Olyan kérdésem van, hogy van esetleg egy "autótolvaj" közöttetek? :)
Csak, azért mert 10 napig parlagon hagyott autóm akkumulátora lemerült és kivettem az aksit feltölteni, de annyi eszem nem volt, hogy ne zárjam le a motorháztetőt éjszakára.
Ma nagy vidáman vittem vissza a feltöltött akkut és, amikor nyomogattam a nyitógombot akkor esett le, hogy nem sok értelme van...
Természetesen nincs sehol manuális zár az autón.
Ötletetek van esetleg, hogy hogy tudom kinyitni a motorházfedelet azon kívül, hogy féltéglával beverem az ablakot?
Sziasztok létezik olyan hogy a generátor szabadonfuto csak neha ritkán zörög? 2.0 hdi 136. Az 1.6 hdi ben zorgott mindig. Itt csak pár percig hallok zorgest abból az irányból utána 2hetig semmi.
Októberig van rajta műszaki, jan. végéig Pest-Somogy-Heves matrica (+1 baszó malacokról a csomagtartón, meg egy godzillás).
Jó állapotú bőr belső (nem hibátlan, de aki ilyet szeretne még bőven futhat pár évet)
2 db működő elektromosan behajló tükör
Nokia CK-15W kihangosító
Lámpák nem mattak
Tolatóradar
Esőérzékelős ablaktörlő
Zolisys által alig pár hónapja javított kormánykapcsoló és szalagkábel csere
Elmúlt két-három év mérlege:
Trafósor
Lengéscsillapítók, toronycsapágy, toronyszilent, első lengőkarok
Kipufogó rendszer (katalizátor-középrész-hátsórész + adok egy gyári katalizátort)
A gázrendszerben 25 ezer km van, 2019 októberében rakattam bele (LPGTech200 vezérlővel)
Vízhűtő, termosztát
Injektor tisztítás + 1 csere
Ami nem jó:
A bal oldali köszöb elől hátul rohad - eladás egyik fő oka (Emiatt műszaki lejártával mindenképp cseréltem volna)
Lentebbi kommentben említett vízcső ereszt, emiatt bár az autó jár és lehet(ne) vele menni, de dől belőle a víz így igazán lábon nem ajánlott vinni) - eladás másik oka
Akarta a fene kiszedni, közben megnéztük aknán, úgy tűnt, hogy az a csőcsatlakozás engedett, ami a vízpumától jövő acél vízcsőről csatlakozik az utastéri hőcserélőre (korábban ennek a fenti csatlakozására tippeltem, ezért volt a kérdés), kicseréltük azt a csövet és az egy hét állás meg a csőcsonk rángatása végett súlyosbodott annyit a helyzet, hogy egyérteműen kiderüljön, maga az acél cső lukadt ki.
Ha még nem cserélted ki a jeladót egy próbát talán megér. Hajszárítóval (hőlégfúvóval) finoman melegíteni a jeladót a tükör alatt, addig míg ki nem "akad"(vonalak a hőmérséklet helyén). Nekem jó lett azóta is pontosan mutatja a hőmérsékletet. A műagyagot nem megolvasztani! :-)
Kapcsolócsoport szokott lenni abban is, mert az ajtón van, és még jobban "kapja" egy kabrióban, mint a lemeztetősökben. Ilyenkor összevissza működik, van, hogy mást csinálnak a gombok, vagy kettőt kell egyszerre nyomni, stb
Vagy, szokott az is lenni, szorul a mechanika, mert a CC ajtaja kb 3x annyira beázik, ettől persze tizenéves korára szétrohad az ablak mechanika, és megállítja az ablakot a becsípődés gátló.
Van még 1 hiba, ami nem is hiba, ha minden ablak csak picit mozdul, akkor az van, "elfelejti" az ablak hol a végállás.
Aksicsere és stb szoktak ilyet okozni, de a régi CC ami még a facelift előtti 307re épül, eléggé barokkos szintén, sok a gremlin bennük, bármit előad véletlenszerűen.
Ilyenkor az ablakot újra kell tanítani, itt van erről szó:
Peugeot307-re szeretnék vonóhorog elektronikát szerelni,de amit vettem nem ugyan az a csatlakozója. tudnátok segíteni mi lehet a csatlakozó kábeleinek a szín kiosztása? 2007-es évjárat,1,4 16v