Keresés

Részletes keresés

szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.03 0 0 63
Biztos, hogy valamiben eltérő a tulajdonsága. Jegyezd meg a kör számát és a helyet/időt. Aztán menj ki és nézd meg a telemetriát. Ott valahol biztos megtalálod azt az adatot. El is lehet menteni akár.
Előzmény: kvázi-mondó (61)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.03 0 0 62
Ha Logitech a joy, akkor talán itt találsz valami segédprogit hozzá.
Előzmény: stonyo_ (56)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.03 0 0 61
Mi van akkor, ha mondjuk a bal első kerék a kijelzőn a többivel ellentélben nem vörös, hanem világossárga, vagy narancsszínű? Kihűlt? Kopott?
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.03 0 0 60
"Megnézem az ellenfelek állapotát" Ááá, ez semmi különös, csak megnézem ki van előttem-mögöttem mennyivel, ha a verseny olyan heves lenne, hogy nincs időm fel, vagy le a kormányra pillantani. Meg ha éppen az aktuális sorrendet mutatja a tv-közvetítésnél megszokott panelekkel, akkor kiváncsiságból megnézem, mert hacsak nem egy hosszú egyenesben vagyok, akkor nincs kapacitásom még azt is figyelni. Csak ennyi...
Előzmény: szenyor Lopez (55)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.03 0 0 59
Passz. Nekem még nem voltak ilyen problémáim az irányítással, csak a lassú rajt miatt szívom a fogam. A szárnyjavításról se tudok többet mondani. Ha nekem törik a hátsó, általában törik az első is... :) Javítják.
Előzmény: stonyo_ (56)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.03 0 0 58
Emlékeim szerint nekem cseréli szimplán a hátsó szárnyat is. A joy problémára lövésem sincs.
Előzmény: stonyo_ (56)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.03 0 0 57
Nincs mit. Asszem Rar-ral van tömörítva.
Előzmény: kvázi-mondó (54)
stonyo_ Creative Commons License 2003.12.03 0 0 56
Hali!

nektek amikor leszakad a hatso szarny, es bemenetek pitbe lecsereltetni, nektek megcsinaljak? mert nekem csak akkor hajlandoak javitani, ha az elso szarny (is) letort... amugymeg amikor kivalasztom h mit csinaljanak meg, a Damage-nel No Damage van...ugyhogy csinalok alt egy olyant, hogy letorom az elso szarnyat is, es akkor megcsinaljak mind2ot... de ugy ez vagy fel perc veszteseg, de min 10 mp...pont

ez vmi bug? vagy csak engem szivat ez a dog? :)

egy masik dolog: tegnapelott lecsereltem a videokartyam, es feltettem DX9et. Azota az iranyitas hogyismondjam...lelassult..szal felrehuzom a kormanyt (joy) es jo 1-1,5 mp mulva reagal.... igy meg eleg nehez autokazni :) az erdekes az, hogy a jatekban levo "kalibracional" jo, sot win alatt kalibracional is.... csak a jatekban hulyult meg...van erre 5letetek? talalkozott mar vki ilyennel?

koszi

Előzmény: kvázi-mondó (53)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.03 0 0 55
Neked is gratula a versenyekért!

Email ment. A felvezető kört elfelejtettem. Valahogy úgy kell belőni, hogy a neved.plr fájlban meg kell keresni azt a szót, hogy reconnaisance vagy valami hasonló:) és az utána szereplő 0-t át kell írni 1-re. Ez azthiszem évfüggő, tehát a SeasonData könyvtárban van. Vagy nem, de majd megtalálod:) Este utánanézek és holnap leírom ha nem sikerül. Ha mégsincs kedved végigmenni a felvezető körön, azthiszem a space lenyomásával át lehet ugrani.

"meg akartam állítani egy P-vel a játékot, hogy megnézzem a kocsi és az ellenfelek állapotát. Véletlenül azonban Esc-et nyomtam. Puff. Tökutolsó. "

Ilyenkor Ctrl-alt-del-lel ki szoktam lépni és újra lehet kezdeni a versenyt. Az ellenfelek állapotát hogy tudod megnézni?

"Már szinte a bejáratnál csúszkáltam, amikor egy Minardi vagy 270-el belémrohant. "

Hogy mennyire át tudom érezni ezt a helyzetet:) San Marinoban folyamatosan attól féltem, hogy a célegyenes előtti balos-jobbos kanyarban fog eltrafálni egy boxba menő, ugyanis a box egyenesen van és ő még gyorsít, amikor én lassítok. De nem történt ilyen. Viszont jöttek már belém is nagy svunggal...

"A végén 1. lettem, 4(!) liter üzemanyagom maradt, féltem, hogy ki fog fogyni idő előtt, de jól kicentiztem"

Interlagosban jártam úgy, hogy elfelejtettem időben kimenni és elfogyott a nafta. A boxutca bejáratánál. Vezető helyről kellett kiállni. Egy Jaguar belémjött úgy 20mp várakozásután és betolt a boxba (akkor még nem tört a kocsim:) ), de már késő volt. Ott dühöngtem a monitor előtt. Most már mindig rászámolok 3-4 litert pluszba.

Találtam egy érdekes oldalt itt. Magyar online bajnokság. Bárcsak lenne otthon netem...

Előzmény: kvázi-mondó (53)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.03 0 0 54
Átjött a mail, köszi. Meglátjuk, tudom-e használni, azt se tudom, van-e otthon Winzip. Asszem van :) Mégegyszer köszi.
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.03 0 0 53
Gratulálok a szép versenyhez!
Köszi a (leendő) e-mailt. A felvezető kör beállítása is érdekelne.

Tegnap én is voltam San Marino-ban, de menjünk csak sorjában: tehát az első futam után én 10 pont, Schumi 6, Hakkinen 4, stb. Jön Interlagos.

Nem volt semmi gáz, a 8. körben már 15 mp volt az előnyöm, amikor az 5. kanyar utáni emelkedőn valami fatális véletlen miatt a gyepszőnyegre kerültem, hátsó szárny le. Semmi baj, valahogy elevickélek a box-ig, és a kényszerű kiállást felhasználom arra, hogy többet már ne is kelljen kiállnom. Már szinte a bejáratnál csúszkáltam, amikor egy Minardi vagy 270-el belémrohant. Totálkár. Nem tudtam gázt adni, lehet, hogy már hátsó kerekem sem volt… Utolsó lettem.

San Marino. Esős időmérő, hiába az Intermediate, meg a Rain-gumi, csak 11. tudtam lenni, csapattársam Irvine 12. Legalább őt megelőztem. Nálunk ugyanis VAN csapatsorrend:))) A rajtbalesetet hál’Istennek megúsztam, feljöttem a 7., 6. hely környékére, mikor meg akartam állítani egy P-vel a játékot, hogy megnézzem a kocsi és az ellenfelek állapotát. Véletlenül azonban Esc-et nyomtam. Puff. Tökutolsó. A pontversenyben a nyamvadt 10 pontommal a 4. helyre estem vissza.

Aztán olyan 22.00 körül elaludt a feleségem én meg unatkoztam. Jöjjön Silverstone. Pole pozíció megint. Az első kanyarban sikeresen vissza is vettem a pozíciómat Shumachertől és Hakkinentől, akik persze lerajtoltak. De elszakadni nem igazán tudtam, a 8. körben még mindig csak 1.8 mp volt az előnyöm. Igaz a célegyenes utáni első kanyart rendre elhibáztam, mindig túl nagy ívet vettem. Egy boxkiállást terveztem, a 9. körben ki is álltam, kb 9 mp volt az egész, és az 5. helyre jöttem vissza Villeneuve elé, Barrichello mögé. Aztán lassan a többiek is kiálltak, a vége fele már 12-14 mp előnyöm volt, csak a lekörözések hátráltattak, mert nagyon féltettem a kocsit, és pl. a Prost Peugeot nem igazán akart elengedni. De ezt is megúsztam sérülés nélkül. A végén 1. lettem, 4(!) liter üzemanyagom maradt, féltem, hogy ki fog fogyni idő előtt, de jól kicentiztem. Most második vagyok összetettben, Schumacher 32, Én 20, Hakkinen 18. asszem. Most jön majd Barcelona.

Előzmény: szenyor Lopez (52)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.03 0 0 52
Akkor átküldöm emailben. Pár kbyte az egész. Többfélét elküldök és válogass. Én a TKD-t használom. Annyit szoktam változtatni rajta, hogy a Brake duct size-ot 2-re, a Radiator size-ot 3-ra szoktam tenni. Különben vagy a fék vagy a motor megy a levesbe...
A telemetria inkább érdekesség, mintsem hasznos funkció. Bár aki profi, annak valszeg sokat mond.

Tegnap nyomtam egy San Marino futamot, törést bekapcsolva. Ugh. Először esőben mentem, egész jól haladtam, mígnem a 11.körben (15 körös volt a verseny) megpusztult a fékem. Valszeg az 1-esen hagyott Brake duct size volt a bűnös. Ha rányomtam a fékre, az autó megpördült, ha finoman nyomtam, akkor csak megrándult. Kisodródtam, összetörtem. Kiléptem. Újra kezdtem, ekkor már napos időben és 2-es Brake duct size-zal. Az utolsó előtti körig vezettem, amikor Schumi egy kisebb vezetési hiba miatt megelőzőtt, én meg nekicsaptam a kocsimat a falnak. Hátsó szárny leugrott. Így fejeztem be a versenyt -iszonyú koncentrációt igényel a kocsi megzabolázása hátsó szárny nélkül- és lettem végül ötödik. De szép küzdés volt.

Előzmény: kvázi-mondó (51)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.03 0 0 51
Azért nem tudok letölteni, mert az a jófej informatikusunk letiltott minden letöltést. Nem vagyok egy guru, nem tudom, hogy igazából mi is az, amit kikapcsolt, de nem lehet. És nincs CD író, a floppy meg ugye... kicsit kicsi.

De ha lenne jó kis setup, persze, jó volna e-mailban!!! Asszem a címem publikus, kattints rája!

A telemetriát néztem, de csak úgy jelenik meg, ha kilépek a játékból :( Nem minden kristálytiszta, hogy mi mit jelez, beszélek én angolul elég jól, de a műszaki szakszókincs... az más.

Előzmény: szenyor Lopez (50)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.02 0 0 50
Én is munkahelyről netezek. Miért is nem tudsz letölteni?

"nekem sincs erre sok időm, munka is, suli is, meg asszony is... Napi egy versenyt tudok bevállalni, azt se mindig. "

Detto én is. Pár napja egy versenyt sem mentem. De talán ma...

"A cicamicára hátulról ráközelíteni.. hmmm... ez OK lenne:)))"

Előröl. Szemben áll veled ugyanis :)

Karrier mód valamelyik konzolos verzióban van. Talán PS2. Igencsak jó lenne, nem is tudom miért hagyták ki. A telemetriát nézted? Elég komoly adatbázist nyújt. Meg lehet nézni, hogy melyik kanyarban hogy nyomtad neki, mennyi volt a gumi hőfok, stb. Elég durva.

Ha kell a setup pack, emailben esetleg átküldhetem.

Előzmény: kvázi-mondó (49)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.02 0 0 49
Én sajna letölteni nem tudok, mert a munkahelyemen netezek, úgyhogy ezt buktam. Ezek szerint nekem kell majd kikísérletezgetnem, de nekem sincs erre sok időm, munka is, suli is, meg asszony is... Napi egy versenyt tudok bevállalni, azt se mindig. Viszont a felvezető érdekelne! A cicamicára hátulról ráközelíteni.. hmmm... ez OK lenne:)))

Nekem eredeti ugye a program, szóval a kis füzetben van ez meg az a beállításokról, de igazából rád bízza, hogy megtaláld a helyes setup-ot.

Nna, megyek el suliba, majd holnap jelentkezem a Brazíliai eredményekkel.

Tudod, mit hiányolok? Az archívumot, amiből vissza lehetne nézni, hogy melyik versenyen ki mit ment, honnan indult, hányadik lett, stb. A statisztika csak a te eredményeidet mutatja... Meg az is jó volna, ha adott versenyző tovább tudna menni egy idénnyel. Mondjuk én megnyertem az 1999-es évet egy Jordan-nel, és "átigazoltam volna" 2000-ben a Jaguarhoz. Módosítottam tehát a profilomat, de a régebbi eredményeim (14 pole, 10 futamgyőzelem) elvesztek, új versenyzőként kezel, pedig ugyanaz a név, csak módosított profil. Tudom, hogy az én elképzelésem a Career-mód lenne, ami pc-n nincs... Kár, nem?
Így minden évhez új versenyzőt kell kreálnom, hogy a régi is megmaradjon, ha folytatni akarnám...

Előzmény: szenyor Lopez (48)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.02 0 0 48
Igen, 2003RH bővítéssel megyek Trulli autójában.
Felvezető kör: Ezt valahol kint kell állítani egy .plr fájlban. Ha kell a leírása megvan otthon. Az a lényeg, hogy a rajt előtt nyomsz egy kört és neked kell beállni a néni elé.
Beállításokban én is hülye vagyok sajna. Valamennyit szoktam állítgatni, de nincs annyi időm, hogy rájöjjek mindenre. Így aztán letöltöttem egy TKD setup packot. Ez minden pályához ad beállításokat. Ahogy nézem elég jók. Csak a radiator size-t szokta 1-esen hagyni és kigyullad a moci:) Azt szoktam feljebb venni, a többi beállítással jobb időt megyek, mint az alappal. Nekem ennyi egyelőre elég.
Letöltöttem egy Driving guide-ot és valami setup segítséget, ami elmagyarázza, hogy mi merre hány méter, de igazából ezt úgy lehetne, hogy az ember tesztel ezerrel minden kis beállítást. De akkor mikor versenyzek? :) Létezik külön esős setup is, letölthető néhány helyről. Nekem egyelőre nem kell. Egyelőre vezetésből kell fejlődnöm:)
Előzmény: kvázi-mondó (47)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.02 0 0 47
Igen, a "totál benne ülök" típusút használom. Kicsit valóban kevesebbet látni, dehát arra van a sok szabadedzés, hogy csukott szemmel is..:) Én pofátlanul újraindítok, ha belémrajtolnak, mert nem az én hibám, hanem a lassú rajté. Persze Monacóban nehéz kocc nélkül. Kicsit a sebesség rovására megy.
A csapattársnak én is szoktam drukkolni, már alig várom, hogy a Saubernél, meg a McLarennél Raikonnen legyen a társam. Ő a kedvenc ugyanis:) De elhatároztam, hogy sorba megyek az idényeken. Egyenlőre Irvine-nek drukkolok. Szóval te Trulli autójával mész? De akkor neked van 2003-as bővítésed, nem? Ha Alonso és Renault...

Felvezető kör... Asszem nekem az sincs. Az is bővítés, nem? Nem láttam ilyen menüpontot. Kár. A rajtrácsot én is végignézem, tiszta mozi, profi és látványos, és élvezem a tv-közvetítés profiljának megfelelő sárga-kockás kijelzéseket is.
Persze, nem gondoltam, hogy MINDENÁRON... Félreértettél. Mindenesetre bocs.
Beállításokban tudsz segíteni? Nekem egyenlőre kínai. Pl. esős versenyen milyen szárnyszög, vagy guminyomás az ideális? Hosszú egyenesekben (Monza) milyen váltóáttétel, stb. Nekem ezekről gőzöm sincs, egyenlőre csak a gumit váltogatom, meg a boxtaktikát...

Előzmény: szenyor Lopez (46)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.02 0 0 46
Mégvalami:
"Ha nem akarsz MINDENÁRON győzni, hanem "csak" egy óriásit küzdeni"

Pontosan ezt élvezem. A Renault-val egyszerűen nem tudok élre kerülni, de baromi nagy a küzdelem. És folyamatosan drukkolok Alonsonak is, hogy ne essen ki, mert akkor a csapat is kap szépen pontokat. Szóval nekem sem az elvakult végigelsőakaroklenni a fontos. Pl. a hangulathoz hozzátartozik, hogy minden verseny előtt végignézem ahogy a rajtrácson bemutatják az elért eredményeket. Sokat emel az adrenalinszinten. Egy időben beállítottam a felvezető kört is, de mostanában hanyagolom.

Előzmény: kvázi-mondó (44)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.02 0 0 45
Én is mentem úgy. Csak az zavart, hogyha picit megkoccoltam az autót (menj Monacoban egy koccmentes versenyt;) ) megváltoztak a tulajdonságai és baromi nehéz lett vezetni. Meg rendszeresen rajtnál lekapták a hátsó szárnyat. Pont az említett rajtnehézség miatt. Szóval nyomultam én is úgy. Megpróbálom azért. Nekem is tetszik, ha realisztikus valami.
Milyen kameraállást használsz? A totál benne ülök a gépben tipusút? Én azt, ahol kicsit föntről látszik.A két első kereket látom, de nem "belső nézet". A belső jobban tetszik, de annyira érzem a másikban a kanyarokat, hogy egyszerűen nem tudtam átszokni arra.
Előzmény: kvázi-mondó (44)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.02 0 0 44
Igen, nekem pont ez a kettő pálya a nehéz, a maláj, meg a brazil. Brazíliában van egy-két nagyon trükkös kanyar, és nagyon nehéz kijönnöm a boxból, folyton ide-oda táncolok. Igen, a boxot én is be szoktam gyakorolni. Én pl. Malajziában nem találtam egy csomó ideig a bejáratot... Én is félidőnél álltam ki a versenyből, 19 körös verseny 10. körének a végén. A többiek a 12, 13. kör végén álltak ki. Nekem csak jó volt így, nem hátráltattak, a saját időm tudtam autózni.

A kanyar előtti lassítást már megpróbáltam kikapcsolni, de nagyon nehezen találtam a féktávot, minden második kanyar után lesodródtam. Kell mág egy kis tanulóidő. Igen, néha hátráltat, néha utolérnek miatta, de ha nagyobb svunggal érkezem meg a kanyarba, kevésbé korán lassít, és nem 50(!)-re, hanem 80-90-re, tehát összességében (egyenlőre) hasznos.

A rajttal nekem is ugyanaz a problémám, hiába indulok pole-ból, legalább ketten (Schumi és Hakkinen) elmennek mellettem, csak ha elég hosszú a célegyenes, akkor érem be őket az első kanyar előtt, hogy a terelőszárnyakat kockáztatva visszavegyem a pozíciót. Ha nem elég hosszú az egyenes, menthetetlenül 3., 4.-ként fordulok az első kanyarban. A törhető autó KIRÁLY. Jobban kell koncentrálni, realisztikusabb, nagyobb a felelősség, egyenlőek az esélyek. Ha nem akarsz MINDENÁRON győzni, hanem "csak" egy óriásit küzdeni, a pilóta szemmagasságából nézve, valósághűen, szerintem te is kapcsold ki a törhetetlenséget. Hatodik rajtra már igazán élvezetes lesz :) Én már csak így megyek...

Előzmény: szenyor Lopez (43)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.02 0 0 43
Interlagos szerintem jól kiszámítható pálya. Nekem Malajziával gyűlt meg a bajom.
Jótanács: a Practice-k alkalmával érdemes gyakorolni a boxba állást, mert van olyan pálya, ahol ez trükkösen van megoldva és vesztettem már el úgy versenyt, hogy nem tudtam hol a box bejárat és véletlenül továbbmentem. Azt a kört már nem bírtam ki üzemanyaggal és feladni kényszerültem.
Én félidőben szoktam kiállni tankolni. Az ellenfeleknél ez pályánként változik.
A kanyar előtti lassítást kapcsold ki, mert van jópár kanyar, ahol hátráltat. A törhető autó mazochizmus:)
Rajtolást hogy oldod meg? Nekem a reakcióidőm mindig bőven rosszabb, mint a gépé. Utána viszont amíg elérünk a célegyenes végéig legalább 3-4 pozíciót nyerek. Fel kellene pörgetni a gépet a rajthoz, de automata váltóval és kuplunggal nem megy.
Előzmény: kvázi-mondó (42)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.02 0 0 42
Kipróbáltam az általad vázolt konstrukciót, és bevált! Én álltam ki először a boxba, és 5.-nek értem vissza, 2 körrel később a teljes mezőny kiállt, így második lettem, de Schumit hátráltatták a lekörözendők, így egy lekörözés közben "állva hagytam" őt is, meg egy lekörözöttet is Melbourne-ben a célegyenes utáni első kanyarban. Úgyhogy megnyerem a nyitófutamot 2000-ben Herbert Jaguárjával. Persze a pilóták 80%, agresszió 30%, és a kanyar előtti automatikus lassítás is be van kapcsolva (még van mit tanulni) de mindez törhető autóval, a fair play érdekében. Ma este Interlagos. Azt nem annyira komálom. Szia.
Előzmény: szenyor Lopez (41)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.01 0 0 41
Nem koptak a gumik eléggé, hogy ők kiálljanak. Kockáztattak-bejött. Szvsz érdemes úgy állítani, hogy "reális" legyen. 33%-os távhoz 3x-os kopás és üzemanyag, 25%-hoz 4x-es, stb.
Előzmény: kvázi-mondó (40)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.01 0 0 40
Húúú... A versenytávot 33%-ra vettem, és az üzemagyagot meg a gumikopást 2x-re. Na a következő történt. Melbourne-ben a 10. körben vezettem vagy 15 másodperccel a mezőny előtt. Ekkor kiálltam üzemagyagért, meg új kerékért. (egy kiállásra terveztem a futamot) Gondoltam, semmi gáz, kiállnak a többiek is. Egyik sem állt ki! Végül 3. lettem. Hát megszívtam rendesen... A befutó izgi volt, M. Schumacher nyert, Barrichello mögötte 0.00.43, én meg 0.0092. Szinte egybeértek az autók...
Előzmény: szenyor Lopez (39)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.26 0 0 39
A gumikopást és az üzemanyagfelhasználást hozzáállítom a versenytávhoz:)
Tehát 25% a versenytáv és 4x-es gumikopás és 4x-es benzinfogyás. Így reális. Bár állítólag a gumi nem kopik olyan erősen. Mentem már 5x-ös gumikopással és akkor sem volt gáz.
Előzmény: kvázi-mondó (38)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.11.26 0 0 38
20 kört ki lehet bírni boxkiállás nélkül is, nem? Vagy annyira elfogynak a gumik?
Előzmény: szenyor Lopez (37)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.26 0 0 37
Én 25%-kal nyomom. 17-19 körösek a versenyek. Izgalmas és van lehetőség egy-két kisebb hibát kijavítani. Ja és egy kiállással megyek mindig. A boxbaállás sok időt emészt fel.
Előzmény: kvázi-mondó (36)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.11.26 0 0 36
Nna, majd ma este megyek egy 10 köröst Silverstone-ban, osztán jól beszámolok róla, hogy mi volt. Te hány köröset szoktál menni? Én 17%-ra állítottam, így átlagban 10 körös egy verseny. (9-12). A teljes táv azér' kicsit őrült dolog volna szerintem, a 3-6 kör meg elég kevés. Később, lehet, hogy bevállalok 20-30 köröseket is... Túl sok időm nincs, dolgozni is kell...
Előzmény: szenyor Lopez (35)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.26 0 0 35
A töréssel az a baj, hogyha kicsit megkoccolsz valamit, akkor a futómű elkezd elhúzni és a boxban sem javítják (letörött szárnyat megcsinálják!). Persze így reális, de utána brutálnehéz jó időt menni. Én is kikapcsolom és igyexem becsületesen menni. Sőt ha egy jó ellenfelet leküldök véletlenül, képes vagyok újraindítani a versenyt.
Az előzések tényleg kanyarban élvezetesek, de szvsz túl könnyű kifékezni az ellenfeleket.
Valahol olvastam, hogy a lekörözéseknél hagyják magukat a lekörözöttek. Én sem így tapasztaltam.
Előzmény: kvázi-mondó (34)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.11.26 0 0 34
A törés bekapcsolásán már én is gondolkoztam, sőt, ki is próbáltam Suzukában. Leszakítottam a bal első keret:) Majd, ha jobban belejövök, akkor kikapcsolom, addig megpróbálok becsületesen versenyezni. Most így fejből nem tudom, nekem mi az időm Interlagosban. Nem hinném, hogy 1:20 alat... Az előzések kanyarban a legjobbak, egyenesben túl egyértelmű és unalmas. Tegnap Melbourne-ben Hakkinen úgy jött vissza elém, hogy durván levágta a sikánt, mégsem kapott büntit. Szemétség. És a lekörözést sem hagyják csak úgy. Izmoznak. Panis pl. rendszeresen "bezár", ha le akarom körözni. Te hogy vagy ezzel?
Előzmény: szenyor Lopez (33)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!