A feketeleves számomra, hogy Straus külsőben pompázik a Kínai láncfűrészem csak piros testtel, szürke szűrőház burkolattal, Hurricane MS2245 elnevezéssel.
A szűrőházfedélben lenne a téli-üzem váltó (Straus-ból hiányzik a helye is) bár enyémen nem szerelték bele, tehát nincs.A rögzítőcsavar úgy mint a Fuxtec en benne marad a lészűrőház fedélben(nem veszítem el).
A porlasztónál nincs luk a ventilátor felé.
Nincs előszűrő a ventilátor-felőli ágon.A berántónál így látszik a Fuxtec nagyobb átmérővel testesebb darab, de Straus megoldású(eddig nincs gondom vele).
Benzin/olajsapka mint a Fuxtec-nél erősebb kialakítású.
Kuplung nálam betétgyűrűs.
Zsírozva kaptam Én is.
Hővédő nincs kipufogó környékén, de jó ötlet.
Kipufogóban számomra utálatos hogy oldalra fúj, tuskó-vágásnál rendesen zavar, hogy a homokot a vezetőlemezre képes nyomni.
Gyárilag nem tudom mekkora mekkora db matrica lehetett rajta (mert nincs meg), de a tank mellet 1:50 matrica volt.
Gyártási vagy sorozatszám jelölés a tankon a kapcsoló alatt volt (lemostam félre-raktam de nem találom) de a házban kipontozva meg van az olajszivattyúnál lévő keretben(Fuxtec szép nagy számmal a láncolajmennyiség csavar felől látható).
Nem zörög kotyog.
A félgáz automata mint Fuxtec fűrészen.
Van primer pumpa.
Gyárilag 49.8 ccm, elvileg 2.2 kW teljesítményű(én úgy vélem ~2 kW reális lehet) 45 cm vezetővel 1.5 mm(OEM Oregon) és 34SL Oregon lánccal 0.325" osztással.
Súlyát nem-tudom pontosan szárazon üresen nincs 5kg, 2.8 deci láncolaj és 6.1 deci benzin megy bele.
Jelenleg Oregon 150MPBK095 vezetővel 95VPX lánccal megy.
Megközelítőleg 42 üzemóra van benne( 2.5 éves), légszűrési problémát tömítésekkel orvosoltam, olajtank csatlakozás lett beragasztva( szivárgott mivel rosszul feküdt a tankon)
Gyárilag 12500 fordulatra volt állítva percenkén(most is erre-van beállítva), de Csigának hála leírása alapján sikerült beállítani gyorsulás hideg meleg indítással nincs gondom (párás hűvös nedves időben hidegen leállogat, akkor emelek egy picit az alapjáraton).
Összességében elégedett vagyok 14 000 Ft-ba került, egy év cseregaranciát vállat az eladó (raklapos új sérült gépekkel érkezett Németországból).
Hádehogynem ! Jól értem én ! De aki észnél van, dédelgeti a gépét, az nem kótyavetyéli "működésképtelen szar"-ként 2 Ft-ért . Ergo, nem akarod minden áron megvenni tőle ...
Ja,ja. Mert jólesik ha szerelhetek. Eleve így vettem meg gépet, hogy "hibás, nem indul" alapon. Nem is reklamálok e-miatt, csak nem értem miért kell valótlant állítani ha már egyszer úgyis szar a gép!!!! ???
A husi zöld hiperszuper olaja nem tesz enyi kokszot a gépbe, sőt, semennyit sem. Vagy ő is úgy járt, mint én a Dolmárommal, h ásványi után jött a husi zöld, és kakukk lett. Ez hihetőbb. De ő 100%ig állítja, végig husi zöldel járatta.
Egy partner 352 be nem a husi zöld olaj való, mert a gyári specifikáció is casrol TT - ír.
Az eladó égre földre megesküdött, h a husi olajával járatta a gépet. Panasz: nem indul. Bontáskor: erőtlen, nincs kompresszió, a gép le esik a súlyától fogva a berántóról. Henger, dugó, erősen karcos, kopott, mély bemaródások, rengeteg koksz.
Ergó: az eladó vagy hzudott, vagy a husi olaj semelyik gépbe sem jó, csak a husiba!
Vagy valami hasonló . Én már letettem róla, hogy bárkinek segítsek . Megkérdezi a véleményemet, de nem kíváncsi rá . Azt szeretné hallani, hogy "Baszki, te milyen zseniális vagy, hogy megvetted ócsón azt a szart, mert sokkal jobb, mint a világelső !"
Teljesen igazad van. :) De ha már páran megértik, hogy azért van itt nem kevés minőségbeli, funkcionális különbség, akkor lehet megindul a folyamat. Amúgy teljesen igazad van. A belébe még bele se mentünk. :( (így is hosszú) De szerintem már csak a külső apróságokból is látszik a sorrend, meg hogy melyik milyen szemlélettől vezérelve, és kiknek készült. A straus "csak" olcsó. A másik kettő meg jó. :) A fuszekli meg el is kényeztet. :) Ha megnéznénk, hogy milyen karburátor, meg csapágy, főtengely meg stb. Lennének komoly meglepetések. :) Aztán meg ahol dupla alátétnek kellene lenni, ott a strausban nincs semmi. :) Ezért pereg szét szegényke. :)
Valahogy úgy kéne ezt reklámozni, mint a nyamvadt Daciát . Azok építettek egy olyan, kinézetre Daciára emlékeztető csúcsgépet, amibe még a Prostot is beleültették . Aztán benevezték versenyezni . Neked meg az kéne, hogy egy felpöckölt husi 562-t becsomagolni a fuszekli külső borítójába, és elmenni vmi favágó versenyre alázni vele . :-))))))))))
Szerintem jó és pontos video. Pont azt mutatja be, amirül itt megy az eszmecsere mindig ebben a témában. Anyi kiegészités, hogy van nagyar használati is a géphez részemról, de a németet nem akarjuk kihagyni a csomagból.
A következő video pedig a gondolatmenetet folytatva egy vágás teszt lesz... legalábbis én igy gondolom, ebből más nem következhet :)