Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nyulas Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134615

Megakadtam egy Kia 2.0 td  vel 1998-ból.Semmilyen használható irodalmat nem találok hozzá.Bosch ve edc  adagolo zexel licence van rajta .Előbb néha nem indulgatott ,de most leáltt végleg .Már a leállitó mágnesszelepen nincs áram.Esetleg v alakinek lenne hozzá kapacsolási rajza megköszönném.

Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134614

Egy Alu ötvözet dugattyúk olvadáspontja 600-700 oC körül van. Az égési csúcshőmérséklet kb 2000-2200 oC. Ez utóbbi csak pár msec-ig van jelen.

 

Az olvadáspont feletti hőmérsékletet tartósan kell biztosítani egy ilyen sérüléshez, amennyiben az hőterheléstől van. A dugattyú (hűtési módtól függően) nehezen tud átmelegedni üzemszerű használat közben. Ha valamilyen hővédő bevonata van a dugattyúnak, akkor lehet, hogy mechanikai sérülése is volt a felületnek.

 

Mindenesetre engem nagyon érdekelne mitől alakult ez ki...

 

A DPF regenerálási hőmérséklet a korom égési hőmérséklete fölött kell, hogy legyen ami a korom összetételtől függően 480-600 oC. 600-650oC tarós kipufogógázra van szükség a tudomásom szerint az ilyen rendszerű DPF -eknél.

 

A szelep a zárás ideje alatt nagy mennyiségű hőt tud átadni a hengerfejnek, ezért a szeleptányér égéstér felőli része sokszor tisztább, a szelepszár felőli felület könnyebben koszolódik el hiszen jelentősen alacsonyabb a gázok hőmérséklete ezen a részen.

 

Amúgy mit mondott az ügyfél, nem rángatott? Nem volt semmilyen hibajelenség?

- ezek után a lendítőkerékre is össze kell kuporgatni a pénzt rövid idő alatt... szerintem

 

 

novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134613

Hány fokos a részecskeszűrő, amikor regenerálod és égeted le a kokszot róla?

 

 

Előzmény: cam aro (134606)
ferixa Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134612

Sziasztok!

 

Laguna 2003 augusztusi, öt ajtós, 1,9 dCi - hez keresek ablakemelő kapcsolási rajzot. Hátul mechanikus, komfort modul nincs.

 Tud valaki segíteni?

 

Előre is köszi!

 

ferixa

Quattroman Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134611

ha olyan mennyiségű gázolajat kap, hogy esélye sincs a lerakódásnak, de akkor viszont ahogy írtad, ott van olyan korom, hogy 5 kerületben riasztanak tűzoltókat.

 

mindez igaz is lehetne, de lukas dugattyú esetén nem lökdösi ki a kipuba csak nagyon kis részét, hisz nincs kompresszió se.

korom helyett leginkább fehéres füst lesz+ felszaporodott olaj a teknőben...

Előzmény: Smafu.w126 (134609)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134610

A geometria vegpont hernyocsavarjan allitottal?

Előzmény: robika1 (134594)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134609

Szerintem ilyen tiszta egy dugó akkor lesz ha mossák vízzel, vagy ha olyan mennyiségű gázolajat kap, hogy esélye sincs a lerakódásnak, de akkor viszont ahogy írtad, ott van olyan korom, hogy 5 kerületben riasztanak tűzoltókat.

Kíváncsi lennék a szelepekre, és a kipufogókimenetre a hengerfejben, hogy milyenek.

 

Ma szedtem szét egy merci motort, hengerfejes volt (még az), ott alapjáraton hagyva 2 perc után irdatlan gőz, édeskés kipufogószag.

A 3. henger dugóján megúsztam a drótkefézést, az tiszta :)

Előzmény: cam aro (134606)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134608

Mondjuk elképzelhető.

Előzmény: cam aro (134589)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134607

tedd fel a legtomeget, es a turbonyomast szkopra. 

vagy eloadatba. 

hatha latni valami falsot. 

 

nékem nincs tobb otletem.. 

herelt motoron nincs rutin.

============

Előzmény: robika1 (134605)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134606

nem a vita miatt, de nem tartom lenyegtelennek. 

 

valamiert tiszta, es valamiert elrepedt. 

az ok, amibol a dignosztika kiindul. a miert. 

(ami ez esetben nyilvan nem helytallo, mert cserelni fogsz mindent. ) 

 

a kipuff szelep valahol 8-900 fok kornyeken dolgozik. 

azt nem eg le a kox rola. de inkabb rasul. 

az a dugo meg peremtol peremig tiszta. 

mi hofok kellene oda, hogy ilyen tisztara egjen, egy nem jol uzemelo motorban ? 

======================================================

Előzmény: novothauto (134604)
robika1 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134605

vakumok rendben vannak ?  /geo. egr. twinport/ :Geot azonnal felhúzza a vákuum,inditásnál ,EGR kiírva ledugózva.

twinport mukodik ? Ha a swirl flap-ra gondolsz,az már rég ki van szerelve nem működik.

mi a valos nyomas ? Csak teszterrel lett mérve  obd-n.

Ennél 3,5-nél van lépcső.

 

Előzmény: cam aro (134599)
novothauto Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134604

A lukas dugó az a vége. Ki tud lukadni 100 kilométeres autópályázásnál.

Előtte egy gramm olajat nem evett.

 

Végülis lényegtelen.

 

 

 

Előzmény: cam aro (134602)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134603

ez uj nekem. 

Koszi! 

Előzmény: robika1 (134595)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134602

en se poennak szantam. 

 

az az auto amelyik zabalja az olajat, es/vagy szar spricnit kap , az durvan kormol.. barhany okbol is. 

lukas dugoval viszont kompot sincs.. nemhogy eges.. 

azt a hoterhelest megfogod latni masik dugon is.. ha lemosod. 

 

Előzmény: novothauto (134597)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134601

legtomegel nincs baj. 

semmivel nincs baj. 

auto jon megy, pocc roff. power minden okes. 

 

..csak a feher  fust.. 

no mindegy. 

kiakasztom pillangot. azt lassuk ugy mit fustol. 

Előzmény: novothauto (134598)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134600

Hja kerem, aki nem megy a joert, annak sokba lesz a rossz:)

cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134599

vakumok rendben vannak ?  /geo. egr. twinport/ 

twinport mukodik ? 

mi a valos nyomas ? 

 

az a tocsi kemenyet tol 2e f/m-tol.

nem emlekszem 3.5-nel lepcsore.  

 

primer nyomas jo.

5 bar korul remlik az ertek. 

Előzmény: robika1 (134594)
novothauto Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134598

Kérdés: húzd le a légtömegmérőt, hogy mit reagál.

 

 

Előzmény: cam aro (134589)
novothauto Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134597

Nem poénnak szántam.

 

Látszik az egész dugattyútetőn a hőterhelés, azért van letisztulva.

 

 

Előzmény: cam aro (134557)
P.URBANUS Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134596

Ha van ügyfélkapud, akkor ki sem kell otthonról mozdulnod:

 

https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/

Előzmény: C20NE (134570)
robika1 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134595

VW Caddy 1.9SDI is lezár alapjáraton mindegyik.

Előzmény: cam aro (134593)
robika1 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134594

Sziasztok!
Elakadtam egy BMW 320D 03' 150LE-s autóval.
Múlthéten turbógeometriát takaritottunk nála mert akadt,szorult.Próbauton teszteltük (turbónyomást) jól működött.
Élőadatban kért értéket nem látok,csak mértet, így csak a tapasztalatból látom,hogy jó e  az érték.(jónak tűnik.)
Pl.:3.ban teljes terhelésen 1500ford.-tól gyorsítunk 2100-as fordulatnál 2550milibar a nyomás egészen 4500-ig.Az autó megy de 3500-nál érezhetően megindul.
Tulaj azt mondja ,hogy eddig 2000-nél megindult egészen szabályzásig.Hibakód nincs,az autó chiptuningos.Az eredeti tartalom nincs meg mert már annyian tuningolták,hogy már nem emlékszik hol maradt el az eredeti....Légtömeget nem látok mert nincs a mérőcsoportban...Oszcilloszkóppal meg tudnám mérni.....Turbót újra levettük,rendesen nyit-zár a geometria, katalizátor nincs benne.
Előszállító szivattyunak milyen nyomást kell produkálnia?Ez 4,5 bart nyom.Az ügyfélnek van egy 330D-je is lehet azzal keveri a nyomatékot?

Tapasztalat?Mit nézzek még meg?

cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134593

nem ertem miert zar le alapjarton. 

Előzmény: cam aro (134592)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134592

a tokom tudja minek hivjak. 

 

pillango/fojto szelep a szivosor elejen. 

 

dizel. 

Előzmény: mica-r (134590)
409 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134591

:-))  Igen, ismerem.   (de a XXII. kerületi meg a szomszédban van)

Előzmény: Donibcsi (134588)
mica-r Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134590

Nem túl jó az a 300mBar. Fojtószelep?

Előzmény: cam aro (134589)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134589

szerintem eleg ha uti sokaig rossz detonacio., elobbutobb elreped/het.

-------------------

nade ha mar cr mazda. 

itt is egy. 08" RF. 

/rajzanak ? :O/ 

sikeres dpf reg utan, gazda panaszkodik idonkent nagy mennyisegu feher fustre puffcsobol.

menetkozbe semmi, alapjaraton, idonkent jelentkezik.. feher, de -talan- nem annyira budos mint mikor kipuff oldalon eg az turbo olaj.

 

szivo oldalon nincs -tul- sok olaj, turbo log valamit, de nem tunik veszesnek. kartergaz nem nagy. 

kipuff oldalt nem bontottam. 

viszont tenyleg dol belole a fust. 

 

egy kerdes. 

szivosor elejen a pillango szelep allandoan zarva van alapjaraton. 

gazra egybol nyit. 

eloadat szerint ez zarast keri is az ecu. 

szivosor nyomas ilyenkor 300mbar kornyeke..mint benzinesnel. 

 

szerintem ez igy nem jo. 

valakinek rutin ? 

Koszi. 

Előzmény: Smafu.w126 (134563)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134588

Százhalombatta....vadi új, nincs fekete, azonnal sorra kerülsz. hármunk útlevele volt összesen 10 perc ajtónyitástól, zárásig. 

Előzmény: 409 (134581)
409 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134587

Engem eddig minden alkalommal elhajtottak, azzal, hogy ez a szabály, nem tehetnek semmit... Igaz, idén még nem voltam ott. Valószínűleg nem is megyek, amíg van emberien működő is.

Előzmény: cs_geza (134584)
cs_geza Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134586

ööö, ... 3x 20 percen belül sorra kerültem, ....

Előzmény: cs_geza (134584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!