Nekem rengeteget dolgoztak és többek közt sok Porsche hengerfejet is komplett felújítottak és a mai napig működik.
De minden munkát vállalnak, mint pl. 1960-as 500-as fiat motor löket módosítása és blokk átalakítás, meg henger 650+ -ra meg ilyesmi és garancia is van.
Ilyet láttatok már, srácok? Szeptemberben felújíttattam a motort kb 130 ezresért, de valami apróság nem lett jó, nagyobb volt a szívócsővákuum, mint kellett volna. A szerelősrác újracsináltatta a hengerfejet, megint új szelepek, összes szelepvezető, öszes szimmering (amik előtte 3 ezret futottak) és ma épp mennem kellett volna a Puntoval. Nem használom, kemény 40km van benne az új hengerfejben, és 3 ezer a motorban, de ma valami gebasz történt, kettes henger kipuffszelep.. Holnap 9-kor kiderül, hogy a rugó tört-e el, akkor a legjobb, mert az kívülről is javítható. Azt már nem is mondom, hogy csak azért akartam beleülni, mert a Multiplám tegnap megadta magát, Pécsről 2 hengerrel jöttem haza, 2-3-asban nulla kompresszió...
Sziasztok.Stilo jtd 8v tulaj vagyok.Kis problémám van.A kocsi kissé többet eszik,on 10-15%-al a kelleténél.5,5 liter tartós 90-nél.Kis várossal 6,5.Indításnál,sötétszürke büdös füst.Ü.anyag ellátás esetleg keverék arány lehet.Alacsony fordulaton lustácska is kissé.Gondoltam széthúzom a maf szenzort,hogy megnézzem mit csinál.Elméletileg ilyenkor hibajelet küld a fed. comp. ra,és mivel nem érzékel beáll középértékre...Ezzel szemben az enyém semmit sem reagált rá,semmi hibaüzenet,kocsi ugyanúgy megy.Ez azt jelenti,hogy már nem is működött?Nem értem.Túlfogyasztást,füstölést okozhatja a map szenzor is?Válaszotok előre os köszi.
Értem már. Én úgy gondolom, hoy ami összekeni, az a motor már megérett egy felujjításra, erősen, vagy tél van, és 5 km-re járnak vele, és nem tud bemelegedni.
Én nem a befecsi szelepekre gondoltam jelen esetben. A régebbi központis autóknál az injektor fej maga a szívó torok is egyben. At újabbaknál is így van, csak kikerült belőle a befecsi szelep és társai . :-) Számomra még most is az az injektor fej. Bocsánat, ha rosszul érthető. . . . . . . . . . Én arra gondoltam.
B.
UI.: RICK4: hajtás= hátsó futómű kompletten........................ mielőtt lekontrázol :-)
Az egyik haverom Puntós, de nem egy fórumhuszár, így én kérdezek helyette.
1.2-es benzines punto, a motorból elment az erő, hangra olyan mintha egy henger nem menne, de mindegyik megy, a blokk rángatózik alapjáratban. A motorvezérlés lámpa világít a műszerfalon. Ha a lambda szondát lehúzzuk, semmi sem változik. Ezexerint az a rossz? Ráadásul úgy látom kettő is van belőle.
Szegény ember noname Tescos gazdaságos olajat használ:))
Mi vele a gondod??:)) Mikor Renault Megan tulaj hisztizett,hogy szarrá ment a második turbója,nem ment vele 15 000km-ert.Mikor szétlett szedve kiderült olaj helyett koksz volt benne,mikor szóvátetük olajat kelett volna cserélni rendszeresen,az volt a válasz nem értünk hozzá,mert a Baumgartner szervizbe meg a használati utasitásba is az van 40 000km-et elmegy olaj cserénként a kocsi:)))
Otthon szomszédal cserélték a turbót,de olajat nem cseréltek akkor se,és mivel nem volt a beszerelésröl számla,hogy szakszerüen lett beszerelve elhajtoták ahol vette a turbót nem foglalkoztak vele!
ja igen, a szűkítés célja, hogy az olajos trutymó ne menjen tovább. A gyári/jó minőségű olajjal persze nem rakódik le, illetve persze a motor állapota is erőssen befolyásolja.
Persze a "ritka" csere, és ráadásul gagyi olaj ezt a dugulást felerőssíti..
A kartergázcsőben a tűzfogó után közvetlen van egy szűkítés- 15----> 5mm. Hogy minek azt nem tudom. A tűzfogó felfokta a trutyit, a szűkítés meg bedugult tőle. Mielőtt megkérdezed, hogy ez hol van, akkor megelőzlek a válasszal. A szűkítés maga a cső belsejében van. Kívűlről NEM (!) látható. Én a javítás során vágtam szét a csövet és akkor döbbentem le........... 1.2 8V. A vége az lett, hogy az új kartergázcsövet belevezettem a légszűrőházba a szűrő elé a légáramlat szerint, hogy a trutyi ne kenje össze az injektorfejet, pillangószelepet.....
A két első kerék gumiai az acélszálon futottak. Fiatal megkímélt osztrák csajé volt. Mármint a lány vplt megkímélt.:-) :-) :-) De mondom full extra. Abs, klíma és minden elektromos és fűthető. Minden jó is volt, csak a mptor teteje halt meg. Az már nem bírza a rendszert. :-) :-) :-)