Semmi, marad a buszon a köv. I.szemléig. Eddig is átengedték napi-2napi/heti átvizsgáláson. Eddig is elindultak vele a buszvezetők. Ezután is elindultak volna. Ez a gumi és futómű nem egy két hete vagy hónapja van ilyen állapotban és a futómű sem 1-2 hónapja eszi a gumit.
Ez a buszvezető hanyagsága is. Nálunk a fiúk kicsit húz a kormány szaladnak be futóművet állítani, gumit nézni.
Én most elmegyek vizsgázni, de légyszíves csinálj már egy városonkénti osztást és %-ban írd ki a végeredmény vagy csökkenő vagy növekvő, de semmiképpen se ABC sorrendben.
Például :
- Szekszárd = 121:419 = 28,8%
- Eger = 481:855 = 56%
- stb.
A felsorolás címe lehet :
Az utasbevételek aránya az ösz éves költségben.
megj: Az osztási művelet nem is kell, elég ha a százalékokat írod be.
Rá is nyomták az egészet a sofőrre, mert neki kell ellenőriznie ennek állapotát. Már csak az a kérdés, hogy ha nem készül kép és nem kap sajtó figyelmet akkor mi történt volna?
És még mindig fent van? Szerintem már tudják..biztosan nincs rá pénz, hogy cseréljék vagy így akarják átadni a VB-nek a kocsikat, erre már nem költenek.
Pár éve komoly akcióterv volt kiadva a járművezetőknek, hogy mit kell tenniük, ha másnaptól VB szolgáltat a távolsági King Longokkal. Mindegyik buszra adtak ki szolgáltatói matricát, amit ki kellett volna rakniuk, mindegyik gépkocsivezetővel szándéknyilatkozatot íratott alá a VB a munkaviszonyukkal kapcsolatban....
Vagy azzal együtt, amit a Volánbusz topikban írtál, meg vegyük be a képletbe a 40 db ÉNYKK-s kocsi pletykáját:
én már reális opciónak látom a 40 ÉNYKK - 60 VB felosztást.
Azt nem tudom, hogy nézted-e, de az Inovellek MIND IC kivitelűek lesznek. Ez pedig kifejezetten érdekessé teszi a dolgot szerintem, mert ismerve a KK-k hozzáállását, ezek távolságis gépek lesznek. Milyet néztem, amikor a fürediek Pestre osztották be az IC Inovellt, pedig náluk a két Pestre járó kocsi az "új" Evadys és a Drögmöllerük volt.
Mindenesetre kitartok a véleményem mellett: meglátjuk. Meg a biztos úgyis az, ami már megtörtént. :D
A 100 Credoból fog kapni a Volánbusz szerintem. Megnéztem a kijelzőkre vonatkozó előírást, és ott VB-s feliratokat várnak el.
Őszintén bevallom, este 11-éjfél körül már csak átfutottam, és így nem volt teljesen egyértelmű, hogy az összesnek olyannak kéne lennie, vagy sem. De majd meglátjuk.
A King Longok esetében a szerződés elvileg lehetővé teszi, hogy a járművek az alvállalkozó levonulásával a VB állományába kerüljenek (a Mátra Volánhoz is így kerültek az Intourok).
Csahogy mind a nagy King Longok megvásárlása, mind az alvállalkozói szerződés meghosszabbítása közbeszerzést igényel, ami nehezen fér már bele év végéig...
Nekem most az a tippem, hogy a VB-hoz a Volvokból csak a 70 db háromtengelyes hosszú szóló busz kerül (ezek Érd, Szigethalom, esetleg még Monor és Cegléd térségébe kerülhetnek). A 15 db Volvo csuklós szerintem az ÉMKK-hoz fog kerülni, a többi Volvo pedig talán a DAKK-hoz.
Fut még egy 40 db használt normálpadlós busz (cseh Intourok?) egyéves bérlésére szóló tender és most jött ki egy tender 100 db új Raktáronell beszerzésére. Szerintem ezek se a VB-hoz fognak kerülni.
Ami az alvállalkozókat illeti: könnyen lehet, hogy a King Longok (esetleg még a Color Intouroi és Temsái) maradni fognak, immár a Volánbusz állományában. Így gyakorlatilag a T&J bérelt gépeinek pótlása lenne nagyobb gond (a Kontaktnál 3, a Colornál talán 6-7 db buszt kellene pótolni). Mondjuk még azt sem zárom ki, hogy semmi nem történik és maradnak az alvállalkozók :)