra képes. Szóval azóta is használja .

Nem is értem, miért nem vásárolnak az agitátorok Priust, ha olyan jó, csak mellékesen csócsál 4-5 liter benzint. Pályán többet. A Hondások 7 -9 literekről is írnak. Az aztán egy Hybrid, mi lenne, ha nem az lenne?

Előzmény: VolksrodZoli (42092)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42092

Nem kívánom fokozni a hangulatot se pro se kontra!

Bele olvastam vacsora közben egy prius fórumba. Azért nagy a baj a mai világban, ha szoftver hibás  vízpumpáról, ajtót ki nem nyitó,vagy be nem csukó elektronikus kulcsokról, katalizátor hibákról, fék hibákról, márka szervizben szét tárt karokról, és kb. 100.000Km-t futott autókról olvas az ember... És már tényként megállapítja a világ, hogy a 3 sok tekintetben gyengébb a 2 nél.

 

Szóval lehet ezt ragozni, ami el tud romlani, az el is fog. Idő kérdése. Gondossággal, megelőző karbantartással sokat lehet tenni a pozitív eredmény elérése érdekében. De amíg a hétfő munkanap, mindig lesznek hétfőn gyártott autók, amik hogy hogy nem, gyengébbre sikerednek a hét többi napján gyártott társaiknál.

 

Innen nézve egy kis barkácsolással, kézügyességgel nagyszerűen életben tartható egy mopedautó :) Nem is kell jobb.

BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42091

Érdekes lenne megvenni 11 évesen egy Priust , mit lehetne rákölteni  további 5 év alatt. Az akkukról nem is beszélve. A használt hirdetések között (Szinte csak Prius és Honda van) szép számmal foglalkoznak az akkukkal ( garanciában csere, 3 éve volt csere, stb, stb).

Előzmény: kiggyo (42086)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 42090

Nekem a fékfolyadék csere kb 3000 Ft,  motorolaj,+ légszűrő, pollenszűrő, olajszűrő még kb 15000 Ft, az összesen fékolajcserével kb 18000. Legyen durván 20.000 és 5w4 TOTAL olajjal.

Előzmény: kiggyo (42089)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!