Keresés

Részletes keresés

cobranco Creative Commons License 2018.01.12 0 2 229120
dhpage Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229119

múltkor mikor bejött a hirtelen "nyár" tavaly ősszel, akkor szentendrétől állt pomázig :D
(brutális volt egyébként, kalász felől jöttem, próbáltam kikerülni a lupa szigeti részt. végül megkerültem pomázon keresztül szentendrét)

Előzmény: rinceWIND (229114)
rinceWIND Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229118

OK

Előzmény: NAR (229117)
NAR Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229117

"Néha Szentendréig áll a sor a pomázi körforgalomtól, és az autók többsége nem Dobogókő felé megy."

Azt erősen kétlem, hogy Szentendre felől Budakalász/Üröm felé Pomázon át kerülnének az autósok, amikor van közvetlen út is, így marad magyarázatként az általad említett jelenségre az, hogy Szentendre felől Pomáz Budakalász felőli oldalára mennek az autósok, ami forgalomra az M0-nak semmi, de semmi hatása nem lenne.

Előzmény: rinceWIND (229114)
rinceWIND Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229116

26 évig ott laktam, van némi tapasztalatom, bár mostanában csak hetente egyszer járok arra.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (229115)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229115

Aki Csobánka felé indul, az alapvetően nem Dobogókőre megy, hanem Esztergomba vagy Szlovákiába, merthogy rövidebb, mint a parton.

Előzmény: rinceWIND (229114)
rinceWIND Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229114

Néha Szentendréig áll a sor a pomázi körforgalomtól, és az autók többsége nem Dobogókő felé megy.

Előzmény: NAR (229113)
NAR Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229113

Az M0 ottani szakasza egyáltalán nem csökkentené a környékbeli települések forgalmát, Pomázra, Csobánkára, Pilisszentkeresztre továbbra is Budakalászon (vagy Szentendrén) keresztül menne mindenki, szóval érthető az elkerülő út...

Előzmény: rinceWIND (229112)
rinceWIND Creative Commons License 2018.01.11 0 0 229112

A közlekedésbarát fejlesztések már ott lettek elszúrva, hogy a Szentendre és Pomáz közötti út felújításakor a sávok, mindkét oldalt 30-40 centivel keskenyebbek lettek.

 

Másfelől, aki arra jár Dobogókőre, hamarosan rácsodálkozhat a közlekedésfejlesztés következő csodájára. Nem az M0 itteni szakaszát fogják fejleszteni, hogy csökkenjen a környékbeli települések terhelése, hanem Pomáz déli részén fognak kialakítani egy körforgalmat, amibe a 11-es út forgalmát fogják vezetni, egy vadonatúj összekötő úttal. A cél összesen annyi, hogy Budakalászon csökkenjen a forgalom.

Előzmény: dhpage (229104)
bm613 Creative Commons License 2018.01.11 0 1 229111

Én is figyelek, azért tudok még itt irkálni :-) 

Előzmény: koller andor (229110)
koller andor Creative Commons License 2018.01.11 0 1 229110

Én már régóta nem számolom. Inkább figyelek.

Előzmény: bm613 (229109)
bm613 Creative Commons License 2018.01.10 -2 0 229109

Megőrültek az emberek Bp-en, vagy csak teljesen véletlen, hogy idén eddig 3 komolyabb közúti veszélyeztetésben volt szerencsém részesülni, mindháromszor teljesen szabályosan biciklizve?

NAR Creative Commons License 2018.01.10 0 1 229108

Szerintem kifejezetten nem csendes, elég nagy forgalom van rajta (Pomázról, Csobánkáról, Pilisszentkeresztről arra járnak Budapest és az M0 felé), nyílegyenes, ezért gyorsan mennek rajta, viszont legalább keskeny is (ellentétben mondjuk a 11-es 2x1 sávos szakaszával).

Előzmény: Friczy (229105)
dhpage Creative Commons License 2018.01.10 0 0 229107

a becsatlakozás kérdéses, bár szerintem a felfestés miatt simán a kereszteződésbe fogják bekötni.

Előzmény: Friczy (229105)
dhpage Creative Commons License 2018.01.10 0 1 229106

hát az szerintem pont nem az. a kalászi a csendesebb, a pomázin megy mindenki dobogókő fele, a motorosok is ott húzzák neki koppgázon a nyílegyenesben.
a kalászin szoktam járni és az teljesen vállalható, meg persze irányban van budapest fele. :)

Előzmény: Friczy (229105)
Friczy Creative Commons License 2018.01.10 -2 0 229105

Oda szerintem teljesen felesleges. Az az út elég csendes, simán bringázható.

 

Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy ezt a kerékpárutat is becsatlakoztatják-e az alagútba.

Előzmény: dhpage (229104)
dhpage Creative Commons License 2018.01.10 0 0 229104

"Kerékpárút épül Pomázon 185 millió forintból, mely csatlakozik az EuroVelo6 hálózathoz

Több évnyi munka után óriási öröm ez Vicsi László polgármester szavaival élve, hiszen már régóta megvannak a tervek, pályáztunk is már, de eddig sikertelenül. Mára beérett a sok utánajárás és kérés, ugyanis a kormány plussz forrást biztosított Pest Megyében, melyből a sok munka eredményeként Pomáz is részesül.

A kerékpárosbarát közlekedés-fejlesztés a Pomázt és Szentendrét összekötő kerékpárút létrehozásával a Dera-patak töltésén, valamint a 1112 sz. főút északi oldalán fog megépülni.

pomaz.hu
"

 

https://www.facebook.com/varosunkpomaz/photos/a.518924194934872.1073741826.518924144934877/913365408824080/?type=3&theater

dhpage Creative Commons License 2018.01.09 0 1 229103

ha odamegy valaki, akkor nem kell riasztani, ez akkor kell, ha senki sem látja, hogy elesel.

Előzmény: bm613 (229101)
kocsi Creative Commons License 2018.01.09 0 1 229102

Garmin Bike Crash Detection:

 

https://youtu.be/2FfcAAZ4NLo?t=1m10s

 

Az enyém is tudja, de sosem próbáltam.

Előzmény: dhpage (229100)
bm613 Creative Commons License 2018.01.09 -1 0 229101

És aki odamegy segíteni, annak az első dolga lesz a qrva idegesítő csipogót leállítani, mivel nem tudja, mi az :D persze a mentőket ettől még ki tudja hívni, de az értesítést pont kilövi.

Előzmény: dhpage (229100)
dhpage Creative Commons License 2018.01.09 0 0 229100

:)

azért ez egész jó dolog. mondjuk én úgy programoznám, hogy ha megtörténik az esés, akkor van pl. 5 perc idő leállítani az értesítést, addig mondjuk csak csipog.

volt azért pár olyan esés ismerősi körben, ahol a delikvensnek kimaradt 10-20 perc, akár óra, addig csak feküdt és utána nem tudta hol van.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (229097)
Fishtax Creative Commons License 2018.01.09 -2 0 229099

Biztos voltak az érzékelő programozásában megoldandó feladatok! Leteszem a bukót az asztalra, ahonnan véletlenül leesik. Kijön a mentő? :-)

 

robi

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (229097)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.01.09 0 0 229098

Nem vagyok admin, csak szóltam, hogy van ilyen topik, mert megijedtem, hogy most ez a téma fogja ellepni ezt itt. :-)

Előzmény: dudi6 (229093)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.01.09 -2 2 229097

"Sőt, ezen keresztül még azt is érzékeli, ha elesünk, ekkor automatikus értesítést küld a családtagoknak, barátoknak."

Fantasztikus opció, és utána órákig magyarázkodhatok mindenkinek, hogy nem, nincs semmi bajom, csak elestem, de most már szeretnék biciklizni.

Előzmény: SzeZo (229096)
SzeZo Creative Commons License 2018.01.09 0 0 229096
Pünkösdi Kató Creative Commons License 2018.01.07 -3 0 229095

http://bikemag.hu/magazin/hirek/dijazzuk-az-oszinteseget-kozvelemeny-kutatas

Ha van kedvetek, töltsétek ki, 4 kérdőív van, sorsolt nyeremények várják a nyerteseket és 1-1 garantált is. 

HoGo80 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 229094

Kössz a tanácsot, már kaptam is egy nagyon hasznos választ :)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (229092)
dudi6 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 229093

Köszönöm a segítséget! Közben beírtam a másik topikba is kibővítve egy Gepida alboin 200-al.

Elnézést Admin, nem tudtam hogy van már ilyen topik is!

Előzmény: P3000 (229091)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.01.03 0 0 229092

Kedves kerékpárvásárlók!

 

Ha lehet, fáradjatok át az erre rendszeresített szaktopicba: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9109012

 

Köszi!

P3000 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 229091

Ez mindkettőért reális ár. Tök jó állapotban vannak, lepucolva, nem úgy tolták ki a fészerből 20 év állás után. A KTM egy kicsit szimpatikusabb a 3x8 miatt. Barátnőm egy ugyanilyen Deore LX-szel szerelt bringát hajt, semmi gond nem volt még vele. Egyik sem lesz 7 kilós országúti súlyban, de őszintén kit érdekel, ha 20 km/h körül tekereg vele? De a legfontosabb, hogy vásárlás után állítsd méretre az ülés-, meg kormánymagasságot. Sokan tökig leeresztik a nyerget, hogy állva is le tudják tenni mindkét lábukat, nagyobb biztonságban érzik magukat, de tekerni így rohadt kényelmetlen. Meg megmutatni a váltót illetve annak használatát, ez sem egyértelmű annak, aki 10-20 éve nem ült bringán. A dörzs dinamós világításnak nem vagyok rajongója, annyira olcsók meg jók a ledes lámpák manapság, úgyhogy én le is szedném őket. 

Előzmény: dudi6 (229089)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!