Keresés

Részletes keresés

P.stephenson Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77441

180-as mellé kell legalább egy másik kocsi ami a "köznépnek" is érdekes, és ilyen célra használható.

Az 556-osnak mi baja?

Előzmény: Törölt nick (77440)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77440

Néhány visszajelzés a hétvége termésével kapcsolatban:

 

1. Örülök, hogy ekkora igény van a nosztalgiára, csak megerősít abban -hogy legyünk őszinték az érdemben egyedüli - 180-as mellé kell legalább egy másik kocsi ami a "köznépnek" is érdekes, és ilyen célra használható.

2. PKD: kérlek értsétek meg, hogy a prototípust csak elkészült állpotában akarjuk megmutatni. Például szombaton még dolgoztak rajta a nyílt nap alatt a kollégák, folyt a utas és gépészeti terek borítása, padlózsa, szigetelése, mert ezen a héten kezdődik a busszá válás, a hajtásrendszer beszerelése! Ígérem, hogy a 4.-et (ha lesz, márpedig lesz) majd megmutatjuk építés közben részletesebben!

3. Sárga kapaszkodó vs. kék kapaszkodó. Értem, hogy a porlakkozott szerintetek szebb, és úgy általában is érzem az észrevételekből, hogy van egy elvárás vagy illuzió, nem is tudom minek nevezzem, hogy "gyári" körülmények között haladjon az építés és felújítás, de egész egyszerűen tudomásul kell venni, hogy a tevékenységet mi egy karbantartó üzem területén végezzük, korlátozott (erősen korlátozott) forrásból. Objekítven. és ehhez képest is jó az eredmény. Ja, és kék kapaszkodót én nem szeretnék magaspadlós járműbe tenni, a kék kapaszkodó-zelika egyfjata védjegy az alacsonypadlósokhoz.

4. A kék ülés: nem szándék nélkül műbör (műbör hatású helyesen), jobban takartítható, és ami nekem a legfontosabb, az utasban a tisztaság érzetét kelti. Ez a legfontosabb, a, hogy kánikluában mennyire kényelmes vagy nem az sem mindegy, de erre marha nehéz optimailzálni (ismét visszatérve a korlátozott forrásokhoz, és a saját munkaerő felhasználáshoz: nem véletlen a 400-as kávákba építjük  az új üléseket)

5. A BPO-477 és 449 emlékjáratot nem feljtettem el, dolgozunk rajta.

Obsitos1663 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77439

a rámpát évtizedek óta használják a cégnél.

Előzmény: MCA-001 (77427)
Lucky76 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77438

Értem én, nem is mondtam, hogy csak egyik vagy másik. Közösen sikerült egy helyzetet összehozni, amivel nincs baj, amíg akinek kell, azon van, hogy előremozdítsa az ügyet.

 

No és kíváncsi is volnék a "hogyan-s-mint"-re. Ami publikus, majd arra. :)

Előzmény: g86 (77437)
g86 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77437

Csak olvasd el a hozzászólást, amire reagáltam.

Előzmény: Lucky76 (77435)
g86 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77436

Ja, a 204-ről még akartam írni, hogy nem lett rossz. Ránézésre szép, mérsékelten zörög, megy, megáll, működik, több nem is kell. :D A padlóburkolat lerakásán még lehetne finomítani, mert az élek, illesztések ahogy el vannak dolgozva néhol ( = mindenhol), ahhoz képest a Kravtex munkája egy svájci mestermű. Már ha feltétlenül fel kell szedni a gyári padlót, amiről én személy szerint egyáltalán nem vagyok meggyőződve. De ezen kívül tényleg szép lett.

Lucky76 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77435

Lehet, hogy rosszul gondolkozom, de...

 

A K megrendeli a takarítást, a V nem takarít, a K ellenőrzi, hogy teljesül -e a megrendelése, amiért fizet, látja, hogy nem teljesül, szankcionálja a V-t, a V ezután takarít.

 

A K megrendelte? Azt tudjuk, hogy a V-s takarítás...hmm...sokszor hagy kívánnivalót maga után. A K ellenőrizte? Szankcionálta? 

 

A V még mindig nem takarít? Van a K-nak eszköze, érdekében áll, érdekli a takarítás kérdésköre? 

 

Ha a szolgáltató nem teljesíti a kifizetett megrendelést, hibás és felelősségre vonandó, éppen úgy az a megrendelő, aki a, nem ellenőrizte, teljesül -e a megrendelése, b, nem szankcionálta, c, nincsenek megfelelő eszközök a kezében, hogy elérje, amit akar. 

 

Gondolom én. :)

Előzmény: g86 (77434)
g86 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 77434

Nyilván, ha a busz nincs kitakarítva, az a közlekedésszervező hibája, aki nem ellenőrizte, nem azé, aki nem takarította ki, pedig feladata lenne.

 

Mi lenne veletek a K nélkül, akkor kire lehetve fogni a V által elkövetett hibákat?

Előzmény: Törölt nick (77414)
01-70 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77433

135MB lett...

Előzmény: FKU-911 (77432)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77432

1016: Ci->Kf

Előzmény: netinvestor1221 (77431)
netinvestor1221 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77431

A 17-es villamos pótlás miatt lesz átcsoportosítás garázsok között?

Mikkk Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77430

És általában úgy van. - sötétkék-szürke - Szerintem is baj.

Előzmény: RózsaszínPárduc (77420)
Dundikalika Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77429

BKV-busz a forgalomban műszaki engedély nélkül

 

A trolis topicba nemrég linkelte valaki ezt a pár napos cikket, de úgy látom itt nem volt...

18-09 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77428

Hiányolom a 4-6 osztályt végzett fogatlan lényeket........

 

sajnálatos módon nálunk az olyanok takarítanak sok helyen, akiknél otthon a szoba közepére szarás a dívik

Előzmény: Törölt nick (77424)
MCA-001 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77427

2000 környékén Pécsen is slaggal mosták ki a buszokat a Budai vámnál.

Annyival volt jobb a rendszerük, hogy a bal oldali kerekekkel felálltak a padkára és így a víz nagy része kis folyt a buszból.

Előzmény: Törölt nick (77424)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77426

Vissza lehet vágni, ismerem ezt a videót. Viszont lehet ezt ésszel is csinálni, nem c.gány módon, bele tojva az egészbe, ahogy idehaza van. Ott vajon a kocsik sarkaiban áll a gané, a gépzsír és minden egyéb? Na, mert itt bizony igen. 

Előzmény: Törölt nick (77424)
HBweb hu Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77425

A BKV élüzemeiben valaha a vezetőfülkét is slaggal mosták végig (igen, a műszerfalat, sofőrülést, függönyöket, stb...), majd megvárták, míg a karosszéria lukain kicsurog a víz.

Előzmény: Törölt nick (77424)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77424

Tessék figyelmesen nézni:

 

 

2:00-tól jön az inkriminált slagos mosás.

 

Mindez Wiesbaden-ben a jelenben.

Előzmény: Törölt nick (77423)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77423

Ha a plüss ülés rongálódik, koszolódik valóban nem takarítják, inkább az egész ülést / üléslapot cserélik. Máramikor cserélik...

Egyéb takarítás is hírhedten kritikán aluli a BKV-nál, mert a kocsi végig söprése, minden csak nem takarítás.

Vizes takarítást is akkor kap esetleg egy kocsi, ha Különjáratba megy, akkor felügyelet alatt (!) moppal felmossák, aztán ennyi. Azon túl azt nem lehet takarításnak nevezni, hogy időnként fellocsolják slaggal, majd kisöprik a vizet. Aztán ezért rozsdásodik az ülések alja. A 21. században élve nem hiszem, hogy ez lenne A takarítás, amikor feltaláltak mindenféle takarítógépet, és egyéb ördögtől való dolgot, hát még az ISO minősítést. Hát így zajlik ez a mi kis Székesfővárosunkban. 

Előzmény: g86 (77408)
g86 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77422
Na, témába vágó esemény. FJX-204, most (három hete felújított gép). Csövesszakaszba beépült csövessel. Valószínűleg órák óta körözget, mert az Örsön foduláskor sem lett lerakva. Erre szövetülést?
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77421

A csodás 10-07 visszatért az élők közé, remélhetőleg csak Szeptember végéig.:)

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77420

Én annyit írtam, hogy szerintem. De ha úgy van, akkor tényleg baj.

Előzmény: MCA-001 (77416)
18-09 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77419

Régi szép idők.... volt mb+fk+bp és zk+pü+csp :DDD

 

Aztán az egységesítés jegyében:

 

mb+zk+csp

mb+zk+bp

mb+sk+csp

mb+sk+bp

 

stb.... :)

Előzmény: RózsaszínPárduc (77413)
g86 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77418
Nem látom az összefüggést az üléshuzat anyaga és a többi említett tétel között.

Igen, szerintem az új buszon is gond a szövetülés. Mint írtam, a leggondosabb takarítás mellett is amíg az utasok egy része (töredék kisebbsége) olyan, amilyen, addig az ember jó érzéssel nem ül le a buszon egy szövetülésre. Helyette az autójában ül. Az biztos jobb.
Előzmény: torqmatic (77411)
Levi9562 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77417

Mindennapos használat mellett hetente kellene gőzborotvával takarítani és akkor talán tiszta lenne. A szövet ülés nem higiénikus. Lehet kényelmesebb, mint a műanyag ülés, de nem tisztább. Akármennyire takaríthatod nem lesz egy idő után tiszta, ráadásul a szövet magába szívja az összes dzsuvát amit akármilyen kétes kinézetű egyén ott hagy A műbőr ezt nem teszi. A heti átmosáshoz meg nincs kapacitás (de miért kéne?). A lényeg hogy a szövet nem tartható tisztán egy idő után akárki akármit mond.
Ja és még valami: Az egyre kevesebb ajtó alatt mit értesz? 

Előzmény: torqmatic (77411)
MCA-001 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77416
Elég nagy baj, hogy széles körben alkalmazzák az A.S. szabványt.
Előzmény: RózsaszínPárduc (77413)
BPI-791 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77415

A 03-21 féle sárga a legjobb :)

Előzmény: RózsaszínPárduc (77413)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77414

Takarítás nincs, ez az alapállapot. Sem a régi, sem az új kocsikon. Ez a közlekedési cég sara.

 

Szerintem pedig a megrendelő sara, nem a közlekedési cégé.

Egyszerű a képlet, a takarításnak van költsége, azt ki kell fizetni, illetve meg kell követelni a takarítást.

Előzmény: g86 (77408)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77413

Nem mernék rá megesküdni, de szerintem RAL AS. :-)

Nem véletlenül nevezik még az ottaniak is "Kelenföldi sárgának"...

Előzmény: g86 (77405)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.04.13 0 0 77412

"Annak a műbör ülésnek egyébként mi értelme van?"

 

Az, hogy nem hányásmintás, viszont ha hányásos, akkor le lehet takarítani maradék nélkül...

 

Igen. Télen hideg, nyáron meleg. A plüss meg télen szúr, nyáron szarszagú. A full műanyag meg télen..., nyáron ... és még folytathatnánk a sort. Mindig lesz valaki, akinek valami nem fog tetszeni.

Előzmény: torqmatic (77404)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!