Keresés

Részletes keresés

JLA160 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77083

A többségére emlékszem, remélhetőleg jól. Kamionban ezek közül a 17-58 és a 17-71 járt. Az IKA-BUSZ-os osztaghoz a 17-08, a 17-12, a 17-99, a 18-05, a 19-71, a 19-73 és a 19-91 járt. Amennyire rémlik, a 19-73 és a 19-91 kifejezetten a halálból lett visszahozva, állítólag még a 2006 nyár végi selejtlistában benne is voltak, de végül megjárták az IKA-BUSZ-t. Kecskeméten újult a 17-62 és a 19-76, ezek még az elsők között voltak; fehér Helvetica típusú azonosítókkal jöttek vissza, olyannal, mint amilyen pl. a 12-20 vagy a 03-58 is volt. Mezőtúron a 18-10, a 18-20 és a 18-35 tette tiszteletét az általad írt listából a 19-70-en és a 00-08-on kívül. A 00-28 és a 17-30 nem rémlik, hogy járt volna bárhol is, szerintem azok garázsos felkészítések voltak. A 19-93 pedig vagy IKA-BUSZ vagy Kamion, bár szerintem kissé bezavar nekem a későbbi Kamionos felújítása. A 19-94 pedig ugye Gyöngyös volt, ebben az időszakban az első ott.

Előzmény: RózsaszínPárduc (77081)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77082

"mire azt a választ kaptam, hogy a VJSz nem szerelőműhely. De azért ablakot azt tudnak berakni. Fasza."

 

Karosszéria jellegű munkákhoz az üveg beragasztás hozzákapcsolható. A kpufogó rendszer átépítése inkább autószerelői szakma, autógépészet pedig nincs a VJSz-ben. Azaz csak annyira minimális, hogy kb. 3 ember, aki ha olyan vázas munka van, akkor a gépészeti egységeket ki tudja szerelni, majd vissza. Javítani nem tudják, mert nincs hozzá szerszámozottság.

Előzmény: BPO-105 (77073)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77081

Ezek mellett még ilyen szörnyedvények voltak akkor itt-ott, mint: 17-30, 17-58, 17-62, 18-10, 18-20, 18-35, 17-71, 19-91, 19-71, 19-93, 19-73, 00-28, 19-76, 19-70.

 

És megkopott emlékezőképességem miatt (meg mert akkoriban trehány módon jegyzeteltem) ezek közül és az általad felsoroltak közül is szinte egyikről se tudom, hogy hol kapta a vizsgáját. Mert ezek ugyanis vizsgaszemlék voltak. Tehát lehet köztük olyan is, ami csak garázsban készült. A 19-70-ről pl. tudom, hogy Mezőtúron volt.

Előzmény: FKU-911 (77054)
BPI-791 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77080

Én is úgy emlékszem, ami 2009 őszén meg is történt, de előtte visszatért Óbudára.

Előzmény: Humarci (77070)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77079

Jah :DD

Előzmény: BPO-105 (77077)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77078

Ja, és nem toldott természetesen azokba se 1 métert senki, csak hasonló kivitelűek lettek belül.

Előzmény: Dante001 (77076)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77077

396 még annál is korábbira ;)

Előzmény: Dante001 (77076)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77076

Ebbe nem, így jött ki a gyárból. Amibe a BKV toldott 1 métert az a BPI-395,396 volt, de már vissza vannak alakítva korábbi állapotukra.

Előzmény: MCA-001 (77075)
MCA-001 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77075

És 1 métert bele is toldottak.

 

Előzmény: KápCity (77040)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77074
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77073

A holland pakkot azért nem ablakozták be bal oldalon hátul, hogy a kipufogógázok ne áramoljanak be az utastérbe. Legalábbis ezt állították, gondolom volt is benne valami.

Igazán akkor válik ez érdekessé, ha belegondolunk, hogy a 260-asok, 280-asok esetében ez soha senkit nem zavart, valamint ha megnézzük, hogy a Volvók egy részénél nem is oda helyezték gyárilag a kipufogót, illetve jó néhány példányon egy gyors megoldás keretében szintén hátravezették a forgalomba helyezés óta.

Annak idején föl is vetettem, hogy ezt miért nem lehetett egységesen megoldani még a VJSz-ben, mire azt a választ kaptam, hogy a VJSz nem szerelőműhely. De azért ablakot azt tudnak berakni. Fasza.

Előzmény: FKU-911 (77063)
JLA160 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77072

A D2156 oké, de benne lennék egy [96]-ban is :D Mert ott is járt elég gyakran Óbudásként.:)

Előzmény: BPI-791 (77069)
JLA160 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77071

Jaja, bírtam nagyon :)

Még a 08-25 meg a 08-54 hiányzik nagyon Óbudáról, főleg az előbbi a Halas üléseivel :) Szép hangja volt!

Előzmény: Humarci (77066)
Humarci Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77070

én úgy emlékszem, amikor a 08-43at leállították akkor lett motorcserés :(

az is egy nagy hiba volt, hogy kukázták...

Előzmény: BPI-791 (77068)
BPI-791 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77069

Én is, de szigorúan D2156-al és 48-as jelzéssel :D

Előzmény: JLA160 (77064)
BPI-791 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77068

azt tudom, hogy az övét kapta meg.

Úgy rémlik a 015-tel még D2156-ként mentem 2009 szeptemberében, s a 843 meg ekkor járt Délpesten.

Aztán viszonylag rövid idő elteltével már írták D10-re a 015-öt, s nem sokkal rá, már úgy utaztam vele szintén 32-ként.

Előzmény: Humarci (77060)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77067

Vajon ez lesz a jövő?

 

Megfulladunk a használt buszokon,mert ablakcsere nincs ,és nincs pénz a légkondit üzemeltetni.

 

2012-ig volt ablakcsere,onnantól kezdve miért nincs?

Előzmény: FKU-911 (77063)
Humarci Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77066

17-08 jó kis kocsi volt :)

Előzmény: JLA160 (77064)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77065

D10-essel már jó volt a végén.:)

Előzmény: JLA160 (77064)
JLA160 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77064

Durva :) Most szívesen utaznék egyet a 17-08-cal :D

Előzmény: FKU-911 (77062)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77063

"De akkor legalább egy egyszeri költséggel ki kellet volna cserélni pár ablakot úgy mint az MCA-kon."

 

 

Inkább mindet. Ugyanezt az MFW-ken is meg kellett volna tenni. A G&S trolikról már nem is beszélve.

Előzmény: Törölt nick (77061)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77062

És ennek már 7 éve...

Előzmény: Humarci (77058)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77061

Nagyon tettszik a CNG Vanholl jó vele menni,csak az a meleg......már most tavasszal fulladoznak az utasok mi lesz itt nyáron.

 

Megértem hogy nincs pénz a légkondira,ez egy szegény ország ez van.

De akkor legalább egy egyszeri költséggel ki kellet volna cserélni pár ablakot úgy mint az MCA-kon.

 

Humarci Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77060

méghozzá a 08-43 motorját kapta meg, aztán párt hét alatt kinyírta a váltója és kapott másikat

Előzmény: BPI-791 (77039)
JLA160 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77059

Király vagy, köszi szépen :)

Előzmény: RózsaszínPárduc (77052)
Humarci Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77058

18-47VP-re lettek aktiválva

41VP-n meg VT ment

Előzmény: FKU-911 (77054)
19-57 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77057

Uhh.. A krémje...

Előzmény: FKU-911 (77054)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77056

A 425 nem

Előzmény: Humarci (77055)
Humarci Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77055

04-25, 04-29 is táblás

Előzmény: cooldogg1992 (77029)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 77054

Amikor a 17-12, 19-94, 19-95, 00-08, 17-08, 18-05, 18-14, 18-20 és társaik lettek összekotorva valamelyik pótlásra.

Előzmény: BPI-791 (77049)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!