Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 29377
Tudtál valamit lendkerék ügyben?
Előzmény: Törölt nick (29373)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 29376
Ok! Nem tudtam, de másnak is jól jöhet.
Előzmény: Törölt nick (29373)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 29375

Köszönöm. Öregszek, felejtek............. :-)

 

  B.

Előzmény: Gyozi2 (29370)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.10 0 0 29374

Ja, rajz nuku...

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.10 0 0 29373

Nam mindenki lakik nagyfalunál,  szegedi a Rick.

Előzmény: GYURMA 944 (29372)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 29372

Guttyán és TSA gépmihály Csömőr!!!

Nekem rengeteget dolgoztak és többek közt sok Porsche hengerfejet is komplett felújítottak  és a mai napig működik.

De minden munkát vállalnak, mint pl. 1960-as 500-as fiat motor löket módosítása és blokk átalakítás, meg henger 650+ -ra meg ilyesmi és garancia is van.

Nem kell 40km után szétszedni.

Előzmény: R!ck4 (29371)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 29371

Ilyet láttatok már, srácok? Szeptemberben felújíttattam a motort kb 130 ezresért, de  valami apróság  nem lett jó, nagyobb volt a szívócsővákuum, mint kellett volna.  A szerelősrác újracsináltatta a hengerfejet, megint új szelepek, összes szelepvezető, öszes szimmering (amik előtte 3 ezret futottak) és ma épp mennem kellett volna  a Puntoval. Nem használom, kemény 40km van benne az új hengerfejben, és 3 ezer a motorban, de ma valami gebasz történt, kettes henger kipuffszelep.. Holnap 9-kor kiderül, hogy a rugó tört-e el, akkor a legjobb, mert az kívülről is javítható. Azt már nem is mondom, hogy csak azért akartam beleülni, mert a Multiplám tegnap megadta magát, Pécsről 2 hengerrel jöttem haza, 2-3-asban nulla kompresszió...

 

https://www.youtube.com/watch?v=YUWaGpQ04gs

 

 

 

Gyozi2 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 29370

Leveszed a motort és az aljában levő panelen vannak.

Le kell forrasztani a vezetékeket róla, hogy hosszáférj.

Előzmény: PeeWee33 (29369)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 29369

Hello!

Punto II-nél az elektromos szervo reléjét merre keressem? Ami el szokott romlani. Benne van a motor belsejében vagy más helyen van?

Köszönöm a választ.

 

   B.

R!ck4 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 29368

Szerintem ne rugózz ezen. :-))))

Előzmény: Törölt nick (29367)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.09 0 0 29367
Miért, 6 pax toll van nálam, rugókat ki többi kuka.
annyit megér, oszt tolom be vázsbá....
Előzmény: R!ck4 (29366)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 29366

Egy rugóért három rugó az nem túl nagy üzlet. Egy az egyben még okés lenne.. :-))

Előzmény: nemszabad (29365)
nemszabad Creative Commons License 2013.05.08 0 0 29365

Punto I-hez,1.2,75 lovashoz van két első rugóm eladó.

A rugók ára darabonként három rugó. Vagy valami olyasmi.

Esetleg elcserélem A6-os Audira.

Tel : 20-9550672

Gyozi2 Creative Commons License 2013.05.04 0 0 29364

Ugyanúgy mint a kettesnél.

Egy biztosító rugót kell lehúzni róla  a tengellyel merőleges irányba.

Nekem egy vékony kampósvágűre hajtott drót szokott bejönni, de van aki csavarhúzóval, spaklival szedi ki. A tövénél levő műanyag kupak alatt van.

Előzmény: mrkevin (29362)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.04 0 0 29363

HÁJ! :-)

 

Szedj már le valahonnan légyszi PUNTO MK1 automata lendkerék képet.  Robbantott is érdekel, meg minden.

Szerkezeti felépítés, stb.

Én semmi használhatót nem találtam. :-)

Köszi!!!!!!

Előzmény: Törölt nick (29361)
mrkevin Creative Commons License 2013.05.04 0 0 29362

Üdvözletem!

 

Tudja valaki, hogy 1-es puntónál hogy jön le a hátsó ablakemelő kézi karja?

 

Előre is köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.01 0 0 29361

Azért ez nem olyan, hogy kihúzod a mosógép dugvilláját a falból, és megáll.

Ha lehúzol egy érzékelőt, attól nem javul meg...

Inkább kellene élő adatot nézni, MI HOGY VÁLTOZIK, illetve motor dagnosztikát kellene csinálni rajta...

Előzmény: Petyusz1982 (29359)
Rocktober Creative Commons License 2013.05.01 0 0 29360

hello!alapjáratod milyen?lehet akár lambda,vagy hütöfolyadék hömérséklet jeladó....

Előzmény: Petyusz1982 (29359)
Petyusz1982 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 29359
Sziasztok.Stilo jtd 8v tulaj vagyok.Kis problémám van.A kocsi kissé többet eszik,on 10-15%-al a kelleténél.5,5 liter tartós 90-nél.Kis várossal 6,5.Indításnál,sötétszürke büdös füst.Ü.anyag ellátás esetleg keverék arány lehet.Alacsony fordulaton lustácska is kissé.Gondoltam széthúzom a maf szenzort,hogy megnézzem mit csinál.Elméletileg ilyenkor hibajelet küld a fed. comp. ra,és mivel nem érzékel beáll középértékre...Ezzel szemben az enyém semmit sem reagált rá,semmi hibaüzenet,kocsi ugyanúgy megy.Ez azt jelenti,hogy már nem is működött?Nem értem.Túlfogyasztást,füstölést okozhatja a map szenzor is?Válaszotok előre os köszi.
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.30 0 0 29358

Értem már. Én úgy gondolom, hoy ami összekeni, az a motor már megérett egy felujjításra, erősen, vagy tél van, és 5 km-re járnak vele, és nem tud bemelegedni.

Előzmény: PeeWee33 (29357)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 29357

Hát de miért?

Én nem a befecsi szelepekre gondoltam jelen esetben. A régebbi központis autóknál az injektor fej maga a szívó torok is egyben. At újabbaknál is így van, csak kikerült belőle a befecsi szelep és társai . :-)  Számomra még most is az az injektor fej. Bocsánat, ha rosszul érthető. . . . . . . . . .  Én arra gondoltam.

 

  B.

 

 

UI.:  RICK4: hajtás= hátsó futómű kompletten........................    mielőtt lekontrázol  :-)

Előzmény: Törölt nick (29352)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.29 0 0 29356

Ez így elég nehéz....

Lehet átugrott vezérléstől kezdve, trafó hibán át, vizes benzinen át....

Pesten tudok segíteni hibát keresni, illetve ki tudom olvasni is a hibaüzeneteket.

boxtif@gmail.com

Előzmény: htblank1 (29355)
htblank1 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 29355

Sziasztok!

Az egyik haverom Puntós, de nem egy fórumhuszár, így én kérdezek helyette.

1.2-es benzines punto, a motorból elment az erő, hangra olyan mintha egy henger nem menne, de mindegyik megy, a blokk rángatózik alapjáratban. A motorvezérlés lámpa világít a műszerfalon. Ha a lambda szondát lehúzzuk, semmi sem változik. Ezexerint az a rossz? Ráadásul úgy látom kettő is van belőle.

kolcsar Creative Commons License 2013.04.29 0 0 29354

Szegény ember noname Tescos gazdaságos olajat használ:))

 

Mi vele a gondod??:)) Mikor Renault Megan tulaj hisztizett,hogy szarrá ment a második turbója,nem ment vele 15 000km-ert.Mikor szétlett szedve kiderült olaj helyett koksz volt benne,mikor szóvátetük olajat kelett volna cserélni rendszeresen,az volt a válasz nem értünk hozzá,mert a Baumgartner szervizbe meg a használati utasitásba is az van 40 000km-et elmegy olaj cserénként a kocsi:)))

Otthon szomszédal cserélték a turbót,de olajat nem cseréltek akkor se,és mivel nem volt a beszerelésröl számla,hogy szakszerüen lett beszerelve elhajtoták ahol vette a turbót nem foglalkoztak vele!

Előzmény: Törölt nick (29353)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.29 0 0 29353

ja igen, a szűkítés célja, hogy az olajos trutymó ne menjen tovább. A gyári/jó minőségű olajjal persze nem rakódik le, illetve persze a motor állapota is erőssen befolyásolja.

Persze a "ritka" csere, és ráadásul gagyi olaj ezt a dugulást felerőssíti..

Előzmény: PeeWee33 (29351)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.29 0 0 29352

Az injektor fejét hogy is tudná összekenni?

Vicces lenne.

Előzmény: PeeWee33 (29351)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 29351

A kartergázcsőben a tűzfogó után közvetlen van egy szűkítés- 15----> 5mm. Hogy minek azt nem tudom. A tűzfogó felfokta  a trutyit, a szűkítés meg bedugult tőle. Mielőtt megkérdezed, hogy ez hol van, akkor megelőzlek a válasszal. A szűkítés maga a cső belsejében van. Kívűlről NEM (!) látható. Én a javítás során vágtam szét a csövet és akkor döbbentem le........... 1.2 8V. A vége az lett, hogy az új  kartergázcsövet belevezettem a légszűrőházba a szűrő elé a légáramlat szerint, hogy a trutyi ne kenje össze az injektorfejet, pillangószelepet.....

 

  Tisztelettel:  B.

Előzmény: R!ck4 (29345)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 29350

Airbag?

 

  B.

Előzmény: kacagógerle (29347)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 29349
A két első kerék gumiai az acélszálon futottak. Fiatal megkímélt osztrák csajé volt. Mármint a lány vplt megkímélt.:-) :-) :-) De mondom full extra. Abs, klíma és minden elektromos és fűthető. Minden jó is volt, csak a mptor teteje halt meg. Az már nem bírza a rendszert. :-) :-) :-)
Előzmény: R!ck4 (29348)
R!ck4 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 29348

Ja, hát gondolom az uccsó pár évben komoly szervizelés mellett, megkímélve használták. :-))

Előzmény: GYURMA 944 (29346)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!