A problemaim forrasa egy Daihatsu Feroza kisterepjaro, 1.6 16V EFI, mechanikus szelepallitos, 1 vezermutengelyes benzines. Evjaratot nem tudok, az elsok kozul valo, 1990 koruli. Eros fustoles es olajfogyasztas miatt szedtek le a hengerfejet. Csunyan be voltak egve a kipufogoszelepek, sanc volt bennuk es betonkemenyek voltak a szelepszarszimeringek. A hengerfejet felujitottam. Feltettek es alapjaraton tokeletes, viszont emelt fordulaton langot lovoldozik a kipufogoba es erosen fustol. Kipufogotorok 1,2,3 herngernel csupa olaj es a 3-as hengernel lovi a langot. A szelepek tovenel olajos, nem a fejenel, pedig a szimeringek ujak es nem is voltak olcsok, a szelepvezetokben nincs kopas. Vezerles es szelephezag allitolag jok (?). Osszerakas utan volt nemi gond a szelephezaggal, de allitasuk szerint nem jarattak sokat es korrigalva lett. Kompresszio holnap lesz merve.
Eladó: Weldi MIG 160, co hegesztő gép eladó. Pár hétvégét használt kölcsön munkakábellal, garancia lejárt, mert 2010ben vettem, de nem volt sokat használva! (Munkakábel, reduktor, palack nélkül...)
Csak úgy tudja érzékelni a változást...egy vezeték, 0/1.
így írja az elsa:
The visual oil pressure warning is switched on (oil pressure warning light flashes) and the buzzer sounds 3 times as an audible warning if at least one of the following conditions exists: 1 “Ignition on”, engine not running, oil pressure switch closed 2 Engine speed greater than 1500 rpm-1, oil pressure switch closed – At an engine speed above 5000 rpm-1, the oil pressure warning is not cancelled; also not if the oil pressure switch is closed. The oil pressure warning is cancelled below 5000 rpm-1. – If the oil pressure switch is open for only 0.5 to 3 seconds at an engine speed above 1500 rpm-1, this is stored in the combination processor of the dash panel insert. If this condition occurs 3 times when the engine is running, the oil pressure warning is immediately activated and is not cancelled below 1500 rpm-1. The oil pressure warning is cancelled once the oil pressure switch is closed for more than 5 s at an engine speed of above 1500 rpm-1, or if “ignition off”.
Az Unix-ból szoktunk EPS-t,nincs vele gond.Szerintem ez csak nyomásra záró gomba.Az Unixban a képen van egy kis magyarázat hozzá(milyen nyomásra kapcsol ki vagy be)
Délután kibogarásztam, ezek a rajzok meg megerősítettek benne, hogy lehet másik vezérlőt venni. Aminek bele kell mennie az belemegy, de nem vezérli ki a trafó 1-et.