Próbáld meg felvenni mail-ben a kapcsolatot egy nagyobb helyi forgalmazóval. Esetleg azzal, aki anno forgalomba helyezte a kocsidat. Elvileg alvázszám alapján le tudják kérni a kódot a gyárból.
Sikerült végig olvasnom a fórumot, nagyon hasznos volt! Köszönöm! Még nem sikerült megoldjam a rádió kód problémát. A kódban csak 1-töl 5-ig terjedö számok lehetnek, vagy van valami mód, hogy pl 6-ost is betudjak adni neki? Már kiszedtem a készüléket az összes adat amit találtam rajta, egy matrica, amit lefotóztam. Hogy tudhatnám meg a kódot? Márkaszervíz, kereskedés nincs a közelemben, a világ végén vagyok egy angliai faluban...
hát igen...egy ilyen karakteres autót vagy csak imádni, vagy csak útálni lehet :)
A nyári országjáró csavargás egyikén valahol messze Kelet-Magyarországon kompoztam át a PT-vel. A kompos csákó nem látott még ilyen autót, de annyira beleszeretett, hogy ( mivel megvenni nem tudná, mondta ), felajánlotta érte a kompot cserébe...:) esetleg neked az arantos lánc helyett nem jönne be egy jó kis alighasznált tiszai komp ? :):)
SZIASZTOK.KÉT HÓNAPJA VAGYOK TULAJDONOSA EGY PT-NEK.NEKEM NEM JÖTT BE....E A FORMA SE A TELJESÍTMÉNY.ELCSERÉLNÉM BÁRMI MÁSRA.KÉPEK INFÓK A HASZNÁLTAUTÓN.1699 E.FEKETE.KECSKEMÉT.06202478088.VALTER.ÁRBÓL ENGEDEK.SZIASZTOK.
Új hónap jelent meg a naptárban, így jövő héten csütörtökön (7.-én) ismét Lurdy Pt találkozó. Aki lent volt Csopakon és készített képeket, az ha lehet hozza el a Lurdy-ba pendrive-on vagy cd-n!
Az American Car Club Hungary idén novemberben megrendezi az első nem itineres hazai amerikai autós vetélkedőt.
Fontos, hogy tudjatok tájékozódni ( NEM ITINERREL!) és gondolkozni, valamint az ügyességetekre, a logikátokra és a már meglévő ismereteitekre is szükségetek lesz!
Nem titkoljuk, hogy a versenyünk alapját a "The Amazing Race" című amerikai reality műsor adta, tehát az ott látott szabályokhoz hasonlóak lesznek itt is, természetesen megspékelve az amerikai autókra vonatkozó dolgokkal.
A vetélkedőn való részvétel feltétele a jelentkezési lap kitöltése és beadása, valamint a nevezési díj (3.000 Ft/csapat) befizetése.
A nevezési díjat az ACCH tagjai teljes egészében visszakapják, amennyiben a vetélkedő minden pontját teljesítik, tehát a részvétel a klubtagoknak ingyenes!!!
A vetélkedőn csak amerikai autóval lehet indulni!
Minden csapat egy autóval nevezhet, de annyi főből állhat, amennyi az autóban legálisan utazhat (célszerű a minimum 2 fő, mert lesznek olyan feladatok, amit ketten könnyebb megoldani).
A vetélkedő folyamán bármilyen segítség és segédeszköz használata megengedett!
Amiket célszerű elhozni/használni:
- kényelmes, egyszerű, nem féltett játszós ruha - telefon (ha eltévedtek ) - szendvics - innivaló - párszáz forint belépőre (ha kell valahová)
A vetélkedő menete, szabályok:
- Gyülekező és regisztráció a Lurdy Ház hátsó parkolójában fél 9 -től.
- 10 órakor a csapatok felsorakoznak az autóik mellett, kezükben az előzetesen kiosztott első "nyom" -mal. Sípszóra mindenki kinyithatja a borítékot, majd elindulnak az első állomásra.
- Az állomások helyét nem konkrét címmel (vagy névvel) adjuk meg, így mindenkinek ki kell találnia, hogy hová kell menniük. Igyekszünk úgy meghatározni a helyeket, hogy a vidékieknek pontosan annyi esélye legyen megtalálni, mint a fővárosban élőknek.
- A csapatoknak minden állomáson meg kell oldaniuk egy (vagy több? ) feladatot. Lesz olyan feladat, amit csak 1 - 2 embernek kell megoldania, de lesz olyan is, amit mindenkinek. Tehát amennyi előnyt jelent, ha nagyobb a csapat, pont annyi hátrányt is.
- Ha a csapat megoldotta a feladatot, akkor megkapja a következő nyomot a következő állomás helyének leírásával.
- Amíg egy feladatot nem oldottak meg, vagy nem megfelelően, addig nem tudják folytatni a játékot.
- Minden kihagyott állomásért plusz 1 óra a büntetés a célnál.
- A verseny során bármilyen segítség/segédeszköz megengedett.
- A vetélkedő gyorsaságra megy, így a helyezések érkezési sorrendben dőlnek el.
- Természetesen a játék folyamán a KRESZ minden szabályának betartása is kötelező!
Célunk, hogy egy kellemes napot eltöltsünk, megismerjük a fővárost (és talán a környékét is ), vicces és játékos feladatokat oldjunk meg és közben autózzunk még egy utolsót a téli álom előtt.
Az ACCH a vetélkedőt időjárástól függetlenül aznap megrendezi!
ne ijedj meg ennyire, a klímakompresszor akkor is bekapcsol, amikor a szélvédőre állítod a fújatást. ( azért, mert a klíma csökkenti a levegő páratartalmát. És ezért van az is, hogy ha a szélvédőre állítod a reteszt, átfordul a külső levegő is belsőre )Nyilván kondenzvíz jön belőle, nyugodtan alhatsz :) üdv, szilva
Sziasztok Segítségre lenne szükségem az autómból megállás után tiszta víz csöpög valahonnan a klíma környékéről most vettem észre (kb féldeci lehet) A klímát nem kapcsoltam be, lehet akkor is kondenzvíz? Vagy valami elromlott?7 A hűtővizem nem fogy kérlek szakértsetek :) köszönöm üdv Tamás
Szeretném megköszönni a résztvevőknek, hogy a jelenlétükkel emelték az esemény fényét! A találkozó egészen jól sikerült, bár az időjárás nem volt végig kegyes hozzánk. Szombaton egy kicsit későn sikerült odaérni, de ezzel mások is így voltak. A szakács hatalmasat alkotott, remélem a következő találkozókon is megörvendeztet minket a főztjével! Az autóverseny alkoholba fulladt, de így legalább megtarhattam az elsőnek járó díjat. Az dícséretes volt, hogy a magyar átlaggal ellentétben itt senki sem akart ittasan vezetni. A szálló második szintjét teljesen elfoglaltuk. Voltak ugyan hiányosságok, de cserébe senki sem piszkált, hogy miért hangoskodunk itt. Az étterem tetőterében éjszaka focibajnokság zajlott. Később az idő erősen lehűlt, így sokan inkább aludni tértek. A buli után még volt egy vörös bundás vendégünk is. Köszönet illeti MarE3k-et a szálló megszerzéséért. A találkozón végül hét Pt, egy Voyager-es érdeklődő és három német szekér gyűlt össze. A törölközőtartó ellenére nekem legjobban a kék kabrió tetszett. Remélem hamarosan itt a fórumon is rendszeresen találkozunk velük. Egy kisebb csoporttal gyalog lementünk megnézni a csopaki kikötőt, de mivel nem volt nálunk merülőforraló, így a fürdés elmaradt. Estére megjött az eső, ami reggel még mindig szemerkélt, így felkelés után többen elindultak haza. Ez nagy hiba volt. Hamarosan ismét jó idő lett, így a hazaút sikerült napsütésesre, nem a nyárbúcsúztató krúzolás. Következő túrának tavaszra felvetették Pécs környékét, erről várom a véleményeteket.
Pt ügyben lenne szükségem segítségre! Vásárlás előtt álok érdekelne a típusról minden hasznos információ. Például mire érdemes odafigyelni az autónál? Érzékeny pontjai-esetleges típushibái. Milyen az alkatrészellátás hozzá árban-időben? Fogyasztása? A kiszemeltem egy 2.2 diesel lenne. Minden információt tanácsot szívesen meghallgatok! Előre is köszönöm hasznos tanácsaikat-hozzászólásaikat. Miklós.
Köszönöm a szervezőknek,szakácsnak-szóval mindenkinek!!mikor indulunk a következőre??-idén már befejeztük??Csinálhatnánk egy bortúrát valahová!!???Lassan szüret után vagyunk!!!
Sziasztok! Eltelt a hétvége és meg volt az első PT party. Az időjárás mellénk állt a szombati nap és szabad téren mehetett a buli. Kicsit későn kezdtünk, déltájt és lassan érkeztek a résztvevők. A buli jól sikerült, mindenkinek köszi a részvételt! A kaja, pálesz és a többi finomság minden tuti volt. Igaz a táncos lányokra későn merült fel az igény, már nem tudtuk leszervezni, majd máskor. Azért az estét remélem mindenki kiheverte. A vasárnapot jobban kihasználhattuk volna, mert nagyon jó idő lett, mi így egy kis kerülővel autóztunk haza. A PT-k jól néztek ki, mennek a képek. A hiányosságokat legközelebb a hosszú nyakúval együtt megbeszéljük,ok!
Igen, jó buli kerekedett szombaton, és mindenki hozzátett valamit aki eljött, hogy összejöjjön a PT party. Igaz az igény későn merült fel a táncos lányokra, így nem tudtuk megoldani, de majd legközelebb. Remélem jól érezte magát mindenki és kipihente a szombat estét, a vasárnapot jobban ki lehetett volna használni, mivel igen jó idő lett, mi azért egy kerülővel autóztunk haza. A felhozatal tényleg pazar lett, kaja, pálesz, stb. A hiányosságokat legközelebbi bulin vitatjuk meg a hosszú nyakúval,ok. Az autók jól néztek ki együtt, teszek fotót.