Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

w.lacika Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134500

találkoztam ezzel  a hibával valakinek van valami infója

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=111139205&t=9073944

cam aro Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134499

ne foglalkozz fustel, olajal,  mig vezerles/gyujtas nincs helyen. 

 

szerintem. 

 

 

Előzmény: tractorsound (134498)
tractorsound Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134498

Udv Uraim. 

A problemaim forrasa egy Daihatsu Feroza kisterepjaro, 1.6 16V EFI, mechanikus szelepallitos, 1 vezermutengelyes benzines. Evjaratot nem tudok, az elsok kozul valo, 1990 koruli. Eros fustoles es olajfogyasztas miatt szedtek le a hengerfejet. Csunyan be voltak egve a kipufogoszelepek, sanc volt bennuk es betonkemenyek voltak a szelepszarszimeringek. A hengerfejet felujitottam. Feltettek es alapjaraton tokeletes, viszont emelt fordulaton langot lovoldozik a kipufogoba es erosen fustol. Kipufogotorok 1,2,3 herngernel csupa olaj es a 3-as hengernel lovi a langot. A szelepek tovenel olajos, nem a fejenel, pedig a szimeringek ujak es nem is voltak olcsok, a szelepvezetokben nincs kopas. Vezerles es szelephezag allitolag jok (?). Osszerakas utan volt nemi gond a szelephezaggal, de allitasuk szerint nem jarattak sokat es korrigalva lett. Kompresszio holnap lesz merve.

Otlet?

Koszonom.

rvf400 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134497

...megölte a láncfűrész a topikot....

Előzmény: rvf400 (134495)
Kawabiker Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134496

Hátha valakit érdekel!

 

Eladó:  Weldi MIG 160, co hegesztő gép eladó. Pár hétvégét használt kölcsön munkakábellal, garancia lejárt, mert 2010ben vettem, de nem volt sokat használva! (Munkakábel, reduktor, palack nélkül...)

Ár: 80eFt

 

20/625-54-99

rvf400 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134495

409 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134494

Az elpazarolt idő!!  :-P  :-)

Előzmény: cam aro (134490)
mica-r Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134493

Nincs főnököm!

Előzmény: cam aro (134492)
cam aro Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134492

:D 

Teged is kerdezzelek?  :D

 

Jo ejt., 

Előzmény: mica-r (134491)
mica-r Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134491

Munkaidőben!

Előzmény: cam aro (134490)
cam aro Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134490

Azt nem ertem, hogy mikor alszol?  :):

Előzmény: 409 (134488)
cam aro Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134489

Vesd ossze 1. ot a 2.al. Both time is the swtich closed. 

Folytasd onnan hogy switch is open only x time for few second than the light is still flashing. 

Nem tudok telorol kopizni. de elsa.linked nem ketallasu switchrol szol..hanem egyallasu switch ido

ido es nyomas viszonyairol. 

 

Karter le lesz a vege. 

Ugral a nyomas,switch szerint. 

 

Előzmény: diagnet (134487)
409 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 134488

A 2. azt mondja, akkor jelez, ha 1500f/min feletti fordulaton zárva a kapcsoló?

Később meg azt írja, ha 1500 felett 0.5-3 secre nyitva van legalább 3esetben, akkor is jelez. (már, ha jól értem) Ez nekem ellentmondás.

Előzmény: diagnet (134487)
diagnet Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134487

Csak úgy tudja érzékelni a változást...egy vezeték, 0/1.

így írja az elsa:


The visual oil pressure warning is switched on (oil pressure warning light flashes) and the buzzer sounds 3 times as an audible warning if at least one of the following conditions exists:
1   “Ignition on”, engine not running, oil pressure switch closed
2   Engine speed greater than 1500 rpm-1, oil pressure switch closed
–   At an engine speed above 5000 rpm-1, the oil pressure warning is not cancelled; also not if the oil pressure switch is closed. The oil pressure warning is cancelled below 5000 rpm-1.
–   If the oil pressure switch is open for only 0.5 to 3 seconds at an engine speed above 1500 rpm-1, this is stored in the combination processor of the dash panel insert. If this condition occurs 3 times when the engine is running, the oil pressure warning is immediately activated and is not cancelled below 1500 rpm-1. The oil pressure warning is cancelled once the oil pressure switch is closed for more than 5 s at an engine speed of above 1500 rpm-1, or if “ignition off”.

Nálam a 2. eset áll fenn.

Előzmény: 409 (134484)
409 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134486

Igen néztem már az árakat, az ebay-en 2-300€-ért hirdetnek ilyeneket, szemben a MB 2700€-os elképzelésével..

Előzmény: diagnet (134483)
diagnet Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134485

Láttam az unixos képet, de ha 0.9barnál bekapcsol és annyi, akkor nem jó semmire.

Teljesen egyforma a gyárival. Az olajgomba helyén megvan a 6bar fordulaton.

Rádugok egy próbalámpát és világít 3000-es fordulaton.

Ezért nem értem hogy mi van.

Ha az olajteknőben lévő szűrő vagy az olajszűrő eldugulna, akkor max nem lenne nyomás, nem?

Előzmény: robika1 (134481)
409 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134484

Ezt most nem értem. Miért lenne az jó, hogy 3bar felett visszanyit? Ez nem annyit jelentene a visszajelző számára, hogy nincs olajnyomás?

Előzmény: diagnet (134478)
diagnet Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134483

Ezek voltak az első tokozás nélküli alkatrészeket tartalmazó hibrid áramkörök. Kicsit tovább bírták mint a mostaniak :)

angol/német ebayről érdemes beszerezni.

Előzmény: 409 (134479)
w.lacika Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134482

igen cseréltem ,aztán olajteknő le mert az általad leírt hiba volt továbbra is .

a szívókosár volt eltömődve ,már több darabot csináltam, de ez más motornál is jellemző..

Előzmény: diagnet (134478)
robika1 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134481

Az Unix-ból szoktunk EPS-t,nincs vele gond.Szerintem ez csak nyomásra záró gomba.Az Unixban a képen van egy kis magyarázat hozzá(milyen nyomásra kapcsol ki vagy be)

Előzmény: diagnet (134478)
409 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134480

Ezt most itthonról meg nem mondom, nem az én feladatom az anyagbeszerzés.  :-)

Megkérdezem.

Előzmény: robika1 (134477)
409 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134479

Köszönöm Uraim, ennyi elég lesz.  :-))

Délután kibogarásztam, ezek a rajzok meg megerősítettek benne, hogy lehet másik vezérlőt venni. Aminek bele kell mennie az belemegy, de nem vezérli ki a trafó 1-et.

Előzmény: cam aro (134474)
diagnet Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134478

Estét.

 

Rendelt már valaki skoda fabia 1.4mpi olajgombát az unixból vagy a bárdiból? Hella, facet, stb.

Bele van tekerve egy normálisan működő motorba, aminél alapjáraton 2 bar, fordulaton 5-6 bar az olajnyomás, de 1500 felett pecsipog az óra.

Elvileg 2 állású a nyomáskapcsoló, 0.9-től 3bar-ig bekapcsol aztán 3 bar felett megint ki.

De ezek indítás után egyből behúznak és 5000-es fordulaton sem oldanak el.

robika1 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134477

Üdv!
Hol veszitek a textar nyerget?

Előzmény: 409 (134457)
robika1 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134476

Köszönöm..

Előzmény: Quattroman (134451)
novothauto Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134475

Mikrofilm minőségben van valahol, előkotrom, ha kell.

 

 

Előzmény: 409 (134468)
cam aro Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134474
Előzmény: 409 (134468)
cam aro Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134473

http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W124/Index/104index.html

 

bar ugytunik ebben inkabb maintenance van.

 

 

Előzmény: 409 (134468)
őrel Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134472

egyelőre nincs gond a kocsival

 

nagyon néha "felvillan" :-) a sárga

Előzmény: LyPapa (134470)
őrel Creative Commons License 2014.07.07 0 0 134471

lekormolódhat  az a szar?

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!