Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Surci126 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 12453

A többi lemaradt... Szóval a felület homokszórt de nem 100%-os,ugyan szemmel látható korrózió nem marad rajta de még se tudja 100%-osan kiütni a rozsdát a lemezből a homok ezért nem elég egy sima alapozó. A D831 elvileg pont erre való de egyik helyen azt mondják hogy erre már nem kell semmi tehát mehet rá az alvázvédő mások szerint pedig ez csak egy nem átlátszó wash primer ezért kell rá 2k alapozó. Másik lehetőség hogy PPG sima wash primer és aztán epoxy csak ez sokkal drágább és macerás.

Előzmény: Surci126 (12452)
Surci126 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 12452

Üdv!

PPG D831-el valakinek van tapasztalata?

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.05.20 0 0 12451

Nem lett volna hülyeség az egész táblalemez egyik felét lefesteni előre, aztán vagdosni belőle a foltokat és a festett felét tenni befelé... gyorsabb és jobb lett volna... na már mindegy, ez már késő ötlet. Majd legközelebb :-)

Előzmény: Mindenváró Ádám (12449)
opelos30 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 12450

Köszönöm a gyors választ!
Maradtam a Scholllnál végül ,mert beszéltem velük és meg tudtunk eggyezni egy barátságosabb árban!

Előzmény: RM 66 (12446)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.05.19 0 0 12449

Köszi... a nagyobb darabokat,(küszöb, sárvédő,doblemez) lefestettem előre, de elég sok kis egy-két tenyérnyi folt is volt, azokat nem volt türelmem festegetni... 

Előzmény: Sanyi-ka (12448)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.05.19 0 0 12448

Összehegesztés előtt illett volna lefeste i a lemezeket... Üregvédelmet csak a fényezés után végezzél viasszal, előtte festékkel fújd ki! 

Előzmény: Mindenváró Ádám (12447)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.05.19 0 0 12447

Sziasztok,

 

Körbeértem az autón, a lakatolás így készen van.  Most következne az üreg, alvázvédelem, meg 2k alapozás, aztán összeszerelés és fényezés.
Kérdés: vannak olyan üregek, ahová a felhegesztett folt belső fele néz, ott csupasz a lemez. Érdemes az ilyen üregekbe valamilyen festéket fújni először, vagy elég az üregvédő szer?

 

RM 66 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 12446

Ezekért az árakért kapsz 3M-t is.Szerintem messze jobb a Scholl-tol.

Előzmény: opelos30 (12445)
opelos30 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 12445

Üdvözlett mindenkinek !
Az lenne a kérdésem ,hogy szeretném felpolírozni az autóm és melyik terméket javasolnátok a Scholl termékek közül (mezei autó tulajdonos vagyok,és nem is értek hozzá de sokan ezt javasolták )  elég széles a paletta schollpolir.hu-n s elfogadhatók az árak .
20 éves F-astra került hozzám nem mondanám ,hogy megkímélt állapotban...első autóm..
Nektek milyen tapasztalatotok van ezzel a termékkel ?
Válaszaitokat előre is köszönöm !

Mafia05 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 12444

A régit is meg lehet. Nem ismerem ezt a polírt, ki kell próbálni  működik-e.

Előzmény: Hosiminh (12443)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.13 0 0 12443

a már régi fényezést is meglehet kezelni 2000-es papírra, aztán polír?

találtam egy ősöreg BLANC CAR IDEAL POLISH és hozzátartozó WAX-ot, ismeritek?


azt írja minden lakkozott felületre jó, fém műanyag. de üveget nem ír, árt ez az üvegnek? egyáltalán van szavatossága a polír krémnek?

Előzmény: Mafia05 (12439)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12442

rendben köszi

Előzmény: Mafia05 (12441)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12441

Fújás után egy teljes napot hagyd inkább száradni ha tudod akkor minél többet.

Előzmény: Hosiminh (12440)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12440

fújás után mikortól lehet csiszolni?

Előzmény: Mafia05 (12439)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12439

Szerintem 2000-es alatt ne csiszold ha nem vagy gyakorlott, főleg az éleknél vigyázz ott könnyen ki tud kopni.

Előzmény: Hosiminh (12437)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12438

jah, a festék: 2K akril MobiFleet HS 3:1

vagy hányas a legdurvább papír amivel lehet bántani, további festés nélkül?

Előzmény: Hosiminh (12437)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12437

hali,

miután már fel vittem a végső festéket utána 1000-1200-2000 csiszolással, meg egy kis polirral meglehet kezelni, vagy már nem szabad bántani?

Sanyi-ka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12436

Hidd el, hogy a napi használatosnál nem feltétlenül így van!

Előzmény: Surci126 (12429)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12435

A zsír az üregekbe való. Alvázvédőzésnél a rozsdát el kell távolítani amennyire csak lehet valamilyen alapozóval bevonni tömíteni utána szórható tömítő, rücsi. Persze alap hogy full tiszta az alja az autónak.

Előzmény: runner 125 (12434)
runner 125 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12434

Mármint bocs, nem nagyon vágom ennek a folyamatát, pár mondatban írja meg valaki legyen szíves.

 

- Gyanítom első körben meg kell csiszolni a korróziót

- Ez után megy rá ez a "zsír"? Ezt h kell elképzelni, milyen állagú? Felvitel után megköt?

- Majd erre a zsírra mehet a szórható tömítő?

 

Köszi.

 

Előzmény: Mafia05 (12432)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12433

Nem tudom én sem hogy megér-e ennyi pénzt de csak nem véletlen kerül ennyibe.

Előzmény: vw_golf1.6TD (12427)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12432

A Mike Sanders féle zsír állítólag elég jó cucc. Alvázvédelemre meg az a legjobb ha le van fújva szórható tömítővel esetleg utána még rücsivel.

Előzmény: runner 125 (12430)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12431

Sziasztok!

Ez engem is érdekelne, és egy minőségi munkát végző műhely is. :)

 

Ezen kívül... tudtok ajánlani egy helyet, ahol vákuumos horpadásjavítást csinálnak?

 

Köszönöm! :)

Előzmény: runner 125 (12430)
runner 125 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12430

Sziasztok,

 

Melyik termék most a legminőségibb, legtökéletesebb alvázvédő és üregvédő?

 

Tervezem egy használt GrandVitara vásárlását, s még időben szeretnék a korrózió elé menni.

 

Köszönöm.

 

 

Előzmény: Surci126 (12429)
Surci126 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12429

Ha szarul van megcsinálva akkor valóban ennyit bír.

Előzmény: niváskarcsi (12417)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12428

Nincs, az egyiket már én bontottam egy másik autóból. Végül is most beépíthető állapotban van, csak ezt kéne a lehető legjobban konzerválni ...

 

Előzmény: Mafia05 (12426)
vw_golf1.6TD Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12427

Mafia azért ez a hőátadó paszta igen drága 40 ezer Ft-ért. Akkor vagy nagyon jó lehet, vagy aranyból van ! :)

Előzmény: Mafia05 (12424)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12426

Nincs jó állapotú bontott valahol?

Előzmény: Mindenváró Ádám (12425)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12425

Sziasztok

 

Van egy elég gyenge állapotú benzinbetöltő csövem tágulási tartállyal, amit kettő használtból barkácsoltam össze. Lyukakat kellett behegeszteni, beforrasztani. Jelenleg letisztított, kifoltozott, rozsdamarózott állapotban van.  Nem lyukas most sehol, de azért sok helyen már messze van az anyag vastagsága az eredetitől.

Azon agyalok, mivel kezeljem le a beszerelés előtt, hogy minél tovább bírja még. Újan bazi drága, kiszerelni rémálom, szóval jó lenne ha nem kéne többet hozzányúlni.

 

Rendelkezésre áll kitt, vörös rozsdagátló alapozó, fekete 3in1 rozsdára való festék, illetve alvázvédő... hogy kéne?

 

Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12424

Cink spray-t lehet fújni de valamilyen szinten az is kiég a hegesztéstől vagy ez: http://bolthely.hu/hegesztestechnika/id/00950_Europax_hoatado_paszta_ponthegesztendo_lemezek_koze

Előzmény: vw_golf1.6TD (12421)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!