múltkor mikor bejött a hirtelen "nyár" tavaly ősszel, akkor szentendrétől állt pomázig :D (brutális volt egyébként, kalász felől jöttem, próbáltam kikerülni a lupa szigeti részt. végül megkerültem pomázon keresztül szentendrét)
"Néha Szentendréig áll a sor a pomázi körforgalomtól, és az autók többsége nem Dobogókő felé megy."
Azt erősen kétlem, hogy Szentendre felől Budakalász/Üröm felé Pomázon át kerülnének az autósok, amikor van közvetlen út is, így marad magyarázatként az általad említett jelenségre az, hogy Szentendre felől Pomáz Budakalász felőli oldalára mennek az autósok, ami forgalomra az M0-nak semmi, de semmi hatása nem lenne.
Az M0 ottani szakasza egyáltalán nem csökkentené a környékbeli települések forgalmát, Pomázra, Csobánkára, Pilisszentkeresztre továbbra is Budakalászon (vagy Szentendrén) keresztül menne mindenki, szóval érthető az elkerülő út...
A közlekedésbarát fejlesztések már ott lettek elszúrva, hogy a Szentendre és Pomáz közötti út felújításakor a sávok, mindkét oldalt 30-40 centivel keskenyebbek lettek.
Másfelől, aki arra jár Dobogókőre, hamarosan rácsodálkozhat a közlekedésfejlesztés következő csodájára. Nem az M0 itteni szakaszát fogják fejleszteni, hogy csökkenjen a környékbeli települések terhelése, hanem Pomáz déli részén fognak kialakítani egy körforgalmat, amibe a 11-es út forgalmát fogják vezetni, egy vadonatúj összekötő úttal. A cél összesen annyi, hogy Budakalászon csökkenjen a forgalom.
Megőrültek az emberek Bp-en, vagy csak teljesen véletlen, hogy idén eddig 3 komolyabb közúti veszélyeztetésben volt szerencsém részesülni, mindháromszor teljesen szabályosan biciklizve?
Szerintem kifejezetten nem csendes, elég nagy forgalom van rajta (Pomázról, Csobánkáról, Pilisszentkeresztről arra járnak Budapest és az M0 felé), nyílegyenes, ezért gyorsan mennek rajta, viszont legalább keskeny is (ellentétben mondjuk a 11-es 2x1 sávos szakaszával).
hát az szerintem pont nem az. a kalászi a csendesebb, a pomázin megy mindenki dobogókő fele, a motorosok is ott húzzák neki koppgázon a nyílegyenesben. a kalászin szoktam járni és az teljesen vállalható, meg persze irányban van budapest fele. :)
"Kerékpárút épül Pomázon 185 millió forintból, mely csatlakozik az EuroVelo6 hálózathoz
Több évnyi munka után óriási öröm ez Vicsi László polgármester szavaival élve, hiszen már régóta megvannak a tervek, pályáztunk is már, de eddig sikertelenül. Mára beérett a sok utánajárás és kérés, ugyanis a kormány plussz forrást biztosított Pest Megyében, melyből a sok munka eredményeként Pomáz is részesül.
A kerékpárosbarát közlekedés-fejlesztés a Pomázt és Szentendrét összekötő kerékpárút létrehozásával a Dera-patak töltésén, valamint a 1112 sz. főút északi oldalán fog megépülni.
És aki odamegy segíteni, annak az első dolga lesz a qrva idegesítő csipogót leállítani, mivel nem tudja, mi az :D persze a mentőket ettől még ki tudja hívni, de az értesítést pont kilövi.
azért ez egész jó dolog. mondjuk én úgy programoznám, hogy ha megtörténik az esés, akkor van pl. 5 perc idő leállítani az értesítést, addig mondjuk csak csipog.
volt azért pár olyan esés ismerősi körben, ahol a delikvensnek kimaradt 10-20 perc, akár óra, addig csak feküdt és utána nem tudta hol van.
Ez mindkettőért reális ár. Tök jó állapotban vannak, lepucolva, nem úgy tolták ki a fészerből 20 év állás után. A KTM egy kicsit szimpatikusabb a 3x8 miatt. Barátnőm egy ugyanilyen Deore LX-szel szerelt bringát hajt, semmi gond nem volt még vele. Egyik sem lesz 7 kilós országúti súlyban, de őszintén kit érdekel, ha 20 km/h körül tekereg vele? De a legfontosabb, hogy vásárlás után állítsd méretre az ülés-, meg kormánymagasságot. Sokan tökig leeresztik a nyerget, hogy állva is le tudják tenni mindkét lábukat, nagyobb biztonságban érzik magukat, de tekerni így rohadt kényelmetlen. Meg megmutatni a váltót illetve annak használatát, ez sem egyértelmű annak, aki 10-20 éve nem ült bringán. A dörzs dinamós világításnak nem vagyok rajongója, annyira olcsók meg jók a ledes lámpák manapság, úgyhogy én le is szedném őket.